Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2017 19:37:06 GMT
Kl. 01.30 Et tilfældig gade ved Diagonalstrædet
Edwin havde netop afsluttet endnu en af sine mange bøger, han havde brugt de sidste seks måneder i Australien, i et forsøg på at komme videre med de mange tanker der hele tiden stod i kø i hans hoved. Han elskede at skrive og denne gang havde han skrevet en kærligheds tragedie. Edwin var meget facineret af det menneskelige sind, og gik utroligt meget op i psykologien bag hans historier. Denne gang var det ganske tragisk, inspireret af operaen Carmen som han havde set i Italien for nogen år tilbage, det var et forfærdeligt teaterstykke, men ofte var det jo netop tragedier der startede alle gode historier.
Edwin havde netop besøgt Nikita nogen timer forinden, når han kom til London, så sørgede han for at besøge sin søster som noget af det første, hun betød utroligt meget for ham og han nød altid at bruge timer i hendes selskab. Han var nu på jagt efter et sted at sove, et hotel eller noget i den stil. NIkita havde ikke sagt det direkte, men han fornemmede på hende at hun så en fyr, også ville han ikke være i vejen. Edwin havde et gråt jakkesæt på, og han måtte konstaterer at det var en del mere besværligt at finde et sted at sove end han havde forventet, så han rettede lidt på brillerne, og fortsætte så roligt ned af gaden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 2, 2017 15:21:36 GMT
Alice stod lænet op af en kold stenmur og betragtede de få personer der passerede på denne tid af døgnet. Hun havde haft et par enkelte kunder til aften, men det havde ikke været den mest indbringende nat og hun var måske begyndt at blive en smule desperat. Lige nu kunne man vel sige at hun var lidt på lur. Hun lod igen blikket glide rundt og fik øje på en rødhåret mand i jakkesæt komme gående i hendes retning. Han så en smule søgende ud. Som regel kunne det være tegn på at de søgte en som hende. Nu var hun ikke typen der tænkte over om hvorvidt hun syntes en fyr så godt ud eller ej hun var faktisk temmelig ligeglad for hun havde jo alligevel ikke det store valg når det kom til stykket. samleje var bare noget der skulle overstås.
Hun gik frem mod ham med et påtvunget uskyldigt smil. Heldigvis havde hun på trods af sit filtrede hår og måske lidt beskidte udseende da et charmerende smil og et ungt ansigt hvilket uhyggelig mange mænd tilsyneladende tændte på. Det var faktisk virklig vammelt når de regende med hun var en eller anden teenager og de var 50+. Som hun kom helt op til fyren kiggede hun kort rundt for lige at se om der ikke var andre i nærheden. "Er du faret vild?" Spurgte hun i en lettere lokkende tone.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 2, 2017 19:24:59 GMT
Edwin havde bare brug for et sted at sove for natten, normal ville han finde en ven eller veninde at sove ved, men det var fint nok bare at finde et motel eller hotel. Edwin havde da også overvejet om han burde købe en lejlighed i London og slå sig lidt mere fast ned. Siden han havde slået op med Adrienne for snart en del år siden, havde han jo hele tiden været på farten og var ikke blevet det samme sted mere end et par måneder af gangen, sådan fik han bedst inspiration til sine bøger, og nu var det jo trods alt dem han levede af.
"Hej.. Ehm ja lidt" sagde han i et smil og kiggede i mod kvinden der stod og kiggede på ham: "Jeg er på jagt efter et sted at... Overnatte" sagde han tøvende: "Eller ja, ihvertfald at være i nat" rettede han sig selv. Det kunne godt være han ville skrive lidt noter til den næste bog han havde i tankerne, London inspirarede ham altid så dejligt, og der var lige nu så mange historier der bare stod i kø i hans indre, så mange ting man kunne skrive om og så mange ting man kunne komme videre med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2017 19:55:39 GMT
Hun betragtede ham med rolige brune øjne. Hun havde mødt mange mærkelige typer på denne tid af natten, uheldigvis havde en del af "de sære" personer ofte nogle virkelig kinky tendenser. Ærlig talt orkede hun ikke mere af det til aften, hun ville bare genre have lov til at komme tilbage på værelset, drikke sig fuld derefter sove og glemme hele denne forfærdelige dag som hun havde ønske om at glemme alle de andre dage. Desværre havde hun ikke helt indtjent det hun skulle og hun turde på ingen måde stoppe før det var gjort, Judas var ikke en rar mand hvis ikke man levede op til hans krav. "Jeg kunne måske godt vise dig et sted," svarede hun med en sødme i stemmen der gav hende lidt lyst til at kaste op i sin egen mund.
