Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2015 16:40:53 GMT
Isadora smilede, Lucas var nu også kommet godt efter det, han var uden tvivl en af de mænd der kun var blevet flottere at se på med årene, han var bare så fandens lækker, det var Joey jo også, men Lucas havde en attitude som Isadora slet ikke følte at hun kunne modstå. "Du tager bare snakken med hende... Jeg må sige jeg aldrig havde forventet at du ville være så... Far agtig" sagde hun roligt, på det punkt havde han godt nok overrasket hende meget, og hun anede ikke hvor det kom fra, men hun var da kun glad for det: "Bare du ikke skræmmer hende helt" sagde Isadora, og anede ikke om Lucas måske ville prøve at sørge for hun ikke var sammen med nogen drenge.
"Godt..." sagde hun og lænede sig over for at kysse ham igen, hun havde virkeligt brug for ham i sit liv, ikke at have haft ham havde virkeligt været pinefuldt. "Det er også fair nok, jeg vil heller ikke have børn, jeg ville bare lige vide det. Jeg ville jo heller ikke have Allison, men ja... Pludseligt så var hun der bare" sagde hun roligt, hende og Joey havde jo aldrig fået børn fordi at Isadora ikke ville, hun ville ikke have ødelagt sin krop igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 19:55:13 GMT
Det kunne godt være Lucas og Joey delte forældre, blod og alt hvad der ellers fulgte med, men personlighed var nok noget som de to aldrig nogensinde ville komme til at dele. Lucas vidste udemærket godt, at han var lækker og han udnyttede det i stor stil, han udnyttede at Joey var kendt og havde mange kvindelige fans, han var nok lidt et svin på det punkt. "Det kan jeg da godt, men jeg ved ikke lige hvornår jeg ser hende.. Jeg ved nu ikke om jeg er far ragtig, jeg vil bare ikke ha der sker hende noget.." svarede han i en lige så rolig tone. Et skævt smil meldte sig på hans læber, "Bare rolig, det er ikke hende jeg har tænkt mig at skræmme," sagde han og blinkede til hende, næ nej, det var alle de fyre som sikkert kastede sig for hendes fødder.
Han gengældte hendes kys uden at tøve. Han holdt virkelig meget af Isadora, men om han elskede hende vidste han ikke, selvom han ville ønske at han gjorde. "Har du overvejet at få hende hjem igen?" spurgte han roligt og uden at lyde bebrejdende. Han ville bare gerne vide hvor meget eller lidt han i fremtiden kunne forvente at se Allison, han vidste jo ikke engang hvor meget eller lidt Isadora så hende. "Vil du eller skal jeg fortælle hende om os?" spurgte han og kyssede hendes læber endnu en gang, han kunne næsten ikke få nok lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 20:33:36 GMT
Isadora kunne slet ikke fatte at hende og Lucas havde haft den samtale, hun havde aldrig nogensinde troet at de to skulle finde ud af det igen, men hun holde meget af ham og hun håbede da inderligt at det var gengældt, selvom hun god vidste at Lucas sagde han ikke var i kontakt til sine følelser på den måde. "Den af os der fanger hende først? Hun er en klog pige Lucas, og desuden er hun kun 12 år, så tag nu snakken roligt" sagde isadora blot, han skulle jo helst ikke ende med at skræmme hende alt for meget, samleje var jo en stor ting at lære om, og der var meget at lære.
"Ja det har jeg, men det vil jeg ikke så længe jeg er alene om det, desuden er det jo ikke sikkert hun vil. Men hun er ved mig næsten hver weekend nu" sagde Isadora i et smil, hende og Allison havde et rigtigt godt forhold til hinanden og Isadora elskede hende meget højt. "Er du helt sikker på det her, Lucas? Du må ikke lyve for mig hvis du er itvivl" sagde Isadora som han kyssede hende igen. Hun var så bange for at han bare hoppede ud i noget, eller sad og lovede hende guld og grønne skove uden at mene det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 20:35:13 GMT
Lucas smilede ganske roligt til hende, "Rolig nu, jeg har ikke tænkt mig, at skramme hende.. Hun skal bare vide hvad sikker samleje er, jeg skal fandme ikke blive morfar inden jeg er 30," sagde han og kyssede Isadora på panden. Han ville jo ikke skramme Allison fuldstændigt, hun skulle bare vide, at hun altid ville kunne komme til ham og snakke eller spørger, hvis hun var i tvivl omkring noget med drenge. Han ville virkelig gerne finde ud af det med Isadora, men han var inderligt bange for, at ende med at såre hende, eller at hun ville ende med at såre ham. Det var trods alt de to, og ingen af dem havde lige frem et ry for, at være de mest tro mennsker på jorden.
