Deleted
•
Post by Deleted on May 24, 2017 20:20:46 GMT
Ashton hævede et øjenbryn, da hun så ud til at være temmelig ligeglad med hans store og vise fuldemandssnak, men det gjorde ham nu ikke noget. Han grinede bare lidt. "Beklager, nogle gange er jeg lidt en gammel mand indeni," undskyldte han, og fnes en anelse af den beskrivelse af sig selv. Han var en sær blanding af en på hans egen alder og en sær gammel snegl, hvilket egentlig var temmelig underligt, hvis man tænkte nærmere over det. Til spørgsmålet om Seth var kedelig, nikkede han måske lidt voldsommere end han burde, så det varede lidt før lokalet stod stille igen, da han var færdig. "Jep. Det forstår jeg heller ikke, for det plejer han aldrig at være. Vi holder lidt for mange fester i vores lejlighed, især når Charles og Marc er vores naboer. Jeg tror alle i opgangen hader os," sagde han og så på hende, som om det var en hemmelighed. Det var det jo langt fra, men han var overbevist om, at de havde jagtet eventuelle gamle mennesker i den bygning ud, så der nok efterhånden kun boede de døve og de unge tilbage, når de festede så tit, på alle ugens dage. Han gjordes til gengæld store øjne, da hun fortalte hun aldrig havde lært at transferere. "Hvad?! Gik du ikke på Hogwarts?" spurgte han forbavset, da han nok aldrig havde mødt en magiker, der ikke kunne transferere. Eller, det troede han, men han kunne jo aldrig være sikker. Han vidste egentlig godt det var frivilligt at lære det, men at nogen simpelthen ikke tog imod det tilbud, eller bare aldrig lærte det, havde han slet ikke tænkt over. Han blev stående, men betragtede hende sætte sig på en barstol. Et halvsmørret smil kom på hans læber, som hun igen slog tilbage i at flirte med ham. "Men hvad så hvis jeg godt kan lide det?" spurgte han tilbage, nærmest udfordrende, da hun sagde hun ikke bed. Det var ikke fordi han bad hende bide ham, men det var sjovt og han havde ikke andet at lave lige nu, end at flirte med en fremmed, fuld kvinde.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
Fødselsdag: 23.03.2035
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Lav
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Nathan Lorde
Oprindelse: Israel
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Bartender
|
Post by Tessa Mikhailovich on Jun 9, 2017 20:44:05 GMT
Tessa grinte let af Ashtons ord, "Well.." sagde hun og gjorde tegn til bartenderen om en omgang mere til dem begge, "Det findes der heldigvis en kur imod; alkohol," sagde hun og grinte, som glasene blev stillet foran dem og skålede så mod ham, før hun lod ildwhiskeyen glide ned i gennem hendes hals, hvilket fik en tydelig grimmasse frem, som ikke ligefrem udviste at det smagte godt. "Til næste runde, stemmer jeg for tequila," sagde hun rynkede en gang på næsen, hvorefter et smil meldte sig på hendes læber. Hvor hun dog elskede at være fuld, også selvom det ikke altid gik særligt godt i spænd med hendes diagnose og de eliksir hun nogen gang tog. Hun nikkede lidt, mens hun skød underlæben en smule frem, "Waow, jer alle fire samlet et sted og alligevel er det eneste mit fulde lille hoved kan tanke, stakkels resten af bebyggelsen," sagde hun, mens hun prøvede at holde masken, selvom det var svært når hun efterhånden var godt fuld. Hun holdt ikke selv rigtigt fester, det var lidt svært når hun boede i en trailer et godt stykke ude af byen. Så tog hun hellere ud i byen eller hjem til dem som holdt fester, så slap hun også for at rydde op bagefter. Win-win. Hun spærrede øjnene lidt op ved hans overraskelse over hun ikke kunne transfere. "Jo, det gjorde jeg, men man skal være fyldt 17 år på sit syvende år, for at lærer det. Nogle fylder jo først 17 år, når de er gået ud," forklarede hun med et venligt smil, meget bevidst omkring at snakke gennerelt og ikke om sig selv. Grunden til hun ikke havde lært det, var jo fordi hun var blevet smidt ud af Hogwarts på sit femte år, men det følte hun ikke lige for at fortælle ham, det kunne hun altid gøre, hvis han selv spurgte ind. Hun satte en eftertænksom pegefinger mod sin hage og duppede derpå et par gange, som om hun tænkte sig godt om, "Well," begyndte hun så, med et skævt flirtende smil på sine læber, før hun rakte ud efter ham og trak ham helt hen til sig. Hun placerede sine læber lige ud for hans ene øre, "Så vil jeg da ikke skuffe dig," hviskede hun med en sensuel undertone og nappede ganske blidt i hans øreflip.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 11, 2017 15:01:43 GMT
