Deleted
•
Post by Deleted on Oct 27, 2016 17:28:31 GMT
Oktober 2053 Danni var godt klar over det var ved at være noget tid siden han havde sagt til Iris at han ville invitere hende ud på en date og han havde da også haft taget hende med i biffen et par gange da det var svært at få det hele til at hænge sammen med hans job og hendes job, men ikke desto mindre havde han ikke tænkt sig at bakke ud af det hele nu. Han havde fuldstændig glemt alt om Gregory da Iris virkelig havde fanget hans interesse. Også selvom at han endnu ikke havde fået hende særlig langt, men det gjorde ham faktisk blot endnu mere vild efter at skulle bruge sin tid med hende. Han var da også så småt ved at få et mindre crush på hende da hun virkelig var hard to get og følte sig måske lidt som en lost puppy nær hende, men det var bare som om at med hende gjorde det intet. Han havde da også hentet hende ved hendes dør som den gentleman han var og ført hende ned til Restauranten uden at hun havde vist noget. Hun gjorde ham virkelig små kulderet. Hun var virkelig ikke som alle de andre. Danni stoppede let op som de gik. "Så er vi her" sagde han med et bredt smil over sine læber. Der var heller ikke nogen som kunne få ham til at smile som hende. Han var måske lettere smitten kitten. "Og jeg vil ikke høre nogen klager over det bliver på min regning når det er mig som invitere dig med på date" sagde han med et glimt i øjet. Han var virkelig glad for at han havde mødt hende og det der med at date igen var virkelig noget nyt for ham.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2016 19:03:14 GMT
Iris glædede sig faktisk til at se Danni igen, hun havde ikke været på date i virkeligt lang tid og desuden så havde hun jo slet ikke været interesseret i at finde en kæreste eller noget i den stil, men der var alligevel noget spændende over Danni go noget badboy - turning good, som gjorde hende en smule varm i kroppen. "Uh hvor fedt... Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været ude med nogen på denne her måde" sagde hun i et smil. Hun følte helt at de var i et puppy love stadie, hvor alt bare virkede så sjovt og uskyldigt.
Dog vidste hun også at det nok var noget man skulle nyde, der gik ikke længe før tingene nok ikke var så romantiske og rolige mere, sådan plejede det for some reason altid at ende i hendes liv. "Aw du er så sød" sagde hun og smilede til ham, det var helt åndsvagt, hun ville ikke være sammen med nogen lige nu, ikke efter alt det med sin x, men hun kunne godt mærke at Danni fik hende til at komme på nye tanker. "Så har du en plan for aftenen?" spurgte hun som de gik indenfor. Hun havde jo tid nok, og havde egentligt ikke andre planer end bare at nyde hans selskab.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2016 20:41:57 GMT
Danni havde jo egentlig heller ikke været ude efter at finde en kæreste eller noget i den stil, men Iris satte virkelig gang i hans hjerte. Han havde dog ikke tænkt sig at blive helt god da han trods alt stadig støttede Garden, men eftersom han ikke var fuldt medlem var det ikke fordi han havde noget mærke og dermed kunne man ikke se at han faktisk støttede dem. ”Jamen så er jeg da glad for at jeg kan give dig den slags oplevelse” sagde han med et smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv. Han var virkelig glad for at hun fik den slags oplevelse.
”Kun fordi det er dig” sagde han med et glimt i øjet. Det ville bestemt ikke gøre ham noget hvis Iris begyndte at komme på bedre tanker hvad angik forhold. ”Udover dit selskab og en date? Åh ingenting. Skulle jeg gøre andet?” spurgte han med et smil over sine læber da han faktisk ikke havde andre planer end blot det. Han lod hende komme indenfor og de blev hurtigt vist hen til det bord som han havde bestilt. Han træk stolen ud for hende og sætte sig selv da hun havde sat sig ned. Han tog menukortet op og ville lade hende bestille først. Han vidste godt det her var små romantisk, men det var også meningen. Det var også kun nær hende at han var sødere end han plejede at være.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 4, 2016 19:44:12 GMT
Iris var blevet mere glad for DAnni end havd hun troede hun kunne, han virkede bare som sådan en ærlig og hyggelig fyr, og hun ville nok ønske at hun havde mødt ham før hendes x som hun var helt igennem træt af, og han konstaktede hende endda stadigvæk engang imellem, den kæmpe idiot. "Du er sød...Har jeg fortalt dig det?" spurgte hun i et smil og kiggede roligt i mod ham, det var rart bare at skulle slappe af sammen med ham og hun håbede virkeligt at det ville komme til at gå godt det her. Hun var da ihvertfald glad for ham.
"Det kunne da godt være du havde store planer, man ved jo aldrig" sagde hun i et grin. Hun kunne godt lide at Danni var lidt af en rod, alle piger ønskede vel lidt en badboy der ville gå blød når de var inærheden, sådan havde hun det da ihvertfald og det følte hun bestemt sammen med Danni. Som de var blevet vist hen til bordet, satte hun sig roligt ned på modsatte side af ham: "Noget nyt og spændende siden sidst?" spurgte hun i et smil og bed sig sensuelt i underlæben som hun lod sit blik møde hans.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 27, 2016 19:58:45 GMT
Han rystede ganske let på hovedet. ”Nej det tror jeg ikke, men det er da altid godt at høre det” sagde han med et smil over sine læber og følte virkelig primært det skyldtes hende at han var sådan der. Han havde ikke været så sød ved en pige længe, men Iris vækkede noget i ham som han ikke havde følt længe. Han håbede også selv det ville ende godt. Ikke kun fordi hun tydeligvis havde haft behov for det, men også bare fordi han selv kunne li hende.
”Det eneste jeg har planer om er dit selskab. Det er sådan set det eneste jeg søger i aften” sagde han med et ganske let glimt i øjet. Han ville så heller ikke have noget imod at få hende med hjem denne her gang. Det var ikke fordi det skete så tit at det gjorde noget. Nu kunne han så også godt lide at hun ikke var helt så nem at få fingrene i. Det gjorde bare at han ville hende endnu mere. Han rystede ganske let på hovedet til om der var sket noget spændende. Han gad ikke snakke om Finlay og hans rod. ”Dig?” spurgte han med et smil.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 18, 2016 16:16:28 GMT
Det var virkeligt mærkeligt for Iris at være på en date, normalt så knaldede hun bare folk også var der ikek rigtigt andet i det, så kunne man jo altid se om man kunn eli' folk i sidste ende. Men det her var alligevel hyggeligt, måske fordi det var anderledes, og fordi at Iris faktisk fandt Danni virkeligt skøn. "Se nu smigre du bare... Er det en del af dine scoretricks?" spurgte hun i et grin, et var også helt underlgit at være sammen med en fyr som hun ikke vidste super meget op, normalt var det jo altid drenge hun kendte i forvejen fra firmaet som hun gik ud med.
Iris rystede let på hovedet: "Jeg har det vel fint... Der er bare en del ting til at se til lige nu, så jeg prøver at holde hoved og hale i det" sagde hun i et smil, han var faktisk virkelgit charmerende og Iris var ikke helt sikker på hvorfor hun ikke bare sprang på ham, men måske hun gerne ville prøve at være en lille smule mere afslappet end normalt. Hun smilede og håbede lidt han havde planer, abre for aftenen generelt, lige nu havde hun ikke rigtigt nogen, men det var jo også charmerende når fyren ligesom satte dagsordenen.
|
|