Kimberly Aya Minore York
•
Magiker
Fødselsdag: 18.09.2039
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Under middel
Status: Willieslægt
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Sverige/Frankrig/England
Bosat: Sverige og England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
|
Post by Kimberly Aya Minore York on Jan 12, 2017 15:17:26 GMT
Kimberly nikkede lidt, "Det er jo præcis derfor, jeg ikke gider at læse det," sagde hun i et lille suk. Til tider hadede hun virkelig, at Seth var kendt. Både fordi aviserne skrev alt muligt lort om ham, men også fordi det var forfærdeligt at hører på sine veninder, som fangirlede over hendes bror og hans venner. Men selvfølgelig støttede hun ham alt, hvad hun overhovedet kunne, og hun ønskede jo ikke, at han skulle stoppe med det han elskede, hvilket nok var årsagen til, at hun aldrig havde fortalt ham det.
"Det ved jeg ikke, fortæl mig dine dummeste fejl, så skal jeg nok svare dig," sagde hun med et lidt drilsk glimt i øjet og et smil på sine læber som matchede. Hun vidste jo godt, at hun havde lavet et par dumme ting eller to her på det sidste, men så længe hun passede sin skole og fik gode karakter, så mente hun, at det måtte veje op for det. Det var ikke fordi hun ville være Seth, men ingen tvivl om, at hun så utroligt meget op til ham, fordi han bare gjorde hvad er passede ham. Hun håbede dog heller ikke selv, at hun var willie, da hun var inderligt bange for, at miste sig selv på det.
Hun trak lidt på skulderne, "Jeg aner altså ikke, hvor gammel Joey er.. Dorran er 17," sagde hun lidt usikker på, hvad Seth ville sige til Dorrans alder. Hun lagde hænderne mod toppen af sit hoved, "Det giver jo ingen mening Seth.." mumlede hun en smule opgivende, og lænede hovedet mod hans skulder og lod sine hænder falde ned igen. Hun vendte dog blikket overrasket mod ham, "En tøs? Er det dét, det handler?" spurgte hun, det kunne han bare ikke mene. Hendes mund gled mere og mere op, i takt med ordene som forlod Seths mund. "Okay, for det første, så tvivler jeg virkelig på, at du har lyst til, at høre om, hvordan Dorran eller Charles stak sin pik op i mig, for det andet, så vil jeg ikke vide noget som helst om dit samlejeliv, så derfor skal du heller ikke vide noget om mit," svarede hun og så på ham med et blik som tiggede om, at han ville stoppe den her samtale nu. "30?! Ej helt ærligt, stop nu," sagde hun og rykkede lige ukomfortabelt på sig, da hun meget bevidst undgå, at svare ham på det med beskyttelse. Shit. Havde hun egentligt tænkt på det? Hun var ret sikker på Dorran havde, men havde Charles?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2017 22:03:47 GMT
”Ændre ik på det er dejligt du har det sådan” sagde han med et varmt smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv. Seth ville så nok heller ikke bare stoppe med det han lavede. Han elskede det selv. Også selvom han faktisk savnede til tider at være model, men det var ikke fordi han ville brokke sig. Hvad var der ikke at kunne lide ved at være sanger? Et helt hav af kvinder der bare måtte have en. Ulempen var bare at han havde Leslie. Og på samme tid var det en fordel for han var faktisk ret så vild med Leslie hvis han skulle være ærlig. Hun var noget for sig selv på den gode måde.
”Der er så mange af dem at vi ikke bliver færdig i dag. At være Alex utro, at jeg troede jeg kunne få en voksen kvinde til at være mig tro når jeg kun var 13, at skyde Cleon væk igennem flere år blot for at nævne et par stykker” sagde han ganske roligt og rystede let på hovedet af sig selv. En del af Seth håbede faktisk heller ikke at Kim var willie. Han hadede allerede tanken om at der var fyrer der så på hans lillesøster og han ville dræbe dem 10 gange hvis det var fordi hun var willie. Ingen skulle skade hans lillesøster. Så ville de i hvert fald få en røvfuld af den anden verden og helt ind i det næste århundrede.
