Deleted
•
Post by Deleted on May 17, 2018 13:29:52 GMT
"Vel end 10 stykker eller måske 15. Der er sikkert en masse du ikke kender til med dit dameforbrug handsome" sagde hun med et varmt smil over sine læber og var tydeligvis ligeglad med det faktum at Lucas sikkert havde en hel hær derude i verden som han ikke kendte til. "Du har ik engang til et helt quiddtich hold" sagde hun med en mild latter da det trods alt krævede 7 så han manglede faktisk en for det skulle lykkes. Bia vidste godt at det helt sikkert var kvinderne der havde taget beslutningen og havde det været hende selv havde der godt nok heller ik været nogen fyr som skulle bestemme over hendes krop. Hvis hun ville beholde barnet så havde hun gjort det. At hun så næppe ville beholde et barn hvis det var et forhold hun lige var kommet ud af var så noget andet. Det var dog mest en teori og intet hun kunne vide med sikkerhed. "Man skal aldrig sige aldrig Lucas" sagde hun med et let glimt i øjet og blinkede let til ham. Det var trods alt rigtigt. Det kunne sagtens være hende som fik nok af han savlede over andre eller hun hele tiden skulle være over ham og derfor gik fra ham. "Og?" spurgte hun med et ganske let ryst på hovedet. Hun selv havde aldrig rigtig haft en kæreste før så den del var også nyt for hende. Hvilket helt sikkert også ville være med til at gøre hun havde virkelig høje krav til ham. "Oh trust me Lucas. Du vil ikke træde mig over fødderne" sagde hun en anelse bestemt og nikkede ganske let inden hun lod sine fingre glide over hans brystkasse. Bia havde trods alt siden hun var blot 12 år nærmest oplært af Célésten i hvordan en kvinde skulle være. Ikke kun i sengen, men også for at holde på en mand så det var hun skam ganske forberedt på. Hun stilte sig på tæer for at nå hans læber og kyssede ham ganske blidt, men samtidig fyldt med passion.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 17, 2018 14:08:04 GMT
"Waow, seriøst?" spurgte han overrasket over, at hun havde troet det var så mange børn han havde, nærmest mere end dobbelt så mange som realiteten var, men hun havde nok en god pointe i hendes næste ord, "True, men de er også bedre tjent uden mig i deres liv," sagde han med sikkerhed i stemmen, da han på ingen måder mente han var værdig nok til at være far for nogen. Han var jo stadig kun ved at vænne sig til, at Dorran var begyndt at kalde ham far. Han grinte let, "Nej, der har jeg ikke. Jeg er ikke engang sikker på, at de alle sammen ved jeg er deres sæddoner," sagde han og trak lidt på den ene skulder. Han følte sig ærligt talt mere som en sæddoner end en far for de børn han havde været med til at sætte i verden, men det ville ikke komme bag på ham, hvis der en dag stod flere børn eller unge mennesker og bankede på hans dør og sagde 'min mor siger du er min far', for chancen var sikkert real nok. Han smilede lidt, "Nej, det skal man vel ikke," svarede han og førte en hånd op til hendes blonde hår og lod sine fingre glide igennem det til han nåede hendes nakke, for at trække hende ind i et kys. "Og jeg vil ikke såre dig," svarede han med sine læber tæt mod hendes, så han nærmest stadig kunne smage hende. Han smilede lidt for sig selv, og fulgte hendes hånd med sit blik, "Så det vil jeg ikke?" spurgte han med et kækt smil og vendte blikket tilbage på hende. Han lod sine hænder glide ned af hendes ryg og om til hendes bagdel, som han klemte fast om, da hun kyssede hans læber, som han selvfølgelig gengældte og trak hende helt indtil sig, mens han lod sin ene hånd forsvinde op under hendes kjole, for pirrende at lade sine fingre glide langs hendes trussekant. "Skal vi ikke bare sige, at vi er kærester, men uanset hvad fremtiden vil os, så skal det på ingen måder gå ud over Dorran?" spurgte han med sine læber få millimeter fra hendes, mens han lod sine fingre vandre videre om foran ved hendes trussekant og ganske blidt lod dem finde vej ind mellem hendes ben, før han flyttede sine læber til hendes hals.
***TIME***
Lucas trak sig en smule forpustet væk fra Bianca efter deres akt, og lagde sig om på ryggen i sengen. "Jeg tror vores kaffe er blevet kold," kommenterede han og vendte et drillende smil mod hende og blinkede til hende. Han lå lidt og fik vejret, før han valgte at kysse hende igen, "Skal jeg køre dig hjem?" spurgte han roligt, da han aldrig havde nogen sovende i sin seng, selv ingen af de kærester han havde haft i sin fortid og det havde han heller ikke planer om, skulle begynde at ske nu. Eller de måtte sådan set gerne sove i hans seng, men så sov han der bare ikke. Han kunne ikke sove ved siden af nogen, på grund af det som var sket i hans barndom og han ville nok heller aldrig komme til det.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 17, 2018 15:15:36 GMT
"Altså mere som i du nok ikke kendte halvdelen af dem Lucas" sagde hun og prikkede hans næse da hun trods alt ikke mente noget ondt med at hun havde regnet med at han havde flere børn end dem han sagde han havde. Hun var trods alt ligeglad. Det var hans fortid og hun havde tænkt sig at være hans fremtid. Hun rystede ganske let på hovedet af ham. "Dorran er glad for at have dig i sit liv. Han skal bare vende sig til du er hans far og ikke hans bror" sagde hun med et varmt smil da hun var sikker på at Dorran og Lucas nok skulle ende ud med at komme godt ud af det sammen. Desuden snakkede Bia jo også med Seth og hun var også ganske imponeret over at han endnu ikke var blevet far til nogen på samme måde som Lucas. Lucas var måske ikke verdens bedste far, men der var stadig nogen som var værre stillet end man kunne være med en far som Lucas. Og så længe Lucas prøvede så var det da det halve af det. Hun rystede ganske let på hovedet af ham. "Jeg er en Lavoie. Du får en hel familie på nakken hvis du såre mig" hviskede hun ganske let til ham inden hun blinkede let til ham efter hun havde gengældt hans kys. For ikke at snakke om Chaney helt sikkert ville komme efter Lucas med en kniv eller måske endda Chaneys storebrødre som altså var ikke mindre end halvdelen af Faded Exit. Hun rystede ganske let på hovedet til at hun ikke var en man skulle træde over fødderne. Hun lod sig hive indtil ham og sukkede lavt i nydelse da hans hånd forsvandt op under hendes kjole blot for ligesom at sige at hun ikke ville stoppe ham. Og slet ikke i at han fjernede hendes trusser. "Dorran slår dig ihjel hvis du såre mig" hviskede hun blidt inden hun gengældte hans kys. Det var trods alt sandt. Det havde Dorran selv sagt til dem begge mens hun var i lokalet så det var nok nærmere Lucas end hende som skulle træde varsomt. -- Time -- "Skidt med den" sagde hun med en mild latter og lagde sit hoved på hans brystkasse som han havde lagt sig ved siden af hende. "En kop kaffe og så kan du køre mig hjem" sagde hun med et kærligt smil og flyttede sig for han kunne rejse sig. Hun ville trods alt ikke gå lige efter samleje. Det fik det hele til at virke som om han kun var ude efter det og ikke at de var kærester. Bia fik da også sit tøj på, lavede noget nyt kaffe og lod Lucas køre hende hjem bagefter. //Out
|
|