Deleted
•
Post by Deleted on Oct 17, 2016 20:12:58 GMT
Han var nu et sted glad for at Tobias ikke forstod noget af det med pigen for så slap han for at dolke hende i ryggen. Et sted holdte han vel også af hende selvom det mest var fordi hun havde en klemme på ham og holdte på hans hemmelighed mens hun udnyttede ham. Blake rejste sig fra stolen af og gik et par skridt bagud hvilket fik stolen til at flytte sig og Blake til næsten at falde igen. ”Jeg har ikke lyst til at minde dig om hvad der sker hvis man fanger sin krop minus 2 uger en gang om året” påpegede han inden han ramte stolen med sin ryg. Det fik da også Blake til at stoppe. Han synes selv det var en pæn måde at sige at han var bange for at få ufrivillig reaktion på Tobias’ duft. Blake fik da også rejst sig op igen. ”Jeg vil ikke. Jeg kan ik li at være til fyrer. Jeg er så seriøst bange for hvad andre siger og deres dufte.. Don’t even get me started” mumlede han lavt og blussede atter op i kinderne og denne gang mere end før. ”Så lad være med at dufte godt og forsøge at gå tættere på mig.. Og så endda se godt…” sagde han og slog sin hånd op for munden da det virkelig var fordi han var panisk for at Tobias skulle komme tættere på at det hele røg ud af munden på ham. Han kiggede mod sin taske og overvejede et kort sekund at lade den blive hvor den var inden han kiggede mod døren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 18, 2016 18:43:34 GMT
Tobias kunne ikke skjule et lille smil da fyren rejste sig, nærmest panisk og begynde at bakke. Det fik Tobias til at stoppe op. og et lille smil gled over hans læber "Nåh på den måde" han gled en hånd op igennem sit hår, og så på drengen foran sig "Du kan jo ikke undgå nærkontakt for evigt" han rødmede dog lidt over de søde ord der kom fra fyren, og han nikkede let " Jeg kommer ikke tættere på så" forsikrede han fyren, inden han bakkede tilbahe imod bordet "Det var ikke for at få dig til at gå i panik, jeg troede bare det var mere okay n¨r du nu ved at jeg er til mænd" smilede han let og rødmede, Blake var alt i alt en sød og charmerende fyr. og det var svært ikke lige at prøve den grænse af der vsr imellem dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 18, 2016 19:49:46 GMT
Han nikkede ganske let. Han var jo med fyrer. 2 gange om året. I juleferien og sommerferien. Han havde endda kærester i de perioder, men ellers ikke. Han vidste jo godt næsten alle kendte hinanden på Hogwarts så hvis han så meget som kiggede på en fyr der ville hele skolen jo bare vide det. Det ville blive meget nemmere når han kom ud af skolen. Så ville han kunne springe ud i fred og ro. ”Gør jeg heller ikke. Kun.. Når jeg er i skole. Jeg havde da en kæreste sidst jeg var hjemme på ferie, men det er som om det kun er i ferierne så det holder jo ikke for evigt” sagde han stille og bed sig selv ganske let i læben. Han kunne ikke lade være med at ånde lettet op da han lovede ikke at komme tættere på. Han rystede ganske let på hovedet til det var mere ok at han kom tæt på når han selv var til fyrer. Hvad skulle han sige? At han bare fik en instinkt lyst til at kysse ham fordi han netop var til fyrer og det hele var sikkert? Det kunne man jo ikke sige til en professor. ”Det gør det om muligt værre” mumlede han lavt og hentydede til at Tobias ligesom selv var til fyrer. Nok var Blake typen der virkede som om han havde styr på det hele og han altid var med på en masse, men faktum var altså at han var enormt bange ret ofte og kun lavede ballade fordi det kom ham selv til gode ved at folk troede på hans facader. Det eneste han kunne være egoistisk omkring var at hvis han blev forelsket i en fyr stoppede han ikke før han havde fået lov til at være hans.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 19, 2016 10:18:06 GMT
