Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2017 17:38:22 GMT
”Hvorfor lyder du så helt forundret over jeg har det sådan?” spurgte han med et ganske let grin da hun trods alt godt vidste han havde været herre happy over Kaya havde kysset med Marcelle og lidt mere end det. Om hun så kunne huske det kunne jo ikke være hans problem for det kunne han i hvert fald godt og det havde været vildt frækt. ”Amen det var jeg ret så sikker på jeg havde. Jeg gider dog ik være i forhold med dem, men jeg kan godt have samleje med fyre” sagde han med et ganske let grin og nikkede let for sig selv. Han skulle godt nok ikke være i et forhold med en fyr. Det lød som virkelig meget drama. Det gad han slet ikke. Han rystede på hovedet. ”Nej han brød sig ikke om mig da jeg blev model og så har det ligesom bare udviklet sig til had fra begges sider” sagde han med et ganske let suk da han synes det var latterligt at Collin havde ment han var blevet full of himself da han var blevet model da Seth trods alt altid havde været ret så selvglad og det var Collin sådan set også. ”Jeg har vel lært noget af dine forhold Kaya” sagde han med et drillende glimt i øjet da han ikke kunne lade være. Hun havde bare mere erfaring med forhold end han selv havde. Seth elskede jo også Kaya helt vildt højt. Hvis nogen bad ham om at vælge en kæreste eller Kaya ville han heller ikke vide hvor han skulle gøre af sig selv for han ville til en hver tid vælge Kaya. Så kunne de ikke forstå det ville han ikke vide hvad han skulle. Han nikkede ganske let til at han var forelsket. Det vidste han jo sådan set godt han var. Endda ret så meget. ”Og hvem siger jeg ik er ligeglad? Jeg vil til en hver tid beskytte min bedsteveninde og det ved du også godt” sagde han en anelse bestemt da han bestemt var ligeglad med prisen. Kaya var hans et og alt på rigtig mange punkter og det var der intet som kunne ændre på. Hans egne hemmeligheder var slet ikke ligesom hendes og derfor holdte han det heller ikke skjult for hende
Han hævede det ene øjenbryn. ”Did I?” spurgte han en anelse forundret inden han begyndte at grine. ”Awesome” grinte han videre da han ikke kunne lade være med at fryde sig en smule over det hvis han skulle være ærlig. Seth kunne bestemt ikke li Lucas og hvis han havde endda havde neglet Kaya i mens de havde været kærester kunne han altså virkelig ikke andet end more sig over det selvom han godt vidste han ikke burde. Han mærkede hendes finger over sin bluse og bed sig en anelse i læben som hun legede med hans bukser. Han tog blidt fat i hendes hånd. ”Ved du hvad. Jeg tror du har ret i jeg elsker Leslie for meget” sagde han stille og flyttede roligt hendes hånd. Nok kunne han godt mærke det hev i ham for at give pokker i det hele, men han var virkelig vild med Leslie og ville ikke ødelægge det.
Han nikkede ganske let til hendes beskrivelse af Evanna og kunne egentlig godt svagt huske hende. Hun var ganske køn, men hun virkede alt for godhjertet til at være Seths type. Faktum var at han godt kunne li at hans damer var ligeså damned som han selv var trods alt. Det var også derfor han var ganske glad for Leslie. ”Ashton er ik til fyre. Tro mig. Jeg har forsøgt mig” sagde han med et ganske let grin da han havde måtte nøjes med at kysse Ashton til en fest næsten lige efter de var flyttet ind i lejligheden. Ligesom Ashton pænt måtte affinde sig i at Seth ofte gik rundt i ingentin i deres lejlighed. ”Den eneste fra bandet jeg har været sammen med mere intimt er faktisk Charles og det var kun fordi det var trekant” sagde han med et ganske let grin da han heller ik havde været sammen med Marc og han var endda homo. ”Det er jeg glad for du siger” sagde han med et varmt smil da han heller ikke bare sådan havde lyst til at glemme sin bedste veninde. Han kunne ikke lade være med at smile over hun nussede hans kind. Kaya var virkelig en skøn kvinde og han fortrød ikke den dag de havde faldet i snak. Han nikkede ganske lyttende til det med Lucas og kunne nu ikke lade være med at føle lidt det var hans skyld selvom det på samme tid gjorde ham glad da han ikke brød sig om Lucas. ”Det lyder da godt. Så kunne det være jeg skulle hilse på den unge mand og tilgive Kim for at date ham alligevel” sagde han med et smil og følte sig lidt som en form for far overfor hende, men Kim var hans søster og han ville gøre alt for hende. Det ville han ikke ligge skjul på. ”Jamen jeg har masser af tid når det er dig frøken Hansen” sagde han med et smil og hev hende ned at ligge igen efter hun havde drukket af sit glas for at nusse hende blidt i håret igen. Det her var virkelig hyggeligt. ”Til juni så jeg har masser af tid til at høre på dine problemer. Du slipper ikke” sagde han en anelse bestemt da han ikke lod sig hylde ud af den.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
Fødselsdag: 24.12.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Status: Varulv
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Danmark
Bosat: England, Hytte i en skov
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Danseakademiet McSeeley
Stilling: Ejer og Koreograf
C-box navn: Kaka
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Jul 25, 2017 20:32:16 GMT
"Det er jeg skam heller ikke, prins," svarede Kaya ganske roligt, det kom faktisk overhovedet ikke bag på hende, at han fandt sådanne nogle ting tiltrækkende. Hun bed sig lidt i tungen, mens hendes blik hvilede vurderende på ham, "Gi' eller modtag?" spurgte hun, selvom hun nok måtte indrømme hun mest kunne forstille sig, at han var typen som selv ville give. Hun rullede lidt med øjnene, "Well, der er ikke langt fra kærlighed til had, som man siger," sagde hun og sendte ham et lille smil, det var jo ikke fordi hun ville blande sig i hvordan Seth og Collin håndtere deres fjendskab, hun tog bare automatisk Seths side, fordi det var ham som var hendes ven. Hendes mund gled op i et overrasket o, "damn dig, der har ikke været noget galt med mine forhold," sagde hun og grinte let, mens hun rystede lidt på hovedet. Okay ikke et eneste af hendes tidligere forhold havde været endt godt, men så slemme havde de vel heller ikke været.. Havde de? Hun trak lidt på smilebåndet, "Og præcis derfor vil jeg ikke fortælle dig dem Seth, sorry skat.. Jeg kan sige så meget, at jeg kan se thestraler," sagde hun og vendte blikket væk fra ham igen, da det burde være nok til, at han kunne regne ud, at hun havde set nogen dø.