"Jeg har tænkt på, at rydde det ene værelse derhjemme og give hende det.. Tror du, hun vil være interesseret i det?" spurgte han, han havde jo masser af plads, han boede jo for pokker alene i en villa, eller Love boede der selvfølgelig også, men en hund talte ikke rigtigt. Og hvis han skulle begyndte, at være sammen med Isadora, sådan rigtigt, så ville han jo heller ikke hive tøser med hjem. "Jeg har aldrig løjet for dig, Isa, så selvfølgelig vil jeg heller ikke begynde på det nu," sagde han roligt, og lod en hånd hvile på hendes kind, og nikkede så, "Og ja, jeg er sikker, men er du?" spurgte han og aede hendes kind blidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2015 20:47:47 GMT
Isadora smilede til ham: "Det er også fair nok, men hun har ikke engang kysset en dreng endnu, så rolig" sagde Isadora kærligt. Hun vidste det kun fordi at Allison havde fortalte hende det for ikke ret længe siden, at der var en dreng på Slytherin hun syntes var sød, men at hun jo aldrig havde kysset nogen før. Isaddora stolede ganske meget på at Allison nok selv skulle finde ud af det hele med tiden, men hvis han ville tale med hende, så var det skam også helt okay, hun ville ikke stå i vejen for det.
"Det er da en god idé... Men har du så ikke overvejet at lave en fast aftale med Gary om at se hende?" spurgte hun i et smil: "Altså hvis det er så.. Vi kan jo prøve at snakke med Allison om hvordan hun ville have det med at bo på skift ved dig og mig, frem for ved Gary?" sagde hun blot, hun havde da haft tænkt på det før, men hun var bare ikke sikker på om Lucas var interesseret. "Jeg har været vild med dig det sidste halve år, selvfølgelig er jeg sikker" sagde hun og kyssede ham igen, hun havde ikke lyst til at være foruden ham, ligemeget hvad det betød.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 10, 2015 22:01:56 GMT
"Har hun ikke?" spurgte han overrasket, selvom han måske ikke burde være det, han glemte nok lidt nogengange at hun for det første var en pige, og for det andet kun var 12 år. Det var nok bare fordi han selv havde været så hurtigt ude, at han ligesom bare gik ud fra, at det var alle. Han satte virkelig pris på, at Isadora gav ham plads til, at prøve sig frem, det havde han nok virkelig brug for. Også det at hun ikke bare trak det hele ned over hovedet på ham, men gav ham plads til, hvad han selv mente han kunne håndtere.
"Gary skal vel ikke bestemme hvor tit jeg må se min egen datter?" spurgte han, han vidste godt, at han i sine unge dage på Hogwarts ikke altid havde været helt sød ved skolens pedel altid, men han vidste selvfølgelig ikke om Gary ville kunne huske ham, det var jo alligevel en del år siden. Men han vidste ikke om han overhovedet stod på faderskabsatseten . Han nikkede en smule tøvende, "Jeg vil bare ikke ha' hun kommer hjem til mig, fordi hun skal, hun skal komme fordi hun har lyst," sagde han, han ville for alt i verden ikke tvinge Allison til noget som helst. Et roligt smil meldte sig på hans læber, "Hvad er planen så nu?" spurgte han i en rolig stemme, og gengældte så hendes kys, som han lod hånden glide ned til hendes kæbe og ned af hendes hals. Han skulle ikke se Isabella før om nogle dage, normalvis kunne han sagtens bare lade vær med at kontakte hende nogensinde igen, eller bare sende en break-up ugle, men det var trods alt Isadoras lillesøster, så han måtte hellere passe lidt på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 17:59:23 GMT
"Nej, hun er kun 12, Lucas?" sagde hun i et smil, hun var glad for Allison og de snakkede da sammen om utroligt mange ting, ikke om mere intime ting, altså jo hun havde da snakket med Allison om menstruation og sådan nogen ting de var gode at vide, men de havde ikke snakket nærmere om sådan noget med drenge eller kys, det regnede hun da heller ikke med hun behøvede endnu. Men nu ville Lucas jo så tage samtalen, det var jo ganske okay, så slap hun for det, Isadora vidste alligevel ikke hvad hun skulle sige til hende.
