Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2017 19:57:03 GMT
@aimee Kl. 20.00 Indgangen til diagonalstrædet
Klokken at ni og Steve var på vej ud til endnu en opgave. Han var netop kommet hjem efter et kort visit i Tyskland. Han rejste meget på sit arbejde og han tjente gode penge på det. Steve gik altid med sin tryllestav i den ene lomme og en pistol i den anden lomme. Han skulle være helt sikker på at der ikke var noget der kom bag på ham. Steve var gået ind igennem Den Utætte Kedel og stod nu ude i baggården for at åbne muren ned til diagonalstrædet. Han havde fået nys om at bogbutikken hvor Aimee Pandora arbejdede ville lukke her kl. 20.00, og han tænkte derfor at kunne fange hende inden hun gik.
Han var ligeglad hvorfor, hvem og hvordan. Han havde fået 20.000 dollars for det her, og han ville få 20.000 dollars mere når det var gjort, det var det eneste der betød noget for ham. Steve var ganske kold på den måde og ikke typen der begyndte at få empati eller føle sorg med de familier det gik ud af, det her var et job som alle andre. Steve havde jakkesæt på og en lang frakke udenover, samt. sorte læderhandsker for at sikre han kunne dække alle spor. Han havde ligeledes en købmandshat på, han var meget disktret og klædt i næsten kun sort. Når han var færdig havde han lovet sin søster at kigge forbi, de så ikke hinanden så ofte, og ingen anede uråd om hans ikke så heldige forretninger.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2017 18:21:13 GMT
Aimee havde lukket butikken tidligt i dag. Hun skulle nå forbi Madam Malkin og have syet sin ene kappe der havde fået en flænge her for et par dage siden og eftersom det var hendes eneste vinterkappe var hun ret desperat for at få den lavet hurtigst muligt. Derudover havde hun set at de havde fået en ny the med kanel her på Den Utætte Kedel som hun havde gået og drømt lidt om de sidste par dage. Så inden hendes aftale med skrædderen havde hun lige nået ned og smage den. Det havde uden tvivl også været det hele værd for det smagte helt usigelig godt. Hun betalte regningen og rejste sig for at gå om i baggården. Hun fik øje på manden og satte tempoet lidt op så hun kunne følges med ham ind. "Hejsa, kan jeg lige nå at smutte med?" Hun svingede den revne kappe over skulderen og skyndte sig over til ham.
Hun sendte ham et strålendende smil og slog armene lidt om sig "det er godt nok køligt." Små skyer formede sig foran hendes mund som hun snakkede. Faktisk var det måske lidt underligt bare at begynde at snakke til ham som havde han indledt til samtale. Efter Lawrence var hun blevet mere opsat på bare at passe sig selv lidt og ikke rode sig ud i noget med fyre, derfor havde hun heller ikke noget imod at snakke med dem for hun havde ingen forventninger om at det skulle føre til andet end det. Et sted var hun stadigvæk virkelig ked af det over at det var endt på den måde med Lawrence, han havde virket så perfekt, men hun havde ikke lyst til at være hans samlejeslave eller hvordan han nu fremlagde det. Måske havde hun inderst inde et håb om at han ville komme til fornuft og opsøge hende, men eftersom det ikke var sket endnu kom det nok ikke til at ske og det måtte hun jo så lære at leve med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2017 18:33:34 GMT
Steve havde et målrettet blik i sine øjne og var klar på at inde hvemend det nu var. Han havde fået et billede af hende, et dårligt et i sort og hvid, og et navn og selvom hun var køn, så var han ligeglad. Steve have slået værre ihjel, han havde engang slået et barn ihjel på bare 11 år fordi at der var en ganske stor sum penge på hans død. Steve var kold, han kunne oftest manipulerer sig til andre ting, men i bund og grund så havde han et hjerte af sten. De ting der var sket i hans barndom gjorde den mørke side af ham tydelig når han havde opgaver som denne, og når han var sammen med sin familie, så var han en helt anden.