Han nikkede ganske let til Dorrans alder. Det var ganske passende i forhold til hende, men han var ret så sikker på at han ville komme til at finde ud af hvad der var med den tosset familien McSeeley. Medierne skulle sikkert nok opfange det hvis der var noget og han ville fryde sig noget så groft. ”I mit hoved gør det” sagde han med et ganske let bestemt nik da det gav mening for ham. Han rystede ganske let på hovedet. ”Nej en voksenkvinde Kim. Stor forskel” sagde han med et ganske let suk da Isadora ikke var bare hvem som helst. Det måtte Kim også forstå. ”Jeg kvaler dem seriøst. Ingen skal røre min søster på den der måde” sagde han en anelse irriteret og rystede ganske let på hovedet. ”Ja 30 Kim. Det er ikke for meget at forlange” sagde han med et dybt suk da det virkelig var en fin alder for hende at begynde at have samleje i. ”Så du har glemt beskyttelse? That’s damning great Kim” sagde han atter irriteret da han ikke ville til at være onkel til noget barn.
|
|
|
Kimberly Aya Minore York
•
Magiker
|
Post by Kimberly Aya Minore York on Feb 12, 2017 10:08:26 GMT
Kimberly trak lidt på den ene skulder. "Det ved jeg ikke om det er.. Jeg gider bare ikke læse alt muligt lort og løgne min storebror," sagde hun roligt og sendte ham et kærligt smil. Hun fik rigeligt af vide af sine veninder, når de havde læst noget om ham. Nogen gange tvivlede hun på, om de overhovedet var veninder med hende fordi de kunne lide hende, eller fordi de kunne Seth. Det var nok også årsagen til, at hun skrev meget dagbøger. Dem kunne hun stole på. De sladrede ikke til nogen.
Hun så overrasket på ham, "Var du Alex utro? Og kærester med en voksen, mens du kun var 13?" spurgte hun og så en smule bebrejdende på ham, uden at fortælle sine egne fejl. Hun var nok ikke så uskyldig som Seth gik og troede hun var, men hun var jo heller ikke noget totalt problembarn. Hun vidste dog godt det med Cleon. Hun vidste endnu ikke selv om hun var willie, men hun vidste godt, at Seth ville komme efter enhver fyr som ikke behandlede hende pænt. Uanset om hun var willie eller ej.
Hun rystede lidt på hovedet, "Så en kvinde. Det er ikke fair, at det går ud over mig, at du har stridigheder med Lucas," sagde hun stille og bed sig lidt i læben. Hun var jo virkelig glad for Dorran. Hun så ham lidt ind i øjnene, "Jeg ville jo selv, Seth. Både med Dorran og Charles. Du må ikke være sur på dem. Vil det hjælpe på det, hvis jeg fortæller Dorran var virkelig sød og forsigtig? Og det var mig som lagde op til Charles, ikke omvendt," fortalte hun, selvom hun havde det virkelig skridt, med at snakke med Seth om samleje, så var det faktisk også ret rart, at fortælle ham sandheden, selvom hun ikke vidste om han overhovedet ville tro på hende. "30 er meget at forlange. Hvor gammel var du måske, din første gang?" spurgte hun en smule nysgerrig, men hun ville gerne vide om det var hende som var tidligt på den, eller om hun var billig. Hun mærkede dog en mild panik sprede sig i hendes krop. Hun vendte blikket lidt væk fra ham. "Jeg ved Dorran beskyttede sig, men.. jeg kan ikke