"Jo? Han har forældremyndigheden over hende? Det er da ikke fordi at han vil nægte dig at se hende, men han bliver da bekymret hvis hun ikke kommer hjem til aftensmad og du ikke har sagt du har hentet hende?" sagde hun og forstod ikke hvorfor Lucas pludseligt talte sådan, Gary havde jo altid været en stor hjælp. "Ja selvfølgelig, men jeg tror nu gerne hun vil" sagde hun i en kærlig stemme, det var stadig underligt at sidde sammen med Lucas og lege "far og mor". "Du taler med Isabella, også kommer du herhjem også skal jeg nok vise dig hvor dejligt det er at være kærester med mig" sagde hun og blinkede til ham, som hun kort lod en hånd glide op af hans lår.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2015 13:30:27 GMT
Et næsten lettet smil meldte sig på hans læber, han brød sig ikke om tanken om, at nogen som helst fyre kom for tæt på hans datter, men det var nok mest fordi han vidste præcis hvordan han selv havde været dengang, og sådan set stadig var. "Tjah.. Lige på det punkt minder hun så nok mest om dig," sagde han og blinkede til hende. Lucas havde ingen problemer med, at snakke om samleje med nogen som helst, han havde også tænkt på at tage snakke med hans lillesøster, bare fordi han vidste, at deres forældre ikke ville gøre det, og han mente det var ganske sundt at snakke om det inden det skete første gang.
Han rynkede lidt på panden, "Den troede jeg du havde.. Står jeg overhovedet på faderskabsertesten?" spurgte han, han havde ikke som sådan noget i mod Gary, det var jo mange år siden han havde snakket med manden, og han var da glad og taknemlig for, at Gary havde taget sig af Allison, mens ham og Isadora ikke selv havde været i stand til det. Han trak lidt på skulderne, "Det håber jeg da.." svarede han blot i en rolig stemme. Et tilfreds smil meldte sig på hans læber, da han mærkede hendes hånd på sit lår, "Jeg kunne også bare sende hende en ugle, og så kunne du vise mig det nu?" sagde han, det ville ikke være første gang han slog op over ugle, men han havde nu en ret god idé om, at Isadora ville have han gjorde det ordenligt, når det nu var hendes lillesøster.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2015 20:56:08 GMT
Isadora smilede: "Skal vi ikke bare sige at på lige det punkt er jeg glad for at hun minder mest om mig?" sagde hun i et kærligt smil. Isadora havde ikke noget i mod at Allison oplevede samleje og drenge. Hun var ikke den slags mor der ikke ønskede hendes barn skulle opleve den slags. Men 12 år var måske lige tidligt op, Isadora selv havde da været 14 år om ikke andet og det var jo også et par år ældre end Allison var nu. Naturligvis håbede Isadora på at Allison ville finde en stabil fyr og ikke ende med at hoppe lige så meget rundt som hendes forældre havde gjort det.
