Deleted
•
Post by Deleted on Jul 2, 2017 10:16:44 GMT
"Ja okay, så betyder det ikke så meget." lo Payton tilbage.
"Jeg kunne godt træne dig... hvis du har lyst?" Payton nikkede begejstret til det med, for ham, at starte med at spille Qudditch "Jeg er trods alt ret god." Hendes tone var ikke overlegen eller noget, det lød mere som en der spyttede fakta ud fra en fagbog. Eller en kemiker som øste ud af sin viden.
"Det burde du. Det burde jeg faktisk også." lød det konkluderende fra Payton, som også nikkede af den anden ord "De er godt nok ikke så hårde her på Hogwarts, men som regel så mister ens kollegie 'bare' point for natterenderi." Hun lavede air-quotes rundt om ordet 'bare', som for at vise, at det ikke var ingenting.
"Jo." Payton lignede en der stod og trådte sig selv over tæerne, inden hun forsatte "Men de ved ikke, at jeg har den." Hun hadede at komme i problemer, og gjorde alt for at undgå dem, men hun havde ikke tænkt over, at professorerne skulle vide, at hun havde den. MADE BY VEL OF GS + ADOX 2.0
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2017 19:45:42 GMT
Mattheus vidste godt at han måske var lidt speciel og han viste også godt at flere af Hogwarts's eleverne syntes han var mærkelig: MAttheus hvilede dog meget i sig selv og han havde ikke brug for deres godkendelse eller bisidelse til at føle sig som et godt menneske. Det eneste Matt var bekymret for her i livet va rhans far, go han vidste derfor at mange andre ting sammenlignet med det, kun var småting. Han vidste at det var ligegyldigt om de syntes han var grim eller underligt, så længe at han ikke behøvede bekymre sig om at hans far ville dukke op.
"Point? Jeg har jo ikke et fast kollegie... Jeg er ikke så god til at bryde regler, min far bliver virkeligt sur hvis jeg får noget skrevet ned i klagebogen" sagde han, han ville slet ikke tænke på hvad hans far ville gøre. Judas havde jo allerede slået Mattheus flere gange. "Åh det er da cool... Sådan en ville jeg også ønske jeg havde" sagde han, han ville nok mest bruge den hjemme, selvom han var lidt bange for at hans far var klogere end det, Judas var jo ikke en mand der tog specielt let på tingene.
|
|