Leslie Marsters
•
Magiker
Fødselsdag: 06.02.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: England
Skole: Durmstrang
Kollegium: Fenrir
Stilling: Stuepige for Theo Agrawal
Fritidsjob: Black Lotus Tatovør-læring
|
Post by Leslie Marsters on Jan 2, 2018 19:57:44 GMT
Leslie nikkede anerkendende til Seths ord, om chancen for, at hun havde noget som helst med Faded Exit, var mere eller mindre ikke eksisterende. Hun ejede ikke engang et billed af Seth, primært fordi hun godt vidste, at hun en eller anden dag ville komme hjem og finde det hængt op på væggen med dartpile rundt om, eller tegnet på eller andet i den dur. Hun trak lidt på skulderne, da han sagde det kunne være hun havde gået på skole med en som lignede. "Kan godt være.. Eller også skal jeg bare stoppe med alle de stoffer," sagde hun roligt, da hun aldrig havde lagt skjul på, at hun tog stoffer, selvom det ikke nødvendigvis var hver dag, så var det i hvert fald tre gange om ugen.
Leslie sendte et varmt smil til Seth, "Jeg er også glad for at se dig," sagde hun og aede blidt hans kind, mens hun så ind i hans blå øjne. Hun var nok langt mere forelsket i ham, end hun nogensinde ville indrømme. Hun rynkede lidt på panden, da han tog hendes hænder, men fulgte med hen til lænestolene og satte sig i den på modsatte side af den Seth havde sat sig i. "Okay?" endte hun en smule bekymret og søgte hans øjenkontakt, da han begyndte på at der var noget de skulle snakke om. Var det ikke sådan noget folk sagde lige inden de slog op? Hun kunne i hvert fald mærke en knude i maven, som kun blev større og større jo mere Seth snakkede. "Ja, selvfølgelig kan jeg huske det?" svarede hun, men i en undrende stemme. Hvorfor bragte han nu det op? Det var fint nok, hvis han rent faktisk havde været sammen med en, det var jo en aftalte de havde indgået og så kunne de måske komme videre derfra. "Seth, hvorfor fortæller du mig det her? Vi havde en aftale og så længe hun ikke er en muggler, så har du jo holdt den aftale," sagde hun uforstående overfor, hvorfor han pludselig havde behov for, at dele det her med hende, men hun kunne godt fornemme på ham, at det var noget han havde brug for at få lettet sit hjerte over. Hun mærkede hvordan hendes hjerte først blev helt varmt, før det blev knust som var det lavet af glas, og trak sin hånd til sig. Hun sad et øjeblik uden et eneste ord. Uden en eneste mine blev trukket hele hendes ansigt. Men hendes hænder blev mere og mere hvide, fordi hun knyttede dem så hårdt. "Du bollede hende tyk. Gjorde du ik?" spurgte hun så direkte, da hun udemærket godt vidste det ikke var hende, han snakkede om, da han sagde han elskede tanken om at skulle være far, da hun bestemt ikke var gravid og egentlig heller ikke havde noget ønske om, at skulle blive mor en dag. "damn dig, Seth. Helt seriøst, damn dig! Du elsker mig ikke og det har du aldrig gjort!" råbte hun og rejste sig fra lænestolen udelukkende for, at stikke ham en lussing, mens de grå-blå øjne så rasende på ham, selvom der var et tydeligt såret glimt at spotte i hendes øjne. Aldrig havde hun haft så ondt inden som hun havde lige nu. Hun satte en håndflade på hvert af armlænene på den lænestol han sad i og holdt dermed sit ansigt ganske få centimeter fra hans, "Du må hellere be til, at jeg ikke finder hende, for tro mig, ellers får hun præcis samme tur af mig som Kaya gjorde dengang," sagde hun stille nok til, at det kun var de to som ville kunne høre hendes ord. Hun slog en gang i armlænet på den ene side, før hun rettede sig op igen og gjorde klar til at skride derfra. Aldrig havde hun haft så mange følelser i kroppen som hun havde lige nu. Det eneste hun havde lyst til lige nu, var at drikke hjernen væk og opsøge Gabriel, for at få Seth så langt ud af sit system, som overhovedet var hende muligt og Gabriel havde jo selv sagt, at hun altid ville være velkommen igen, især hvis hun droppede sin kæreste og det kunne man vidst roligt sige hun lige havde gjort.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2018 21:59:54 GMT
Han nikkede ganske let til at hun nok bare burde stoppe med alle de stoffer. Seth havde intet imod at hun ikke havde et billede af ham hængende. Også selvom han ville være ligeglad med om det en dag ville ende med en masse dartpile i det og en Collin der ville fryde sig over at han havde ret i at Seth var dårligt selskab. Seth elskede hende og det ville han ikke bare sådan lige stoppe med.
