Deleted
•
Post by Deleted on May 18, 2018 19:11:58 GMT
Det var nok meget heldigt at Rosalynn ikke kunne tænke så meget lige nu, ellers havde hun nok allerede været utrolig skamfuld over dette her. Felton var en sød fyr, men han var ung og han var desuden en af hendes elever. Hun ville blive fyret på stedet hvis nogen på Hogwarts fandt ud af det her. Heldigvis gjorde alkohollen det lettere for hende at glemme. Hun lod sine hænder kører ned af hendes krop, som hun mærkede hendes egen krop langsomt blev mere levende, det var et stykke tid siden hun havde været sammen med nogen, og alt i hende følte at det her var helt rigtigt,
Som hun kyssede ham, lagde hun pludseligt en hånd på hans brystkasse, og hun svingede et øjeblik i luften. Wow, hun følte sig egentligt ret dårlig. Hun trådte et skridt bagud fra ham, og ingen hun havde nået at tænke sig yderligere om, kastede hun op ned på gulvet og måtte læne sig forover. Wow hun havde det dårligt. Hun greb fat i den nærmeste væk i et forsøg på at være oprejst, alt svimlede for hende og hun var bange for om hun skulle kaste op igen, måske det var bedst hun bare lagde sig til at sove.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 29, 2018 11:52:21 GMT
Felton havde aldrig rigtigt kigget efter pigerne, det havde han ikke følt at han havde tid til eftersom han kun var interesseret i en ting. Quidditch. Hans karakterer lå også og lakkede lidt af samme årsag, men det var han faktisk ligeglad med, han ville bare gerne blive professionel quidditchspiller, tjene en masse penge og så skulle pigerne jo nok komme derefter. Måske det ikke var de mest holdbare fremtidsplaner, men det var hvad han gik ud fra. Han var så sikker i sine planer og så sikker på at det ikke kunne fejle at han slet ikke overvejede at der kunne være andre stier i verden der var ment for ham at følge.
Alle disse planer blev for første gang glemt i dette her. Han mærkede sin krop opfører sig underligt. Levende på en helt ny og behagelig måde. Hendes hænder over hans krop efterlod en brændende længsel i ham og han følte næsten ikke at han kunne tænke klart. Hele dette perfekte befriende moment faldt dog fuldkommen til jorden som hun lænede sig til siden og kastede op udover gulvet. Felton gispede overrasket og så fra hende til den ildelugtende plamage. Han måtte synke et par gange for ikke selv at lave samme nummer for hold da op hvor kunne han ikke klare lugten af bræk. Som hun svajede faretruende, lagde han hurtigt en støttende arm omkring hende, ”woah, er du okay?” Spurgte han hurtig. ”Måske vi lige skal få dig ind og sidde ned?” Han førte hende mod stuen og satte hende ned sammen med sig selv i den bløde sofa, så måtte han lige klare gulvet bagefter. ”Skal jeg hente et glas vand til dig?” Spurgte han lidt i sine syv sind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 30, 2018 20:04:12 GMT
Rosalynn kunne mærke hvordan det hele skyllede indover hende og hun kunne mærke hovedpinen og kvalmen komme til hende, godt blandet med skam over at være troppet op hjemme ved Felton. Det her var virkeligt dumt og det kunne godt være at han havde inviteret hende med, men hun burde have sagt nej - hun var jo den voksne. "Ja, jeg tror bare... Nej jeg har det ikke så godt" sagde hun ærligt og måtte hoste et par gange for lige at prøve at få gennemgang igen, det smagte virkede ikke særligt godt og lige nu havde hun mest bare lyst til at ligge sig til at dø et eller andet sted.
