Post by Deleted on Apr 10, 2017 20:26:35 GMT
Hun grinte lidt over hans forvirrede spørgsmål og sendte ham et venligt smil, inden hun satte en tot af det pinke hår bag sit øre. "Jah, uhm, du ved. Du presser på din kind," forklarede hun og pegede på hans kind for at vise hvad han havde gjort. Hun rynkede en anelse på næsen, da han sagde han spillede computer. Grace var ret pigede, så det var ikke ligefrem noget hun gjorde sig meget af. Hun ville hellere sidde og tjekke sine apps, snakke med sine piger og sådan nogle ting. "Spiller?" spurgte hun for at få det uddybet en anelse. Hun havde ikke så meget forstand på spil, men hun vidste en del om make up og mode. Hun ville sikkert være ret god til det der sims. "Jah, men det er så kedeligt og voldeligt," lød hendes stemme, en anelse lille. Hun brød sig ikke om vold og forfærdelsen over det var sådan noget var også ret tydelig i hendes ansigt. "Foresti. Ham kender jeg!" sagde hun samtykkende. Hun havde snakket med ham en del gange. Han var sjov. "Uhm, jeg sidder med min telefon.. Og uhm.. snakker med mine veninder og venner og laver sådan forskellige ting... Uhm ja, og så er jeg i sådan en mode klub ting.." svarede hun med et skuldertræk. "Men lad os spille noget computer." nikkede hun og så på ham med et smil. "Så kan du lære mig det, jeg er ikke sikker på jeg helt forstår det," forklarede hun. Hun virkede oftest langt dummere end hun var.
//Out//
//Out//