Tobias betragtede ham en lille smule, og nikkede så til ham "Jeg tror jeg forstår problemet" smilede han og blinkede til ham, inden han lagde det ene ben hen over det andet. Han regnede med at fyren ville sætte sig tilbage til bordet, nu hvor han selv var på samme afstand som før. Han gled en hånd igennem håret "Så hvad gør du når nogen går tæt forbi dig? det er jo ikke rigtigt til at undgå her på skolen" spurgte han og bed sig en smule i underlæben, da han faktisk var lidt nysgerrig på området. Han havde jo aldrig selv haft det samme problem. Dog tænkte han at det problem var noget det ville gå væk, ellers skulle han nok prøve på at hjælpe ham af med problemet, det kunne jo ikke gå andet. Han tog let op bordkanten "Det lyder som om du er en populær herre uden for skolens murer" tilføjede han, og kunne da godt selv se at fyren var en flot fyr.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 19, 2016 16:25:55 GMT
Blake bed sig ganske let i læben og havde ikke tænkt sig at spørge indtil hvordan Tobias forstod det. Han sætte sig da også pænt ned igen da det trods alt virkede til at han holdte sig på afstand nu og det var han faktisk ganske glad for. ”Som lige før. Jeg går væk. Det kan godt lade sig gøre. Jeg har flere års erfaring” sagde han med et ganske let lille nik. Han var kun rolig når han var nær Skyler. Det var så en af fordelene ved hende. Han følte sig faktisk ganske sikker når han var nær hende selvom hun godt kunne finde på at give hints som andre ikke så, men han følte stadig at hun holdte ham væk fra andre drenge. Eller også var det bare hans opfattelse af hele situationen. ”Du er sjov professor. Det må jeg sige” sagde han med et ganske let grin da han ikke lige fremme ville kalde sig populær heller. Nærmere bare ham der var der hvis han skulle være ærlig og det skulle han vel?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 19, 2016 20:58:10 GMT
Tobias smilede til fyren, og rynkede sine bryn en lille smule "Og det er der ingen der finder mistænkeligt?" spurgte han og så på fyren der sad der overfor ham, med god afstand. Han betragtede ham undrende "Sjov? jeg prøver ikke på at være sjov. Bare ærlig" forklarede han med et lille glimt i øjet "Du er jo en flot og charmerende fyr i sin bedste alder. Du skal ikke fortælle mig at fyrene ikke ser langt efter dig, selv drenge her på skolen" han rynkede sine bryn en smile, for han vidste at der var andre drenge på skolen der havde det på samme måde som de havde det. Han bed sig let i læben, da han tænkte lidt på hvad der var sket tidligere med en elev som også var bange for at indrømme det, men viste det på en helt anden måde. Det fik ham til at rødme og se væk for at samle sine tanker.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2016 23:02:51 GMT
”Jo det er der sikkert, men ikke noget jeg høre noget til. Så havde jeg jo fundet en anden plan” sagde han med et ganske let nik da han virkelig gerne ville vente med at fortælle det til alt for mange til han var færdige på skolen. ”Jeg synes mere det lyder som om du forsøger at lave sjov for hvis der er noget jeg ikke er så er det da helt klart populær” sagde han et let grin da han virkelig mest af alt følte at det var en god joke selvom han godt vidste at Tobias mente det på en god måde. Det var mere at han faktisk bare på ingen måde var enig. Blake rystede ganske let på hovedet til at han var en ganske charmerende ung herre da han virkelig slet ikke var enig. ”Flot måske, men ikke charmerende” sagde han ganske roligt da han virkelig ikke kunne se andet end han selv var køn. Nu var han så også ret så selvkritisk så det var nok derfor. ”Og jeg ved ikke om fyrerne på skolen kigger på mig. Jeg ligger ikke mærke til det” sagde han med et ganske let suk og rystede let på hovedet da han faktisk ikke se det. Han lagde godt mærke til Tobias’ skift i kinderne, men valgte ikke at spørge indtil det da han heller ikke ville at folk gjorde det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 23, 2016 21:01:28 GMT
Tobis nikkede let til fyren, og s¨tænksom ud et lille øjeblik, hn kunne godt se hvad det var hn mente med at så ville han have skiftet planen ud, og det var jo også fyrens sidste år på skolen, og snart ville han tage ud i verden og være fri for blikke og andres tanker. Ligesom Tobias selv engang havde gjort det. Han smilede, mest til sig sel da han så på drengen " Charmerende og flot, kan ofte være noget der går hånd i hånd, og charme er ikke en skidt ting" smilede han men regnede ikke med t de skulle diskutere dette emne mere og derfor sagde han ikke mere om det. Han så kort ind i fyrens øjne og løftede et øjnbryn let "Du bemærker det ikke siger du" han så tænksom ud og nikkede så " Jeg forstår" og det gjorde han. Han rejste sig fra bordet, og gik op imod sit skrivebord " Hvilket ministerie vil du gerne i kontakt med? " spurgte han så roligt og skævede til den unge mand-