"Jeg tror bare jeg skal i seng" sagde hun og smnilede til ham som de satte sig, hun lagde roligt en hånd på hans kind: "Du er sød, Felton" sagde hun bare og lagde sig så roligt ned på sofaen, uden at tage tøj af eller noget som helst. Lige nu skulle hun nok bare sove den ud: "Har du et tæppe?" spurgte hun, uden at tænke på at der lå bræk ude i gangen. Hun havde bare brug for at sove lige nu. Hun kiggede på ham som hun lå i sofaen - så han altid så pæn ud?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 10, 2018 9:14:48 GMT
Han var ikke sikker på hvad det var hun havde gjort ved ham. Eller jo, han havde da en ide om det for selvom han ikke havde haft en kæreste og måske ikke var gået så meget op i den slags, så snakkede drenge jo og fortalte hinanden om ”deres damer”. Felton lyttede for det meste kun med med et halvt øre imens han mere fokuserede på quidditchtaktikkerne. Han håbede sådan at han kunne blive anføre for holdet næste år. ”Jeg tror måske jeg ved hvor der ligger en ekstra tandbørste.” Sagde han lidt betænksomt. Han kunne forstille sig at hun nok ikke havde den bedste smag i munden lige nu.
Ærligt var han nok lidt skuffet da hun lagde sig ned i sofaen og gjorde antydning til at ville sove. Ikke fordi han havde mega meget lyst til at kysse hende før hun fik børstet sine tænder, men han ville lyve hvis han sagde at han ikke havde lyst til at de skulle kysse lidt mere. Han nikkede langsomt og rejste sig for at gå hen og hente en mørkt tæppe fra lænestolen i hjørnet af stuen. Han kom tilbage med det og lagde det forsigtigt over hende. Hun var virkelig smuk og han kunne slet ikke komme sig over at hun faktisk havde kysset ham. Det var virkelig stort for ham. ”Så må du sove godt Professor.” Sagde han i en mild tone som han lidt ubevidst strøg hende over kinden med den ene hånd.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2018 19:27:05 GMT
Rosalynn havde det ikke særligt godt, og lige nu måtte hun indrømme hun ikke helt kunne finde ud af hvad der var op og ned i hendes hoved. Hun lagde sig ned og smilede op i mod ham. Hna var en skøn fyr og hun vidste godt inderst inde at hun i lang tid havde haft lyst til at kysse ham. "Kald mig Rose..." sagde hun stille som hun puttede sig ned og lod sin hoved læne sig i mod hans hånd som han aede hendes kind. Hun lukkede roligt sine øjne og der gik ikke mange sekunder før hun var faldet i søvn.
**TIME**
Rosalynn vågnede da en solstråle stod ind i hendes øjne og hun mærkede hurtigt hvordan hendes hoved hamrede. Wow hun havde været fuld igår. Hun slog øjnene op og i et kort øjeblik mærkede hun panikken sprede sig da hun kunne se hun ikke var hjemme, hvor dælen var hun? Det gik langsomt op for hende hvor hun befandt sig hvilket fik hende til at trække vejret en smule mere roligt, Felton? Åh gud nej, Felton! Det kom tilbage til hende og hun satte sig langsomt op i sofaen, mon hun bare burde smutte inden hun så ham? hvad skulle hun overhovedet sige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2018 20:52:21 GMT
Efter Rosealynn var faldet i søvn, blev Felton siddende lidt ved hendes side imens han i hovedet gennemgik havd der lige var sket. Hun havde virkelig kysset ham og ret intenst endda. Han følte sig stadigvæk helt levende i hele kroppen efter det. En længsel efter hende havde fået hans hjerte til at slå ufattelig hurtigt også på trods af opkasten der stadigvæk lå og stank i hele gangen. Han måtte hellere få det ordnet. Langsomt rejste han sig op. Eftersom han ikke måtte bruge magi udenfor Hogwarts - dumme regler om mindreåriges brug af magi - blev han nødt til at vaske det op med håndkræft. Det krævede nogle dybe indåndinger hvor han frygtede at hans mave ville give efter, men en halv time senere var sporerne slettet skønt lugten stadigvæk hang lidt i gangen. Han lukkede døren derud til og kastede et sidste blik på Rose inden han gik ind til sig selv og lagde sig til at sove. Godt han var alene hjemme i dag.
