Deleted
•
Post by Deleted on Apr 6, 2017 20:02:49 GMT
Night in Heaven Kl. 02.00 @christopher Noelle var næsten færdig med sin sene aftenvagt, på Night in Heaven. Hun havde nu arbejdet der i ca. 8 måneder. Det var ikke det job hun havde drømt om, men det var gode penge og hun var god til det. Alt var gået galt for hende, da hendes far døde, for et år siden. Hun havde også der, fundet ud af, at han ikke var hendes rigtige far. Thomas Dawson, havde kidnappet hende, da hun var 4 år gammel, og opdragede hende, som sin egen datter. Inden han døde, fortalte han hende sandheden og det havde chokerede hende. Hun havde været ked af det, fordi han skulle dø, men på den anden side, var hun begyndt at hade ham, fordi han havde gjort hvad han havde gjort. Stjålet hende fra hendes familie, fordi han selv havde mistet sin kone og kommende barn. Da han døde, flygtede hun til England, da hun bare gerne ville væk fra alt hvad hun kendte. Hun stoppede kontakten til alle sine venner og bekendte, da hun ikke havde lyst til at fortælle dem sandheden. Nu arbejde hun som stripper, og ikke som Minister i Ministeriet, som hun altid havde drømt. Denne aften var der tema aften og de skulle alle sammen klæde sig ud, som en skurk. Noelle havde valgt Harlequin, da hun selv nogle gange følte at de mindede om hinanden. Noelle selv, var dog ikke helt så sindsyg, men hun var vidst heller ikke helt normal mere. Foran hende, sad der en flok fyre, men Noelle kiggede ikke direkte på dem. Det gjorde hun aldrig, da hun følte det ville blive alt for personligt, hvis hun gjorde det. Da Noelle var færdig med sin erotiske dans, blinkede hun ned til drengene, igen uden at kiggede direkte på dem, samlede sit tøj op, og gik ud i omklædningsrummet, for at klæde om til sit eget tøj. Hun var endelig færdig for i aften og hun glædede sig til at komme hjem i sin seng.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 7, 2017 11:20:33 GMT
Christopher havde været i byen med nogle venner. Han var godt beruset efterhånden, da det sjældent gik stille for sig, når han var ude med drengene. Han havde skam også haft prøvet at lokke sin storebror Ashton med, men det var ikke gået så godt for ham, hvilket nok skyldes, at han var kommet til at afsløret at de skulle på stripklub. De havde dog været på et diskotek tidligere. Generelt gjorde han nok bare alt, hvad han overhovedet kunne for at glemme Ailani og hvilken bedre måde at gøre det på, end at tage i byen, drikke hjernen væk og bare kigge på nogle smukke kvinder? Det var i hvert fald sådan han håndterede det. Det havde da også lykkes virkelig godt for ham, han havde indtil videre haft en virkelig fed aften, og lige nu sad han sammen med sine venner ret så tæt på scenen. Det var ikke første gang de var her, men det var heller ikke ret tit det skete de kom. Der var dog noget ved den ene kvindlige stripper, som mindede ham om en han engang havde kendt. Men på den anden side, så havde han været sammen med så mange tøser efterhånden, at han var holdt op med at tælle. Han spærrede dog øjnene op, da hun blinkede ned til dem og blev fuldstændig ukontaktbar. Nu vidste han hvor han havde set hende før. Hun var blevet ældre. Meget. Men det var han jo også, så det var nok ikke så underligt. Det underlige lå nærmere i, at hun strippede. Han fik næsten helt kvalme og det var ikke på grund af alkoholen i hans blod. Hvad pokker var der sket med hende? Hvordan havde hun kunne havne her? Han klappede en af sine venner på skulderen, "Jeg skrider hjemad, vi ses," sagde han og sagde det da også til de andre før han forlod stripklubben. Dog kendte han Malvina som også arbejdede der, så han vidste godt, at de kom ud af bagindgangen, når de havde fri. Han gik derfor derom, med en hånd i lommen på læderjakken og en smøg i den anden hånd, gav han sig til, at vente på hende. Outfit
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 10, 2017 20:14:47 GMT
