Deleted
•
Post by Deleted on Aug 16, 2015 12:44:20 GMT
Simone smilede sukkersødt til hende, og hjalp hende op at stå "Det er godt at høre. De er jo også lidt vild med alt det udsmykning, men det er nu meget smukt" tilføjede hun sødt og så sig omkring i ministeriet. Hun snurrede let omkring og fortsatte sin tur ud af stedet, så de kunne løse dagens opgave, og få lidt frokost.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 20, 2015 20:55:30 GMT
Hun sukkede let og grinede "Ja det skal jeg love for, men jeg tror ikke der skete det helt store" hun strøg sine bukser let og kiggede på Simone igen og gabte let, hun trådte hen bag hende igen og begyndte at gå "Lad os komme af sted"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 20, 2015 21:04:36 GMT
simone sendte hende et lille sødt smil med et kærligt glimt i øjet som hun ltid havde når hun var i nærheden af den smukke og talentfulde Madison. Hun betragtede hende let for at se om hun var kommet til skade, inden hun fortsatte sin gang ud af ministeriet med hende ved sin side. hun havde altid været meget glad for at komme på disse ture sammen med hende, det betød rigtigt meget at hun kunne få lov til at udvilke sig på denne måde, og måske komme højere op i ministeriet når tiden engang var inde til det. Roligt sendte hun et sødt smil til Madison, og trådte udenfor. Her var solen lun og vejret var dejligt. Det var tydeligt at de var i Frankrig, og ikke London hvor der nærmest altid hang en grå sky hen over. Hun rettede lidt på sin kjolr og dansede nærmest let og elegant hen over de blanke brosten. Hun havde alle dage været let til bens, og det fik hende nærmest til at gå på sådan en svævende måde, det for mange godt kunne virke tilltrækkende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 20, 2015 22:58:45 GMT
Madison kiggede på hende med et endnu sødere smil og grinede blidt, hun var i nærheden af den smukke og rare Simone, det var utroligt at hun var blevet tildelt som hendes makker, eftersom hun havde snakket med hendes øverste chef om at Simone nogle gange kunne gøre hende en smule konfus og rundt på gulvet. Hun kiggede på hende og mærkede lysten til at gribe fat i hende, hive hende ind til sig og plante hendes læber mod hendes, hun kiggede dog op tids nok til at opdage døren ud fra ministeriet af og kiggede på Simone. "Så er det tid, til den vigtige opgave!". Hun kiggede på hende og nød at holde øje med hendes gang, hun svævede så yndigt i hendes gang, Madison selv var mere kluntet og firkantet og måtte nogle gange sørge for ikke at falde i hendes høje hæle. Hun grinede blidt og kiggede på hende "han er på en bar lige her om hjørnet, det er kun et spørgsmål om tiden inden han laver ballade igen, den bandit!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2015 20:01:18 GMT
Simone havde ikke nogen ide om at hun påvirkede sin chef, og at hun var vild med hende. Hun var selv meget glad for Madison, og havde tit tænkt på hende når hun gik i seng, men hun havde aldrig turde gøre noget ved det i ren frygt for hvad der kunne ske, hun kunne jo miste en god veninde og sit job. Hun så på hende og smilede sødt som altid og bed sig lidt i læben, hun syntes at hun var smuk, og hun ville helt sikkert prøve på at invitere hende ud en dag, men hun vidste bare ikke helt hvordan hun skulle få det sagt. Hendes fingre gled igennem det røde hår og hun smilede sødt og nikkede " Jeg tager bagindgangen, og så tager du hovedeindgangen, så han ikke flygter" smilede hun og gik imod det pågældende sted "Så må vi bare håbe på at han ikke bliver voldig på nogen måde" smilede hun sukker sødt og betragtede hende lidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2015 20:20:55 GMT
Hun kiggede på hende og nikkede blidt "Jeg tager den foran" hun grinede blidt og gik hen til døren, hun mærkede let igennem sin jakke, hendes stav var der minsanten endnu. Hun ventede bare på Simone's signal til at hun var på plads ved bagindgangen inden hun ville brase ind, hun smilede allerede ved tanken om at se Simone komme dansende ind i baren, det gjorde hun altid når de var på opgave, måske det var der, det var begyndt at gå op for Madison at hun rent faktisk var forelsket i en kvinde. Hun bed sig let i læben og smilede, de store hvide tænder formede et lille v. Signalet hev hende ud af tankerne igen og hun åbnede døren og trådte indenfor på baren "Sir. Mach" hun kiggede på en lettere tyk mand som sad og bællede øl på række og nikkede over mod Simone som tegn til at det var ham her.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2015 22:46:02 GMT