**TIME**
Felton var allerede oppe og klar da han hørte hende rumsterer rundt inde i sofaen. Han stod selv i køkkenet og var i færd med at lave morgenmad. Ærlig talt anede han ikke havd hun havde lyst til, om hun overhovedet havde lyst til noget, men han ville genre sørge for at hun havde det godt, plus han måske nagede et lille håb om at få lov til at kysse på hende igen. Der havde uden tvivl været noget kemi imellem dem den forgående aften. Felton var godt klar over at det var "forbudt", men af en eller anden årsag skræmte det ham faktisk ikke. Han stak hovedet ind i stuen med et stille smil, "Godmorgen prof...Rose" rettede han sig selv. Hun havde selv sagt at han måtte kalde hende Rose den forgående aften, det måtte da være et godt tegn. "Her du sovet godt?" Spurgte han forsigtigt ind og kom hen imod hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 12, 2018 20:40:43 GMT
Rosalynn følte at solen stod så skarpt at hun nærmest intet kunne se. Hun lå bare og kiggede lidt frem for sig imens hun prøvede at gennemtænke hvordan hun lige kom ud af dette her - lort, for at sige det rent ud sagt. Hun sukkede let, det her var virkeligt ikke særligt fornuftigt. Hun lod en hånd glide nedover hendes øjne og videre nedover hendes ansigt som han sagde godmorgen til hende: "Hey..." sagde hun og missede med øjnene som hun satte sig op. Hun skulle aldrig nogensinde drikke sig fuld igen, der var jo også en grund til at hun normalt ikke drak.
"Ja okay... Jeg er bare lidt forvirret" indrømmede hun og smilede i mod ham som hun fik sat sig op: "Jeg drikker ikke ret ofte, og nu kan jeg pludseligt huske hvorfor" sagde hun i et lille akavet grin. Rose vidste jo godt at hun havde haft et godt øje til Felton i noget tid og de skræmte hende nok lidt. Nok fordi en stor del af hende ikke bare fandt det upassende men også direkte frastødende, han var trods alt ti år yngre end hende og det var virkelgit upassende, havde hun haft børn havde hun dræbt dem for at kysse med en så meget ældre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 13, 2018 19:04:48 GMT
Felton var ikke helt sikker på hvordan han skulle agerer i nærheden af hende. Skulle han lade som ingenting? Det føltes ikke som den rette løsning, ikke at de behøvede at sidde og have en dybere samtale omkring det der var sket i aftes, men han ville gerne måske vide om han havde grønt lys til at kysse hende. Det håbede han at han havde. En anden skræmmende tanke slog ned i ham. Hvad nu hvis hun ikke kunne huske det, hvis nu hun havde glemt at de havde kysset. Det ville også være enormt akavet og voldsomt pinligt for ham hvis så han bragte det på banen. Måske skulle han bare lige se tiden an og se om hun selv nævnte noget om det i første omgang.
Han grinede lidt akavet over hendes ord. "Ja du var temmelig...underholdende." Svarede han i håb om at den lille hentydning ville sætte hende igang med at snakke om det. Det var første gang Felton rigtigt følte sig som en forvirret teenagedreng på lige fod med havd han hørte de andre snakke om i opholdsstuen. Hans hjerte galopperede unaturlig hurtigt i brystet og han havde mest af alt lyst til at kaste sig over hende og kysse hende. Men han gjorde det ikke. "Øhm jeg har lavet morgenmad," informerede han så, "kan du lide æg og toast?" Det håbede han i hvert fald ellers havde det været lidt spild eftersom hun var den eneste grund til at han havde lavet andet end en skål havregryn som hans normale morgenmad bestod af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 13, 2018 20:46:22 GMT
Rosalynn var ikke helt sikker på hvad hun skulle sige til ham, denne her situation kunne vidst roligt siges at været ret så akavet. Hun vidste godt man gjorde dumme ting når man var fuld, men det her slog nu alligevel alt hun tidligere havde gjort. "Jeg.. Jeg er virkeligt ked af du skulle se mig på den måde, det var virkeligt upassende" sagde hun og følte oprigtig skam i sin krop. Hun havde ikke lyst til at de her ting skulle være som de var, hun følte sig skamfuld og især over de ting der var sket senere på aftenen. Hun anede ikke om hun burde nævne det.