"Ja det gør du, men jeg fraskrev at du skulle betale noget, ellers havde du jo skulle betale børnepenge" sagde hun roligt, og håbede stadig ikke at Lucas var alt for sur over hele episoden, for hun havde det skam ganske forfærdeligt over det. "Syntes du virkeligt det er fair at skrive sådan noget over en ugle Lucas? Jeg mener... Åh jeg er bare så bange for at hun vil hade mig også" sagde Isadora ærligt, hun ville jo helst ikke at Isabella endte med at være sur på hende for at have indrømmet at hun faktisk var vild med Lucas, hun vidste jo ikke om isabella rent faktisk var vild med ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2015 20:39:30 GMT
Lucas rystede lidt morende på hovedet, "For en gangs skyld, må jeg nok være 100 procent enig med dig.. Selvom jeg nu er ret så dejlig," sagde han overbevisende, syntes han i hvert fald selv, og blinkede til hende, bare fordi han kunne og fordi han nu engang var Lucas. Lucas så uden tvivl, at Allison forblev jomfru resten af livet, eller om ikke andet til han var død.. Og fem dage efter det.. Bare så de var sikre på han var død. Han havde virkelig svært ved, at forholde sig til, sin lille pige sammen med en eller anden fyr, men det var primært nok fordi, at han vidste hvor stor en idiot han selv kunne være, og derfor regnede han vel bare med, at alle fyre var sådan, undtal Joey, men han var også så vattet.
Han nikkede en smule til hendes ord, "Jeg ville ikke have haft noget i mod at betale til hende.. Men det kan være lige meget nu, jeg vil i hvert fald gerne have del i forældremyndigheden, og så er jeg faktisk ret ligeglad med, om jeg skal dele den med dig eller Gary," sagde han, selvom han ærligt talt nok ikke var så ligeglad, selvfølgelig ville han helst dele den med Isadora, men det var nok bare hans stolthed som også talte lidt lige nu. "Det ville da ikke være første gange.. Men det fint nok, jeg skal nok tage en snak med hende," sagde han i en rolig stemme, og placerede et blidt på på hendes pande.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2015 19:36:46 GMT
"Skal vi ikke bare sige at du har dine dejlige øjeblikke, men at der er sider fra os begge som måske er okay at Allison ikke får?" sagde Isadora i et smil og kyssede igen Lucas på kinden. Hun havde virkeligt svært ved at lære ham være selvom hun godt vidste hun burde. Hun burde faktisk slet ikke sidde sammen med ham før at han havde snakket med isabella, men han var bare så skøn og tiltrækkende, det havde han jo altid været, men endnu mere lige nu hvor hun også vidste at han havde en smule følelser for hende, eller hvad han nu ville kalde det.
"Jamen, hvad siger du til at vi tager et møde med Gary en dag? Os tre voksne og snakker om tingene, også ser hvad Allison tænker bagefter?" sagde hun blot. Hun ville ikke bare rive Allison væk fra Gary, han havde jo været der for hende i alle tolv år. "Tak, jeg har bare brug for at det her sker nogenlunde rigtigt" sagde hun glad, og kunne stadig ikke fatte at hun skulle til at starte et forhold med Lucas, det ville bare blive fantastisk endeligt at få indfriet alle de ting hun så længe havde fået og tænkt på..
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 16, 2015 12:46:46 GMT
Et yderst tilfreds smil meldte sig på hans læber ved den første del af hendes sætning, den næsten del, fik dog smilet til, at forsvinde en smule igen, "Mine lange øjeblikke.. Det ved jeg sørme ikke, en mini LuDora, kan du ikke lige se det for dig?" spurgte han drillende, og smilede lidt ved hendes kind kys. Det var svært for ham ikke bare at sige damn Isabella og så bare gå all in med Isadora, men han prøvede, udelukket for Isadoras skyld, han var faktisk pænt ligeglad med at såre Isabella, det kunne ikke rave ham mindre, men han vidste jo godt, at hvis ham og Isadora skulle finde ud af noget, så ville Isabella nok også være der til familie sammenkomster, hvilket ville sætte Lucas i en meget uheldig situation, hvis han endte med at være en røv overfor Isabella.
