Post by Deleted on Apr 26, 2018 8:41:55 GMT
Celina lod sig hive ind til Cameron, da han lagde en arm om hende efter at have sat sig ned ved siden af hende. Hun lagde hovedet mod hans skulder. Det var helt ubeskriveligt rart, at de kunne forsætte med at kunne være der for hinanden, selvom de havde slået op. Hun bed sig lidt i læben, da han bad hende stoppe med at undskylde. Hendes samvittighed var ikke blevet renere af, at han havde indrømmet han også havde været hende utro, men det var nok primært fordi hun var blevet gravid af det. Hun nikkede lidt, da han spurgte om det var Gryffindors overhoved. Hun fnøs lidt, nok mest af sig selv, da Cam spurgte hvad hun skulle med alle de bad boys. "Good boys go to heaven. Bad boys brings heaven to me," svarede hun og trak lidt på den ene skulder, med et svagt smil på sine læber. Hun havde uden tvivl en svaghed for bad boys. "Vi har ikke et forhold, Cam, Orin er ikke andet end samleje og det er jeg heller ikke for ham. Jeg bliver ikke smidt ud og han bliver ikke fyret, så længe inden finder ud af det. Både og, Collin tar skylden for Orin, så hvis testen er negativ ved Collin, så ved jeg det er Orin som er faren.." forklarede hun. Hun vidste jo godt, at hun ville ende med at stå alene med et spædbarn, men tanken skræmte hende ikke rigtigt. Hendes mor havde kunne gøre det, så hvorfor skulle Celina ikke selv kunne? Hun nikkede og sendte ham et varmt smil, "Det skal jeg nok. Tak, Cam," sagde hun og aede hans håndryg blidt. Hun elskede jo også ham som ven og hun ville også være der for ham, så meget som det overhovedet var hendes menneskeligt muligt.
Hun rynkede lidt på panden, da han knurrede hendes hånd, og tørrede et par tåre væk med sin frie hånd, fra hans kind, da hans øjne begyndte at løbe i vand. Hun nikkede lidt, da han fik vejret igen og afslørede hvem den anden fyr var. Det gjorde egentlig ikke så ondt som det nok burde have gjort, men det var jo nok igen fordi hende og Cam aldrig rigtigt havde haft andre end vennerfølelser for hinanden. Hun nikkede lidt igen, "Okay.. Bare du ved jeg er her for dig, hvis du vil snakke om det, Cam," sagde hun og smilede venligt til ham, før hun rejste sig op og rakte en hånd ned mod ham, "Vi må hellere smutte ind til aftensmad," sagde hun og gav ham et kram, slap ham og begyndte så at gå ned af trapperne og mod slottets storsal.
//OUT
Hun rynkede lidt på panden, da han knurrede hendes hånd, og tørrede et par tåre væk med sin frie hånd, fra hans kind, da hans øjne begyndte at løbe i vand. Hun nikkede lidt, da han fik vejret igen og afslørede hvem den anden fyr var. Det gjorde egentlig ikke så ondt som det nok burde have gjort, men det var jo nok igen fordi hende og Cam aldrig rigtigt havde haft andre end vennerfølelser for hinanden. Hun nikkede lidt igen, "Okay.. Bare du ved jeg er her for dig, hvis du vil snakke om det, Cam," sagde hun og smilede venligt til ham, før hun rejste sig op og rakte en hånd ned mod ham, "Vi må hellere smutte ind til aftensmad," sagde hun og gav ham et kram, slap ham og begyndte så at gå ned af trapperne og mod slottets storsal.
//OUT