Hun kunne ikke lade vær med at grine med ham, "Du er den værste, bedste ven jeg nogensinde har haft, ved du godt det?" spurgte hun med et grin og rystede på hovedet af ham. Hvor fuld havde han været, hvis han ikke kunne huske, at de havde sovet sammen den dag de havde været i byen, hvor Seth havde fundet ud af, at Kaya og Lucas på det tidspunkt var kærester? Hun stoppede det sekund, hun mærkede hans hånd tage fat om hendes håndled og gjorde ikke den mindste smule modstand, da han flyttede hendes hånd. I stedet smilede hun varmt til ham, "Jeg er stolt af dig," sagde hun en smule drillende og blinkede til ham, før hun lagde sine hænder på sin egen mave. Selvfølgelig ville hun acceptere fuldt ud, at han stoppede hende, når han havde en kæreste.
Hun skar en grimmasse over hans ord om Ashton, "TMI," mumlede hun og rystede lidt på hovedet, for at få nogle meget forkerte billeder ud af hovedet igen. Nok var tanken om Seth med en anden fyr en smule fræk, men tanken om Seth med hendes fætter? Ej, den var alt andet end fræk. Et skævt smil meldte sig dog på hendes læber, "Hvem var den sidste så?" spurgte hun nysgerrig, før hun rynkede lidt på panden ved nærmere eftertanke, "Hvad med Marc? Han er sgu da homo, er han ik?" spurgte hun, da det ville give mere mening i hendes hoved, men nu kendte hun heller ikke Charles helt vildt godt, ud over de havde arbejdet sammen, før Kaya var røget i Azkaban og hun havde ikke rigtigt snakket med ham efterfølgende, andet end hej-farvel, når hun var stød ind i ham. Hun smilede blot lidt til ham og fjernede sin hånd igen fra hans kind. Hun måtte dog slippe et mindre grin, ved hans ord om Dorran og Kim, "Du ved godt, at du ikke er hendes far ik? Just FYI," sagde hun og smilede til ham. Oliver skulle da lige prøve og komme og bestemme, hvem Kaya skulle date eller ikke date, så var hun gået amok, eller bare grint af ham. "Hvordan ved du det? Ingen kan love dig i morgen, og så har du split din sidste dag, på at høre på mit lort," svarede hun og trak lidt på den ene skulder, før hun mærkede han hev hende ned og ligge igen og kort efter mærkede hans nussen i hendes hår. Det var virkelig rart og afslappende. Hun sukkede lidt, da det tydeligvis ikke lykkedes hende, at få hans tanker et andet sted hen, "Jeg har ikke problemer. Hvorfor tror folk altid jeg har problemer?" spurgte hun og slog let ud med hænderne, før hun lod sin hånd finde hans fri, som hun flettede sine fingre ind imellem hans, ikke at der var noget i det, for de var jo bare venner. "Jeg har åbenbart en storebror mere.. Han opsøgte mig i min lejlighed i Danmark.. Og så gætter du aldrig, hvem jeg stødte ind i, skide fuld i byen," sagde hun og rulle lidt med øjnene, det havde været underligt at møde Elliott på den måde, normalvis var det Kaya som var den fulde som skulle følges hjem, men den gang havde det været omvendt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 31, 2017 15:56:28 GMT
”For det meste give. Tror jeg kan tælle til maks. to der har fået lov til det andet. Skal virkelig være trængende hvis jeg skal have noget som helst op” sagde han med et ganske let nik og helt roligt. Han var langt mere til at give end at få og da han havde været med Darcel var det mest af alt fordi Darcel var 10 år ældre end ham og Collin var en af de første så der havde han eksperimenterede meget med hvad han overhovedet var til. Han brød sig jo heller ikke specielt meget om når kvinden styrrede mest af alt fordi hendes nydelse var ligeså vigtig som hans egen og han følte han gav mere ved at være den som havde kontrollen. Hvis hun synes det var for meget info måtte hun havde ladet være med at spørge. ”Han mente jeg blev snobbet da jeg blev model og faktum er jeg ik har ændret mig på det punkt” sagde han med et ganske let suk. Han savnede som sådan ikke Collin fordi han ligesom havde været med til at Seth nogle gange havde prøvet det der med stoffer. ”Du var Eliot utro.. Med mig og Jayden. Du var Lucas utro.. Med Eliot og mig.. Kan du se hvor jeg vil hen” spurgte han med et selvsikkert glimt i øjet da det ik lige fremme fordi Kaya var en mest tro kvinde her i verden. Han vidste godt det ik var særlig pænt at sige, men ik desto mindre var det jo sandt et sted og han havde jo selv holdt sig fra forhold af selv samme grund. Fordi han ik regnede med han kunne være dem tro. ”Og hva så hvis du kan det? Det gør da ikke jeg elsker dig mindre. Om så du havde ført staven Kaya ville jeg stå ved din side” sagde han roligt da han ikke regnede med det var sket, men mere bare at han satte det på spidsen. ”Fordi jeg ik kan huske du var kæreste med Lucas sidst vi havde samleje? Amen kvindemenneske tror du jeg kan huske alle de fyre du dater? Du har også haft fingre i Collins bror. Allerede der er du næsten foran mine 3 kærester og den tredje er hende jeg har nu” sagde han med et drillende glimt i øjet da han virkelig ikke kunne huske hvor mange Kaya havde været kærester med eller hvor længe. ”Og glem nu ikke Jayden. Se.. Der overhalede du mig lige der” drillede han ganske hjerteligt da Leslie trods alt kun var hans tredje kæreste. Han vidste jo godt han damnede for meget op til det.