huske om Charles gjorde.." hun lod sig glide lidt ned i sofaen, som hun satte hænderne for ansigtet, men så ramte en tanke hende. "Men hvis han ikke gjorde, kan det være ligemeget, jeg har ikke haft min første menstruation endnu alligevel," sagde hun og mærkede roen i kroppen vende tilbage igen, hun kunne jo ikke blive gravid, når hun ikke havde fået menstruation endnu. Det var hun i hvert fald helt sikker på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2017 22:55:33 GMT
Han nikkede blot ganske let da han ikke kunne se hvorfor han skulle blive ved med at køre rundt i det. Han var vel egentlig bare glad for at hun havde det sådan. Han ville jo heller ikke selv bryde sig om at læse om løgne om hans lillesøster. Slet ikke Kim for hun var så lille og uskyldig. Han nikkede ganske let til hendes ord om det var sådan verden hæng sammen. ”Ja og nu prøver jeg at være virkelig meget mere moden omkring virkelig mange ting” sagde han med et ganske let nik da det trods alt var sandt. Han havde virkelig forsøgt at ændre sig med mange ting. ”Det går jo ikke udover dig. McSeeley er bare bad news Kim. Så er den faktisk ikke længere” sagde han med et virkelig dybt suk og bed sig ganske let i læben da han godt selv kunne høre hvordan det lød, men det ville bare ikke få ham til at ændre noget som helst. Han ville ikke se sin søster med en McSeeley. De var intet værd i hans øjne. ”Jeg er da ligeglad med hvor forsigtig Dorran var. Du skal ikke have samleje før du er mindst 30. Jeg river bollerne af en hver som ikke er sød ved min søster og jeg som fyr ved at mænd bare ikke er det værd” sagde han med et dybt og helt opgivende suk. Desuden havde han virkelig svært ved at forholde sig til at hun var ved at blive ældre og hun endda ikke var så uskyldig som han gerne ville have hun skulle være. Nok var det ikke ham som var faren til hende, men han elskede hende bare virkelig højt. Han ville så gerne tro på hende. Det var slet ikke det. Det var bare så forkert at hun havde haft samleje med Charles. Og Dorran gjorde det ikke lige fremme bedre. ”Det kommer ikke sagen ved. Jeg er ikke pige. Og tænk hvis du nu er willie. Du kan godt selv se det ik?” spurgte han og lagde hovedet ganske let på sned da han lige kunne se det for sig. At de kun ville være med hans søster fordi hu havde det dumme blod i årene som han selv udnyttede til fulde. ”Nej! Det der sagde du bare ikke Kimberly. Det er ikke ok. Jeg kan leve med du har samleje før jeg regnede med, men det der..” sagde han en anelse irriteret over at hun faktisk kunne begynde at tænke på om hun overhovedet havde beskyttet sig. ”Kim? Jeg ved virkelig lidt om det med mens ik? Men du ved godt mens er fordi du skyller alt det der æg pjat ud ikke? Hvis du absolut skal have samleje så hav da i det mindste beskyttelse på dig” sagde han stille og træk sin søster indtil sig for at give hende et kys på panden. Han skulle i hvert fald nok hjælpe hende hvis hun havde været så uheldig. Lige på det punkt ville han ikke blive sur. Han var trods alt sikker på han havde gjort Kaya gravid i sin tid.
