Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2018 19:55:11 GMT
Tyler smilede og tog en bid mere af maden, det var egentligt ikke fordi han var super sulten, men det var hyggeligt at sidde og spise med hende: "Det kan jeg godt forstå.. Det er træls når fortiden indhenter en, også må man bare bruge tiden på at ja... Prøve at få det bedste ud af det" sagde Tyler. Det var altid næsten helt fjollet at skulle gå tilbage i tiden, nogengange havde man desværre bare ikke andre muligheder. Tyler havde massere af spøgelser i fortiden, og han var ikke sikker på om han nogensinde ville finde mod nok til at åbne den dør.
"Ja, jeg havde lidt et problem med alkohol og stoffer inden jeg tog afsted... Min x kæreste havde besluttet sig for at forlade mig for good... Jeg kan sagtens forstå hvorfor, jeg var ikke ret god ved hende. Men det var hårdt" sagde han, brudet med Isabella havde fået ham helt ned i kuldkælderen. "Ja lidt.. Det er svært når... Ja, livet slår knuder" sagde han, det var faktisk bare det han syntes var hårdt, når tingene blev svært i livet, så var det så nemt lige at flygte til en verden hvor man ikke behøvede tage stilling til andet end sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2018 20:04:56 GMT
"Selvom det nogle gange kan være svært. Så svært at man undre sig om det overhovedet er det værd." svarede hun med et roligt smil inden hun spiste en smule mere. Det smagte rigtig godt og lagde også en god bund. Et godt måltid, trods det egentlig også var let mad, men det var bare godt! Hvad emnet angik. Så havde de begge spøgelser at døje med, selvom hendes nok var mindre voldsomme end hans. Katherine havde aldrig været vild af natur. Det vildste hun havde gjort, var med Chris, men det havde vidst også været vildt nok taget alt i betragtning.
"Har du snakket med hende om det? Eller er det helt udelukkende?" spurgte hun ind til, faktisk bekymret for ham. Han virkede bare så rar og flink nu. At han fortjente en chance til. Han kunne umuligt havde gjort noget der fordømte ham til enhver tid. Katherine rakte frem og lagde blidt en trøstende hånd på hans. "Det vigtigste er at du prøver" hun smilede opmuntrende til ham. Han prøvede at gøre livet bedre. Forsøgte at tage en bedre vej udenom alkoholen og stofferne. Rent faktisk tage ansvar. Det fortjente også et smil og en opmuntring. At han skulle vide at hun synes at han gjorde det rigtige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2018 20:19:15 GMT
Tyler nikkede, det var vildt som livet nogengange slog knuder for en, hvis der var nogen der kendte det så var det da ihvertfald Tyler. Han lagde sin kniv og gaffel på tallerknen, og fyldte så vin op til både ham selv og hende, for at sikre at de havde. Tyler havde allerede spist rigeligt, og han syntes nu selv han var sluppet okay godt fra det, han var bestemt ikke det store talent i et køkken, men når der kom kvindeligt besøg så kunne han da om ikke andet godt gøre et forsøg.
"Det er udelukket tror jeg" sagde han ærligt og trak på skuldrende: "Jeg har været hende utro, 3 gange" sagde han, han kunne jo lige så godt være ærlig omkring det; "Den ene gang med hendes søster" sagde han og rystede på hovedet: "Jeg sælger mig selv godt lige nu, ikke?" sagde han i et grin og kiggede i mod hende: "Det var derfor jeg tog til Nepal" sagde han, og det havde virkeligt hjulpet ham. "Det gør jeg bestemt... Og jeg har ikke tænkt mig at falde tiblage. Jeg har et godt liv og et godt job nu" sagde han, nu manglede han nok bare at finde en form for balance i sit kærlighedsliv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2018 20:28:24 GMT
Katherine skar let en grimasse. "Ja, det er nok ikke det bedste grundlag til tilgivelse" svarede hun ærligt og drak en smule mere af vinen efter at han havde fyldt glasset op igen. Hun nåede lige at fjerne glasset fra sine læber og fik sunket indholdet da han næste søsteren. "Ærlighed er altid en god ting, men nej, jeg ville ikke havde haft lyst til at møde den gamle Tyler" svarede hun ærligt og grinede ganske let. Puha sikke da noget af et drama. "Hold fast i det" et godt liv og godt job. Fokusere på sine indre værdier og sørge for at han ikke faldte tilbage igen. At han allerede nu virkede ganske sikker i sin sag om ikke at falde tilbage var en god og lys ting. Det fik hende til at smile.