”Fordi jeg stopper når jeg elsker min kæreste?” spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn da han ville være sikker på han havde forstået det korrekt. ”Jeg har altså kun kysset ham. Rolig nu honey” sagde han med et grin da han godt var klar over det lød af mere. Så langt var han ligesom heller ikke kommet. ”Skyler Brown sgu da. Hvem ellers? De havde en fling på det tidspunkt, om de stadig har er jeg faktisk ikke sikker på” sagde han og kløede sig ganske let i håret da han vidste hans lille lorte fætter goså havde været der og noget med Flora var i Charlies liv igen eller i hvert fald havde opsøgt ham eller whatever. Han holdte slet ikke styr på deres drama og han ville nok heller aldrig få det. ”Jo han er homo, men ham har jeg faktisk aldrig rørt” sagde han ganske roligt og vidste ikke helt hvorfor, men det havde han bare ikke. ”Jo, men jeg er hendes storebror og jeg elsker den lille tøs helt vildt højt” sagde han stille og bed sig selv ganske let i læben. Han vidste godt han nok mest af alt opførte sig som hendes far på nogle punkter, men de havde bare et andet forhold.
”Og så har jeg brugt min sidste dag på at være der for min bedste veninde. Det lyder ikke helt skidt” sagde han stille og nussede hende videre i håret. ”Fordi du og jeg bare altid enten bliver hivet ind i problemer eller skaber dem uden vi selv er skyld i det” sagde han med et ganske let nik da han ret så ofte synes at problemerne ligeså meget kom til dem som de opsøgte dem. ”Lad mig gætte. Den ene er Elliott så hvem er så den anden?” spurgte han roligt og nød egentlig at sidde sådan her med hende.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Aug 2, 2017 14:19:29 GMT
Kaya nikkede lidt, "Well, du har også altid været meget dominerende i sengen, så det kunne jeg vel ha' sagt mig selv," sagde hun ganske roligt, som om det var vejret de snakkede om. Hun havde intet imod, at han var så åben og ærlig omkring det, og hun vidste et sted også godt, at det ikke havde været fordi han havde ville holde det hemmeligt for hende. Der var selvfølgelig også den mulighed, at han havde fortalt hende det før, men dengang hvor hun havde været så langt væk på stoffer, at hun ikke havde kunne huske fra næse til mund. Hun smilede lidt til ham, "Man ændre sig jo hele livet igennem, han har nok bare ikke kunne håndter det og så blev du syndebukken," sagde hun roligt og trak lidt på den ene skulder. Selv havde hun ændret sig meget i gennem de sidste fem år, men hun havde også været udsat for meget, så andet ville vel være underligt. "Jeg var kun Elliott utro første gang vi var kærester, og Lucas var også mig utro, vil jeg lige sige til mit forsvar, plus jeg stoppede Elliott," påpegede hun, selvom hun udemærket godt kunne se hvor han ville hen. Hun havde aldrig været en god kæreste og ville nok heller aldrig blive det. Hun rømmede sig lidt og rystede så lidt på hovedet, "Nok om det," sagde hun afvisende for at snakke mere omkring sine hemmeligheder og hvorfor hun kunne se thestraler. Hun ville ikke have, at hans syn på hende skulle ændre sig. "Hallo, så mange fyre har jeg sgu da heller ikke datet, og husk lige hvem der var den første ik Batman," sagde hun morende og prikkede ham på på maven med et smil på læberne. "Gud ja, Orin, ham kunne man sgu godt overveje at hoppe på igen.. Ham var jeg BTW ikke utro," sagde hun morende og rystede lidt på hovedet, okay der havde nok været lidt flere, når hun sådan lige talte efter. "Jayden og jeg blev gift i en brandert og havde et åbent forhold, så ham var jeg teknisk set heller ikke utro," sagde hun roligt, selvom hun egentlig ikke var sikker på, om Seth vidste de havde været gift eller om han troede de bare havde været kærester. "Og Stacie og Roddy var jeg aldrig kærester med, det var bare flirts. Så du kan nå at indhente mig endnu," sagde hun morende og blinkede til ham.
Hun nikkede roligt og smilede til ham, "Ja. Hvor længe er det efterhånden I har været kærester? Burde jeg ikke snart møde hende?" spurgte hun, som var hun hans mor der lige skulle godkende sin svigerdatter. "Du skal ikke forsvare dig overfor mig, jeg har ikke snakket med ham i flere år," sagde hun roligt og smilede varmt til ham, hun var fuldstændig ligeglad med, hvad Seth lavede med Ashton, så længe hun ikke behøvede at høre om det. Hun grinte let, "For fanden din gris, hvad siger Ashton til, at I hukker i hans kærestes lillesøster?" spurgte hun morende, åh gud, hvor ville hun dog gerne være en flue på væggen, når Ashton fandt ud af, at hans bedste venner lå og hyggede med hans kæreste lillesøster. Stakkels Evanna dog. Hun skød mundvigerne kort ned, "Hm.. Hvad kollegium gik Marc egentlig på? Jeg tror aldrig, jeg har snakket med ham," sagde hun en smule eftertænksomt. Hun smilede varmt ved hans ord om Kim, "Selvfølgelig gør du det, men du er også nødt til, at åbne øjnene og følge med, hun er ikke et lille barn mere. Sorry babe, men hun er teenager og det skal hun ha' lov til," sagde hun roligt og lagde sig en smule bedre til rette.
Hun sukkede et lidt opgivende suk, som også var blandet med en svag nydelse, da det virkelig var rart, at blive nusset sådan i håret. "Lad det nu bare ligge, Seth," sagde hun stille med lukket øjne, fuldstændig ligeglad med, om hendes hår ville ende med, at ligne noget der var løgn. Hun åbnede det ene øje og så op på ham, "Jeg er ikke i problemer, bare rolig," forsikrede hun ham, hvilket hun da sådan set heller ikke var. Ikke endnu om ikke andet. "Jep, pisse fuld så jeg måtte følge ham hjem.. Han vil gerne ha' at vi prøver igen.." hun sukkede lidt, hun vidste slet ikke hvad hun skulle stille op med alt det med Elliott. "Zain Rigel, søn af Carmine Rigel og åbenbart min mor. Zain vil hjælpe mig med, at lærer at styre mine sanser og bruge dem optimalt, hvis jeg tilgengæld hjælper ham med, at finde månestenene. Jeg ved Dacoda har en," fortalte hun roligt, da hun virkelig ikke så noget galt eller forkert i at hjælpe Zain. Hun elskede at hun kunne ligge sådan her med Seth, uden der var noget i det, andet end venskab.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 6, 2017 19:08:27 GMT
”Jamen det er jo lige det jeg mener” sagde han med et ganske let glimt i øjet. Han skulle virkelig være skide trængende før han lod en anden fyr tage ham og han kunne virkelig kun tælle til der var to der havde gjort det og den ene af dem var endda hans første gang med en fyr så det talte måske ikke helt på samme måde. I hvert fald ikke hvis man spurgte Seth. ”Ja jeg ved det ikke og jeg er faktisk pænt ligeglad. Jeg savner ikke Collin og har ikke gjort det i virkelig mange år” sagde han med et ganske let nik da han faktisk var utrolig ligeglad med Collin. Nu vidste han så heller ikke alt det om Zachary for så havde det hele måske bare givet en smule mere mening.
