Deleted
•
Post by Deleted on Dec 30, 2017 18:55:55 GMT
@danni Kl. 19.00 Iris' lejlighed
Iris var kommet hjem fra Paris for to timer siden, hun havde lige fået kastet lidt mad i hovedet og lå nu bare på sofaen og følte sig fuldkommen kvæstet. Hun havde været afsted med Desiré Noir i tre måneder og det havde være en utrolig spændende, men hun havde virkeligt savnet ham. Hun havde sendt ham en ugle om hvornår hun ville være hjemme, men hun forventede ikke nødvendigvis han kom løbende, der var sikkert sket meget de sidste tre måneder og lige nu prøvede hun bare at have nogenlunde overblik over hvordan hendes fremtidige arbejde så ud.
Iris havde taget natbukser og en top på, hun havde ikke planer om at forlade hendes hjem de næste to dage, nu skulle hun bare slappe af og nyde livet. Hun havde heldigvis fri de næste to uger nu, hun skulle bare slappe af og forhåbenligt nyde lidt tid sammen med sin kæreste som hun ikke havde set alt for længe. Hun skiftede kanal og trak tæppet længere op over sig, hun var helt ufatteligt træt, selvom mode måske var fedt, så var det også meget hårdt arbejde til tider.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 31, 2017 0:31:13 GMT
Det var en af de mange fordele ved at være ejer af en butik og ikke være overhoved på Hogwarts som han havde været da han var yngre. At han altid kunne tage afsted for at se Iris så hurtigt som muligt for han ville heller end gerne indrømme at han havde savnet hende fuldt ud og han havde haft så travlt med at lukke butikken som muligt. Han havde godt nok måtte smide de sidste par kunder ud en halv time før da han ikke længere havde kunne strejke den overfor sig selv at skulle se hende. Han havde ikke engang gidet at tage hjem for at gå i bad eller noget da han ærlig talt kun havde nået at tælle kassen op inden han havde svinget staven for at møde op ude foran hendes adresse. Iris havde sådan en vane med at få Danni på nogle punkter til at være en lille nyforelsket teenager indeni, men det var måske også ligeså meget fordi der var perioder hvor de ikke så hinanden længe grundet hendes arbejde. Et arbejde han selv havde været i og derfor fulgt ud kunne forstå og respekterede hende for at have. Danni mødte derfor op på hendes adresse iført det jakkesæt han havde haft på tidligere og ringede på klokken til hendes dørtelefon og løb nærmest op af trapperne da han var lukket ind i bygningen for at finde hendes dør. Han håbede et sted at hun havde åbnet døren da han havde givet sig selv til kende for han ville blot trippe hvis han skulle stå udenfor hendes dør og vente på at få lov til at komme ind. Nok havde det ikke været verdens lettest år da Finlay havde forsøgt at begå selvmord i løbet af sommeren efter Greg havde afvist ham blankt hvilket heller ikke lige fremme havde gjort hans adskillelse fra Iris lettere, men det var lige meget for nu var hun der og Finlay var begyndt at få det bedre. Han drejede rundt om hjørnet til hvor hendes dør var og man kunne tydeligt høre ham glide nærmest hen af gulvet inden han ville ende ved hendes dør.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 1, 2018 15:20:02 GMT
Som det ringede på og Iris havde buzzet ham ind, rejste hun sig op for at gå hen og lukke døren op. Det havde været alt for længe siden hun havde set ham, og hun håbede virkeligt at han havde tid til at bruge lidt kvalitets tid med hende. Hun vidste jo godt at han også arbejdede meget og at der altid var utroligt mange ting at holde styr på. Hun stilte sig lænet op af dørkarmen og smilede i hans retning som hun afventede at han ville komme gående hen af gangen, det var simpelthen så dejligt endeligt at være hjemme igen.