"Ellers skal du ikke være bange for at bede om hjælp. Alle har tvivl og svære dage" hun havde ikke trukket sin hånd til sig, men faktisk ladet den ligge over hans. Han behøvede ikke at være den store mand der klarede alle sine problemer selv og med stiv ryg. Han skulle fastholde den ærlighed han vidste hende, og turde fortælle den. Turde stole på et andet menneske nok til at lukke dem ind og hjælpe sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2018 21:07:32 GMT
Han nikkede, han kunne ikke andet end bare forsøge at gøre tingene så godt han kunne. Han havde givet slip på Isabella og accepteret at de to måske ikke skulle være noget mere. Han havde ikke talt med hende i et år, og han kunne godt forstå hvorfor. Hun havde ikke lyst til at være sammen med en mand der behandlede hende så skidt, og han håbede virkeligt at hun havde fundet en der ville give ham alt den kærlighed som hun fortjente: "Nej han var sgu heller ikke så hyggelig... Men han havde det også skidt" sagde han i et mildt smil.
Han nikkede, det var pænt af af hende, og han kiggede ned på deres hænder: "Sæt dig over i sofaen, så bære jeg lige ud" sagde han og nikkede i mod sofaen. Hun var virkeligt køn .- også selvom han prøvede at mærke ind i sine følelser, hvilket han egentligt helst ikke ville. Det gjorde altid ondt når han tappede ind i sig selv, nok fordi der stadig var en del mørke der omringede ham. Han smilede roligt til hende som han begyndte at tage tingene ud. "Du kan bare tage vinen med over" sagde han, der var intet som en god rødvin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2018 21:23:50 GMT
"Det tror jeg på" de fleste opførte sig ikke på den måde, hvis ikke der var et eller andet galt. Fordi de på en eller anden måde havde det dårligt. Hans egen snak om alkohol forbrug og ligeledes stoffer malede et rimelig klart billede af det. Forhåbentlig var den mand også ved at få det bedre, end han havde haft det dengang. Det hele kunne selvfølgelig ikke være nemt eller en dans på roser. Det krævede også arbejde. Meget arbejde.
Katherine tog sin hånd til sig og smilede til ham, som han begyndte at bære ud. Hun nød selskabet hun var i, men kunne stadig ikke undgå at være en smule forvirret og nervøs invendig. Hvad der skete og hvordan det skete. Hvad der måske endda var planlagt eller om ting bare kom som de gjorde. Hun var uerfaren på området, og udemærket klar over sin egen naivitet. Måske hun skulle lade være med at tænke for meget over det. Hun rejste sig fra stolen og tog sig glas med over til sofaen inden hun sat sig. Hun drak noget mere af glasset og tog en dyb indånding, ventede på at han kom tilbage. Hun skulle tage tingene som de kom - hun var en voksen kvinde, der selv kunne bestemme hvad hun ville og gjorde. Hun havde intet at være nervøs over!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 14, 2018 4:56:14 GMT
Tyler vidste godt at han havde en mørk fortid fuld af skyggesider. Han prøvede ikke at skamme sig over dem længere, men blot være ærlig overfor sig selv og dem han var i nærheden af. Trods alt kune han ikke stikke af fra sin fortid, han kunne kun forsøge at gøre fremtiden endnu bedre. Som Tyler havde båret tingene ud, gik han ind i stuen igen og satte sig roligt i sofaen ved siden af hende. Nogengange spekulerede han da også på om han burde opsøge sine børn, det ville da være en måde at prøve at fikse tingene lidt mere på, men desværre var det ikke altid så simpelt som han egentligt ønskede sig. Han vidste det nok ville give ham nogen hak over næsen.
Tyler tog en tår af sin vin: "Så, arbejdsdag i morgen?" spurgte han. Tyler havde nogen ting han skulle ind og ordne på kontoret, men der var stortset heller ikke en dag hvor han ikke arbejdede. Både fordi at avisen jo udkom alle hverdage, men også fordi at Tyler bare var afhængig af sit arbejde, det gav ham på mystisk vis en ro i kroppen som han nok ikke så ofte havde. Tyler kiggede i mod hende igen og sad og smilede lidt ved tanken om hende. Hun var trods alt utrolig smuk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 14, 2018 10:02:41 GMT
Katherine kunne ikke forestille sig hvor mange komplikationer der kom med beslutningen han havde taget, men hun følte også at han gjorde det rigtige, uden egentlig at kende ham voldsomt godt. Det var mere hvad hun kunne se og fornemme på ham. Det ville langt fra alt sammen blive nemt, specielt ikke når han sagde at han havde børn flere steder, og især med denne Isabella der nok havde været vendepunktet for ham, når alt kom til alt.