Som en kvinde kom op til ham, kiggede påp hende, han registrerede ikke at det var kvinden fra billedet og nikkede bare: "Naturligvis... Du er måske på vej hjem?" spurgte han i et meget venligt smil og åbnede så væggen ind til diagonalstrædet så de kunne gå igennem. "Meget.. Du burde nok have taget en ekstra jakke på" sagde han i et venligt smil, okay hun var da ganske flot at kigge på, det kunne da godt være han skulle se om han kunne lokke sig til en drink med hende senere på Den Utætte Kedel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2017 13:28:43 GMT
Aimee havde slet ingen anelse om hvor stor fare hun lige havde sat sig selv i. Selvfølgelig vidste hun at Gale var en kæmpe idiot, hun snakkede heller ikke så meget med ham mere, men han var stadigvæk hendes bror og uanset hvor stor en røv han var holdt en del af hende jo stadigvæk af ham. Desuden havde han altid været sød og beskyttende overfor hende. Hans spørgsmål sendet et nyt varmt smil over hendes læber som hun roligt rystede på hovedet. "Ikke helt endnu, jeg skal lige forbi Madam Malkin og have lavet min vinterkappe," forklarede hun og rødmede en smule som hun førte en mørk lok bag øret. Hvorfor skulle han dog være interesseret i det. På den anden side havde han jo selv spurgt. "Hvad med dig?" Spurgte hun ind.
Det var lidt mærkeligt for hende at stå og sludre med en fremmed mand på denne måde, hun havde altid følt at hun var virkelig akavet i selskab med mænd og hun vidste aldrig helt hvad hun skulle sige. Hun fulgte ham roligt gennem muren og trak kappen tilbage op på skulderen som den begyndte at glide ned. Hun nikkede til hans råd om ekstra overtøj. "Det har du nok ret i, jeg ødelagde desværre min eneste vinterkappe for nogle dage siden så det er derfor jeg er på vej hen og få den lavet," hun så op mod de tunge skyer over dem, "jeg havde lidt naivt håbet på at vinteren var overstået," forklarede hun så og så derefter igen tilbage på ham med et forsigtigt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2017 10:49:07 GMT
Steve var ikke på vej hjem, han var nærmere på vej ud og han var ganske spændt på hvordan det hele ville komme til at forløbe, sådan var det altid når han skulle ud på en opgave, men oftest betræbede han sig på at være så hurtig af folk slet ikke opdagede de skulle til at dø, han orkede ikke snakket en helt masse alligevel. "Jeg er bare på ud for at finde en veninde" løj han, eller det kunne da godt være det var en han kendte det vidste ma jo aldrig. Heldigvis havde han aldrig haft en opgave på en god ven eller et familie medlem.
"Åh det var da træls... Vil du låne?" spurgte han og tog roligt sin jakke frakke af, han havde gemt begge sine vågen i inderlommen på sin jakkesæt jakke, så den lange coat kunne hun skam godt låne, om ikke andet bare lige det stykke de måske skulle samme vej. "Damserne først" sagde han som muren havd eåbnet sig og de var klar til at træde ind på diagonalstræde, han håbede det ville ville blive bedre og at tingene ville gå hurtigt så han kunne kommehjem, måske en bytur idag slet ikke ville nede med at være så dumt?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 20, 2017 19:55:32 GMT
Selvom Aimee følte sig i forholdsvis godt humør i dag så følte hun sig stadigvæk en smule akavet omkring mænd. Endnu mere efter alt det med Lawrence. Hun havde virkelig troet at han var noget helt specielt og at de kunne blive til noget seriøst, men sådan skulle det åbenbart ikke være. Måske var det også godt nok, hun kunne jo tilsyneladende ikke give ham det han søgte, hvilket i sig selv var lidt af et nederlag, især fordi han bare var så perfekt og hun bare var...ja hende. Det havde nok været naivt at tro at en succesfuld mand som ham kunne falde for en simpel boghandler som hende. Tanken gjorde hende mere trist til mode end hun brød sig om at indrømme. Det kunne jo også være ligegyldigt, livet gik jo videre. Det prøvede hun i hvert fald at bilde sig selv ind. Man kunne vel heller ikke have hjertesorger når de ikke havde været kærester...kunne man?