Noelle gik ud ad bagindgangen, i rask fart. Det var ikke uhyggeligt, men hun trængte bare sådan til at komme hjem. Det havde været en rigtig lang aften og hun glædede sig til, at have et par dage fri. en af de andre piger råbte farvel til hende, og hun vendte sig hurtigt og vinkede tilbage. Det var nogle rigtig søde kollegaer hun havde, men hun var ikke ret tæt med nogen af dem. Ikke tæt nok til, at hun ville kunne finde på, at fortælle dem om hvad der var sket i hendes fortid. Da hun vendte sig om igen, så hun en fyr stå at ryge. Han virkede en smule bekendt, men det var ikke noget hun tænkte videre over. Det var nok bare en af de kunder hun lige havde haft. Hun gik længere ned ad gaden, men kastede dog et blik bagud, for at kigge på fyren igen. Hun følte hun kendte ham og ikke bare for denne aften. var han en der kom der tit? Det var ret mørkt, så det var svært at se hans ansigt tydeligt nok, til at kunne finde ud af hvem han var. Hun vendte sig om igen og gik videre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 12, 2017 19:50:08 GMT
Chris stod lidt på afstand, velvidne om at det nok virkede en smule creepy, at der stod en mand og røg ved deres bagindgang. Han kunne ikke lige ved første øjekast se, om det nu også var Noelle som kom ud, men han havde ikke i sinde at forlade stedet før han havde snakket med hende, eller i det mindste gjort et forsøg, der var jo ingen som sagde hun ville snakke med ham eller at hun i det hele taget kunne genkende ham, det var trods alt mange år siden. Han tog et nyt hvæs af sin smøg, som kvinden kom mod ham. Lyset fra en gadelygte afslørede at den var nok. Det var hende. Det stak helt i hans hjerte at se hende sådan. "Det er nok det sidste sted jeg havde troet, jeg skulle løbe ind i dig igen, frk. Dawson," sagde han med en ret alvorlig tone og begyndte at gå imod hende med et par rolige skridt. Hvordan kunne det have været gået så galt? Ikke fordi han havde nogen fordomme mod stripper, de var nærmest Guds gave til mænd, men stadig et job man nok forbandt med nogle udstødt som ikke kunne blive andet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2017 10:52:38 GMT
Noelle synes stadig at den unge mand, så bekendt ud, men hun kunne ikke sætte en finger på hvem han skulle være, hvis ikke det bare var en kunde. Det var underligt, at han bare stod der. Nogle gange var der mænd der stillede sig derom, så de kunne få et bedre syn på kvinderne, men de gjorde aldrig noget. Det var mest for at sige hej eller fortælle dem hvor gode de var. Folk respekterede dem, for de vidst godt at de aldrig fik lov til at komme derind igen, hvis ikke de opførte sig ordentligt overfor pigerne. Hun nåede ikke ret langt væk fra ham, da han pludselig talte til hende. Hun vidste det var til hende, da han brugte hendes gamle efternavn. Et efternavn hun ikke havde brugt i otte måneder. Hun stoppede forbavset op, og kiggede sig så tilbage. Hun gik tættere på fyren, med et forundret udtryk. "Chris?" Spurgte hun og et lille smil faldt over hendes læber. Det var så længe siden hun havde set ham. Dog forsvandt smilet igen, da hun på en måde forbandt ham med det liv, som hun så gerne ville lægge fra sig. De havde tit leget sammen hos hendes 'far'. Han vidste ikke, at han faktisk havde stjålet hende og hun havde heller ikke tænkt sig at fortælle ham det. "Man bliver overrasket hver dag." Sagde hun og trak på skuldrene. Han kunne lige vove på at dømme hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 2, 2017 18:18:27 GMT
Christopher havde godt nok aldrig troet, at hans barndomsveninde, som i hans øjne havde haft alt, skulle ende ud sådan her. Godt nok dømte han ikke, men det kom utroligt meget bag på ham, præcis ligesom det gjorde da hun trods alt genkendte ham. "I egen høje person," svarede han og smilede tilbage til hende, som han slog let ud med hænderne. Dengang havde han heller ikke røget, det var da også bare en dum vane han havde fået tillagt sig inden for det sidste år, dog uden hverken hans storebror eller deres moster vidste det. Ikke fordi, han var jo en voksen mand nu, ligesom Noelle var blevet en voksen kvinde, så han måtte jo selv bestemme. Det velkendte drengede smil meldte sig på hans læber, "Ja, det gør man vel," sagde han og lod sit blik glide ned af hende og tilbage op til hendes øjne. "Hvorfor Elle?" spurgte han roligt, jo han gjorde også mange dumme ting, som foreksempel jagte varulve hver fuldmåne, hvilket kun hans moster vidste, da det trods alt var hende som havde lært ham op. Hans hovedmål var hans egen kusine, Kaya, og en skønne dag, så skulle hans nok finde ud af, hvor hun var under en fuldmåne. Han havde altid hadet varulve, hvilket han aldrig havde lagt skjul på, heller ikke som barn, men at det hade havde udviklet sig så voldsomt som det havde, var en helt anden side af sagen. "Lad mig i det mindste følge dig hjem," sagde han, selvom han egentlig ikke havde tænkt sig at godtage et nej.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 5, 2017 21:10:55 GMT