”Ja du stoppede måske Elliott, men du stoppede ikke helt mig vel putte? Indrøm det. Hvis jeg er villig så kan du ikke sige nej” sagde han med et drillende glimt i øjet selvom det var skrækkeligt sandt. Kaya og Seth var uhjælpeligt tiltrukket af hinanden og det havde tit damned deres flirts op. Det var jo en af grundene til at Seth ikke havde turdet det der med forhold. Fordi han godt vidste at hvis han var fuld nær Kaya så damnede de ofte begge i det. ”This guy” sagde han og pegede med begge tommelfingre på sig selv om hvem der var Kayas første gang mens Kaya prikkede ham i maven. Hvis ikke det havde været for Kate så havde Kaya været den første. Desværre var Kate bare lige kommet i forkøbet i form af Seth kun havde været 12. ”Collins storebror..” sagde han med et ganske let på hovedet for så at gentage sig selv et par gange. ”Yeah what a fine moment. Kaya der igen dater en fyr jeg ikke kan li. damn jeg elsker dig nogle gange. Ved du godt det?” spurgte han med et ganske let suk til det med Darren. Seth havde virkelig ikke kunne li Jayden for at være blodfanatiker. Seth og Jayden havde været som to kamphunde.
”Siden november-december stykker så jo det burde du jo nok” sagde han med et ganske let nik da Kaya sådan set burde møde hans kæreste. Nu var de trods alt allerede i marts. Han havde bare ville have Kaya lidt for sig selv. Det var vel ingen crime? Han gad slet ikke snakke mere om Collin for faktum var de bare var vokset fra hinanden. At det så var fordi Collin havde nok i Zachs opførsel kunne han jo ikke vide. ”Så du siger at Skyler er Evannas lillesøster? Er det meningen jeg skal vide det?” spurgte han med et ganske let grin da han da ikke lige havde styr på den del. ”Desuden så datede hun jo ligesom Charles. Ik min skyld hun drømmer om trekanter” grinte han bare videre da han selv mente han var uskyldig. ”Ravenclaw. Han gik på vores årgang, men der havde du self også travlt med undertegnet” sagde han med et selvsikkert glimt i øjet. Nok havde han ven med Marc dengang også, men han havde ikke ville være en del af FE fordi han heller havde ville være model. ”Hun er 14!” udbrød han da han slet ikke synes hun var gammel nok endnu.
”Elliott og dig?” spurgte han og lagde hovedet ganske let på sned. ”Ok heller det end Lucas, men føler du for ham?” spurgte han ganske roligt da han ligesom synes det var alt afgørende. Ellers så han sådan set ingen grund til at prøve det igen. Det der med fusere og gå tilbage til dem var altså ikke lige ham. ”Dacoda? Det lyder som en virkelig dårlig idé putte” sagde han med en ganske let suk da han virkelig ikke brød sig om den idé. Dacoda var trods alt i Garden.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Aug 7, 2017 21:31:49 GMT
Kaya blinkede kækt til Seth, "Men det er nu ikke nogen dårlig ting," indrømmede hun blankt, da hun ikke ville ligge skjul på, at hun godt kunne lide, at Seth var dominerende i sengen, ikke fordi hun ikke også selv kunne være det, men fordi hun også nød at den hun var sammen med også tog intiativret nogen gange. Hun trak lidt på skulderen og nikkede så lidt til hans ord om Collin. Hun havde aldrig mødt ham, så hvis Seth ikke savnede ham, så havde hun heller ingen grund til at skulle møde ham.
"Selvfølgelig stoppede jeg ikke dig, den funktion ejer jeg ikke. Så ja, det indrømmer jeg sgu gerne" svarede hun i et mildt grin og blinkede flirtende til ham. Aldrig om hun ville lærer at sige nej til Seth, hvis han var klar, så var hun bestemt også, til hver en tid. Og hun skammede sig ikke over det. Hun grinte let, "Præcis, du har gjort mig til et samleje afhængigt væsen" sagde hun med et drillende glimt i øjet. Hun havde aldrig fortrudt at Seth havde været hendes første gang, og ville nok heller aldrig komme til det. Han havde været en god første gang, og det var hun ikke bleg for at indrømme. "Collins storebror eller ej, Orin kunne virkelig noget," sagde hun med et smil på læberne. Hun ville da heller ikke tøve med at hoppe på ham igen, hvis hun gik chancen, selvom hun tvivlede på det, efter han havde slået op, da hun var røget i Azkaban. "Jeg datede ikke Jayden, vi gik fra at være venner til at blive gift. I know, jeg er meget elskværdig" svarede hun og blinkede til ham. Hun snakkede ikke ret tit om Jayden mere, det gjorde ondt at hendes søster havde slået ham ihjel, hvilket var en af grundene til at hun ikke snakkede med Dacoda mere.