"Åh, det lyder da hyggeligt," sagde hun med et lidt akavet smil. Han var en flot fyr så det gav vel mening at han skulle på date. Ikke at det var de ord han havde brugt, men hun gik ud fra at det var på den måde. Hun kunne mærke rødmen skyde op i kinderne som hun så på ham med store øjne, "nej det kan jeg ikke tage imod, så fryser du jo bare," fik hun fremstammet, det var jo en kølig dag. "Men det er ellers virkelig pænt af dig." Hun smilede igen og forsøgte at kontrollerer rødmen. Igen et lidt genert smil som hun trådte forbi ham og ind i Diagonalstrædet. Der var en god del mennesker på det smalle stræde, men det var jo også lige omkring lukketid for de fleste butikker så folk havde travlt med at skulle nå de sidste indkøb. Som de passerede iscaféen så hun på ham med et smil, "de serverer nogle virkelig gode pandekager om vinteren." Det gik op for hende af eftersom han ikke lige havde fulgt med i hendes random tankegang skulle hun nok uddybe lidt mere, "altså inde på Floridas Iscafé. Til din date mener jeg. Det kunne være hun ville kunne lide pandekagerne. Alle kan jo lide pandekager." Jappede hun lidt af og bed sig i underlæben, "undskyld, det skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i. Men de er super gode. Altså pandekagerne." Måske hun skulle forsøge at praktiserer stilhed noget oftere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2017 20:33:32 GMT
Steve var en ganske afslappet fyr hvis han selv skulle sige det. Normalt gik hans dag med at læse bøger, slappe af, hænge ud med sin familie og måske smile lidt til et par piger. Det var ikke fordi han var nogen player eller typen der scorede en masse, men han var bestemt heller ikke typen der ønskede at gå i et forhold. Der var mange grunde, flere af dem nok hans lidt forskruede personlighed, men mest af alt fordi han jo havde et arbejde han ikke ønskede at involverer ham i. Hans auror del af arbejdet var jo fint, go det var da også igennem det at han mødte de fleste af hans ofre, nogen folk fortjente bare ikke at leve længere.
"Virkeligt? det kunne være jeg skulle prøve dem en dag" sagde han i et smil og kiggede i mod hende, uden tvivl en helt utrolig smuk kvinde: "Min date?" spurgte han i en undrende stemme: "Jeg skal bare besøge en veninde" påpegede han i en rolig stemme, det var ikke ligefrem en.. date. "Men de har vel ikke åben nu? Altså Floridas Iscafé?" sagde han i en drilende tone, hun virkede sjov, sød... Måske en smule naiv, men altså på den anden side det gjorde jo ikke rigtigt noget. Hun virkede bare ganske fredelig og morsom, det var en fin kontrast til det job han var på vej til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 6, 2017 20:43:53 GMT
Aimee var godt klar over at hun til tider kunne sige en masse vrøvl. Man kunne vel sige at det var hendes forbandelse, men hun forsøgte at slå det lidt hen med at det bare var sådan hun var. Hun kunne jo ikke rigtigt ændre at hun altid sagde nogle mærkelige ting medmindre hun stoppede helt med at snakke og det virkede heller ikke ligefrem som en god løsning for hende. "Jeg kan i hvert fald varmt anbefale det," slog hun fast på ny og sendte ham et afslappet smil. Hun gik gennem muren som den åbnede sig for dem. Kinderne brændte en smule da hun godt kunne høre at hun havde ramt ved siden af, "nåh. Jeg tænkte bare..du ved.." Hun tog en lidt dyb indånding, "man kan da godt være på date med en veninde." Hun lo kort og rystede på hovedet af sig selv og måtte på ny erfare at hun igen havde snakket før hun tænkte. Hvorfor var hun altid så akavet.
"Øhm.." hun kiggede mod butikken, "jeg tror de har åbent lidt endnu hvis du er heldig. Det er vidst en del af deres valentins-dille." Hun lod de isblå øjne glide lidt rundt, "alle butikker har åbent længere tid de her dage, det er også derfor jeg satser på at nå Madam Malkin." Hun viftede lidt med kappen og smilede igen. Han var en flot fyr, problemet var bare at hun ofte blev intimideret af flotte fyre. Især efter hun havde mødt Lawrence. Det gjorde stadigvæk lidt ondt at det var endt som det var, hun kunne jo godt lide ham, men det havde bare været lidt for freaky til hende alle samlejetingene, især når han ikke engang ville kalde sig hendes kæreste. Igen måtte hun fortælle sig selv at det var for det bedst at det var endt som det var.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 15, 2017 20:04:25 GMT
Steve kiggede på hende med et ganske afslappet blik, hun var ganske hyggelig og uden tvivl virkede hun både sød og uskyldig, det passede ham ogås fint. Generelt var Steve jo en venlig og positiv fyr, måske det var blevet en del af hans dække. "Ja bestemt, men vi er bare bekendte... Men altså man ved jo aldrig hvad der sker" sagde han i en rolig stemme og smilede til hende, hun var en ganske køn pige også, det kunne da godt være de skulle ses senere: "Du havde ikke planer om at blive og drikke videre?"[\b] spurgte han.
