Deleted
•
Post by Deleted on Jun 8, 2018 4:27:35 GMT
Kl. 23.30 Ravenclaw's opholdsstue
Chad gjorde virkeligt alt han kunne for bare at holde sig til lektierne, ikke komme ud i ballade og ikke lave noget hvor han tiltrak sig unødvendig opmærksomhed. Denne aften - eller nærmere nat, sad han dog i Ravenclaw's opholdsstue, selvom han godt vidste det var forkert og at præfekterne nok ikke ville godkende det. Chad havde haft et forfærdeligt mareridt og kunne ikke faldt i søvn, så han havde sat sig foran pejsen med en god bog, i det svage lys der var rundt omkring i rummet. Chad ville ikke forstyrre de andre med sine ikke så gode muligheder for at sove.
Han lod blikket bevæge sig i takt med de linjer i bogen han læste. Han trak vejret tungt ind, han kunne allerede mærke at han var begyndt at få lidt mere ro i hjertet. Han havde mest af alt lyst til bare at pakke alt sammen og tage hjem lige nu, han var en virkelig følsom fyr og han havde brug for at være i trygge rammer. han havde da nogen gode venner på Hogwarts, han havde trods alt gået her nogne år efterhånden, men han kunne stadig blive enormt usikker og føle at han ikke helt vidste om han helt passede ind blandt de andre.
|
|
Noah Lynch
•
Magiker
Fødselsdag: 04.07.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Ethel Emsworth
Oprindelse: England
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
|
Post by Noah Lynch on Jun 9, 2018 4:47:46 GMT
Noah var ikke sikker på hvad der havde vækket ham til aften. Måske var det den lune juninat der gjorde at det var svært at sove. Noah havde det altid svært ved at sove når det blev for varmt. Han rejste sig og tænkte at han ville gå ned i opholdsstuen og bare sidde lidt. Som vejleder for Ravenclaw vidste han godt at han helst skulle sætte et godt eksempel, men så længe eleverne var på opholdsstuerne efter kl 21 plejede der ikke at være nogen som brokkede sig. Han gik ned af trapperne der første fra sovesalen og ned til selve opholdsstuen. Det var næsten lige så ulidelig varmt hernede som det var oppe på sovesalene. Han sukkede lidt opgivende og kiggede mod pejsen der var i fuld gang. Det hjalp selvfølgelig også på at det var varmt, Noah overvejede om han skulle slukke den og først der så han drengen sidde i sofaen. Det gav et mindre spjæt i Noah der egentlig troede at han var alene i rummet. En smule forlegen over sin egen reaktion rømmede han sig lidt, “Woah hej, jeg havde slet ikke set dig,“ Han lo en smule usikkert og kørte en hånd gennem håret. Han havde aldrig været så god til folk som Luke var, Noah var nok mere akavet og vidste aldrig helt hvad han skulle sige. “Har du siddet her længe...“ Noah stoppede sig selv, det var da nok et af de dummeste og mest ligegyldige spørgsmål ever! “Eller...det var lidt mærkelig sagt...“ Han lo kort af sin egen dumhed.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2018 5:24:21 GMT
Chad bemærkede nærmest ikke nogen kom, før at han selv var lige ved at jumpe igennem taget som en stemme snakkede til ham. Han kiggede ned i sin bog, og derefter op på fyren. Noah - ja Chad kendte ham godt af navn, men ikke sådan personligt. Nok fordi Chad for det meste holde sig lidt til sig selv. "Nej sorry, det er jeg ked af... jeg sidder måske også og gemmer mig lidt" sagde han i et forsigtigt smil og lukkede sin bog, han vidste godt at det nok ikke var okay at han sad i opholdsstuen: "undskyld, jeg kunne bare ikke lige finde ro" sagde han, Noah var jo vejleder så vidt han vidste og han ønskede virkeligt ikke at få en skideballe.
"Lidt.. jeg... Jeg kan som sagt ikke rigitgt sove, så jeg gik egentligt bare herned for at læse" sagde han og vidste ikke helt om Noah mon netop var rundt for at tjekke om der var nogen der lavede natterend eller noget i den stil. "Jeg.. Er du på vej på runde eller noget? Det var virkeligt... Ikke fordi at jeg ville bryde reglerne, jeg ville bare ikke forstyrre" sagde han roligt, han ønskede ikke at være i vejen for dem der prøvede at sove, når han alligevel ikke rigtigt gjorde andet end bare at ligge og vende og dreje sig.
|
|
Noah Lynch
•
Magiker
Fødselsdag: 04.07.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Ethel Emsworth
Oprindelse: England
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Studerende
|
Post by Noah Lynch on Jun 24, 2018 14:32:08 GMT
Noah kunne ikke lade være med at smile lidt undskyldende til trods for at fyren sagde det var okay. Han følte sig altid så akavet som om at han stammede fra en anden planet end alle andre. Han forsøgte så ihærdigt at være som sin bror, men Luke var bare noget for sig selv og det var ikke et par sko Noah kunne fylde ud desværre. Det skulle han jo sådan set heller ikke, man skulle jo helst være sig selv, men når hans "selv" bare altid var så tåbeligt så kunne man ikke lade være med at forsøge at ændre det. "Det kender jeg alt for godt." Sukkede han og slog sig ned i en af lænestolene ved sofaen. Han kiggede kort ind i ilden og så tilbage på fyren. "Du behøver ikke undskylde overfor mig." Beroligede han ham. "Arh, hvad læser du?" Ikke at det vedkom ham, men Noah var selv glad for at læse og igen kunne han aldrig helt stoppe sig selv fra bare at spørge ind til alle mulige ting der måske ikke helt vedkom ham. Det var først nu at det gik op for Noah at drengen lod til at være bange for at få en reprimente eller få fratrukket points. "Det skal du virkelig ikke bekymre dig for. For det første ligger mit emblem deroppe, så hvis jeg skulle fratrække point fra dig ville jeg også blive nødt til at trække dem fra mig selv...du ved jeg er jo også ude af sengen," han smilede lidt usikkert velvidende om at han nok ikke var helt så sjov som han håbede på at være, han rømmede sig, "for det andet så ville det være urimeligt at fratrække point bare fordi du ikke kan sove så længe du altså bliver her i opholdsstuen." Han smilede venligt.
|
|