"Jeg har fri i morgen" Nogen gange havde hun weekendvagter, og det betød at hun kunne få fri nogle af de andre dage, hvilket hun havde i morgen. Det var heller ikke altid de havde åbent. De åbnede senere i hverdagen hvor folk sjældent havde tid til store shoppeture igennem diagonalstrædet. "Jeg gætter på at du mere eller mindre altid er på arbejde" svarede hun smilende og lagde hovedet let på skrå. Det føltes heller ikke mærkeligt at sidde i samme sofa tæt på hinanden - faktisk følte hun sig ganske godt tilpas. Om vinen havde haft en behjælpelig effekt var hun ikke sikker på, men mest af alt var det nok mere hans natur der smittede af. At han var afslappet og rolig. Desuden hvem ville også flygte når en mand så sådan på en som han nogle gange gjorde. Det killede lidt i maven, som var hun blevet teenager igen. Det var en sjov følelse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 14, 2018 16:17:40 GMT
Han nikkede: "Arh det er da rart... Fritiden skal også nydes når man endeligt har den" bekræftede han. Tyler var ikke skide god til at holde fri, og det var nok også derfor han før havde gået ned med stress. Han var meget opmærksom på at han ikke gik ned igen, det var ikke sjovt at ryge i den retning. Tyler tog en tår af vinen, der skulle en del til før han blev påvirket, han havde trods alt drukket som en havnearbejder i sit liv, men han prøvede bare at holde det til byture nu, selvom han godt vidste at de kloge nok ville mene han slet ikke skulle drikke.
"Ja, der er en del at holde styr på, men jeg prøver ikke at overdrive det" sagde han og satte sig lidt tættere på hende, og lod en hånd hvile på ryggen af sofaen så den gik bag hende. Han var bestemt en mand der vidste hvordan man havde med kvinder at gøre. Ihvertfald så havde han da erfaring på punktet, det var jo heller ikke tilfældigt at han sådan lige havde fået 4 børn med 3 forskellige, selvom han jo i dag ikke havde kontakt til nogen af dem. De havde det sikkert også bedre uden ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 14, 2018 17:26:06 GMT
Katherine grinede let og nikkede. "Ja, det er jo lige det den skal" og efter mange år hvor fritid ikke var hvad hun havde haft mest af, nød hun det også i fulde drag. Nød at hun kunne sidde i en lænestol med en god bog eller tage ud og kigge butikker uden at vide hun skulle skynde sig hjem for at komme på arbejde, eller tage en ekstra vagt eller fordi Alexis havde brug for at hun var der. Hun elskede sin datter mere end noget andet, og ville altid være der for hende, men Hogwarts havde bragt umådelig meget alenetid med sig. Faktisk også for meget af det, men det forsøgte hun også at gøre bod på nu ved at finde andet selskab.
"Du skal også holde fri engang imellem" svarede hun med hovedet let på skrå og et smil på læberne. Hånden der gled om bagved hende via ryggen af sofaen og at han let flyttede sig tættere på, gav en spænding i maven hun ikke helst vidste hvordan hun skulle reagere på. Katherine var ikke sikker på om hun forventede noget, eller at han forventede noget af hende - men hun følte ikke at det var ubehageligt eller nærgående. Måske det i virkeligheden var noget som det her hun havde manglet. Nærkontakt uden at det nødvendigvis betød at hun havde en masse andet at tage stilling til oveni. Noget, der bare var i nuet og fungerede fint sådan. Katherine kiggede ham i øjnende, med sine egne store brune - måske hun faktisk havde en forventning et eller andet sted derinde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 14, 2018 18:07:16 GMT
Tyler smilede og ikkede let, ja han burde virkeligt tage fri fra tid til anden, men der var bare så mange ting at se til og desuden så var Tyler ret god til at gemme sig bag sit arbejde. Tidligere havde Tyler jo brugt det meste af sit liv i byen, hold kæft nogen sjove fester han havde haft, men den del af sit liv prøvede han at skære kraftigt ned på, han ønskede ikke længere at være en af dem der hemningsløst gik i byen og ikke tænkte over konsekvenserne. På det punkt var han trods alt blevet klogere.
Tyler forventede ikke noget af kvinder, nok mest fordi han vidste det var et dumt move, men det var jo ikke det samme som at han ikke håbede: "Hvad med dig? Dumme x kærester?" spurgte han i et smil og havde jo kun hørt om ham hun havde et barn med. Han kunne ikke helt vurderer om han lød som en idiot eller ej, om ikke andet så lød han ihvertfald ganske speciel, og Tyler håbede for hende at hun fik styr på det. Det kunne hurtigt gøre ondt når ens fortid besluttede sig for at vagte en, især når det havd enoget med kærlighed at gøre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 14, 2018 18:38:49 GMT
Katherine rystede let på hovedet. "Ikke ud over den ene, som jeg lige nu ikke kan finde ud af om er dum eller misforstået" svarede hun ærligt og bed sig ganske let i underlæben. Hun havde vitterligt ikke været sammen med andre, og med syn på hvor mange år der var gået, virkede det et eller andet sted så latterligt. "Jeg har ikke været sammen med nogen efter ham. Først fordi jeg var.. nok det man kalder knust.. Derefter fordi jeg havde Alexis.. og nu" ja hvad med nu. Hun kiggede lidt på ham, smilede en smule forlegent.
