Margus W. Dragowska Fox
•
Magiker
Fødselsdag: 26.06.2026
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Status: Metamorphmagus
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Gift
Med: Marisol Elizabeth Dragowska Fox
Oprindelse: Rusland
Bosat: Peru
Bolig: Fox - Slottet
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Durmstrang
Stilling: Professor i Eliksir
Fritidsjob: Overhovedet for Mjölnir
|
Post by Margus W. Dragowska Fox on Aug 29, 2017 7:41:28 GMT
"Ja altså du skal overbevise dine fuldblods venner om at mudderblod er anderledes og dårligere til Magi end fuldblod er." Sagde han direkte og håbede på at kunne provokere hende til at sige ja. "Du kan selvfølgelig også lade være, og ikke være med til at ændre noget i verden. Så kan du bare få et helt normalt job hvor du ikke kan gøre forskel i verden. Men hvis jeg var dig ville jeg hjælpe med at gøre verden til et bedre sted. Hvem ved? Måske med din hjælp, kan mudderblodet blive i deres egen verden." sagde han
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2017 8:10:02 GMT
"Er mudderblod dårligere til magi end fuldblods?!" Udbrød hun overrasket, da hun aldrig havde hørt det før. "Jeg mener..." hun rømmede sig kort og kiggede flovt ned i bordet, da det gik op for hende hvad hun havde sagt. Havde hendes forældre hørt hende sige mudderblod, havde de været rasende. "Er muggler fødte dårligere til magi end fuldblods?" Spurgte hun lidt mere fattet og rolig. Det han sagde med at ændre noget i verden var hun ligeglad med. Hvordan skulle hun overhovedet kunne ændre noget i verden? Hun var 11 år, og skulle først nu til at lære om rigtig magi. Hvad kunne hun gøre?
|
|
|
Margus W. Dragowska Fox
•
Magiker
|
Post by Margus W. Dragowska Fox on Aug 29, 2017 8:53:31 GMT
"Ja. Det ved alle da? De er jo ikke ordentlige magikere ligesom vi er." sagde han og smilede. "Men hvis du nu fortæller det til dine venner på skolen, så vil de jo også vide det, og så når mudderblod bliver bandlyst i fremtiden, vil der blive skrevet bøger om dig, fordi det var dig der fik vores verden til at åbne øjnene, og smide alt mudderblod ud. Lyder det ikke godt?" sagde han og smilede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2017 9:10:29 GMT
"Ved alle det?" Spurte hun overrasket, og kiggede med store overraskede øjne på ham. Hun lyttede til alt det andet han sagde, og var nu lidt mere opmærksom på det han sagde. "Hvorfor vil der blive skrevet bøger om mig? Hvis du siger alle ved det, hvorfor skal jeg så fortælle dem det, hvis de allerede ved det?" Spurgte hun forvirret og interesseret i hvad han havde at sige. For det var blevet helt tydeligt nu, at han havde valgt hende til noget vigtigt. Hvad det var, vidste hun stadig ikke helt, og hvorfor det var hende han valgte, vidste hun slet ikke.
|
|
|
Margus W. Dragowska Fox
•
Magiker
|
Post by Margus W. Dragowska Fox on Aug 29, 2017 9:26:12 GMT
"Eller rettere. Alle voksne ved det, de holder det bare skjult for børn. Men hvis du fortæller det til dine venner på skolen, vil de jo blive bevidste om det, og det vil så gøre at om mange år kan det jo være at du bliver leder for en organisation mod mudderblod, og måske endda minister for magi. En minister der er valgt af folket, fordi du åbnede deres øjne. Du vil blive en helt." Sagde han og lød helt patriotisk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2017 10:29:48 GMT
Hun lyttede opmærksom det som han sagde, og hendes øjne lyste af glæde, da han sagde hun kunne blive minister for magi. "Mener du det?!" Spurgte hun glad, og smilede over hele ansigtet. Hun kunne se det for sig. Hun var voksen, og var minister for magi. Folket stod og hyldede hende og hendes politikstiske bedrifter var de bedste nogensinde. Hun ville blive kendt som ministeren, der gjorde verden til et bedre sted. Hun ville virkelig blive en helt! "Hvordan vil du have jeg gør det?" Spurgte hun, da det gik op for hende, at hun kunne umuligt overbevise alle på skolen om det, selvom det hun sagde var sandt. "Og hvorfor gør du det ikke selv?" Hvad var hans bagtanke med det hele? Der måtte være en grund til, at det var hende der skulle gøre det, og ikke ham. Hun kunne bare ikke regne det ud.