Han kunne ikke lade være med at nyde hun aede hans kind. Måske også mest af alt fordi hun et sted godt vidste det snart ville blive sidste gang og det var ikke lige fremme noget han ønskede sig. Seth var virkelig glad for hende og modsat hende så indrømmede han det så gerne. Hele verden skulle vide hvor forelsket han var i hende. Hverken mere eller mindre. Han ville trods alt ikke bare ændre på det. Han vidste godt hans ordvalg tydeligt lagde op til han ville slå op. At han så ikke regnede med han var den som slog op med nogen, men mere at hun var det var så straks en anden sag. Han havde i hvert fald ikke planer om at gå fra hende pga. det her. Det var helt sikkert, men han tvivlede virkelig på hun ville være med ham selvom han stadig gerne ville kæmpe for hende. Seth havde i hvert fald tilgivet Leslie for hun havde været ham utro. Også selvom det var med Gabriel. Seth var klar til at komme videre i deres forhold. Også uden det behøvede at være et nyt trin. For ham var det nok bare at kunne blive hos hende. "Og det er hun ikke" fastslog han måske en anelse mere hårdt end han havde ville det, men han havde med vilje ikke været med en muggler når det var kravet. Han ønskede trods alt ikke at damne det her op. Han var trods alt virkelig vild med hende og han ønskede jo det her skulle fungere. Seth kløede sig ganske let i nakken og nikkede let til hendes ord om han havde gjort Erica gravid. Hvis Leslie og ham havde været blevet i et forhold og hun ikke ville være mor havde han været nød til at give slip på sin drøm idet han faktisk bare gerne ville hende, men det fik han ikke rigtigt en chance for at bevise nu. "Jo jeg gør!" røg det ud af munden på ham inden han pludselig mærkede hendes hånd mod sin kind. Hvis der var noget han vidste så var det at han elskede hende. Seth tog fat i hendes håndled da hun havde lagt hænderne på hans stol. "Du kender mig seriøst ikke hvis du ikke ved jeg elsker dig Leslie. Tro mig. Hvis jeg kunne få begge dele på en gang ville jeg være lykkelig" sagde han ganske bestemt og måske også en anelse vredt. Han holdte dog ikke mere fast end hun kunne slå sin hånd ned i stolen. Han rejste sig op og tog fat i hendes arm ved albuen. "Jamen jeg takker dig for jeg ikke blev far som 17 årige så. Så havde jeg da for alvor ikke mødt dig. Nice to know where you are at Leslie" sagde han hårdt udelukkende fordi det gjorde fandens ondt. Han havde haft glædet sig dengang og han glædede sig igen. Han vidste godt det var umuligt at få begge dele og lige nu valgte han bestemt det at være far over hende og da især når hun havde været skyld i at Kaya havde mistet deres barn. Han regnede så måske også lidt med Leslie bragte det på banen for at gøre det her nemmere. Selvom det bestemt ikke ville gøre det spor nemmere. Det gjorde fandens ondt i hans hjerte. Han slap hende dog igen. Ikke fordi han ikke ville kæmpe for hende, men fordi han heller ikke ville tvinge hende til noget. "Du skal vide Leslie at no matter what så elsker jeg dig stadig om så du vil det eller ej" sagde han med en skæv grimasse da han var faldet en anelse til ro.
