Deleted
•
Post by Deleted on Dec 19, 2017 21:50:54 GMT
Ailani var så rasende, at hun end ikke ænsede, at Chris var trådt ind i stuen igen. Et eller andet sted vidste hun godt, at raseriet var til for at beskytte hendes hjerte, det var ulven i hende der kæmpede for at hun ikke blev ked af det. Fordi det stadig var tæt på fuldmåne var hun i stand til at lyde som en ulv når hun knurrede, det kunne hun ikke når det var længere fra fuldmåne. Ikke at hun havde prøvet, for hun havde aldrig i sit liv været så rasende, eller så ked af det. Hun blev ved med at tage langsomme og truende skridt mod den fremmede pige, og rakte en arm ud for at skubbe Chris væk, men inden hun kunne nå det, havde han hevet en mærkelig lille fløjte frem. Da han blæste i den hørte hun en skinger lyd, der nærmest fik det til at føles som om, at hendes trommehinder sprang. "Ah!" udbrød hun og slog hænderne op foran ørerne, mens hun satte sig på hug, i et forsøg på at slippe væk fra ekkoet lyden havde skabt i hovedet på hende. Tumulten der foregik omkring hende lagde hun ikke mærke til, da hun blev siddende i samme position, med hænderne over ørerne og sammenknebne øjne, mens hun forsøgte at mane lyden væk, der blev ved med at give ekko i hovedet på hende. Til sidst forsvandt den dog, og hun fjernede langsomt hænderne fra ørerne, mens hun rejste sig op. I stedet havde hun fået en dundrende hovedpine, og hun så sig omkring for at orientere sig. Hun var også en anelse svimmel, og man kunne tydeligt se på hende, at hun var blevet blegere. Hun flyttede blikket hen på Chris, da han sagde hendes navn. "Hv-hvad var det?" spurgte hun og hentydede til hans fløjte. Hun gned sig i panden og sukkede irriteret over hovedpinen, der generede hende og gjorde hende irritabel igen. Vreden fra før var forsvundet i det øjeblik han brugte fløjten, men den var ved at komme tilbage igen. "Hør, jeg er ligeglad med hvor mange du har været sammen med i fortiden.. men at du skynder dig ud og finder den første og tydeligvis langt fra den bedste, fordi vi har problemer... Det er lavt, Christopher," sagde hun, da hun havde sundet sig lidt. Hun rettede sig op, svingede sit sorte hår om bag skuldrende og kiggede på ham med et tomt blik. Hun troede de kunne løse det, men han nød åbenbart at være sammen med klamme, groupie agtige typer, der var sammen med ham for et eller andet backstagepas, til hvad end det nu var.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 20, 2017 21:40:31 GMT
Christopher sagde ikke mere til Tessa, men lod blot døren smække i hovedet på hende. Han vidste ikke, at han lige havde givet et backstagepas, til en tøs som havde planer om, at vinde Ashtons kærlighed og selv hvis han gjorde, så havde han nok bare grint af det, da han vidste hvor glad Ashton var for Evanna. Det stak helt forfærdeligt i hans hjerte, da han så hvordan hundefløjten påvirkede hende, men han havde følt det var det eneste han havde kunne gøre, uden at gøre hende skade. Foruden det gjorde ondt i ørerne selvfølgelig. Han slap fløjten igen, så den blot hang og dinglede i sølvkæden omkring hans hals. "Hundefløjte," svarede han ærligt og sank lidt, han ville sådan ønske at han havde haft en anden mulighed, men hvad skulle det have været? Hun havde været klar til at skubbe ham væk. Hvem vidste, hvad hun ville have gjort Tessa, hvis han ikke havde pustet i fløjten. Han rystede lidt på hovedet og slog let ud med armene, "Problemer? Ailani, for det første troede jeg aldrig nogensinde, vi skulle ses igen. For det andet, så har jeg kendt Tessa i nogle år, så hun er ikke den første og nej, heller ikke den bedste, men hun var der og jeg var.." han stoppede midt i sin sætning og følte et øjeblik, at al snorrede en del, han kunne næsten ikke få