"Ja, det synes jeg også efterhånden," sagde hun, da hun selvfølgelig gerne ville møde Seths kæreste, især når det var en som oveni købet kunne få ham til at afvise Kaya. Hun rynkede midt på panden, "Ja, eller Evanna er adopteret af Brown familien, så de er ikke biologiske søstre, men same shit," sagde hun roligt med et varmt smil over sine læber. "Nej da, slet ikke. Det er din dillerbobs skyld," sagde hun med et drilsk smil på læberne. "Jeg kom først til Hogwarts på femte årgang, jeg kunne sgu da ikke nå, at lærer hele vores årgang at kende, når du havde travlt med at stikke din pik op i mig i tide og utide," grinte hun og rakte tunge af ham, så hendes tungepiercing kom til syne, hvorefter hun rystede lidt på hovedet. Hun hævede lidt det ene øjenbryn, "Du var 12, så du skal vidst ikke snakke for højt, Batman, lad dog tøsen ha' det lidt sjovt for fanden," sagde hun ganske roligt, da hun ikke så noget forkert i, at Kim kun var 14 og flirtede rundt med Dorran, til trods for hun godt vidste hvor gammel Dorran var.
Hun nikkede lidt og sukkede så, "Det er ligemeget hvad jeg føler eller ikke føler. Vi vil ikke de samme ting i livet, så vi passer bare ikke sammen. Han vil have børn og en kernefamilie, ud og se verden og sådan noget. Jeg kan ikke få børn, Timothy var et mirakel barn, som jeg ikke engang må se, hvilket han heller ikke fatter," sagde hun en smule koldt, et sted så nej, så kunne hun ikke se en fremtid med Elliott overhovedet. Men han ville nok altid have en eller anden form for plads i hendes hjerte, da han havde været hendes første og eneste rigtigt dybe forelskelse, men det nyttede jo ikke noget, når de var så forskellige. Hun viftede lidt med hånden, "Det er ikke fordi jeg har tænkt mig, at sætte mig ned og flette blomstrekranse med hende, men hvis hun stadig har den månesten, så skal jeg nok få fat i den, om det så ender med en ny tur i Azkaban, så vil det være det hele værd," sagde hun roligt, selvom hun havde lovet sig selv, at hun aldrig ville tilbage til Azkaban igen, det havde hun mistet alt for meget på og hun vidste aurorne holdt øje med hende, selvom hun aldrig havde fortalt hele historien om, hvad hun havde gjort siden hun var røget ind, selv ikke til Seth, ikke fordi han ikke måtte vide det, men fordi han aldrig havde spurgt og så havde hun ikke set nogen grund til at fortælle ham det, selvom han jo godt vidste hun havde siddet inde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 16, 2017 18:49:59 GMT
Seth blinkede ganske let til hende da han godt var klar over det ikke var noget skidt nødvendigvis at man var dominerende i sengen. Han selv holdte så også ligeså tit af magtkampen som det at skulle være den som tog hele initiativet. ”Og om lidt undskylder du dig med det er mit blod” sagde han med et drillende glimt i øjet da det var Kayas normale undskyldning for den slags og det morede ham ganske grænseløst. ”Ja undskyld altså. Klag til Kate” sagde han med et ganske let grin da det trods alt var hende der havde gjort det her ved ham da han selv kun havde været 13 år gammel første gang. Det ville han aldrig benægte. Det var trods alt sådan han havde fundet ud af sin slægt og begyndte at udnytte det til sin egen fordel. ”Stadig bare nej. Collins storebror” sagde han med et ganske let ryst på hovedet da han ikke forstod hende på det der punkt. ”Som stadig aldrig har kunne li mig fordi jeg er mugglersympatisør så bare nej” sagde han med endnu et ryst på hovedet da han virkelig slet ikke forstod hun havde ville være sammen med Darren til at starte med.
Han nikkede blot ganske let da han gav hende ret i at hun måske snart burde at møde Leslie. Især fordi hun virkelig betød noget når han kunne holde sig fra Kaya. Det skete ikke så synderligt tit. ”Yeah that gotta be awkard. Næsten ligeså meget som Philip flirter med sin storesøsters fjende nummero uno” sagde han med et ganske let grin da han virkelig synes det var grænseløst morsomt når det var andre end ham selv der trådte i spinaten. ”Eller også kan hun bare godt li opmærksomheden skal du se” sagde han med et ganske let glimt i øjet da han på ingen måde ville give sin pik skylden for noget. ”Og hold nu op hvor du dog brokkede dig over det dengang. Tror nærmere du brokker dig over du ikke kan få det mere” sagde han med et drillende glimt i øjet. ”13 lille skat. Jeg var 13 første gang jeg havde samleje” sagde han og lagde ekstra tryk på tallet 13 anden gang som om det gjorde det specielt meget bedre han var 13 år første gang han havde samleje. At de så havde været kærester næsten 2 mdr. på det tidspunkt og han kun lige var fyldt 13 år gav jo den helt store forskel i forhold til 12.
”Altså man kan jo få børn på andre måder hvis det var det man ville, men noget siger mig det ikke er helt der du er i dit liv. Jeg kender dig. Du er min vild kat” sagde han med et ganske let nik og var glad så længe Kaya var glad. Han var sikker på at for at skulle være kærester med Kaya over længere tid skulle man være gjort af et ganske specielt stof som han ærlig talt betvivlede på at Elliott overhovedet besad. Man skulle finde sig i deres forhold for det første og man skulle være tilgivende overfor hende hvis hun var en utro uden man blot skulle ligge sig på knæ for hende. Nok nærmere straffe hende på en måde der var sensuel før hun ville komme frem til at det ikke var sådan man var i et forhold. ”Så hvorfor var det egentlig du var i Azkaban første gang?” spurgte han med et hævet øjenbryn da han aldrig helt havde fanget den og hvis han skulle være ærlig var hans bekymring større på det punkt når det kom til Dacoda. Han forstod slet ikke vores behov for at hade mennesker med en bestemt blodtype.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Aug 16, 2017 20:46:16 GMT
Kaya grinte let, "Jeg tror snart ikke, jeg kan koge mere suppe på den undskyldning, men så længe du godtager den, så koger jeg bare videre," svarede hun morende og blinkede til ham. Det var en god undskyldning, hvis man spurgte Kaya. Enten var det Seths blod, eller også var det lige op til fuldmåne. To af hendes ynglings undskyldninger. Eller den klassiske 'jeg var fuld', den kunne også oftes bruges. "Klag? Hvem har sagt noget om, at klage? Kan jeg ikke sende hende blomster og et takke-kort i stedet?" spurgte hun en kende flabet og smilede skævt til ham. Hun trak lidt på den ene skulder, "I det mindste var det ikke Collin," forsvarede hun sig med og skar en lille grimmasse. "Anyway, had du bare videre på Jayden, han er ikke i blandt os mere, takket været Dacoda," sagde hun roligt og sukkede lidt.