Simone smilede sødt til hende og nikkede, inden hun satte kursen imod bagindgangen for at de kunne få løst dagens opgave, Hun stod lidt ved bagdøren, og ventede på at hun kunne blive klar, hun gav tegn til at de kunne gå ind, og nærmest synkront med Madison åbnede hun bagdørn ind tiil baren, der lugtede af røg og øl. Hun så sig om og fik fat i hvem personen var, og fulgte med Madison, til deres held var han allerede ret fuld. Så det ville blive en nem omgang og de ville sikkert få løst opgaven, hun stod klar til at trække sin tryllestav, men regnede med at madison ville føre ordet og sætte ham på plads. Hun så lidt fra den fede mand til Madison, og bed sig lidt i den røde læbe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2015 11:20:54 GMT
Hun kiggede på den lettere ulækre mandsling og trådte hen bag ham og fyrede hele sin salgstale af med hvorfor de var der, han undskyldte mange gange og prøvede at forklare hvorfor han havde delt deres hemmelighed, hun truede ham med at han ville blive slæbt med næste gang, så de ikke regnede med at de skulle tilbage, når de nu havde været der. Den lille fedlagne mand var bange og forstod tydeligt deres budskab. Hun kiggede på Simone og nikkede så "Var der mere vi skulle sige?" hun blev næsten helt mundlam, for i lyset som Simone stod i så hun noget så fantastisk smuk ud, Madison smilede let og kiggede ned fordi hun kunne mærke hvor knald rød i hovedet hun blev og derfor helst ikke ville have at de skulle opdage hvor rød hun blev i hovedet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 5, 2015 17:38:32 GMT
Simone stod og så til imens hun snakkede med manden, og stod bare og holdt øje med hvordan det hele gik. Men det virkede til at det hele gik som det skulle, og at manden forstod alvoren af det som der nu blev sagt, faktisk virkede det som om manden ikke rigtigt var så stor og skræmmende når det kom til stykket. Og Simone havde nok forventet lidt det værste der kunne ske. Men hun rystede bare på hovedet til Madison og sendte hende et sukkersødt smil " Jeg tror ikke at der var noget som du ikke fik sagt" smilede hun og gled en hånd igennem sit lange røde hår, hun kunne godt se at Madisobn stod og rødmede, og kunne ikke helt forstå hvorfor pokker hun gjorde det nu, da der ikke rigtigt var nogen der havde sagt noget til hende, men hun slog det bare hen og afventede hvad der nu skulle ske.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 9, 2015 13:45:22 GMT
Hun kiggede på Simone og smilede "Jamen, så er vi færdige her jo" hun grinede blidt og trådte udenfor baren igen og kiggede op på himmelen, den var ufatteligt smuk og ingen skyer, hun kunne snart ikke holde det inde mere og måtte fortælle Simone hvad hun følte, hun vendte sig imod hende og mærkede en nervøsitet sprede sig i hendes krop "Simone.. der er noget jeg må sige og når jeg har sagt det, bliver du nok nødt til at skifte afdeling, for det er rimeligt slemt" hun mærkede kvalmen skyde op og kiggede ind i Simone's øjne "Jeg tror.. jeg er forelsket i dig!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 9, 2015 15:08:14 GMT
Simone slog let det lange røde hår til siden, og nikkede let til Madison " Det tror jeg også, så lad os tage tilbage til ministeriet og få noget frokost, jeg er simpelthen så sulten" hun snurrede let rundt så der kom lidt sving i hendes kjole. roligt gik hun udenfor, og gled en hånd igennem sit smukke røde hår med de mange bølger. Hun stoppede op udenfor kroen og betragtede hende, hvad skulle der nu ske. Hun stod blot der overfor hende og lyttede til hendes ord, om at hun skulle skifgte afdeling. og hun undrede sig over om hun havde gjort et eller andet galt. havde hun ikke været god nok til det job hun lavede? hun bed sig i læben og så undrende på hende, hvad skete der lige. hvad var meningen med hendes ord, og så kom det. som et lyn fra en klar himmel erklærede Madison hende sin kærlighed. og hun trådte et skridt tilbage " Dit store fjols" svarede hun og stak hende en lussing " Tror du ikke at jeg ved det? men jeg nægter at skifte afdeling" hun tog lidt fat i Madisons hage, og lod sine egne rosenrøde læber møde hendes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 9, 2015 16:02:56 GMT
Hun blev rimeligt forbavset over hendes reaktion men lod dog hendes læber ramme hendes i et kys og smilede blidt "Hvordan, vidste du det?" hun vidste slet ikke hvad hun skulle sige, hun følte sig helt forbavset over at hendes cover var blevet afsløret og hun nu vidste at hun var forelsket i hende. Det var den første kvinde som NOGENSINDE havde gjort hende så forbavset og forelsket. Hun kiggede på hende med et løftet øjenbryn og strøg hende over læben "Jeg har været forelsket i dig længe, men jeg har ikke turde sige noget fordi jeg aldrig har følt sådan for en kvinde før"
|
|
|