orderne over sine læber. Han havde været så ked af det og såret over, at have fundet ud af, at hun var varulv, at han havde gjort hvad han endnu engang gjorde bedst. Han kørte hænderne i gennem sit hår et par gange, mens han bed sig hårdt i læben. "Jeg var ked af det.." indrømmede han mumlende og vendte blikket tilbage på hende og sukkede lidt. Han havde aldrig indrømmet den slags overfor nogen som helst før og da slet ikke overfor en kvinde. "Jeg er et kæmpe røvhul, når det kommer til kvinder og jeg ved det godt. Hvis du ville have den søde bror, skulle du have været gået efter min storebror.." tilføjede han og blev faktisk selv ret overrasket over, at sådanne nogle ord kunne komme ud af hans egen mund. Han var bare lige nu glad for, at hun ikke spurgte indtil hvem Leona var, men det var selvfølgelig også sagen fuldstændig ligegyldig lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 21, 2017 19:08:24 GMT
Ailani skulede til hundefløjten, der lige nu hang fredeligt og hvilede mod Chris' brystkasse. Hendes instinkt var at flå den af ham og kaste den ud af vinduet, så han aldrig kunne bruge den igen, hverken mod varulve eller hunde. Pludselig følte hun medlidenhed med hunde hvis ejere brugte en hundefløjte mod dem, og hun forstod hvor meget de led, hver gang der blev blæst i den. Intet menneske vidste præcis hvor ubehageligt det var at høre sådan en lyd. Især ikke når det var første gang man hørte den, for så kom chokket også oveni hatten. Hendes hørelse var ikke meget vildere end det sædvanelige, når hun ikke var ulv, men som mange andre ting var den forbedret, grundet hendes forbandelse. Hun fnøs nærmest hånligt af hans ord og lagde armene over kors. Hun ville ikke fremstå sårbar, også selvom hun selv var ked af det lige nu. "Er det sådan det er? Hver gang du er ked af det, render du direkte ind i armene på en der tydeligvis udnytter dig for egen vindings skyld?" spurgte hun, mens hun så på ham med et nærmest udfordrende blik. Det kunne godt være at han havde været sådan indtil nu, men det var noget der skulle ændre sig, hvis de to skulle finde ud af tingene sammen. Hvis altså han kunne finde ud af at være i et forhold. "Jeg troede du var bedre end det," tilføjede hun, nærmest hviskende. Hendes blik veg fra hans i et par øjeblikke, men hun snøftede en anelse, før hun igen løftede blikket og mødte hans, lige så stålsat som før. Hun rullede med øjnene, da det næste han sagde kun gjorde hende irriteret, mere end det løste noget som helst. "Jeg ville være sammen med dig, ikke din bror, eller nogle andre. Hvad var pointen med alt det du sagde før, med at vi kan få det til at fungere, hvis du alligevel ikke kan finde ud af det?" spurgte hun, hvorefter hun blinkede et par gange for at tvinge tårerne tilbage. Måske var det ikke engang det at hun var varulv og han varulvejæger, der ville skille dem ad, måske var det bare at han ikke kunne finde ud af at holde sig til en kvinde, men havde brug for at hoppe fra kvinde til kvinde, for at tilfredsstille et eller andet mærkeligt behov.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 27, 2017 15:51:22 GMT
Chris bed sig lidt i læben over den måde Ailani så på hundefløjte på. Han førte sine hænder om i nakken på sig selv og lukkede sølvkæden op. Det var første gang siden han havde fået den, at han nu tog den af, ellers havde den altid hængt omkring hans hals. I en langsom bevægelse lagde han den på en hylde og viste hende så sine nu tomme hænder, "Okay? Jeg lover aldrig at bruge den på dig igen," sagde han og så på hende med et alvorligt blik. Han vidste jo hvor ondt det gjorde i ørerne på en varulv i varulveform, men han måtte indrømme, at han fandt det ret interessant at den også virkede på Ailani, selvom hun var i sin