"Jeg er virkeligt ked af igår" sagde hun roligt og kiggede i mod ham, som hun nikkede. Det var da pænt af ham at lave morgenmad, lige nu skulle hun nok bare prøve at overskue dagen. "Jeg skal lige samle mig mod til at se alle de andre i øjnene" sagde hun i et smil og et suk, hun mente naturlgivis alle professerne fra påskefrokosten, det her var pinligt. Nok havde de ikke set hende med Felton. Men trods alt havde de set hende fuld. Det var jo rimelgit pinligt i sig selv, hun mistede normalt aldrig kontrollen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 14, 2018 19:58:31 GMT
Hendes undskyldning fik ham til at bide sig let i underlæben. Undskyldte hun for at hun havde kysset ham eller for at hun havde været fuld? Måske begge dele, men igen var han bange for at spørge ind til det i frygt for at hun sagde at det aldrig skulle være sket. Så heller lade være med at sige noget og så lade døren "stå på klem" fremfor at nævne det og få døren smækket i hovedet. "Nårh du var da ikke så slem," løj han ubwevæsret og slog let ud med hånden, alt imens tanken om opkast-episoden fik alt i ham til at vende sig på ny.
"Alle de andre?" Han så spørgende på hende og var ikke helt klar over at hun mente kollegaerne. Felton havde ikke rigtigt tænkt udover at han havde mødt hende stang stiv. Det var faktisk en tanke der morede am en lille smule for det gjorde hende så menneskelig hvilket han elskede. Der var virkelig bare noget over hende som han ikke helt kunne sætte en finger på. Selvom hun var langt ældre end ham virkede hun bare så uskyldig og "på hans niveau" hvilket ikke var ment som en forarmelse mod hende, men nok ville lyde sådan hvis man sagde det højt for hvilken voksen kvinde havde lyst til at få at vide at hun virkede jævnaldrene med en teenagedreng. "Du behøver ikke at undskylde, jeg er bare glad for at jeg kunne hjælpe." Sagde han og rettede ryggen en smule. "Drikker du kaffe eller te?" Han havde næsten glemt morgenmaden for en stund.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2018 19:11:44 GMT
Rosalynn smilede let i mod ham, mærkeligt nok kunne hun stadig mærke tiltrækningen i mod ham, som om at aftenen i går havde startet noget i hende som hun havde gemt på i lang tid. Dog følte hun det både forkert og ulækkert i hendes krop, han var trods alt kun knap 16 år - det var virkeligt upassende og hun ville sikkert blive smidt lige i Azkaban for det - uden helt at kende reglerne på det område. "Ja, jeg var til påskefrokost med de andre professere i går, jeg var på vej hjem" sagde hun og skjulte et øjeblik sit ansigt i sine hænder, hold kæft hvor var det her dog bare pinligt. Hun havde bare lyst til at banke hovedet ind i væggen.
Hun nikkede: "kaffe er fint" sagde hun roligt, og skulle lige finde ud af hvad hun skulle sige til ham: "Felton jeg er virkeligt ked af... Det i går... Jeg håber virkeligt vi kan holde det imellem os to" sagde hun og prøvede lidt at lyde voksen og alvorlig. Hvis han sagde det til nogen af hans venner på Hogwarts og det kom videre ville hun blive slagtet og fyret, og trods alt var Rosalynn glad for sit job. Det var også så dumt af hende, nu havde han trods alt en god historie at fortælle vennerne, måske hun bare burde sige op på forhånd? Åh det var så dumt!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2018 20:33:06 GMT
Han kunne godt fornemme at hun nok fandt hele situationen langt mere pinlig end han så den. Jo han forstod skam godt at det havde været lidt af et nederlag for hende hivs hun havde opført sig tåbeligt overfor professorerne, men det der var sket mellem dem havde jo kun været mellem dem og Felton fortrød ingenting - tvært imod. Han var lykkelig for at hun havde været fuld og taget chancen for han ville aldrig selv have haft mod til at gøre det - ikke mod hende i hvert fald for hun var trods alt professor. Felton nikkede til hendes påbud om kaffe, han drak det ikke selv, det var mere en voksendrik og han var trods alt ikke helt voksen endnu skønt han heller ikke længere følte sig som et barn. Det var sådan en underlig overgangsface.