|
|
|
Leslie Marsters
•
Magiker
|
Post by Leslie Marsters on Jan 29, 2018 11:00:03 GMT
Leslie så på Seth med et uforstående blik, da han svarede hende hårdt tilbage, "Hvad er så problemet?" spurgte hun, når han nu havde overholdt deres aftale om, at han måtte være sammen med en mens han var på tour, så længe det ikke var en muggler, så kunne hun virkelig ikke se, hvad problemet så var. Det gik dog hurtigt op for hende, da han nikkede til, at han havde gjort den anden kvinde gravid. Leslie var ikke vant til, at føle noget som helst, men lige nu havde Seth sat gang i så mange følelser i hende, at hun slet ikke kunne rumme det. Hendes hænder rystede og hun havde lyst til at ryge ti smøger på en gang. "Hold kæft!" råbte hun, da han påstod han elskede hende. Hun ville ikke engang undskylde for at stikke ham en lussing. Hun mærkede hans hænder omkring sine håndled, og så ind i hans øjne med et blik som nok mere end tydeligt fortalte hvor såret hun egentlig var, øjne løj ikke, selvom resten af hendes mimik fortalte noget helt andet. "Nej, jeg kender dig tydeligvis ikke. Well, livet er fyldt med skuffelser, lev med det," svarede hun hårdt, lige nu gjorde hun alt hvad hun overhovedet kunne, for at gøre det her nemmere for sig selv. Hun rettede sig op, da han rejste sig og mærkede grebet om sin arm, "Slip mig eller jeg skriger," advarede hun, "Du kan jo spørger din veninde, hvorfor jeg gjorde det. Jeg håber hun havde en god tur i Azkaban," svarede hun hårdt tilbage, og gjorde et forsøg på at komme fri fra hans greb. Hun havde dog dengang ikke vidst, at Kaya havde været gravid og hun havde heller ikke vidst at Kaya var Kaya, hun havde troet det var Dacoda, men det behøvede Seth ikke at vide. Hun rettede sin bluse, da han gav slip på hende. Hun fnøs let og så på ham med et skeptisk blik, "Oh yeah? Bevis det Seth. Bevis de der store fine ord, som du kaster omkring dig eller stik dem skråt op, for jeg vil ikke høre dig sige dem til mig igen, før du rent faktisk ved hvad de ord betyder," svarede hun og mærkede en enkelt tåre trille ned af hendes ene kind og lagde armene over kors, mens hendes grå-blå øjne flakkede en smule.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2018 21:47:54 GMT
Seth kløede sig ganske let i nakken og havde ikke længere efter måtte erkende det var fordi han havde gjort hende gravid. Det var jo ikke fordi han var forelsket i Erica eller noget. Havde han nu været vild med hende og derfor måtte gå fra Leslie havde det hele måske også bare være en anelse nemmere. Det var bare ikke sådan det hæng sammen. Han skulle være far med hans one night. Og selvom han havde fået lov til at være med Erica forstod han jo så også bare desværre godt at Leslie ville gå fra ham over det. "Nej jeg vil ikke holde kæft om noget som passer Leslie" sagde han en smule mere bestemt end det var meningen. Hun var venner med Collin så hun havde helt sikkert ikke den største kontakt til sine følelser, men det ændrede bare ikke på at han elskede hende og han ikke bare sådan ville stoppe med at sige det. Han ville så heller ikke have en undskyldning for at hun havde stukket ham en. Han forstod jo godt hendes reaktion på tingene. Virkelig. Om så det havde gjort ondt skulle hun aldrig undskylde for hun var den som hun var. Han kunne skam godt se hvor såret hun var på hendes blik. Det fik ham da også til at bide sig hårdt i læben. "Det har jo intet med skuffelse at gøre. Hvis jeg allerede havde været far havde jeg gået glip af tiden med dig og den har jeg ærlig talt ikke lyst til at være foruden" sagde han med en skæv grimasse over sine læber. Han vidste godt folk mente de ikke hørte sammen. Især når hun var mørke tilhænger og han bestemt ikke var. Han kunne bare ikke gøre for sine følelser overfor hende. De var til stede og hvis der var noget han havde lært af alt med Heather så var det at det ikke nyttede noget at gå og gemme sine følelser. "Hvis mit liv skulle være fyldt med skuffelser så havde jeg været mere skuffet over mig selv hvis jeg havde ladet dig gå før du overhovedet var kommet" sagde han stille og bed sig let i læben mens han holdte fast i hende. At det så ligeså meget var når det kom til Heather som Leslie var så en anden sag. At han havde mødt Heather i USA kort forinden havde bestemt også revet op i gamle sår og gjort ham forvirret, men det ændrede ikke på han elskede Leslie dybt. "Og hvis du skriger så kommer vagterne og når de ser det er mig så sker der ikke meget" sagde han med et ganske let bestemt nik, men slap idet Leslie snakkede om Kaya på den måde. En tung sten faldt fra hans hjerte da det gik op for ham det var Leslie der havde været skyld i at Kaya havde mistet sit barn. Han vidste godt hun havde sagt det for at ramme ham og det havde det bestemt også gjort. Det var som om nogen havde sprunget en bombe i hans hjerte. Han greb fat i hendes arme igen for at hive hende indtil sig og gav hende et kys. Det var den eneste måde han følte han kunne bevise sine ord. Desværre for ham var smerten over det med barnet virkelig tydeligt i hans kys samtidig med at frygten for at miste hende havde spredt sig til hver en lille celle i hans krop. En tåre løb da også ned over hans kind da han ikke regnede med det her var nok, men det var bare lidt den eneste mulighed han havde lige nu når hun tydeligt ikke havde kunne fornemme nogle af hans sange havde handlet om hende. Seth var så også virkelig bange for at det ville gøre han lige netop kom til at miste hende.