menneskeskikkelse. Han kunne ikke lade vær med at komme med et meget kort grin, "Udnytter mig? Please, Ailani, det er mig som har udnyttet Tessa. Hun er fuldstændig væk i min storebror, så hun har en eller anden idé om, at når hun er sammen med mig, så er hun tættere på ham. Egentlig ret creepy at tænke på," sagde han og skar en grimmasse, da han egentlig aldrig rigtigt havde tænkt over det, for ham havde det jo bare været samleje og intet andet, men tanken om, at hun måske forstillede sig Ashton mens de var sammen, var faktisk ret creepy. Han svarede dog bevidst ikke på, om det var sådan det var, når han blev ked af det. Han slog let ud med armene, "Well, jeg er ked af at ødelægge dit perfekte billed af mig, men som sagt, jeg er et røvhul når det kommer til kvinder," svarede han og sukkede lidt. Han fnøs let, "Det siger du kun fordi du ikke ved, hvem min bror er," svarede han og blinkede let til hende. Sådan var det jo altid. Hvis han endelig fandt en tøs som ville ham fordi det var ham, så skiftede de mening så snart de fandt ud af, hvem hans storebror var. Det var blandt andet grunden til, at han ikke havde fortalt Ailani hvem han var i familie med. "Hvem sagde noget om, at det ville blive let? Men jeg vil ikke have det skal være let, for jeg er svær at elske, tro mig virkelig svær, men det betyder ikke, at jeg ikke vil give os en chance. Come on Ailani, du ved du også vil. Lad os være besværlige sammen," sagde han og bevægede sig tættere på hende, for at vise hende at han ikke var bange for hende. Han var forsvarsløs overfor hende lige nu. Han havde ingen våben på sig eller sin fløjte. Han tog blidt ud efter hendes hånd og søgte hendes øjenkontakt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2018 21:12:34 GMT
Ailani kiggede overrasket til, da Chris tog fløjten af og lagde den fra sig. Ved hans ord forvandlede hendes overraskede blik sig dog til et lidt skeptisk et. Hun ville se det før hun troede det, at han ikke ville bruge den igen, nu efter han havde valgt at bruge den mod hende en gang, og det føltes som om hendes ører blødte. Men det var ikke den det handlede om lige nu, så hun nikkede bare kort. Hun trak på skulderen. "Hun udnytter vel dig så, lige så meget som du udnytter hende," konstaterede hun bare. I hendes øjne var det temmelig ucharmerende at udnytte folk, uanset om de også var i gang med at udnytte en selv. "Du har ikke været et røvhul overfor mig. Ikke før nu," sagde hun, og tilføjede det sidste efter en kort pause. Hun håbede egentlig lidt at det ville gøre ondt på ham, at hun på en eller anden måde kunne få ham til at føle dårlig samvittighed, over at han først sneg sig efter hende, da hun tog fra hans lejlighed, hvorefter han opdagede hun var en varulv, overbeviste hende om, at de godt kunne få det til at fungere alligevel, men alligevel uden at nævne, at han havde været sammen med en anden allerede. "Jeg er ligeglad med hvem din bror er," sagde hun så og rullede med øjnene. "Nej, Chris," sagde hun og trådte et par skridt tilbage, da han kom tættere på hende. Hun tog et par dybe indåndniger, da hun kunne mærke at hendes følelser snart ville begynde at løbe løbsk. "Hvis du vil det her, må du bevise det. Med andet end dine fine ord, der sikkert har lokket mange kvinder med dig i sengen. Men jeg vil ikke være endnu et hak i dit bælte. Jeg er her hvis du virkelig vil have mig. Og ellers må vi begge komme videre," sagde hun, med så bestemt en stemme, som hun overhovedet kunne. Hun rettede sig op og gik ud i gangen, hvor hun greb sin jakke og åbnede døren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 2, 2018 22:29:52 GMT