"Fornuftigt.. Måske jeg kunne friste med en øl på Den Utætte Kedel bagefter?" sagde han i en rolig stemme som han gik ned af gaden og satte retning i mod Flourish og Blotts. Han skulle bare have opgaven overstået så han kunne få sine penge og komme videre. Steve var glad for sit arbejde, han tjente utroligt fint på at lave et job som det her, og med den samvittighed som han ikke rigtigt havde, jamen så kunne man jo også sige at jobbet passede ham så ganske udemærket. Han glædede sig nok bare til at komme videre og forhåbenligt nyde en drink med hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 23, 2017 10:14:34 GMT
Hun smilede opmuntrende til hende. Hvem end han havde en aftale med måtte da alligevel føle sig lidt heldig for han virkede da som en ret flink fyr. "Nej det er jo lige det." Sagde hun smilende og fangede blidt underlæben med tænderne. Hans spørgsmål kom lidt bag på hende og hun skød brynene i vejret som hun kort kiggede sig over skulderen og så tilbage på ham. "Nej, som sagt så håber jeg lige på at kunne nå Madam Malkin, det tror jeg ikke kan ville kunne hvis jeg blev hængende for længe, desuden kan jeg jo altid gå tilbage igen bagefter." Hun smilede på ny. Den Utætte Kedel havde jo åbent hele døgnet så vidt hun vidste, men skulle jo kunne komme til og fra Diagonalstræde. Det næste spørgsmål gjorde hende komplet hanslingslammet for et par sekunder - så handlingslammet at hun kortvarrigt stoppede op imens den røde farve overtog hendes ansigt. Hun rømmede sig forlegent hun var slet ikke vandt til at mænd virkede interesseret på den måde. Der havde jo kun været Lawrence.
"Øhm.." begyndte hun inden hun atter begyndte at gå ned af den lidt travle troldmandsgade. Normalvis ville hun have sagt nej udelukkende fordi hun var så usikker, men måske var det på tide bare at tage en chance. Desuden, hvad var det værste der kunne ske?! "Tjo..øhm..okay." Sagde hun og førte en brun lok om bag øret imens hun slog blikket lidt ned. Nu havde hun jo været sammen med en fyr så det virkede ikke så farligt som hun havde anset det for at være før i tiden. Det var nu heller ikke fordi at hun på nogen måde ville tilbyde at hoppe i kanen med ham, eller lade sig overtale til at gøre det, men en enkelt øl kunne hun da godt håndterer overbeviste hun sig selv om. "Så hvornår? Og hvor skal vi mødes?" Spurgte hun forsigtig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2017 8:50:55 GMT
Steve kiggede på hende med et forsigtigt blik, han var faktisk en ganske rolig og charmerende fyr. Han havde engang slået ordet sociopat op på internettet, og han var godt klar over at beskrivelsen passede ganske godt på ham. Steve var god til ikke at føle noget som helst, og når man ingenting følte, så var det nemmere at manipulerer[ med folk, fordi man kunne opfører sig præcist som det måtte være mest praktisk. "Altså jeg bider ikke hvis det er dét du tror" sagde han i en oprigtig stemme og smilede til hende, det var jo teknisk set også sandhed.
"Jamen hvis vi siger kl. 22?" sagde han i en rolig stemme og kiggede på klokken, så kunne han jo godt lige nå det han skulle: "Så hvis vi bare mødes dernede?" sagde han i et smil og kiggede på hende, som han kiggede i mod retningen den butik han skulle til nå. Lige et hurtigt kill, tjene en god sum penge, også kunne han gå fint videre i livet og måske endda være heldig at bruge lidt tid sammen med en meget køn pige. Steve gik da ud fra tid til anden, men han var nok ikke så social som han helt ville ønske han tog sig tid til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 2, 2017 20:00:59 GMT
Aimee kunne godt mærke at hun var ret forvirret over at blive inviteret ud på denne måde, men samtidig kunne hun godt mærke at hun gerne ville have sine tanker lidt væk fra Lawrence og måske ham her var det rette valg til det. Der behøvede jo ikke ske noget, hun var bare øv over at Lawrence havde sat så dybe spor i hende, men den første gang glemte man jo heller aldrig havde hun hørt. Nu var det ikke fordi hun fortrød at have været sammen med Lawrence, men det var da bare lidt trist at det ikke havde ført til mere end det og da han havde vist den helt anden side af sig selv var hun nok bare gået lidt i panik over det, hvilket hun på et eller andet punkt nok stadigvæk var.
