Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2017 20:48:54 GMT
Kl. 23.30 Lucas' lejlighed
Ligegyldigt hvor uvenner hende og Lucas blev, så kunne hun aldrig rigtig slippe ham. Ikke kun fordi at de altid havde haft en ting for hinanden, men også fordi at hun virkeligt stolede på ham, og hun følt eogså at han stolede på hende. De havde jo været venner lige siden Hogwarts, og selv igennem alt det med Joey havde han været der for hende. For nu havde Isadora virkeligt fået nok, hun var gal og ked af det, havde bare lyst til at kaste det hele væk. Hun havde flækket sin læbe efter at William havde givet hende en knytnæve i ansigtet efter en hyggelig aften, og det havde været dråben.
Penelope blev passet ved Isabella, og Isadora besluttede sig derfor at tage hjem til Lucas selvom klokken var mange. Hendes kjole sad stadig pænt, og udover læben var hendes ansigt lige så køn som da hun havde lagt make-uppen nogen timer før. Håret var let krøllet og hun duftede let af rosenblade. Isadora vidste at hun altid kunne stole på Lucas, for mange idiotiske ting havde han budt hende igennem årene, men i det mindste havde han aldrig nogensinde lagt en hånd på hende, han havde altid været en god ven.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 7, 2017 11:55:21 GMT
Der var sket en del siden Lucas sidst havde snakket sådan rigtigt med Isadora. Det var jo mest Penelope som blev afleveret frem og tilbage. Han ville ikke sige, at han var sur på hende, for det var han sådan set ikke. Men han var skuffet over, at hun fandt sig i, at William slog hende når han var fuld. Så måtte svinet fandme lagde vær med at drikke, hvis han ikke kunne styrer det. Han sad alene hjemme i huset iført noget afslapningstøj, eller selvfølgelig var hans hund Love der også og han havde sin whisky og et glas stående på sofabordet foran sig, mens fjernsynet kørte på et tilfældigt med nogle biler. Han hørte banken på døren, men ventede lidt med at rejse sig, da han var sikker på, at det var Amaya og hun havde jo alligevel en nøgle så hun selv kunne låse sig ind. Men efter lidt og der ikke kom nogen ankomst hilsen og døren ikke selv gik op, sukkede han lidt og rejste sig så for at gå ud og lukke op. Love rejste sig da Lucas gjorde og fulgte med ham ud for at se hvem der kom. Det gjorde hun altid. Han lukkede døren op og måtte spærre øjnene lidt op, ved synet af Isdaora. Han knyttede sin ene hånd hårdt sammen. "Ej nu går du kræftdæleme snart fra den nar, Isa," sagde han selvom det nok blev sagt en del hårdere end han mente det. Han rykkede sig fra døren og sendte Love ind i stuen, så hun kunne komme indenfor. "Ellers ender jeg med at pande ham en," forsatte han og lukkede døren efter hende, før han gik ud i køkkenet for, at finde sin førstehjælpskasse frem og tog så hendes hånd for at fører hende med ind i stuen, så han kunne se på hendes læbe, uden rigtigt at tænke over flasken og glasset som stadig stod på hans sofabord.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 7, 2017 19:58:34 GMT
Isadora vidste udemærket godt at dte var dumt at opsøge Lucas, nok mest fordi at han jo ikke kunne gøre noget - ikke noget hun ville have ihvertfald. Men Lucas var stadig hendes bedste ven, de havde kendt hinanden lige siden Hogwarts og de to havde altid været tætte. Hun ville ihvertfald ikke undvære Lucas i sit liv. Bare fordi de ikke fungerede som par, betød det jo ikke de ikke fungerede som gode venner, og nå ja - som forældre. "Lucas.." sagde hun og holde en rolig hånd op for at vise han ikke skulle sige noget: "Vi har slået op" sagde hun i en rolig stemme, hun havde ikke lyst til at være i sådan et forhold her, og hun burde også have afsluttet det for længe siden.