Hun lod blikket glide op og ned af ham. Gad vide hvilken type han var og hvad han tændte på. Hun turde næsten sige at intet kunne overraske hende længere. "Måske du kunne bruge noget underholdning?" Spurgte hun ind og smilede flirtende til ham. Hvor hun dog hadede sit liv. Den eneste grund til hun ikke havde taget livet af sig selv endnu var fordi hun var for stor en kylling. Måske hun var for meget en fighter til bare at vende sig om på ryggen og give op. Hun ville bare sådan ønske at hun kunne slippe ud af dette helvede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 5, 2017 8:38:39 GMT
Edwin kiggede på hende med sit milde blik, det røde hår stod som altid lidt tilfældigt ud i luften, han var ikke altid så god til at sætte det og endte ofte med bare at stryge det tilbage, og lade de vildledte totter selv finde ud af hvor de ønskede at placerer sig. Han rettede på sine ugle runde briller og smilede så til hende, hun virkede da meget flink og forhåbenligt kendte hun London en del bedre end ham: "Fedt... Jeg er ret desperat, jeg har simpelthen vandret så længe" sagde han lettet og tog sig tungt til panden, hans hjerne tænkte hele tiden, så han havde virkeligt brug for søvn når det blev for meget.
"Underholdning?" spurgte han og trak på skuldrende: "Tjoh" sagde han, hun virkede da meget flink og selvom han havde tænkt sig at sove, så var han utroligt interesseret i mennesker, de var inspirerende og det var ofte der han startede med at finde sin inspiration. "Så hvor skal vi gå hen?" spurgte han roligt og lod blikket vandre ned af gaden, det her var da ikke det mest charmerende kvarter, men det kunne da godt være de kunne finde et eller andet hyggeligt sted og få en kop kaffe, når han først havde fået lidt koffein i blodet, så var der også større chance for han holde sig vågen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 12, 2017 9:40:59 GMT
Hun kiggede på ham med et lettere kryptisk smil da han sagde at han var desperat. Hun lænede sig lidt frem og stillede sig på tær så hun kunne nå hans øre, "bare rolig, jeg kender den perfekte måde at få dig til at slappe af på," sagde hun hemmelighedsfuld og forførende som hun i samme nu tog fat om hans hånd og begyndte at trække ham efter sig. Med et påtaget muntert smil pegede hun ned af den mørklagte gade. "Der ligger en god kro hernede af," forklarede hun, "der er også mulighed for mad og drikke." Hvis nu han gerne ville have noget at spise senere eller i morgen tidlig rettere.
"Så du er ikke her fra egnen?" Spurgte hun afslappet for at fordrive tiden imens de gik. Hun var ikke meget af en small-talker, men hun havde en eller anden ide om at han måske var. Da de nåede frem til den lille kro slog hun døren op og gik indenfor. "Hej Theo." Hilste hun på den lettere overvægtige mand bag disken. "Lexie," hilste han tilbage med et nik. Hun havde en del kunder hernede, det var dejlig belejligt og manden blev betalt af mafiaen til at holde sine døre åbne for det. Man kunne også bare overnatte normalt, det var faktisk en ret hyggelig kro, temmelig gammeldags, men der var altid rent sengetøj og en gang imellem kunne "pigerne" - som Alice, få et måltid med på vejen sommetider betalte de ham med en hurtig omgang, andre gange gratis. Det var i hvert fald bedre end at være på gaden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 12, 2017 20:02:15 GMT
"Fedt" sagde Edwin i en rolig stemme og gik ud fra det var fordi hun kendte det helt perfekte sted eller noget i den stil, han ville da bare gerne slappe af et sted hvor der var en blød seng og steder at sove en lang og tung søvn. "Åh dejligt, jeg er dog ikke sulten lige nu" sagde han, han havde jo spist hjemme ved Nikita og lige nu glædede han sig mest bare til at sove og lave absolut ingenting. Han havde tænkt sig at blive i London et par uger, men var allerede nu igang med at tænke på hvor han ville tage hen næste gang.