|
|
|
Kimberly Aya Minore York
•
Magiker
|
Post by Kimberly Aya Minore York on Mar 14, 2017 10:47:44 GMT
Kimberly så lidt på Seth, som var et lys gået op for hende. "Jeg kan godt forstå, at prøver at beskytte mig fra fyrer, når du selv er en røv, sorry, men det er du," sagde hun og sendte ham et undskyldende blik, for at have kaldt ham en røv, det havde jo ikke være ondt ment, for selvfølgelig elskede hun sin bror utroligt højt og hun ønskede ikke, at fornærme ham. "Og er du klar over, hvor mange som siger det samme om vores familie?" spurgte hun roligt. Kim var mange ting, men hun prøvede så vidt muligt ikke, at dømme folk udfra hvor de kom fra. Selvfølgelig var der nogle træk som gik igen i de forskellige familier, men hun ville ikke dømmes udfra, hvad hendes søskende rendte rundt og lavede. Hun slog blikket ned mod sine hænder, som hun legede lidt med en af sine ringe. "Dorran er sød, det var mig som var kælling overfor ham.." mumlede hun stadig uden at se på sin bror. Hun vidste jo godt, at Seth havde en eller anden idé om, at Kim var sød og uskyldig, hvilket hun da også var på mange punkter, men der kom nok bare flere og flere sider frem i hende jo ældre hun blev, som var knapt så uskyldige og søde. "Tror bare jeg bliver homo, så er vi udover det problem," tilføjede hun og lænede hovedet tilbage i et suk. Hun vendte dog blikket mod med et lidt mistænksomt hævet øjenbryn, da han ikke ville ud med, hvor gammel han selv havde været. "Så du var enten på alder med mig eller yngre," konstaterede hun, hvorefter hun trak lidt på den ene skulder, "Joh.. Men jeg tror altså ikke, at jeg er willie, Seth," sagde hun og rystede lidt på hovedet. Inderst inde, var det nok nærmere fordi hun ikke ønskede, at være det. Hun slog hurtigt blikket skamfuldt mod sine hænder igen, "Jeg var fuld, Seth, jeg kan ærligt talt ikke huske ret meget," svarede hun med skam i stemmen. Det var værre for hende, at Seth blev sur/irriteret på hende, end når det var deres forældre. Hun vendte blikket mod ham med væmmelse skrevet tydeligt i hele ansigtet, "Nej, og det havde jeg heller ikke brug for, at vide, men tak. På mig? Har du tænkt dig, at jeg skal rende rundt med et kondom i baglommen hele tiden eller hvad?" spurgte hun roligt og lod sig trække indtil ham, hvor hun mærkede kysset på sin pande. Hun smilede kærligt til ham og lagde sit hoved mod hans skulder og lod en hånd hvile på hans mave, som hun puttede sig indtil ham. Det her var et af hendes ynglingssteder. I Seths trygge arme, med hans velkendte duft. Det var lige præcis dér, hvor hun vidste, at ingen nogensinde ville kunne gøre hende ondt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2017 18:47:25 GMT
”Og det tror du ikke godt jeg selv ved at jeg er?” spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn da det trods alt ikke lige fremme var en nyhed for ham. Han vidste godt selv hvad det var han var. Ligesom han godt vidste at han udnyttede piger og fyrer blot fordi han var willieblod. Han havde dog ændret sig en smule i det han havde startet et forhold med Leslie og var faktisk tro denne her gang. ”Ja og jeg er sikker på at jeg har største delen af skylden i det så det undre mig ikke” sagde han med et ganske let nik da han trods alt godt selv vidste hvad han havde gang i. Det var også derfor at han et sted vidste det var enormt fjollet, men det var også bare svært at ligge på hylden igen. ”Min søster kan sgu ingen kælling være” sagde han med et ganske let ryst på hovedet da han slet ikke kunne se det for sig. ”Det ændre ikke det vilde” sagde han med et ganske let glimt i øjet selvom han var ret så sikker på at Kim så ikke var tiltrukket af piger og han ville stadig slå dem halvt ihjel hvis nogen sårede hans dejlige søster. ”Se det kommer slet ikke dig ved” sagde han med et ganske bestemt nik da han trods alt havde været 12 og dermed yngre ned Kim havde været første gang. ”Se det tror jeg nu du er, men det er så en anden sag” sagde han med et ganske let suk da han lidt hadede og elskede tanken om hun skulle have det blod i sine åre. ”At være fuld er ingen undskyldning. Det siger Ashton til mig dagligt og vi ved alle han er en del klogere end mig på det punkt” sagde han med et let bestemt nik da han måtte give Ashton ret på det der punkt. Han havde så ikke tænkt sig at blive irriteret på sin lillesøster. Hun var alt for dejlig til den slags. Han var derimod en anelse irriteret på Charles over det når han trods alt var ældre end hende. ”Ja faktisk. Nu du selv siger det” sagde han med et ganske let suk da han ikke kunne se hvorfor det skulle være så slemt at have det på sig hele tiden. Han nussede hende ganske blidt i håret som hun lagde sig på den der måde. ”Jeg kan slet ikke være sur på dig mere end 5 min af gangen” sagde han i en næsten helt blid hvisken da han faktisk bare havde svært ved det. Hun ejede hans hjerte mere end nogen anden kvinde her i verden. Bare på en helt anden måde end Leslie og Heather. Og han kunne da slet ikke være vred på hende når hun lagde sig op af ham på den der måde.