Det kunne godt være det var en lille ting for Ailani, at han tog fløjten og sølvkæden af, men det var en utrolig stor ting for ham. Han slog let ud med armene, "Det er ikke udnyttelse, når jeg godt ved, at hun kun er sammen med mig på grund af min storebror," modargumenterede han, selvom det egentlig slet ikke var pointen, hvem der udnyttede hvem, men mere at han havde selvindsigt nok, til at vide, at det han gjorde var forkert, men det ændrede ikke på, at han gjorde det. "Nej og det skræmmer mig af helvedes til. Jeg var kun sammen med Tessa nu her, fordi jeg troede jeg aldrig skulle se dig igen," fløj det ud af munden på ham, det lignede ellers bestemt ikke ham, at være så ærlig omkring sine følelser, og det var lige før man kunne se, hvor overrasket han gjorde sig selv. Hvorfor lukkede han pludselig sådanne noget ud? Hans krop kunne slet ikke finde ud af, hvad der skete inden i ham. Han havde jo kun været sammen med Tessa, fordi hun var kommet forbi for at gøre krav på sit backstagepas og han havde været ked af det og hun havde været lige nu. Han nikkede overbærende da hun sagde hun var ligeglad med hvem hans bror var. Okay han vidste ikke om hun var Faded Exit fan, men langt de fleste vidste da hvem de var om ikke andet. Han stoppede dog brat op, da hun sagde nej og trådte væk fra ham, selvom det gjorde forbandet ondt indeni, så respekterende han hendes grænser. "Jeg vil virkelig have dig, Ailani," sagde han, bevise det? Hvad ville hun have? Blomster? Chokolade? Løfter han ikke kunne holde? "Hold nu op, Ailani, du må ikke gå," bad han og gik efter hende ud i gangen, hvor han på bedste barnlige manér tog hendes ene sko, før hun nåede at få den på. "Hvilke beviser vil du have?" spurgte han og lagde begge hænder og dermed også hendes sko om på ryggen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2018 22:32:35 GMT
Ailani rullede bare med øjnene over hans kommentar. Han forstod tydeligvis ikke hendes pointe - i hendes øjne udnyttede de hinanden, og mens det var langt bedre, end at den ene blev udnyttet, mens de selv mente det seriøst, var det stadig ikke ligefrem hendes kop te. Hun prøvede på ikke at dømme, men det var svært at lade være. Hvilket nok var fordi det indebar en person hun holdt af, og hun ikke havde lyst til at han skulle rende rundt og være sammen med andre. Det var unfair, det vidste hun godt, når de aldrig havde aftalt at det bare skulle være de to. Men hun kunne ikke lade være med at få ondt i maven bare ved tanken om de mest uskyldige ting, som at han holdt om en anden pige end hende. "Det ville jo have været dit valg. Det er dig der jagter min slags, ikke omvendt," mumlede hun, hvorefter hun bed sig i læben ved tanken om, at han var oplært til at jagte hvad hun var og aldrig kunne ændre på. Hun trak på skulderen. "Det kan du sagtens sige, Chris," begyndte hun, men hun nåede ikke længere, før han tog hendes sko, og hun kiggede på ham med rynket pande. "Giv mig min sko," bad hun og holdt sin hånd frem mod ham, for at han kunne give hende skoen tilbage. "Det må du selv finde ud af," sagde hun, da han bad om at hun fortalte hvad hun ville have fra ham. Hun vidste godt det nok også var temmelig unfair at stille sådan nogle krav, uden at fortælle hvad hun ville have. Men hun vidste faktisk ikke selv hvad hun ville have, ikke andet end at hun ville føle sig tryg med ham og stole på ham fuldstændig, uden at der var bekymringer om at han ville være sammen med andre, eller slå hende ihjel mens hun sov. Da han ikke så ud til at ville slippe hendes sko igen, gav hun op med et dybt suk, hvorefter hun gik ud ad døren, med det ene ben - det med foden uden sko på - løftet et lille stykke over jorden. Hun sendte ham et sidste blik, hvorefter hun gav sig til at hinke ned ad trappen, indtil hun kom udenfor, så hun kunne transferere sig hjem, med kun en sko på.
|
|
|