"Jeg er født og opvokset her i London, men jeg rejser meget... Jeg er forfatter" sagde han i et afslappet smil og lod sit blik møde hendes et kort øjeblik, hun så lidt følelseskold ud, nærmest som om hun gemte på en hemmelighed. Hun kunne selvfølgelig også bare være genert, de kendte jo ikke hinanden. "Lexie? Specielt, pænt navn... Jeg er Edwin" sagde han i en rolig stemme og spottede ikke at det var et dæknavn. Han gik roligt efter hende, og glædede sig faktisk bare til at blive vist til et sted at være: "Er det her et godt sted?" spurgte han roligt, som var han på turist rundvisning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 29, 2017 22:19:07 GMT
Alice betragtede ham en smule. Han virkede som en ret mystisk type. Det kunne hun jo sådan set være ligeglad med, hun håbede bare ikke at det også gjorde at han havde mystiske tendenser i sengen for det orkede hun bare ikke. Hun ville bare have det overstået så hun kunne få lov til at runde aftenen af og måske få et per enkelte timers søvn. Hun trak let på skuldrene. "Jeg er ret sikker på at de også har mad i morgen tidlig." Informerede hun med et skuldertræk. Hun var ikke helt sikker på hvad hun ellers skulle svare, nu var det jo ikke lige mad hun havde i tankerne.
"Forfatter? Spændende." Svarede hun en lille smule uimponeret, skønt hun forsøgte at lyde som om det faktisk interesserede hende. Det var nu ikke fordi hun ikke syntes at det måtte være fedt, det var mere bare tanken om at møde alle de mænd der havde deres perfekte liv med deres perfekte job og mange af dem deres perfekte koner og så var der hende, hvor hver dag var et spørgsmål om overlevelse. Hun skød et bryn i vejret da han roste hendes navn. Hvad var han for en sær fisk, der var da ikke nogen der komplimenterede navnet på en prostitueret. Ikke af hvad hun havde oplevet i hvert fald. Måske det var hans første gang og han bare var lidt nervøs. "Jamen pænt goddag til dig Edwin," svarede hun i mangel på bedre og bevægede sig op til disken for at få udleveret en nøgle. "Det er vel okay," svarede hun henvendt til Edwin som hun modtog nøglen, "kom med." sagde hun bare til ham, igen var han bare en sag der skulle overstås så hun kunne komme videre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 1, 2017 20:49:21 GMT
Edwin rejste meget og han mødte overraskende nok aldrig så mange mennesker. Han ville helst bare være steder langt væk hvor han kunne være i fred, så han kunne tænke og sidde på en bakketop, kigge ud i landskabet og bare nyde himlen som den var. Det var sådan han fik inspiration til hans mange bøger. Egentligt havde Edwin aldrig ville være forfatter, han ville gerne være professer i astrologi og han vidste faktisk en del om stjernehimlen og universet, alligevel var han endt med at skrive bøger, faktisk bare i sjov, men med årene var idéerne begyndt at stå i kø.