Ashton smilede stort, da den næste ildwhiskey blev placeret foran ham. Det kunne godt være at han lidt var en gammel mand nogle gange, men hans idé om sjov var at drikke sig fuldstændig i hegnet, oftest sammen med sine venner. Han var 21, han var ung og kendt, så hvorfor ikke? Lige her til aften havde det dog været sjovere at tage ud og drikke videre alene, end at gå i seng, fordi hans venner ikke gad mere. Så nu var han her. "Mange tak," sagde han og bøjede taknemmeligt sit hoved en anelse, før han tog en ordentlig tår af ildwhiskeyen. Det brændte en anelse i halsen, men han var efterhånden så vant til det, at han ikke lavede mærkelige grimasser, som han plejede, men kun rynkede en anelse på næsen. Ildwhiskey var i hans øjne til, så man kunne blive hurtigt fuld, for det var noget der skulle drikkes hurtigt, så det ikke var ubehageligt i alt for lang tid, med den brændende fornemmelse i halsen. Han grinede lidt. "Den er jeg med på!" sagde han og klaskede sin hånd ned på baren, så han kunne understrege, at han var meget enig i hvad hun sagde. Han nikkede, men det fik ham til at blive svimmel, så han skyndte sig at lade være. "De har det nok ikke så godt med det," sagde han, en anelse sløret, da han virkelig var begyndt at kunne mærke effekten af alkohol. Måske han skulle holde lidt igen, hvis han nu var så heldig at få hende med på et tilfældigt hotel, så han rent faktisk kunne noget, og ikke bare væltede omkuld i sengen. Han spekulerede en anelse over hvad hun sagde. "Jo, men de må da vel have et kursus, for dem der ikke nåede at lære det på Hogwarts? Sådan, Ministeriet, eller noget i den stil," mumlede han tænksomt. Det kunne da ikke passe, at hvis man ikke var fyldt 17 inden kurset på Hogwarts startede, så var det bare ærgerligt, og så lærte man aldrig at transferere. Da hun kom tættere på vidste han, at slaget allerede var vundet, og at han rent faktisk ville få trukket hende men en stor del af det sjove, var at bygge op til det. "Det lyder godt," sagde han og kiggede på hende med et hævet øjenbryn og et nærmest udfordrende blik. "Body tequila?" spurgte han, før han rakte ud efter sit glas og færdiggjorde ildwhiskeyen.
|
|
|
Tessa Mikhailovich
•
Magiker
Fødselsdag: 23.03.2035
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Lav
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Nathan Lorde
Oprindelse: Israel
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Bartender
|
Post by Tessa Mikhailovich on Jun 26, 2017 20:26:50 GMT
På trods af Tessas sygdom, så havde hun egentlig en ret stabil omgangskreds, men nu bestod de fleste af dem også af andre Faded Exit fans. Desuden var Tessa næsten uhyggelig god til, at spille normal. Hun kunne narre selv sin psykolog til tider. Hun grinte let da han bøjede hovedet for hende og takkede, "Jeg holder, hvad jeg lover. Det kunne din lillebror lærer noget af," sagde hun morende, uden rigtigt at tænke over det, men hun havde jo gået på samme årgang som Christopher, selvom de havde gået på hvert deres kollegium. Det gav et mindre sæt i hende, da han klaskede sin hånd mod bardisken, da hun altid var blevet slået meget som barn, ja og faktisk stadig blev det af sin adoptivfar. Heldigvis var hun en god skuespiller, så hun hurtigt kunne grine af det, så det blot lignede at det var et ganske almindeligt chok hun havde fået. "Godt, så er vi enige," sagde hun og skar en ny grimmasse. Ildwhiskey blev virkelig aldrig hendes bedste ven. Hun grinte og rystede lidt på hovedet, men kunne hurtigt mærke samme problem som Ashton. Alkohol på hjernen og hovedryst, var virkelig ingen god kompilation. "Nej, det kunne jeg virkelig ikke forstille mig," medgav hun med et smil på læberne. Personlig ville hun ikke have noget som helst imod, at dele opgang med de fire unge mænd, men de ville nok ende med at have en hel del imod det. Hun så på ham med et ret så fuldt blik, da han mumlede noget om ministeriet og transferingen som hun ikke kunne udfører. "Hvis man ikke når, at lærer det på skolen, skal man søge om tilladelse til, at lærer det. Den tilladelse fik jeg ikke," forklarede hun og viftede lidt med den ene hånd, som om at det ikke var noget som betød noget. Det gjorde det som sådan heller ikke, men selvfølgelig ville hun da elske at have lært det. Tessa vidste egentlig godt, at hun var noget så billig og nem lige nu, men helt ærligt. Hvem ved sine fulde fem, ville afvise Ashton Edward? I hvert fald ikke hende, om han så havde været ti år ældre end hende, men nu var det jo ikke så slemt heldigvis da. Hun blinkede til ham, da han kiggede på hende med et blik, som hun i den grad tolkede til at være flirtende eller udfordrende, men det kunne selvfølgelig også være hendes fulde hjerne. Hun var lige ved at kløjes i ildwhiskeyen, da hans foreslag lød, men fik den heldigvis reddet nogenlunde. Hun stirrede på ham et par sekunder, før hun snappede tilbage til virkeligheden, "Altså jeg er frisk, men offentligt? Tror du det er en god idé?" spurgte hun og grinte lidt. Det var mest for hans skyld, hvis en journalist så det, og skrev et eller andet crap om ham. Ikke så meget for hende skyld, for hun ville da ikke klage over, at komme i sladderbladene, for at have fået og givet body tequila til Ashton.
|
|
|