Deleted
•
Post by Deleted on Jul 13, 2015 22:29:50 GMT
@mallorieerredy Borgin og Burkes kl. 21 -ish
Alastair slog kloen ned i en papkasse for at sprætte den op og tage indholdet ud, han havde lige fået et læs nye blandede møke objekter fra sin udbringer der bragte det direkte fra Den Forladte By i Rumænien. Naturligvis kom disse vare altid sent, de skulle jo helst ikke spores af aurorne. Han trak et mørk skrin op med hånden og kiggede lidt på det, inden han stillede det fra sig på disken. Han ville meget gerne lige have pakket op så han ikke behøvede at stå op før butikken åbnede i morgen tidlig. Han havde aldrig været et morgenmenneske, ikke at han sov til langt op af formiddagen, men at vække ham før 8 var alligevel på eget ansvar. Nicole havde boet hos ham i snart 3 uger. Alastair var ved at blive vanvittigt eftersom Judas havde sagt han bare skulle holde øje med hende i 14 dage. Hun var altså ikke ligefrem samarbejdsvillig og han var ved at gå ud af sit gode skind af at skulle dele sin lille 1 værelses lejlighed med hende, det forhindrede ham jo også i at tage piger med derop for pokker! Ikke at pigerne plejede at blive særlig imponeret over det han havde, men der var da i det mindste et sted at ligge. Eller ikke nu hvor Nicole var der. Han hadede at lege babysitter. Lige nu havde han kastet en besværgelse der gjorde hun ikke kunne forlade lejligheden og han man ikke kunne høre hende hvis hun skulle få den tåbelige ide at råbe efter hjælp.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2015 6:30:24 GMT
Det var længe siden Mallorie havde begivet sig ned i Tusmørkegyden, men denne gang var det ikke for at købe ind. Overraskende nok, så havde Judas sendt hende på en mindre mission for at se, om hans bror havde fået noget ud af den pige de havde holdt fanget i noget tid. 3 uger og de håbede på hun havde fået munden på gled imens. Hun åbnede døren uden at tænke så meget over det og trådte ind i det halvmørke rum. Det hjalp heller ikke at det var ved at blive mørkt udenfor. Med et let smil på læben tog hun de skridt der skulle til at komme over til disken og regnede med, at det var Alastair der stod der. Det kunne hun næsten regne ud. Ellers ville han nok ikke være i en forretning så sent, og slet ikke være i gang med at pakke varer ud.
"Mit navn er Mallorie" sagde hun og strak kort sin ene skulder. Hendes kappe dækkede det meste af hendes krop, som den var beregnet til. Hun skulle ikke nyde noget af at se gamle klassekammerater eller værre, lærere, nede i gaden. "Jeg er blevet sendt af Judas for at høre, hvordan det går med Nicole." Hendes tone var, for en gangs skyld, ganske professionel og respektfuld. Hun skulle ikke nyde noget af at komme i fedtefadet med Judas... igen. Den samtale de havde haft nogle dage før havde gjort det ganske klart for hende, at han ikke var til at spøge med. Som han selv havde sagt nogle gange, så skulle hun holdes i kort snor, men det irriterede hende nu ikke så meget.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2015 0:52:20 GMT
Alastair rettede sig lidt op som den lille dørklokke indikerede at nogen var kommet ind I butikken. Han troede faktisk at han havde haft låst af her til aften. Han rejste sig og så en ung kvinde med rødt hår komme frem mod sig. Hun var dækket af en lang mørk kappe. Han så bare lidt op og ned af hende som hun præsenterede sig. ”Tillykke med det, mit navn er Alastair og jeg har lukket.” informerede han med et ligegyldigt håndkast. Medmindre hun kom som en fornøjelsespakke fra Judas var han egentlig pænt ligeglad med hvad hun lavede her. Så hun var fra Judas. Bare ikke lige i den henseende som han havde håbet på. ”Jeg har intet gjort, jeg fik bare at vide at jeg skulle babysitte.” Sagde han irriteret og bed sig hårdt i underlæben som de blå øjne hvilede på hende. ”Men måske du kunne fortælle mig hvornår Judas har tænkt sig at komme og hente hende? Hun fylder pænt meget i min lille lejlighed og jeg må ikke engang pille ved hende.” Han sukkede dramatisk.
Judas havde givet ham fri tilladelse, men Al orkede ikke at høre hende beklage sig eller kæmpe med hende bare fordi hun ikke gad. Han var dog ved at blive sindssyg af hendes flæberi om familie og døde ægtemand. Det var virkelig begyndt at gå ham på nerverne især fordi at havde han ville have en kvinde boende havde han nok fundet sig en der ville elske ham i medgang og modgang og alt det gøgl. ”Jeg gætter dog ikke på at du er her for at tage hende med tilbage?” Han slog lod et par fingre glide over kloen der erstattede hans venstre hånd. Det var lidt irriterende at han skulle hænge på Judas problemer, han havde jo fra starten sagt at han ikke gad have noget med det at gøre –mest fordi han ikke gad havne i fedtefadet over det, men det var en anden sag.
|
|