"Nu har jeg vidst ikke nogen undskyldninger for ikke at prøve at få mig nogle dumme ekskærester" svarede hun i en mere muntert tone og drak en smule mere af rødvinen. Der var ikke meget tilbage i hendes glas, og det var ikke fordi hun var fuld, men hun vidste at den røde væske havde haft en virkning af en eller anden art. Hun satte glasset fra sig på sofabordet og lænede sig tilbage i sofaen igen. "Du må synes jeg er underligt for at havde holdt mig så meget for mig selv" det var i hvert fald sådan hun nogle gange så sig selv. Undrende over at hun intet havde gjort, men måske var det bare fordi ingen havde vidst interesse? Eller var der? Havde hun bare ikke set det?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 14, 2018 19:56:05 GMT
Han grinede let, bare fordi at hendes formulering var ret morsom: "Nej det kan sgu også godt være en udfordring" sagde han ærligt, Tyler var ikke god til forelskelse, og det nærmeste hans nogensinde havde været på det var Isabella, men det havde han ikke engang kunne finde ud af. Det var svært år man i så mange år havde forsøgt ikke at føle noget, og man så pludseligt ønskede at føle det hele, det kom desværre nok ikke lige så let som han ville ønske det gjorde. Han sukkede kort for sig selv: "Ja. Tiden går hurtigt" sagde han. Det gjorde den på alle punkter, Tyler følte sig stadig som en 20 årig selvom han snart var tættere på de 40.
Han rystede på hovedet: "modsætninger mødes" sagde han blot, netop fordi at han jo overhovedet ikke havde holdt sig for sig selv, tværdimod så havde han haft massere af gang i den i sit liv. Han lagde hånden på hendes lår og smilede roligt til hende: "Måske det bare er på tide du tager lidt på eventyr" sagde han i en rolig stemme og kiggede ind i hendes øjne. Okay Tyler havde scoret et par gange eller 500 før. Desuden var Kathy sød og charmerende, så hvorfor ikke smøre lidt tykt på?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 14, 2018 20:15:54 GMT
En udfordring. Ja, en udfordring uden lig og mage. Hun havde ikke prøvet noget lignende før! Hun havde ikke hørt om noget lignende før! Det var ikke engang noget hun havde set i en film eller læst i en bog. Det var direkte underligt og selvfølgelig skulle hun udsættes for det - det var alt hvad hendes held havde at give hende. Mere og mere uheld og komplikationer i livet. Noget hun lige nu heldigvis godt kunne grine over. "Nogen gange alt for hurtigt" hun følte også lige pludselig at hun var ældre end hun burde være. Mest fordi der var så meget hun ikke havde gjort eller oplevet.
Katherine bed sig let i underlæben og selvom det kunne lyde som det ældste scoretrick kendt i menneskeheden, var den stadig umiddelbart fremmed for hende at høre. Og det værste var nok lidt at den virkede. Hun smilede, mærkede en let varme der steg op i kinderne, og lagde sin hånd oven på hans. "Måske du har ret" eventyr. At tage ud på eventyr, gøre noget uventet, noget ingen havde regnet med at hun ville. Noget hun havde lyst til og ikke behøvede at bremse. Hun tog en indånding, besluttede sig for at han havde ret og valgte for første gang nogensinde i sit liv, at gribe eventyret og selv tage styringen ved at læne sig frem for at kysse ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 14, 2018 20:48:38 GMT
Tyler nikkede, tingene skete engang imellem før man selv havde bemærket det. Tyler kunne slet ikke forstå at han var så gammel efterhånden og at han ældste barn jo nærmest var voksen. Tiden gik virkeligt stærkt, og Demyan var slet ikke sikker på at han var klar til at følge med. Det hele virkede bare så uoverskueligt og mystisk for ham. Han smilede let i mod hende som de sad i sofaen. Tyler havde ikke besluttet sig for hvordan hans fremtid skulle se ud endnu, men han håbede at han ville finde ud af det indenfor ikke alt for lang tid.
Tyler smilede og lænede sig let frem som hun lænede sig frem i mod ham, og han gengældte hendes kys. Hun havde bløde læber og han havde allerede et håb om at han ville se hende uden tøj på senere på aftenen. Han lod sin hånd glide op af hendes lår som han trak vejret dybt ind, men stadig holde kysset. Tyler havde levet i cølibat de 6 måneder han havde været i Nepal så at være tæt på en kvinde igen, var på alle punkter lige hvad han havde brug for. Også havde han ikke engang brugt alle sine billige tricks, så det ville måske endda ende med hun ikke hadede ham.
|
|
|