Han trak lidt på skulderne, "Jeg syntes hellere vi skal snakke med Allison først, og høre om det overhovedet er noget hun vil, hun er 12 år, hun kan vel godt selv sige hvor hun vil være hvornår?" sagde han, han ville helst, at det hele kom til at fungere på Allison primisser og i hendes tempo. Han nikkede lidt, "Ja, det forstår jeg også godt.. Men du kender mig, jeg er virkelig dårlig til sådanne nogle samtaler, så.. Ja.. Jeg tør ikke love for hvordan det kommer til, at gå" sagde han roligt men ærligt. Det var virkelig underligt for ham, at tænke på, at gå fra den ene søster til den anden, men så fik han jo bare prøvet det med også.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2015 21:20:34 GMT
Isadora smilede igen, og blev en smule rød i kinderne. "Hun er en sød pige, Lucas... Det skal nok blive okay" sagde hun, hun glædede sig bare helt utroligt meget til at se hendes datter blomstre op,og hun var meget glad for at Lucas havde accepteret at han faktisk havde en fantastisk datter. "Ja det lyder ganske fornuftigt... Og bare sådan... For the record, jeg har heller ikke planer om flere børn og jeg har ikke brug for flere børn... Jeg ville bare sikre mig om det var et behov du havde" sagde hun i et smil, hun havde aldrig været en kvinde der drømte om børn og en familie.
"Det ved jeg godt Lucas, men det betyder meget for mig at du vil gøre det" sagde Isadora og lænede sig over til ham for at kysse ham igen, hun kunne slet ikke forstå at de to faktisk skulle til at starte et forhold. "Bare lov mig at sige hvis der er noget du tænker eller hvis du føler jeg ikke er nok for dig" sagde hun blot, hun vidste jo godt at han havde været lidt en idiot overfor mange mennesker og ikke altid var specielt tro overfor nogen, men det skulle bare ikke ske med dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 27, 2015 20:51:27 GMT
Det var kun meget få gange Lucas havde set Isadoras kinder rødme, og kunne ikke lade vær med at more sig en smule over det, det var trods alt Lucas. "Jeg tar dit ord for det.." svarede han roligt, uden helt at vide hvad han ellers skulle sige. Han var ikke god til børn, men han prøvede, og han vidste ærligt talt ikke hvordan det helt præcist gik for ham. Han hævede let det ene øjenbryn, "Undskyld, men du ved godt, det er mig Lucas du snakker med ik? Jeg er ikke Joey, jeg har aldrig ville have børn, det har aldrig været et behov jeg har haft, og det bliver det heller aldrig," svarede han ganske ærligt, selvom det måske lød ret hårdt, så var det jo sådan han havde det. Han havde jo kun Allison, fordi han vidste hun var der.
Han gengældte hendes kys, uden at tøve. "Alt for dig, ved du godt," sagde han med et skævt smil på læberne og aede blidt hendes kind. Der var ingen tvivl om, at Isadora var en lækker kvinde, men det havde han nu altid ment, og han var glad for, at Allison lignede sin mor så meget, hun skulle nok komme til, at knuse nogle hjerter på sin vej i gennem livet. Et lidt undrende udtryk meldte sig, "Sig mig, stoler du ikke på mig?" spurgte han en kende skeptisk, mest fordi det da ville være meget rart at vide, og hvis hun allerede nu fra starten af kunne sige, hun ikke stolede på ham, var der så overhovedet nogen som helst grund til, at han skulle prøve at overbevise hende om andet?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2015 21:36:19 GMT
Hun smilede, det var hun i det mindste glad for. Hun kendte jo Allison ganske godt, og hun håbede da også at Lucas ville lære hende lige så godt at kende, men bare det at han var interesseret var langt mere end hun nogensinde havde troet: "Jeg havde virkeligt ikke forventet at du ville tage hende til dig" sagde hun i en ærlig stemme. Havde hun vidste at han ville tage tingene så pænt, så ville hun nok have sagt det til ham for mange år siden: "Jo tak jeg ved godt hvem du er, men jeg ved også at du nogengange tænker ting som du ikke siger, fordi du har sådan en hård skal" sagde hun, ja som lige nu hvor han jo havde sagt han faktisk havde været vild med hende.
"Ja måske... Og det må jeg vel også gerne udnytte lidt engang imellem" sagde hun i et smil, hun elskede at Lucas var en mand der gerne ville forkæle hende lidt, og hun udnyttede det da også lidt, men det virkede han heldigvis ikke til at have noget i mod. "Jo... Jeg stoler på dig, jeg er bare bange for at jeg på et tidspunkt ikke er nok" sagde hun roligt, hun havde jo været i et forhold hvor hun i mange år havde været tro, men det havde han jo ikke ligerem.
|
|
|