"O-okay," sagde hun og førte lidt genert en mørk hårlok om bag øret. Hun kunne ikke helt finde ud af om det nu var smart eller om hun bare skulle play it safe og sige nej. Men selvfølgelig behøvede alle jo ikke have særheder som Lawrence som jo ellers havde været en fantastisk mand på alle andre punkter. Hun smilede til ham og fangede forsigtigt underlæben med sine tænder. Dette her var virkelig ikke noget af det hun var særlig god til, hun var langt bedre til bare at passe sig selv og det havde jo også fungeret fint indtil videre, men sommetider var man vel bare nødt til at tage nogle chancer i livet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 2, 2017 20:25:31 GMT
Steve smilede til hende, han var bestemt ikke nogen scorekarl, men altså en smuk pige kunne man da godt snakke lidt med. I hans job som auror var det jo trods alt ikke kvinder man kom mest i kontakt med, og når han ikke arbejdede der, så havde han jo.. Dét her arbejde. Og når han ikke havde dét, jamen så forsøgte han at indhente lidt søvn. "Jamen så ses vi dernede" sagde han i et smil og blinkede til hende, inden han drejede om hjørnet og fortsatte ned af gaden, han måtte hellere bare få det hele overstået så han kunne forsøge at få en hyggelig aften, ud af en ellers ganske travl dag.
___
Klokken var ti minutter over ti, og STeve var irriteret over at opgaven ikke var fuldført. Aimee Pandora... Hvor fanden var hun henne af? Han sukkede, de penge kunne han da godt skyde en pil efter og lige nu havde han nok især brug for den øl, og at nyde aftenen med den søde pige han havde mødt tidligere. Han gik ind på Den Utætte Kedel og gik op til baren for at bestille en øl, og vendte sig så om for at se om hun var derinde et sted eller om han bare skulle slå sig ned ved et tilfældigt bord. En times tid i godt selskab også hjem for at sove, så skulle det hele nok gå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2017 8:27:17 GMT
Aimee havde været både nået ned med sin kappe til reparation og ind forbi og købe nogle andre småting hun stod og manglede. Eller egentlig var det ikke noget hun manglede, det var noget hun bildte sig ind at hun manglede. Hun var nu på vej mod Den Utætte Kedel og jo nærmere hun kom jo mere nervøs blev hun. Hun vidste ikke hvorfor, der skete jo ingenting bare fordi man sad og snakkede med en flot fyr, men hun var nok bare lidt nervøs for om han måske lagde mere i det end hun gjorde. Det havde dog ikke virket sådan da han havde inviteret hende ud. Med lidt tøvende skridt gik hun gennem muren så hun endte hvor hun havde mødt ham - i baggården til Den Utætte Kedel. Hun hankede op i papirposen og gik så ind på den lille krostue. Det var omtrent nu at det slog hende, hun have ikke engang fået mandens navn. Eller præcenteret sig selv for ham. En del af hende håbede på at han have joket og måske ikke var dukket op, på den anden side ville det også bare gøre for ondt at være offer for.
Der gik dog ikke mange minutter før hun spottede ham oppe ved baren og hun mærkede kinderne brænde en smule. Med endnu en dyb indånding kom hun op til baren og sendte ham et lidt strålende smil. "Undskyld jeg blev lidt forsinket, jeg havde var lige forbi og købe nogle mangler." Forklarede hun og forsøgte for alt i verden at kontrollerer at hun ikke begyndte at rødme igen. Hun kiggede lidt ned på sin pose hvor hun havde lidt forskellige planter der ville pynte fint hjemme i den lille lejlighed. "Så fik du budt din veninde på is?" Spurgte hun uskyldigt og forsøgte sig med et nyt smil. Hun kunne godt mærke hvor akavet hun følte sig i situationen, men sommetider var det nok også en god ting at blive skubbet lidt ud af sin skal.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 4, 2017 19:11:53 GMT
Steve kunne mærke han var irriteret over dette var mislykkedes, han måtte få fat i dem der havde givet ham opgaven og fortælle ham at de havde regnet forkert på hvor trunten var. Steve havde det fint med at være sociopat, han havde det fint med bare at slette følelser fra sit indre, for at kunne tænke mere fokuseret. Steve kiggede op som han hørte en sød stemme tale til ham, og et smil kom automatisk frem på hans læber: "Det gør skam ingenting" sagde han, det var da kun hyggeligt at bruge aftenen sammen med en sød pige, ikke at han kendte hende, men det kunne han jo stadig nå at komme til.
"Nej det virkede til hun havde travlt med noget andet. Men det er fint nok, så kan jeg jo bare bruge tiden her sammen med dig" sagde han i et smil, hun virkede utrolig hyggelig og lige nu ville han nok oså hellere bruge tiden ppå fornøjelser. Han brugte så meget tid på arbejde, både som auror og som.. Ja... Det han nu ellers gjorde, at han ikke altid havde tid til det han gerne ville. Men at nyde aftenen med en køn pige, det stod da helt klart højest på listen over fritids aktiviteter.
|
|
|