"Philip som i din fætter? Hvem flirter han rundt med?" spurgte hun nysgerrig og så op på ham, da hun stadig lå med hovedet på hans skød. Et drillende glimt meldte sig i Kayas øjne, "Oh yeah, opmærksomhed fra to fyre på én gang, hvem ville ikke kunne li' det?" spurgte hun og grinte let. Hvilken tøs ved sine fulde fem, ville ikke elske det? "Hov hov, lad os lige få en ting på det rene her; Jeg brokker mig aldrig, jeg giver bare min mening til kende. Der er forskel. Desuden tror du vel ærligt talt ikke, at når vi ikke knalder, så får jeg intet, vel?" spurgte hun med et lidt hævet øjenbryn, hun indrømmede gerne at han var på en top tre over dem hun havde været sammen med, men det behøvede han jo ikke at vide lige nu og her. "Okay, sorry 13 så, men det gør det jo ikke ligefrem bedre for din sag vel, skattemand? Så er hun stadig et år ældre end du selv var," hun vidste godt, at det måske var lidt underligt at hun forsvarede Kim på den måde, men nogen måtte jo gøre det, ellers ville den stakkels pige jo ende som nonne, hvis Seth fik noget at skulle have sagt.
Hun fnøs let og rystede på hovedet. "Ministeriet tvangsfjernende Timothy to timer efter jeg havde født ham, jeg har aurortilhold til ham. Jeg får aldrig en mulighed for, at stifte familie. Hverken på den ene eller den anden måde. Så ja, jeg vil hellere bare være en vild kat, selvom jeg nogen gange nærmere føler mig som en baggårdshund," sagde hun med et lidt drillende glimt i øjet. Der skulle uden tvivl en bestemt type mand til, at klare et forhold med hende, og hun havde tilsyneladende endnu ikke fundet ham som kunne. Til tider tvivlede hun faktisk på om det overhovedet ville være en mand, men måske en kvinde i stedet for. Hvem vidste. Men Seth kendte hende jo nærmest skræmmende godt. Hendes øjenfarve skiftede kortvarrigt til den ravgule farve, men hurtigt tilbage til den nøddebrune farve igen. "Indbrud, vold og mordforsøg.." svarede hun og så op på ham. "Jeg fandt hende som stak mig ned, dengang jeg mistede vores barn og fik af vide jeg ikke kan få børn. Jeg fulgte efter hende, ventede til hun sov og brød så ind.. Hvis ikke aurorne havde stormet hjemmet, havde jeg slået hende ihjel også.." fortalte hun ærligt, mens hun rent faktisk så ham i øjnene i mens, så han kunne vide at hun var ærlig. Han havde selv bedt om svar, så nu kunne hun vel ikke andet end håbe på, at han ikke ville blive sur eller noget. Hun tog sig lidt ubevidst til maven, hvor arret stadig var. Hun tænkte bare ikke lige over, at hun lidt havde afsløret sig selv i, at hun havde slået ihjel før, i og med hun havde sagt 'også'. "Men hey, jeg kom da ud før tid for god opførelse," sagde hun og sendte ham et lille smil.
@marc
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 27, 2017 14:44:13 GMT
Marc havde ingen idé om at Kaya var på besøg for så var han aldrig kommet forbi. Det var ikke fordi hun havde gjort ham noget overhovedet, men han var virkelig bare skrækslagen overfor hende. Det der med at hun havde siddet i fængsel gjorde at han var bange for hende som bare pokker. Han vidste ikke hvorfor, men det gjorde det altså bare. Marc som trods alt havde en nøgle til Seth og Ashtons lejlighed gik ind af døren som han altid gjorde det velvidende at Seth sagtens kunne gå rundt i ingenting. Ikke at Marc tændte på det eller noget for af en eller anden grund havde han faktisk ik engang selv forsøgt at kysse Seth trods for at det havde gjort noget ved ham at se Seth og Ashton kysse. ”Er du hjemme Seth?” råbte han igennem lejligheden inden han gik helt i stå ved synet af Kaya var der som fik ham til at tabe sine nøgler han havde i hånden da han ikke havde fået lagt den ned i sin lomme endnu. ”Jeg.. Jeg.. Kommer bare tilbage… Senere” sagde han ganske stammende og bed sig hårdt i læben.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 27, 2017 14:47:02 GMT
”Det gør du da bare bette pus” sagde han med et grin til om Kaya kunne sende et takkekort til Kate. Det var trods alt hendes skyld at han var glad for samleje. Det og så ligesom Kaya elskede han undskyldninger med at det var hans blod eller lige når det kom til Kaya så var det fordi det var tæt på fuldmåne. ”Touché, men nu var det også kun en gang og vi var ligesom ikke kærester så kom igen Hansen” sagde han med et drillende glimt i øjet.
”Jeg tror nok han flirter med Skyler, men jeg har sgu ikke styr på den lille mide” sagde han med et ganske let grin da han faktisk var ligeglad med Philip og hvis han rent faktisk flirtede med Skyler så var han ligeglad for han havde været der først anyways og det vidste han godt han næppe ville bryde sig om. ”Så det du siger er hvis jeg bliver single så ville du have super meget imod en trekant med mig og en anden fyr?” spurgte han med et drillende glimt i øjet da han godt kunne li tanken selvom han slet ikke burde jinxe hans forhold med Leslie på den der måde og det var derfor han regnede med at Kaya blot tog det som en form for joke. ”Nej siger bare du brokker dig over du ik kan få lige netop min. Er godt klar over du får andre stede prinsesse” sagde han med et smil over sine læber da han sådan set også mest af alt gerne ville have at hun fik andre steder. Alt andet ville jo være underligt når de ikke var kærester og faktisk aldrig havde været det. ”Det hjælper en hel del og forskellen er at jeg ikke er pige” mumlede han ganske lavt selvom han godt selv vidste det var en latterlig grund for det skulle jo helst ikke gøre nogen form for forskel.