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 25, 2016 18:38:01 GMT
Blake vidste så også godt at flere nok havde opdaget hvad han var til og ikke var til. Han kunne godt se det var underligt at have det sådan, men det ændrede bare ikke på at han ikke ville have alle skulle vide det. Det var egentlig en virkelig underlig ting at have det sådan med, men det havde han altså alligevel. Blake ville så gerne direkte videre hvis han kunne, men omvendt ville det ikke gøre noget at komme ud i verden hvis hans mor ikke stod i vejen for det. Han rystede ganske let på hovedet. ”Jeg ser det virkelig ikke. For at være ærlig kan jeg knapt se hvorfor jeg har haft kærester i min sommerferie, men jeg tror måske bare jeg har mere selvtillid når jeg ikke er på denne skole” sagde han med et ganske let suk og rystede let på hovedet. Hvor irriterende det end var så passede det jo nok et sted hvis han skulle være ærlig. Det betød dog ikke at han synes det var spor fedt at tænke på. Blake lod sit blik fange og skulle tage sig i ikke at forsvinde ind i hans øjne. ”Ungdoms kriminelle eller sporing af mørk magi. Den store drøm er en dag at arbejde for Alecander” sagde han med et ganske let nik og et drømmende glimt i hans øjne. Lige nu var han også lettere langt væk i hans egne drømme så skulle Tobias tættere på så var det nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 26, 2016 13:20:45 GMT
Tobias rystede lidt på hovedet "Jeg kan nu godt se det" smilede han charmerende og betragtede fyren lidt " Men du opdager det jo nok selv en skønne dag" drillede hn let. Han lyttede til fyrens drøm, og smilte lidt. Han kunne godt se at det var noget som fyren gerne ville, og derfor ville Tobias også gerne hjælpe ham på vej "Det er noget jeg kan hjælpe med, faktisk lættere på drømmen end du regner med" Han dyppede hurtigt sin fjerpen og griflede ned på et stykke pergament som han roligt gik hen til fyren med "Jeg kender tilfældigvis hans personlige assistent, og det kunne jo ske at han ville tage imod en elev" han så ind i fyrens øjne ganske kort og viftede med sedlen han havde i hånden, hvor der med en krøllet skrift stod Bodin Bern Le´Cavalier "Han er som os, og en meget sød fyr, fransk men alligevel sød" han blinkede til Blake og så ind i hans øjne med et smil som før.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 27, 2016 9:26:07 GMT
"Jamen du er ikke mig og det er mig der bør kunne se det" sagde han med et ganske let suk og rystede ganske let på hovedet. Han kunne ikke selv se det selvom han faktisk havde været sammen med en del taget i betragtning af hvor kort tid han kunne være det på og det var ikke fordi han følte at folk udnyttede ham. Blake hævede ganske let det ene øjenbryn da Tobias begyndte at snakke om sine kontakter. "Gør du?" spurgte han med et kæmpe smil over sine læber og var virkelig nærmest helt lykkelig selvom der var lang tid til han stoppede på skolen. Nu kunne det nærmest ikke gå hurtigt nok. Blake rakte ud efter kortet og nikkede ganske let til at han kunne være hans elev. "Det ville jeg rigtig gerne. Tænk at kunne få lov til at arbejde så tæt på den øverste i landet og suge al den visdom. Det ville jeg gerne" sagde han med små julelys i øjnene og så sig om blot for at sikre at de var helt alene inden han gik de skridt tættere på Tobias der var i mellem dem og gav ham et kys på kinden som tak inden hans kinder blussede helt vildt op fordi han godt vidste han ikke burde. "Så er det godt jeg ikke er bange for typer som os" sagde han med en mild latter. Han var jo kun bange for at være fysisk tæt på en fyr når han var bange for hans krop ville reagere og det var kun blevet værre med tiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 27, 2016 10:30:53 GMT