"Kan jeg sove her i nat?" spurgte hun roligt: "Penelope er ved Isabella" sagde hun hurtigt, bare lige så han ikke troede hun havde efterladt datteren ved en psykopat: [b)"Jeg har bare ikke lige lyst til at tage hjem"[/b] sagde hun i en rolig stemme. Hun anede ikke hvro stor en idiot William var, men hun håbede ikke at han kunne finde på at opsøge hende hjemme i lejligheden, men for at være sikker ville hun hellere lige låne Lucas' sofa endnu en aften.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2017 11:00:21 GMT
Lucas havde altid haft et blødt punkt for Isadora og det ville han nok også altid have, og han prøvede virkelig at være en god far for deres børn, præcis ligesom han prøvede overfor Dorran og Olivia, men han vidste godt at prisen for den bedste far næppe nogensinde ville gå til ham. Han var bare ikke den fødte far og det havde han accepteret, hovedsagen var vel at han prøvede. Han spærrede øjnene lidt op, "Det var sgu da også på tide," mumlede han og kørte sin ene hånd ned af sit ansigt, mens han gabte. Hun havde ikke vækket ham som sådan, men han beruset hele tiden når han ikke var på arbejde. Tingene gik generelt ret skævt for ham for tiden. Han nikkede roligt og kørte så hånden igennem det korte mørke hår så det strittede en smule, "Ja, selvfølgelig. Du ved da du altid er velkommen," sagde han og flyttede sig fra døren så hun kunne komme indenfor og lukkede så døren efter hende. Han nikkede lidt til hendes ord om Penelope, "Godt," sagde han en smule hæst, "Har de det begge to godt?" spurgte han velvidne om, at det nok var en smule underligt, at snakke om Isabella eftersom hun var Lucas' eks-kæreste, men sådan var det nok bare. "Hvis han opsøger dig, Isa, så siger du det til mig, så skal jeg nok tage mig af det," sagde han ret hårdt, selvom det ikke var minded på hende at den hårde tone kom i brug, men på den klaphat af Brown. Lucas var fuldstændig ligeglad med at dele et par øretæver ud til den mand, selvom han var ret så kendt og velset i det magiske samfund. "Vil du ha' en kop te eller et eller andet?" spurgte han og kløede sig lidt i nakken.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 15, 2017 12:34:10 GMT
Hun smilede kort ved hans kommentar, ja det var på tide at hun gik fra den idiot, men nogengange tog man ikke altid beslutningerne så hurtigt som man måske burde. Isadora havde jo brugt lang tid på at komme sig over Lucas og måske havde William bare været det naturlige valg. Isadora var ikke forelsket i Lucas mere, men han ville altid være det menneske der stod hende tættest, de havde jo trods alt også to børn sammen: "Ja det ved jeg godt, men man ved jo aldrig hvad du laver når man banker på, på denne tid" sagde hun i et grin og en mild hentydning.
"Ja det tror jeg..." sagde hun i en rolig stemme, så meget havde Isadora faktisk ikke snakket med Isabella på det sidste: "Men Penelope har det godt, jeg syntes hun er ved at være så stor... Allison har det også godt, jeg tror hun er begyndt at se en dreng, men hun vil ikke rigtigt ud med det" sagde hun i et smil. Det var rart bare at kunne snakke så løst med Lucas: "Du skal ikke tage dig af noget som helst, Lucas... Men tak for tilbudet" sagde hun i enr olig stemme: "Kaffe ville være fint" sagde hun og gik hen for at sætte sig på sofaen: "Med whiskey i" sagde hun i et grin, hun kunne godt bruge noget at styrke sig på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 2, 2017 18:59:57 GMT
Lucas sendte et roligt smil retur. Han hverken ville eller skulle blande sig i hvem Isadora så, eller hvem hun ikke så, hun var jo en voksen kvinde og han vidste jo godt, at hun kunne passe på sig selv, men det betød ikke at han ikke kunne bekymre sig venskabeligt. Han grinte let, "Næh, det har du nok ret i," sagde han ganske roligt, han kunne sagtens have haft kvinde besøg, og han havde da også været sammen med en del efter Isadora, deribland Kaya som han havde været kærester med. "Super," sagde han, han havde ikke kontakt til Isabella mere, jo de hilste da, hvis de så hinanden på gaden, men det var også det. "Ja, det er hun. En dreng? Waow, sidst jeg snakkede med hende om drenge, syntes hun blowjob lød klamt," sagde han i et mildt grin. Han var egentlig ikke overrasket over at Allison var begyndt at syntes drengene var spændende, men så længe hun ikke lavede samme nummer som han selv og Isadora havde gjort dengang, så gik det jo nok alt sammen. Han så bestemt på hende, "Det kan jeg love dig for, at jeg skal," sagde han roligt, men stadig en smule hårdt. Han nikkede lidt til hun gerne ville have kaffe og gik så ud i køkkenet for at sætte kaffen over. "Whisky løser ikke noget, men sure," mumlede han, virkelig dobbeltmoralsk, eftersom han selv drak alt for meget for tiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 3, 2017 20:03:25 GMT
Isadora var glad for at hende og Lucas stadig kunne snakke sammen. Det var svært at være i et forhold med ham, men de to havde jo altid været utroligt gode venner: "Ja, men det syntes jeg også engang.. og som du nok husker, så ændre man sig" sagde hun og blinkede til ham. Allison var en sød pige og Isadora var sikker på at hun nok skulle tage nogen kloge valg her i livet: "Men hun er vores datter, naturligvis er hun tidligt ude" sagde hun i et grin, hun kunne da ikke have forestillet sig andet når hun nu var efter de to.
"Jeg kunne bare god tbruge noget stærkt at styrke mig på, jeg syntes godt nok ikke at mit liv går som det skal lige for tiden" sagde hun i et dybt suk, det var ikke altid som man ønskede og lige nu anede hun slet ikke hvordan hun skulle forholde sig til tingene. "Men jeg er glad for du altid er til at gribe mig lidt" sagde hun i en rolig stemme og smilede i mod ham, Lucas havde altid været der for hende og hun håbede da at han havde det på samme måde med hende. Hun gjorde jo hvad hun kunne.
|
|
|