”Oh. Det er jeg ked af at høre, men du vil altid være en kat for mig Kaya. Det er der intet som kan ændre” sagde han med et ganske let nik til det sidste. Nu var Kaya også hans bedste veninde så det ville være mærkeligt hvis han ikke kendte hende på det område. Det gjorde hun jo også med ham. Det var heller ikke bare frøken hvem som helst som kunne vinde hans hjerte og holde ham til den ene kvinde. Seth skulle lige til at spørge mere indtil det med den kvinde der havde såret hende så dybt hun nær havde begået mord, men nåede ikke mere idet Marc kom ind af døren hvilket fik Seth til at grine over han var så bange for hende.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Aug 28, 2017 16:08:37 GMT
Kaya grinte let til det med takkekortet til Kate, da det trods alt kun havde været for sjov. Det ville nok være ret så mærkeligt, hvis hun rent faktisk gjorde det. "En gang, er stadig flere gange end mig," sagde hun morende og med et drillende glimt i øjet, da hun trods alt slet ikke havde været sammen med Collin, hun havde ikke engang kysset ham. Waow, tænk at de mænd stadig fandtes. Den tanke holdt hun dog for sig selv.
Hun grinte let, "Så din fætter går og samler dit og Charles' samlejeaffald op? Det er lidt sødt, på en meget forskruet måde," sagde hun og grinte lidt igen. Hun kendte trods alt godt Charles, ikke at hun snakkede med ham mere, men de havde jo arbejdet sammen engang som bartender, og hun havde da intet imod Charles. Ikke at han virkede som hendes type, overhovedet, men som hun huskede det, så havde de da haft nogle ret hyggelige og sjove vagter sammen. Hun skød begge øjenbryn en smule op, da han spurgte ind til det med trekanten, "Det kommer sgu an på, hvem den anden fyr skulle være," svarede hun ærligt, da hun uden tvivl godt kunne overveje en trekant med Seth, men det ville komme an på med hvem mere. "Igen, jeg brokker mig ikke, jeg giver min mening til kende. Men bare rolig Batman, jeg får skam mit behov dækket og skulle det gå helt galt, så har jeg løsninger på det," sagde hun drillende og blinkede til ham. Hun spærrede øjnene lidt op, "Waow. Der var en sætning jeg aldrig havde troet, jeg skulle høre dig sige. Så det du siger er, at fordi Kimberly er en pige, så må hun ikke have samleje endnu, selvom du selv var yngre end hende? Helt ærligt mand, gi dog tøsen nogle fif i stedet for, fortæl hende hvad fyrene kan li. Det er sgu da det man har en storebror til," grinte hun og sendte ham et roligt smil.
Hun rystede lidt på hovedet af ham, "Ikke så seriøs, Batman, det er bare en dårlig dag, ikke et dårligt liv," sagde hun og smilede lidt op til ham. Hun var ikke god til, når nogen viste bekymring for hende, selvom Seth var en af de få som fik lov en gang i mellem. Hun kunne godt se på Seth, at han var klar til at spørger mere ind, men som hoveddøren gik op og en ukendt stemme meldte sin ankomst, følte hun lidt at hun blev reddet af hvem end det så var. Hun rettede sig lidt op, for at se hvem det var, da hun hørte lyden af nogle nøgler som blev tabt på gulvet. Hun så lidt uforstående på Seth, da han begyndte at grine, hvilket fik hende til at sætte sig op i sofaen, hvor hun så fik øje på Marc, som mest af alt lignede en som var ved at pisse i bukserne af skræk. "Hey. Marc ik?" spurgte hun med et lidt skeptisk blik, da hun ikke helt forstod, hvorfor han reagerede sådan. Hun svang benene ned på gulvet for at få fodfaste inden hun rejste sig op, for at gå pænt hen og hilse på ham. Han var trods alt Seths ven, så selvfølgelig ville hun opføre sig pænt. Eller prøve på det i hvert fald. Hun gik roligt mod Marc og rakte ham hånden, "Kaya," præsenterede hun sig, som hun lod hovedet tippe lidt til den ene side. Hvor ville hun dog ønske at Zain havde lært hende, hvordan hun kunne bruge sin varulve-lugtesans til at lugte foreksempel frygt. Hun bukkede sig ned og samlede hans nøgler op, som hun lod dem dingle fra hendes ene pegefinger, "Du tabte vidst noget," sagde hun roligt og blinkede til ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 30, 2017 14:18:23 GMT
Marc var virkelig helt stiv i kroppen og nikkede da også bare let for sig selv til hans navn. Hvor var han dog helt igennem bange for hende. Hun havde været i fængsel og den information var mere end rigelig for ham. Det var ikke bare hvem som helst der endte i Azkaban. Da hun rejste sig op endte han da også med at gå et par skridt bagud da hun ikke skulle stå alt for tæt på ham. Han stolede virkelig ikke på hvad hun kunne finde på. ”Det.. Det ved jeg” sagde han stille og tog i en hurtigt bevægelse ud efter hans nøgler som han havde tabt. Han var virkelig glad for at hun ikke kunne aflæse den slags. Ikke at han vidste hun ikke kunne aflæse frygt, men så var han et sted sikker på hun havde nævnt det. ”Du skal ikke grine Seth!” udbrød han utilfreds da han godt vidste at Seth havde gennemskuet ham. Det var det værste ved at Seth kendte ham så godt som han gjorde. Desuden fik det hans kinder til at blive let røde når Seth opførte sig sådan der.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 30, 2017 17:46:49 GMT
”Nej, men du var mange gange sammen med hans storebror Hansen så kom nu bare igen” sagde han med et grin og tog begge sine hænder op for at vifte dem som hun bare kunne komme med flere af hendes kommentarer. Nogle gange sætte han pris på at hverken ham eller Kaya havde fået en samlejesygdom endnu med alle dem som de havde været sammen med hver især.