Tobias kunne tydeligt se de lys der pludselig blev tændt i drengens blik, og det fik ham til at smile stort da han svarede "Ja det gør jeg da" han gled kort en hånd igennem sit hår og lod ham tage sedlen. Han blev dog ret overrasket da fyren pludselig stod henne ved ham, og det gik op for Tobias at han var blevet høj. Han mærkede læberne på sin kind, og et øjeblik lod han sin hånd hvile på fyrens arm. Han rødmede kraftigt og så at Blake gjorde det samme, det så nu ret så sødt ud. Han bed sig lidt i læben " Jeg regnede heller ikke med at du var bange for typer som os, men han er fransk" lo han let og blinkede til ham. Han så kort ned på sedlen "Men du må selv skrive en ansøgning til ham, men jeg skal nok give ham besked med min anbefaling" han nikkede let til ham, og gled en hånd igennem sit hår. Han var lidt forvirret over det kys der stadig hvilede på hans kind og fik varmen til at brede sig i hans krop.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 30, 2016 15:15:59 GMT
Blake lagde godt mærke til at han rødmede, men han sagde ikke noget da han bestemt ikke ville sige noget til ham da han selv ikke var specielt glad for tanken om når andre gjorde det ved ham. ”Hvad har fransk med det hele at gøre?” spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn da han ikke var helt så sikker på hvad han mente med det. Blake selv var trods alt amerikansk så det var ikke fordi han altid havde styr på de der franske traditioner. ”Skal jeg også nok. Havde skam ikke tænkt mig andet” sagde han med et smil og trådte et par skridt tilbage. Blake havde også kun givet ham et kindkys for at sige tak og fordi han følte sig tryg lige nu. Det var jo mest af alt fordi andre på skolen ikke måtte vide hvad han var selvom Skyler Brown gjorde det. Det var derfor hun kunne have sin klemme på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2016 23:15:54 GMT
Tobias lo lidt og rystede på hovedet af fyren "Fransk har meget at sige" han bed sig lidt i læben "Lad os bare sige at han er utroligt charmerende og så hører han til det finere selskab, og fransk charme er næsten ikke til at stå for" han blinkede til ham og rystede på hovedet "Ej det er bare pjat med mig, men det ku da være han var noget for dig, han er også ret ung" Han lo hjerteligt, og lagde kort sin hånd på fyrens skulder, inden han drejede rundt og gik op til sit skrivebord hvor han trak i sin kappe "Men nu vil jeg være uforskammet og smide dig ud, for jeg har et møde i london om en halv time" han trak en klassisk lilla troldmands hat op af skuffen, og hev den ned over det meste af håret. Hvis man var kvik var der ingen tvivl om at det var et eller andet i ministeriet som han skulle. Han tog sin brune take i hånden og slog let ud med hånden, sårn for at vise den unge mand vej. Han gik med ud, og fandt sin tryllestav frem for at låse døren "Vi ses snart igen Blake" han blinkede til fyren, og gik ned af gangen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 1, 2016 19:15:41 GMT
”Jeg er amerikaner. Jeg tror ikke jeg forstår mig på det der fransk finnesse du ved” sagde han med et drillende glimt i øjet da det var sandt. Han var fra Florida og helt igennem amerikaner selvom han på samme tid havde boet i UK i mange år. ”De fleste fra Florida er nede på jorden og glad for at feste. Det samme gælder mig når jeg ikke er på skolen” sagde han med en blid latter da det var sandt. Ikke at han ikke ville kunne arbejde med en franskmand for hans farfar arbejdede trods alt med Philips far, Jesse-Alec, der var en fransk/amerikansk bladning, men det ændre bare ikke på at han slet ikke kunne sætte sig ind i hvad franskmænd skulle gøre der var så specielt hvis han skulle være helt igennem ærlig. Blake hævede det ene øjenbryn. ”Så nu er De ude på at matche mig op? Det ville ikke være smart at date sin chef professor. I’m not that kind of guy” sagde han med en mild latter blot for at sige at han faktisk ikke tog det ilde op, men det var han bare ikke. ”Det er skam ok” sagde han med et smil over sine læber og nikkede let for sig selv inden han lod Tobias gå forbi ham. Han var helt glad for at han faktisk havde slappet af i hans selskab og lige nu passede det ham fint at Tobias skulle noget andet inden han blev taget i at stå og snakke med professoren på den der måde. Han selv forlod klasse lokalet lidt efter Tobias for at bevæge sig mod sit kollegium inden nogen ville undre sig over hvor han var henne i verden.
//Out
|
|
|