Som hun sagde han skulle komme med, kiggede han sig kort omkring, en smule forvirret, og gik så efter hende. Altså hun var da en køn pige, slet ikke noget der og han var da glad for at hun ville gøre ham lidt med selskab, måske hun havde en god historie der kunne give ham lidt inspiration. Han smielde til hende og fortsatte gangen efter hende: "Har du altid boet her i området?" spurgte han afslappet, om ikke andet bare for at sætte gang i et eller andet samtale emne,, han vidste jo ingenting om hende, men han gik ud fra hun godt kunne lide at være social.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 16, 2017 18:15:46 GMT
Alice trak ham med op på det pågældende værelse og låste døren op. "Hvad?" Hun så lidt overrasket på ham. Måske han var nervøs og derfor lod det glide over i smalltalk. Egentlig havde hun hørt hans spørgsmål, udtrykket "hvad" var bare blevet en god måde at vinde lidt tid til at tænke over svaret. "Øhm nej? Stod det til mig så boede jeg langt væk herfra," svarede hun og lukkede døren efter dem. Hun var ved at blive utålmodig nu. Kunne de ikke bare få det overstået så hun kunne komme videre. Tjene nogle flere penge og slippe for at få tæsk af Judas og hans mænd.
"Så hvad kunne du tænke dig?" Spurgte hun lidt forførende som hun fangede lynlåsen bagpå ryggen og lynede ned i den korte kjole som hun gik frem mod ham med et lille smil. Hun stillede sig overfor ham og lod en hånd hvile mod hans bryst som hun så op på ham med det mest uskyldige blik hun kunne mønstre med sine chokoladebrune øjne. Hun var i forvejen ikke mega populær blandt Judas mænd og hun havde ikke lyst til at skabe flere problemer for sig selv. Selv i det svage lys fra gadelampen udenfor der kastede et blegt lys ind i rummet de stod i, kunne man ane de blå mærker fra de utallige tæsk hun havde fået fra både andre kunder eller fra Judas mænd når de ikke havde bedre ting at tage sig til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 20, 2017 21:53:39 GMT
Edwin var faktisk ret klog, måske ikke socialt, men ihvertfald når det kom til information. Måske var det derfor at tingene var så mærkelige for ham ude i det virkelige liv, han kunne bedre lide at gå inde i sin egen lille bobbel og bare glemme alt omkring ham. Men lige nu stod der trods alt et menneske ved siden af ham, som nok forventede en eller anden form for social norm, som Edwin godt kunne forvente han skulle leve op til,og hvem vidste måske var det godt for ham lige at se et andet menneske, det kunne jo også være han fik inspiration til noget.
"Mig? Det.. Ehm det ved jeg ikke lige" sagde han distraheret som han vendte sig i mod hende og så at hun begyndte at lyne sin kjole op, havde hun tænkt sig at skifte tøj? I nogen sekunder afventede han, indtil virkeligheden kom tilbage til ham. "Hey ehm... hvad laver du?" spurgte han og holde en hånd op foran sig så hun ikke kom tæt på ham det her var underigt, han havde ikke tænkt sig noget som helst. Havde hun en eller anden plan? mon hun var en lommetyv der ville nare ham for penge?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2017 12:40:22 GMT
Alice havde hverken tid eller overskud til at skulle lege støttepædagog for ham. Hun var her jo ikke ligefrem af interesse for hans person, hun skulle bare tjene nogle hurtige penge og så videre i livet. Hvis altså man kaldte det hun levede for et liv. ”Jeg tager min kjole af,” svarede hun som var det det mest naturlige i verdenen. Hvad forventede han at der skulle ske? At de sad og snakkede hele natten lang. Ikke fordi, det gjorde hun nu gerne hvis hun blev betalt godt nok for det.