Noelle havde bestemt ikke regnet med at se en hun kendte, men det fik man vel ud af, ikke bare at tage til Japan i første omgang. Der regnede hun ikke med, at hun kendte nogen, men det havde hun jo så heller ikke gjort her. Hvorfor skulle det dog så lige være ham? Af alle mennesker hun kunne have mødt, skulle det lige være ham hun havde holdt allermest af som yngre. Det kom ikke nag på hende, at han spurgte hende hvorfor hun gjorde som hun gjorde, men det irriterede hende, da det jo faktisk ikke kom ham ved. "Fordi.. Det er et job. Jeg tjener penge. Og jeg er god til det." Sagde hun og trak på skuldrene. Hendes blik viste at hun var ligeglad, men det var hun nok inderst inde ikke. Hun havde allermest lyst til at falde ham om halsen, græde og fortælle ham alt, men hun gjorde det ikke.Som sagt, var det ikke noget der kom ham ved og hun skammede sig vel på en eller anden måde. "Jeg kan sagtens gå selv. Jeg bor ikke så langt væk." Sagde hun og begyndte at gå. "Det var hyggeligt at møde dig igen." Sagde hun, dog uden at kigge på ham, for de gjorde faktisk lidt ondt at se en fra den fortid man prøvede at lægge bag sig. Hun troede dog aldrig, at hun skulle prøve at lægge ham bag sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2017 19:05:03 GMT
Christopher fnøs let og trak så på den ene skulder, "Well, det kan jeg ikke modargumentere dig, men helt ærligt Noelle.. Det er ikke dig," sagde han og så på hende med et bekymret blik, hvilket ellers var et sjældent udtryk han brugte. Dog måtte han jo give hende ret i, at hun var god til det, men det gjorde det ikke rigtigt i hans øjne. Han var ikke fordomsfuld overhovedet, han mente strippere var en af Guds bedste gaver til menneskeligheden, men det var ikke den Noelle han havde kendt. Han var faktisk ikke engang sikker på om han kendte den kvinde foran ham mere. "Ell.. Noelle, lad nu vær," sagde han roligt og begyndte at gå efter hende, mens han prøvede at fange hendes hånd for at få hende til at stoppe, eller i det mindste sætte farten ned. "Hold nu op, smukke. Lad mig nu følge dig hjem, for gammelt venskabs skyld," sagde han og fik indhentet hende, så han gik ved siden af hende. Han brød sig ikke om, at hun skulle gå alene hjem fra sådanne et sted, selvom hun sikkert havde gjort det mange gange.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 16, 2017 20:23:42 GMT
Noelle blev en smule irriteret på ham, da han for det første ikke bare ville lade hende gå, men for det andet, så troede han, at han kendte hende. Det gjorde hen slet ikke, bare fordi de havde været barndomsvenner. Hun lagde armene over kors. "Du ved slet ikke hvem jeg er længere." Sagde hun blot og gik sin vej. Han vidste ikke hvem hun var og han vidste ikke hvem hendes var var. Chris vidste ikke, at hun var blevet stjålet. Måske hun bare burde fortælle ham det, så han kunne stoppe med at tro, at han kendte hende. Det var super irriterende og hun ville egentligt bare gerne væk fra ham. "Gider du godt at slippe mig?" Hun rev sin arm til sig. Nu var hun ved at være godt gal i skralden. Hun tog en dyb indånding og stoppede op foran ham. "Okay nu skal du høre. Du kender mig ikke mere. jeg er bestemt ikke den samme, som jeg var engang. Min såkaldte far, som du ved hvem er, han er slet ikke min far. Han var bare bare en eller anden dum tosse, der synes han manglede en datter, så derfor tog han hertil og stjal mig, fra mine rigtige forældre. Jeg aner ikke hvem de er og jeg aner ikke hvem jeg selv er mere. Jeg har ingenting. Jeg har et job og så kan du tænke om det hvad du vil." Sagde hun vredt og kiggede væk fra ham, da det var for svært at kigge på ham, nu hvor han var den eneste, udover hende, der kendte sandheden.
|
|
|