|
|
|
Kimberly Aya Minore York
•
Magiker
|
Post by Kimberly Aya Minore York on Mar 20, 2017 20:26:56 GMT
Kimberly hævede lidt det ene øjenbryn, "Og det går dig slet ikke på, at vide du selv er en af de fyrer du sidder og advare mig i mod?" spurgte hun i et eller andet forsøg på, at få lukket hans øjne op for, at han ikke bare kunne sidde og sige de andre ikke skulle røre hans lillesøster, når han sikkert selv var den type fyr, som andre storebrødre advarede deres lillesøstre imod. Hun rystede lidt på hovedet af ham, "Altså ligesom Lucas har for McSeeley familien, hvilket hverken har noget med mig eller Dorran at gøre," pointerede hun i en rolig stemme og sendte ham et lidt prøvende smil. Hun måtte bide sig lidt i læben, da han ikke troede på hun kunne være en kælling. Åh gud, hvor skulle han dog bare vide nogengange. "Dorran holdt om mig hele natten, jeg skred inden han vågnede om morgen og jeg har undgået ham lige siden. Han ved ikke engang jeg er 14," sagde hun og vendte blikket lidt mod sine hænder igen. Hun havde det virkelig skidt med, at have behandlet ham på den måde, men hun kunne ikke håndtere de følelser han havde sat i gang i hende, og hun havde nok lært af den bedste, at det var bedre at såre end at blive såret. Hun rystede lidt på hovedet, nej det ændrede nok ikke noget. "Det er ikke fair, du ved hvor gammel jeg var, så vil jeg også vide hvor gammel du var," sagde hun stædigt og så en smule tøsefornærmet på ham. Hun mærkede sit hjerte slå et ekstra slag, som hendes læber gled en smule overrasket fra hinanden, "Tror.. Tror du?" spurgte hun, hun vidste slet ikke hvordan hun ville have det med, at være willie, men hun var ret sikker på, at det var langt mere en forbandelses end det var en 'gave'. Hun grinte lidt ved hans ord om Ashton, "Og hvis han er så klog på det punkt, hvorfor er det så dig og ikke ham, der har den her samtale med mig?" spurgte hun drillende og smilede til Seth. Hun så lidt opgivende på ham, "Fint, hvis det gør dig glad, så stik mig da et kondom og så skal jeg nok sørger for det ligger i min baglomme, men hvem siger, at næste jeg er sammen med er ligeså.. Har samme størrelse som dig?" spurgte hun og mærkede hvordan hendes kinder blev indtaget af en rødme, som hun dog ikke håbede han så, når de sad som de gjorde. Hun mærkede hans blide nus i sit hår og lukkede et kort øjeblik øjnene. "Tak, fordi du altid passer på mig, Seth," svarede hun kærligt, selvom det egentlig ikke var et rigtigt svar på det han havde sagt. Hun placerede et blidt kys på hans kind, før hun lænede sig frem og fangede fjernbetjeningen, "Kan vi se film nu?" spurgte hun og tændte fjernsynet. Hun kunne dog mærke, hvor træt hun blev cirka halvvejs inde i filmen, hvilket nok skyldes, at hun havde været så nervøs for, hvordan alt dette her havde skulle forløbe, og nu slappede hun ordenligt af, hvilket ganske enkelt fik gassen til, at gå af ballonen.
//OUT
|
|
|