”Ja det er rygtet, men jeg ved det self ikke” sagde han med et lille nik og grinede en anelse for sig selv da han ligesom ikke gad bruge tid på Philip medmindre han havde nået på ham. Seth var så også blevet en del tættere med Charles efter Flora og Charles havde slået op uden han helt kunne sætte en finger på hvorfor. Ikke fordi Ashton ikke ville feste, men nok mere fordi Charles havde prøvet at have en kæreste og Seth trods alt havde en nu. Det var som om Charles forstod ham en lille smule bedre og kunne sætte sig ind i hvordan det var at være små damned og have en kæreste. Trods for Leslie var en del mere damned end Flora var. ”I hvert fald ikke Collin” sagde han med et grin til det med hvem den tredje skulle være da han godt nok ikke gad tænke på det når det alligevel ikke ar noget som de kunne gøre noget ved lige nu. ”Og jeg vil slet ikke vide noget og slet ikke hvis den løsning er Lucas” sagde han og skær en grimasse da tanken om hende og Lucas bare stadig var helt igennem klam. Seth sendte hende et sæt dræber ved hendes ord. ”Ikke en McSeeley” hvislede han i mellem sine tænder da det virkelig gik ham på om så han var ligesom Lucas eller ej. Det gjorde virkelig den helt store forskel og så ville han bare gerne se sin yngste søster som ren uden han kunne forklare hvorfor. Han vidste også godt han ikke var hendes far, men han var virkelig bare overbeskyttende overfor Kim.
Seth kunne virkelig slet ikke lade være med at grine over Marcs reaktion. ”Den lille bamse er damner bange for dig fordi du har været i Azkaban og han ikke har en stor stærk mand til at gemme ham” sagde han med et grin og pegede mod Marc mens han holdte sig for maven med den anden hånd og vidste godt Marc ikke ville finde ham specielt morsom lige nu, men det var virkelig bare skide sjovt. ”Kaya kan du være sød ved ham? Det er Charles’ lillebror” grinte han videre og kunne virkelig slet ikke stoppe med at grine. Han kunne ikke se hvorfor man skulle være bange for Kaya for hun var virkelig den dejligste veninde en som ham kunne ønske sig.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Sept 4, 2017 19:36:09 GMT
Kaya sendte Seth et lidt flabet smil, "Undskyld, men hvad ved du om det? Hvem siger Orin og jeg overhovedet var i seng sammen?" spurgte hun, selvom hun godt vidste, at Seth jo kendte hende alt for godt til, at vide, at det var en mulighed. Kaya ville uden tvivl ikke kunne være i et forhold uden samleje, ikke fordi hun mente det var det vigtigste i et forhold, men det var en stor del af det i hendes øjne. Hun grinte let til det med Philip, hun fandt det faktisk ret sødt og alligevel underholdende, at rygterne omkring Philip sagde, at han flirtede rundt med en Brown og så oveni købet en som Seth allerede havde været sammen med. Hun rystede lidt på hovedet af ham, da han sagde ikke Collin, "Ej øv, nu havde jeg lige håbet," sagde hun ironisk, ærligt talt så vidste hun ikke hvem den tredje skulle være, hvis de skulle være i en trekant, men nu var det heller ikke relevant, for Seth havde en kæreste og et sted var Kaya heller ikke sikker på, at hun fysisk ville være i stand til, at se andre, når hun var sammen med ham. "Nu er du bare sart," sagde hun drillende, da han ikke ville vide noget, om hvad hun gjorde for at få stillet sine lyster. Selvfølgelig var der altid Lucas, men nu var han ikke hendes eneste way out, så at sige. "Dorran er en sød McSeeley, du kan ikke dømme ham for, hvad Lucas har gjort. Det ville svare til, at Lucas dømte Kim for, hvad du har gjort, og det ville du heller ikke bryde dig om, jeg kender dig, Seth," sagde hun roligt, men hun vidste jo, at han ville have det skidt med, hvis nogen dømte Kimberly for Seths fejl, for nok var hun blevet ældre, men hun var stadig et individ for sig selv, præcis ligesom Dorran var. Det var næsten skræmmende så moden Kaya var blevet på det punkt.
Hun rynkede lidt på panden, da Marc trådte et par skridt væk fra hende, da hun rejste sig. Hun lod sine hænder glide op, som holdt han sin stav rettet imod hende, før hun skævede mod Seth, som han forsat tydeligt have en fest og afslørede, hvorfor Marc reagerede som han gjorde. Hun vendte et par nøddebrune øjne tilbage på Marc, "Seriøst, er du bange for mig?" spurgte hun direkte og kunne ikke lade vær med at grine lidt, med et lettere overbærende blik, som dog hurtigt blev en falsk stødt, da hun vendte blikket mod Seth, "Jeg er altid sød," sagde hun i en stemme som nok ikke var særlig overbevisende, hvorefter hun tog et par skridt mod Marc, "Adopteret, gætter jeg. Bare rolig, Marc, din storebror er ikke bange for mig, Seth er ikke bange for mig, Ashton... Well det er Ashton, han tæller ikke, men du har ingen grund til, at være bange for mig," sagde hun og blinkede til ham, før hun stak hænderne i vejret igen og bakkede væk fra ham. Ja, okay, et sted kunne hun godt forstå ham. Hun havde trods alt siddet på niveau 4 i Azkaban, hvor alle voldstyperne sad og kun en niveau fra hvor morderne og magiker som havde brugt utilgivelige forbandelser sad. Hun havde dog aldrig oplevet nogen direkte var bange for hende, jo dengang hun havde været sammen med Ramon, men der havde hun også været virkelig damned, og hun ville vove og påstå at Leslie også havde været bare en smule bange for hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 14, 2017 14:26:57 GMT
Han rystede ganske let på hovedet til om han var bange for hende selvom det ikke var helt så nemt at skjule da han trods alt var rædselsslagen for hende. Det at hun havde været i fængsel gjorde ham noget så bange for hende for så måtte hun jo af logiske årsager være farlig. ”Jeg er ikke bange for dig” sagde han stille og bed sig ganske hårdt i læben da han trods alt ikke kunne ligge skjul på at han var noget så ræd for hende. ”Men jeg kommer igen på et andet tidspunkt Seth” sagde han og bankede ganske langsomt mod døren da han ikke turde at lade være med at have kontakt med Kaya. Det var heller ikke fordi ham og Kaya skulle noget vigtigt alligevel. Han løb de sidste par skridt hen til døren og åbnede den op før han løb ud. Han havde ik engang gidet at påpege at det var rigtigt han var adopteret og det slet ikke var det som det hele handlede om.
//out
|
|
|