Iris smilede som hun fik øje på ham, han så godt ud i jakkesæt, nu modsat hende der bare stod i natbukser og en top, og lignede en der bare var klar til at gå i seng, men hun måtte da også indrømme at hun var rimeligt smadret ovenpå sådan en tur. "Du ser godt ud i jakkesæt, hvad skyldes æren?" spurgte hun drillende og bed sig let i underlæben som hun ventede på at han kom tættere på. Hun havde heldigvis ingen planer om at rejse med firmaet llige foreløbigt, og nu ville hun til en start lige nyde sin ferie.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 1, 2018 17:42:44 GMT
Han trådte da også indenfor ikke særlig længe efter han var ankommet og placerede et kys på hendes læber inden han skubbede døren i bag sig med sin fod. "Har været på arbejde skat" sagde han stille inden han kyssede hende igen. Han havde ikke gidet spilde tiden på at tage hjem for at skifte for han havde savnet hende sådan. Han placerede sin ene hånd på hendes kind mens den anden arm lagde han rundt om hendes ryg for at hive hende blidt indtil sig. Mest af alt for at være helt sikker på at hun stadig var der og det ikke bare var en god drøm han havde fået sig. "Så det der med at skifte når jeg skal se dig var ikke lige min første tanke da jeg har savnet dig sådan" sagde han med et varmt smil over sine læber og fjernede hånden fra hendes kind da han nu kunne mærke at hun rent faktisk var til stede. Det var jo også derfor han mere eller mindre havde løbet af trapperne blot for at se hende. Så var det ligemeget at hun var underdressed ved siden af ham for hvis han skulle være ærlig var det kun dejligt at se hende når hun stod på den der måde og lignede sig selv og ikke den model som han så i bladede. Han var vild med hendes naturalle look.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 1, 2018 18:15:25 GMT
Iris smilede ved tanken om at han alligevel var kommet, selvom han sikkert havde haft en lang dag. Iris var virkeligt glad for det forhold de havde, også selvom de ikke havde nået at være sammen særligt længe inden hun måtte tage afsted. Sådan var det jo når man drømte om en stormende karrierer, så måtte man nogengange bringe ofre for at nå sine mål. Som han kyssede hende, slog hun armene omkring ham og gengav det længselsfuldt og dybt: "Jeg har virkeligt savnet dig" sagde hun i en mild stemme i mod hans læber, og tog så i mod hans næste kys, han var simpelthen så skøn.
"Du er sød er du... kom ind" sagde hun og trak i hans håndled for at trække ham indenfor og hun kyssede så han læber igen: "Jeg har bare total dovenskabs aften, jeg orker simpelthen ikke mere arbejde... Er glad for jeg har ferie nu" sagde hun og gik så hen for tungt at sætte sig i sofaen og klappede på pladsen ved siden af sig som hentydning til han meget gerne måtte sætte sig. "Er der sket noget spændende i dit liv?" spurgte hun interesseret, selvom hun havde sendt ham et par ugler imens hun havde været væk, så havde det da ikke været overvældende.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2018 13:58:46 GMT
//OOC: claudeisaninja.wixsite.com/flazeda/gossipFaktisk havde de kendt hinanden i over et år. De havde bare ikke været kærester længe inden hun havde skulle ud og passe sit arbejde. Danni dømte hende dog ikke for at passe sit arbejde og tage ud i verden. Han havde selv været model før han havde været overhoved og nu var han butiksejer så det var ikke fordi han ikke kunne forstå hende. Faktisk nærmere modsat. Det var sikkert også derfor han ikke var den type som stilte sig på bagben når hun skulle ud i verden og tage billeder. Fordi han netop selv havde prøvet det. "Jeg har også savnet dig skat, men jeg håber du har nedlagt verden siden jeg så dig sidst" sagde han med et varmt smil over sine læber da han ikke kunne andet. Han var stolt af at være den mand som hun kom hjem til og han kunne ikke andet end elske hende. Han lod sig trække med indenfor og gengældte atter hendes kys. "Hvilket også er fair nok. Jeg smider gerne mit jakkesæt. Jeg gad bare ik skifte. Det ville tage for lang tid før jeg kunne se dig. Du hørte mig ik løbe op af gangen?" spurgte han med et ganske let grin da han godt selv nu kunne se han havde opført sig som en teenager, men det var lige meget for hun var bestemt det værd. Han træk ganske let på skulderen. "Min dumbass lillebror har været på afvænning for anden gang i sit liv" sagde han med et ganske lavt suk. Mest af alt fordi han ikke forstod hans begrundelse.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2018 21:09:55 GMT
Iris var bare glad for de havde fundet sammen, hun ville ham virkeligt gerne og hun va rnok mere glad for ham end hun først havde troet hun ville blive. Hun havde det fint med at han arbejdede så meget, hendes karrierer krævede jo oså en del tid. Hun vidste jo også godt at hun ikke altid kunne bruge en helt masse tiid på sit arbejde, som model var det jo en begrænset tid, på et eller andet tidspunkt var man jo for gammel og rynket. dog håbede Iris lige der ville gå et par år endnu.
"Nååh det var for mig? Jeg troede bare det var fordi du troede jeg havde lavet mad" drillede hun tilbage, han var så skøn og Iris var virkeligt glad for ham. "Altså jeg syntes klart bare du skal tage det af" sagde hun og blinkede til ham, selvom han så godt ud i jakkesæt, så så han mnidst lige så godt ud uden. Han var skøn og Iris nød altid at kigge på ham - med eller uden tøj. "Åh... det lyder ik fedt... Hvordan har du det med det?" spurgte hun bekymret og satte sig en smule mere op i sofaen, hun følte sig simpelthen så træt i hele sin krop.
|
|