|
|
|
Leslie Marsters
•
Magiker
|
Post by Leslie Marsters on Feb 4, 2018 17:10:07 GMT
"Og hvis det så også rent faktisk passede, ville jeg ikke sige du skulle holde din kæft!" sagde hun forsat i en hævet stemme. Hun havde lyst til at stikke ham en lussing mere, men knyttede i stedet for sine næver, så hendes negle borede sig ind i hendes håndflader og hendes knoer blev helt hvide. Hun havde engang været en ligeså sød og velopdragen pige som sin tvilling, men da deres forældre var røget i Azkaban og Leslie og Alexandra var blevet tvunget fra hinanden som blot 10-årige, havde Leslie været havnet i en masse rod. Hun havde tillidsproblemer og stolede derfor ikke på nogen, ikke engang hende selv. "Er det meningen det skulle imponere mig? Få mig til, at føle mig vigtigt, værdsat og tilmed elsket, eller hvad Seth? Det virker måske på de tøsebørn du er vant til, men jeg er ikke en af dem," sagde hun hårdt og rystede på hovedet. Alt i hende dirrede, hun havde alt for mange følelser i kroppen lige nu til, at hun kunne håndtere en eneste af dem. Hun fnøs og rullede med øjnene, "Og nu kan du se mig gå anyway, så hvordan syntes du selv det gik for dig?" spurgte hun og lod sine blå øjne hvile på ham, med et blik som havde slået ham ihjel på stedet, hvis øjne var i stand til den slags. "Oh really? Er du nu helt sikker på det?" spurgte hun og trak vejret ind, som gjorde hun tegn til, at sætte i skrig, men stoppede da han alligevel endte med at slippe hende, før hun nåede at skrige. Hun rystede på hovedet af ham og skulle til at vende rundt på hælene, da hun mærkede han greb fat i hendes arme og hun blev hevet indtil ham, "Slip.." mere nåede hun ikke at sige, før hun mærkede hans læber mod sine egne. For et split sekund forlod al vreden hende og hendes krop slappede af, mens hun gengældte hans kys. Dog gik der ikke mange sekunder før det gik op for hende, hvad hun lavede, hvilket fik hende til at slippe kysset og skubbe ham væk, "NEJ!" råbte hun og så om muligt endnu mere såret på ham, "Du kan ikke bare kysse mig og regne med, at det retter op på alt, Seth," sagde hun hårdt, hun vidste ikke at nogen af de sange han havde skrevet til bandet, var om hende, hvor skulle hun vide det fra, når han ikke havde fortalt hende det og den musik hun hørte var mere hardcore, end det Faded Exit lavede. Hun mærkede hvordan hendes hjerte gik fuldstændigt i stå, da hun så tåren som trillede ned af hans kind. "Jeg har brug for luft," sagde hun lavmeldt og rev sig fri fra hans greb og satte i løb mod udgangen. Hun ville væk og ud. Hun kunne ikke håndtere alle de følelser og slet ikke når han også begyndte, at græde. Det gjorde alt for ondt.
//OUT
|
|
|