Han stoppede lidt op idet hun undskyldte. I nogle lange sekunder kiggede han bare på hende lidt lammet af situationen. Han rømmede sig. "Selvfølgelig." Sagde han så. Han nærede intet ønske om at gøre hende forlegen foran andre elever eller professorer, men han håbede da på at det ikke var sidste gang det skete, det havde tændt noget i ham som han meget gerne ville udforske noget mere. Dog turde han ikke presse sit held og spørge hende, men han var alligevel opsat på at forsøge at komme til at gentage succesen på enten den ene eller anden måde, lige nu var han bare lidt forvirret over det hele.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2018 20:32:13 GMT
Rosalynn anede ikke hvad hun skulle sige til ham: "Du må vide, at det er meget... akavet for mig det her" sagde hun blot, ikke fordi de behøvede at snakke en helt masse om det, men hun havde nok bare brug for at sige det til ham. HUn vidste jo godt det ikke var okay at date en elev. HUn nikkee blot da han sagde selvfølgelig og hun fik så sat sig op i sofaen og lod en hånd glide igennem det lettere uglede hår - glad for at hun i det mindste ikke skulle på arbejde de næste par dage, så kunne hun lige samle sig selv igen.
"Tak, det sætter jeg pris på, Felton" sagde hun i et roligt smil. Hun have bestemt ikke brug for noget drama i sit liv lige nu, og da slet ikke dette her. Rosalynn var meget glad for sit job og havde bestemt ikke tænkt sig at lade det her være enden. Hun smilede i mod ham og sukkede let: "Nåh, havde du en kop kaffe?" spurgte hun, så kunne hun da lige drikke den og vågne, inden hun løb ud af døren. Rosalynn havde ikke datet i lang tid, så måske var det derfor hun havde været lidt... desperat.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2018 20:19:24 GMT
Felton betragtede hende lidt egn nikkede så langsomt, "altså jeg forstår godt hvis du synes det var akavet, men du behøver altså ikke at skamme dig for min skyld." Han smilede kort og mærkede hvordan hjertet hamrede i brystet på ham. Han var ikke ked af det der var sket, men han frygtede lidt at hun måske var. Hun virkede ikke overdreven begejstret i hvert fald. Han havde lyst til at sige at han var helt okay med det der var sket, men igen frygtede han at hun ville sige at det aldrig skulle gentage sig eller at han var naiv for at håbe op at det kunne gentage sig.
Nu var det ham som kørte sin hånd gennem det lyse strithår. "Men altså du er velkommen til at crashe her anytime." Det var ment i sjov og det håbede han at hun forstod. "Ja..kaffe, jeg er tilbage lige om lidt." Han forsvandt ud i køkkenet og der gik ikke mange minutter før han kom tilbage med en dampende kop kaffe. Han havde ikke den store erfaring med hvordan man lavede den sorte væske, men han håbede at hun kunne lide den. "Nu håber jeg at den smager som den skal." sagde han i et smil og rakte den frem mod hende. "Morgenmaden er næsten færdig." Han håbede ikke at hun havde travlt for han ville gerne bruge lidt mere tid sammen med hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 23, 2018 20:10:16 GMT
Hun anede ikke hvad hun skulle sige lige nu, det her var uden tvivl det mest akavede hun overhovedet havde været ude for, og lige nu ville hun nok have ønsket hun havde drukket så meget så hun havde glemt det, det var trods alt lidt lettere, Hun nikkede og smilede så. "Tak, men det går nok ikke" sagde hun roligt, hun kunne jo ikke bare sådan sove hjemme ved elverne, og hun ville ikek risikerer sit job fordi at hun var en smule dum, det her var dumt og alligevel så gjorde det hende helt utroligt nysgerrig.
Hun nikkede og smilede så: "Den er fin" sagde hun og satte koppen på bordet, hun anede slet ikke hvordan denne her situation lige skulle blive fornuftig igen, hun havde brug for at trække vejret, tænke sig om og om ikke andet forsøge at være fornuftig. Hun noikkede, hun måtte hellere bare spise og komme ud af døren inden det hele blev mere akavet, hun anede slet ikke had hun følte om det hele lige nu, hun var nok bare forvirret og havde brug for lige selv at trække vejret så hun vidste hvad hun skulle sige til det hele. Det virkede så åndsvagt.
|
|
|