|
|
|
Margus W. Dragowska Fox
•
Magiker
|
Post by Margus W. Dragowska Fox on Aug 29, 2017 10:38:03 GMT
Han lyttede til hvad hun sagde. "Selvfølgelig kan du blive minister. Du skal bare ligge krafter i det. Og du kan vel godt regne ud hvorfor jeg ikke gør det. Jeg kan jo ikke bare vade ind på Hogwarts, og bede alle fuldblod om at slutte sig til The Immortals..." han stoppede sig selv. "Det sidste hørte du ikke." sagde han hurtigt, og holdt sig for munden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2017 12:28:59 GMT
Hun blev glad da han sagde, at hun kunne blive minister hvis hun lagde kræfterne i det, hvilket hun uden tvivl hun ville gøre. Hun ville arbejde hårdt for at blive minister for magi! "The Immortals?" Spurgte hun forvirret, og kiggede undrende på ham. "Hvad er, The Immortals?" Hun kunne efter hånden godt se det han sagde med, at han ikke kunne vade ind på skolen, da han jo ikke var lærer eller elev der, men hvad havde det noget at gøre med The Immortals? Og hvad var The Immortals?
|
|
|
Margus W. Dragowska Fox
•
Magiker
|
Post by Margus W. Dragowska Fox on Aug 29, 2017 12:50:40 GMT
Hun havde fanget ham. "Okay... The Immortals er en slags klub, som vil gøre verden til et bedre sted. Vi er ikke ude på noget ulovligt, bare at åbne øjnene på folk. Og det er her du vil passe perfekt. Du kan være en kæmpe hjælp, og vi kan hjælpe med at gøre dig i ministeriet, når du bliver gammel nok. Det kræver bare at du er villig til at gøre det jeg har sagt." sagde han, og var godt udemærket klar over at han smurte tykt på, men det var for at overbevise hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 4, 2017 11:51:26 GMT
Hun lyttede opmærksom til ham. "Vi?" Spurgte hun osevandt. "Så der er andre end dig?" Hun forstod det ikke. Hvorfor var han så meget ud efter hende? Hun kunne ikke helt lide tanken om, at han var efter hende, for at udnytte hende. Hun blev faktisk ret utryg ved tanken, og fik lyst til at gå ud på gaden for at se efter hendes forældre. Hun ville ikke sidde alene med ham meget mere.
|
|
|
Margus W. Dragowska Fox
•
Magiker
|
Post by Margus W. Dragowska Fox on Sept 4, 2017 12:14:01 GMT
"Ja vi er et par stykker." sagde han. Han kunne se hun var utryg ved det, og prøvede at berolige hende. "Bare rolig. Der er intet farligt ved det. Jeg vil bare bede dig om at sprede ordet, og til gengæld kan jeg i fremtiden skaffe dig et job i ministeriet, der en skønne dag vil kunne gøre dig til minister for magi. Jeg tror du vil blive den bedste minister nogensinde. Hvis du vælger at gøre de rigtige ting vel og mærke. Jeg lover at der ikke sker dig noget. Jeg vil sværge den ubrydelige Ed på det." Sagde han, og fik pludselig et alvorligt udtryk i ansigtet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 4, 2017 12:31:23 GMT
Hun lyttede stadig meget opmærksom til alt det han sagde, trods hun i tankerne allerede var igang med at flygte ud på gaden for at finde sine forældre. Hun glemte dog alt om det, da han sagde han ville sværge på den ubrydelig ed. Hun spærrede øjnene op. "Det mener du ikke!" Kom det skinger fra hende, da hun blev overrasket og bange over hans ord. For hvorfor var hun så vigtig?! Der gik et lille øjeblik, hvor hun blev megetbevidst om, at folk sad og gloede på dem. Måske var hun komme til at råbe mere op end hun troede. Hun kiggede generet ned i bordet, og ventede til folk tog deres blikke til sig. "Hvorfor mig?" Spurgte hun stille, før hun rømmede sig. "Jeg mener, hvorfor lige mig? Hvad er der ved mig, der er så speciel? Hvorfor ikke en af jer? Eller den næste pige, der træder her ind?" Spurgte hun og kiggede på ham med et blik, der brændene ønskede et svar på alle hendes spørgsmål, før hun indgik nogen former for aftaler.
|
|
|
Margus W. Dragowska Fox
•
Magiker
|
Post by Margus W. Dragowska Fox on Sept 5, 2017 9:50:31 GMT
"Selvfølgelig mener jeg det?" sagde Margus til hende. Hvorfor skulle han ikke mene det? "Du er vigtig, fordi du virker sød, og en som folk vil snakke med. Og jeg kan fornemme at du har store ambitioner. Ambitioner, som jeg vil kunne hjælpe dig med at fuldføre. Du skal nok blive til noget stort." sagde han, og tog en slurk af sin vodka. "Jeg lover at jeg vil føre dig til tops." sagde han og smilede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 19, 2017 11:24:19 GMT
Hun lyttede til hvert et ord han sagde, og slugte dem alle med største fornøjelse. Alt hvad han sagde lød godt i hendes ører, og hun ville elske at blive minister for magi når hun blev stor! Hun var solgt. Hun ville gerne gøre det. Men han havde sagt noget, der gjorde hendes tanker blev ført over på noget andet. "Er jeg ambitiøs?" Spurgte hun og tænkte over det. "Vil det sige, at jeg bliver en Slytherin?" Spurgte hun ham, og var faktisk meget interesseret i hans svar.
|
|
|