Hun lod kjolen glide helt ned over skuldrene og falde til gulvet hvorefter hun elegant trådte ud af den og gik lidt tættere på ham kun iført undertøj. ”Du virker lidt anspændt, måske det er noget jeg kan hjælpe dig med?” Tilbød hun forførende og gjorde endnu et forsøg på at hvile en hånd mod hans bryst. Var han født i går eller hvad? Kunne de ikke bare komme til sagen så det kunne få det overstået i stedet for at stå her og smide penge ud af vinduet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 9, 2017 15:17:00 GMT
Edwin var måske altid lidt små forvirret, men en del af det handlede nok om at tingene foregik oppe i hans eget hoved, han var ikke så god til at tage hensyn til andre mennesker. Ikke at han var uhøffelig, tværdimod. Han gik nok bare inde i sit eget hoved. "Okaay... Du er måske vant til at tage tøjet af i nærheden af fremmede mennesker?" spurgte han ret så undrende, det var ikke noget han havde set før ihvertfald, og selvom Edwin ikke havde meget erfaring med kvinder, så havde ham og Adrienne da trods alt været sammen nogen år, indtil hun slog op på grund af hans manglende tilstedeværelse.
"Ja... Altså det kan du" sagde han tænkende og snurrede rundt på hælene, fuldkommen uvidende om hendes intentioner og uden at ligge noget videre i hånden hun havde forsøgt at placerer på hans brystkasse. "Jeg tænker... Abidon Walsh, er det et godt navn til en skurk? Sådan rigtig ond... Mummie agtig faktisk?" sagde han, han havde længe gået og grublet over navnet, egentligt ville han gerne bruge navnet Abaddon, men det virkede bare alt for kliché: "Eller burde jeg forsøge noget mere almindeligt?" spurgte han og lod blikket glide ud af vinduet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 1, 2017 20:36:44 GMT
Alice stirrede på ham i nogle meget lange sekunder. Hvad i alverden fejlede ham her? Var de overhovedet på samme side? Det virkede ikke helt sådan. "Øh ja? Det er ligesom mit job," informerede hun lidt tørt og gloede på ham som var han bindegal. Han havde sguda selv samlet hende op! Vandvidde blev kun bekræftet da han snurrede rundt og begyndte at snakke om mumier. Så kunne man da tale om en afvisning. Alice så da sig selv som en okay køn pige - hvis altså man så bort fra det filtrede hår og hendes tydelig undervægt og alt for kraftige makeup. Okay måske hun ikke var så flot som hun havde været før i tiden, men hun var da ikke blandt de grimme mente hun, så hvorfor afviste han hende så let som ingenting?
"Mumie?" Hun gloede undrende på ham og rystede så en smule på hovedet, "ærlig talt så aner jeg ikke hvad du snakker om." Erkendte hun og gik frem mod ham igen. Igen forsøgte hun sig ved at snige sig ind foran ham, hun så op mod ham med det mest uskyldige blik hun kunne mønstre, "jeg tænkte nu i lidt andre baner," forklarede hun og lod i stedet hånden glide ned til hans bukser, denne gang kunne han sguda ikke fejllæse hendes intentioner! Hun mente da selv hun var ret tydelig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 3, 2017 19:32:05 GMT
Edwin var måske en smule sær, og det vidste han egentligt godt. Men han havde det godt med sig selv og han var glad for den mand han havde udviklet sig til, selvom folk måske ikke altid var helt enige med ham: "Hvad er dit job?" spurgte han fuldkommen forvirret og var ikke helt sikker på hvorfor deres ellers ganske behagelige samtale, var gået i en meget underlig retning. "Mumie? Hva? Undskyld, men hvad snakker DU om?" spurgte han forvirret, han kunne ikke forstå hvorfor hun pludseligt blev mærkelig, hun ahvde da lige virket så sød og flink da de havde snakket sammen ude på gaden.
"Jeg snakker om min bog" sagde han og kunne godt høre at hun ikke rigtigt anede hvad han talte om: "Taylor Wyatt's nye eventyr" sagde han roligt, alle kendte vel den bogserie - både mugglere og magikere, den var ihvertfald blevet ret kendt efter RIngeness HErre var holdt op med at være en ting som mugglere,men også magikere fandt sjovt. "Hey,.. hvad fanden... Stop!" sagde han forarget og trådte væk fra hende som hun rørte ved ham igen: "Hvad går der af dig!" sagde han forvirret og en smule forarget over hun ville antaste ham på den måde.
|
|
|