Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 22:35:18 GMT
USA tænkte han lidt og så på fyren, men han sagde ikke rigtigt noget. og Fyrens næste svar kom nu også ret så hurtigt. Han så let på ham, og vendte sig for at kunne se rigtigt på ham "Se det er jo også tre super gode fag" smilede han venligt, og så tænksom ud. "Har du overvejet en vej i ministeriet? Eller som Auror?" spurgte han og lagde sine arme over kors og så tænksom ud "Du kunne også undervise hvis det har interesse? jeg kunne måske hjælpe dig ind på Salem, hvis du ønsker dig at gå den vej" smilede han af venlighed. Han rømmede sig let og gled hånden igennem sit hår ganske kort. Han så at han ikke ville svare på hvor han så sig selv om 10 år "Du skal ikke skamme dig over ikke at vide hvad du vil med livet, jeg vidste det heller ikke da jeg var på din alder" smilede han beroligende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 22:46:32 GMT
Han nikkede let til det var 3 gode fag. ”Ikke auror. Alt andet end auror. Jeg kan ikke li nærkontakt” påpegede han endnu en gang for selvom han godt vidste at det ikke var hele tiden så ville han bare ikke risikere noget som helst. Desuden var han ret så lille og spinkel så det var ikke fordi han selv følte han ville passe ind. Så hellere ministeriet. ”Jeg tror ikke jeg dur til den slags” sagde han med et venligt smil til det med at undervise. Hvis han skulle være ærlig. Nok havde han den største respekt for dem der kunne, men han var sikker på han ikke selv kunne. Han ville hade hvis eleverne var dumme og stillede irriterende spørgsmål. Desuden var han langt mere egoistisk end Tobias sikkert vidste. ”Nej det er ikke det. Jeg vil bare gerne have en kæreste om 10 år. Have en familie eller noget, men…” sagde han og så stadig ikke på Tobias. Han vidste godt hvor han ville være om 10 år, men det krævede virkelig at han turde at springe ud først og det havde han ikke lyst til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 23:04:07 GMT
Tobias smilede lidt over fyrens reaktion på Auror, men han forstod godt hvad han mente. Han nikkede lidt og rynkede sine bryn " så ikk lærer eller Auror, hvad med alkymist ? Kunne det måske være noget" spurgte han venligt og kløede sig lidt i nakken. Han vidste godt at der var så mange muligheder og alt det, men det ku jo være drengen ikke havde tænkt ind på de forskellige spor. Han så på fyren der nu sagde lidt om hvad han ville om 10 år, og Tobias tænkte sig ikke om da han sagde " men du er bange for hvad andre vil sige til at du vil dele livet med en fyr" det røg ud af ham, og han tænkte sig ikke om, men der var bare så mange små ting ved fyren der gav Tobias et hint om at de ord var sandheden, på en eller anden måde. Han rykkede sig lidt tilbage og så på fyren, han anede ikke hvad han skullesige eller gøre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 23:13:51 GMT
”Det kunne man sagtens, men ministeriet er også ganske fint” sagde han med et lille let nik da det virkede som en fin løsning. Det var netop fordi der var for mange valg at det ikke var nemt at overskue. Det var besværligt når man ville det hele og det kunne man bare ikke og så skulle man tænke på at der ikke skulle være nærkontakt også. Blakes verden faldt helt sammen da Tobias sagde som han gjorde. Han bukkede sig ned for at samle sin taske op og gemte sig bagved den da han ikke kunne få sig selv til at benægte da han jo godt havde hørt noget om Tobias selv var til fyrer. Det var bare.. ”Nej… Jeg.. Jeg er ikke til fyrer” forsøgte han sig selvom han godt vidste det ikke var spor overbevisende. Det gjorde bare ondt at være afsløret og han havde ikke lyst til at være det. ”Du.. Du må ikke sige det til nogen” sagde han ikke længe efter da han trods alt godt vidste han ikke selv var spor overbevisende af nogen art. Heller ikke selvom han ofte havde pige kærester, men det var som om han ligesom ikke kunne holde på dem mere end et par mdr af gangen og han forsøgte at undskylde sig med han var player.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 23:23:58 GMT
Ministeriet var også et godt sted, hvis man spurgte Tobias. Og det var jo et sted med mange muligheder " jeg er sikker på at du kan bygge en solid karriere op i ministeriet." Han sikrede og smilede til fyren, dog forsvandt smilet da han kom til at afsløre ham. Han så hvordan fyren reagerede og kunne ikke holde et smil tilbage da han gemte sig bag ved tasken " undskyld, det fløj bare ud af mig Blake" han så undskyldende på ham " selvfølgelig siger jeg intet, det lover jeg og så har jeg tavshedspligt" forklarede han med et glimt i øjet. Og ganske roligt gik han hen til bordet foran fyren, og lænede sig op af det " hvor længe har det været sådan? Du ved godt at det ikke er sundt at holde på sådan en hemmelighed? " spurgte han med et lille smil og et bekymret blik i sine øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 23:31:52 GMT
Han nikkede let da han faktisk godt kunne forestille sig selv sådan et sted. Blake gemte sig stadig bag ved sin taske og valgte kun at se op da han kunne høre Tobias undskyldte. Hans blik sagde han var en anelse såret over han var blevet sådan afsløret. Det var ikke fordi han havde spor lyst til det. ”Ved jeg godt du har, men altså.. Jeg ville bare gerne høre dig sige det” forklarede han stille og bed sig let i læben. Han skubbede sin taske en anelse væk for ligesom at sige han havde tilgivet Tobias for hans afsløring selvom det virkelig gjorde ondt. Han betragtede ham let som han kom tættere på og håbede inderligt han ville blive på den afstand. ”Siden jeg var 13” sagde han i en nærmest hvisken mens han nikkede til han godt vidste det ikke var spor sundt. Det var jo også derfor han holdte afstand til fyrerne og på ingen måde havde styr over sin krop. ”Men jeg har det fint. Jeg bryder mig ikke om folk ved det. Jeg vil ikke være pigernes tilbehør. Jeg vil være mig” sagde han med en skæv grimasse og sukkede ganske let. Han havde da også haft drengekærester og det var derfor han vidste han var til fyrer, men de havde aldrig holdt længere end en sommerferie da det havde været feriekærester alle sammen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 17, 2016 17:21:26 GMT
Tobias så lidt på fyren og rynkede sine bryn imens han lyttede til ham, og det han forklarede. Han kunne godt se hvad det var han mente med det. for der var jo mange fyre der blev lidt udnyttet når du var som Tobias og Blake. Han gled hånden op igennem sit hår " Men bare rolig, min mund er lukket. Og hvis der er noget. så er du altid velkommen til at komme og få en snak om det" forklarede han, og satte sig helt op på bordet. Han så tænksom ud og betragtede let lokalet "Men hvis vi skal prøve på at få dig ind i ministeriet efter skolen, hvilkeb afdeling kunne du så godt tænke dig at det skulle være?" spurgte han roligt, for at dreje samtalen om på noget andet der ikke handlede om drengens lyster til andre drenge på skolen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 17, 2016 17:28:19 GMT
”Tror jeg også gerne. Det er slet ikke det, men jeg.. Jeg er bare ikke van til at blive afsløret på den der måde og jeg er bange” sagde han stille og bed sig ganske let i læben. Nu var der allerede en pige der havde gjort ham til sit tilbehør og han vidste godt hun pressede ham hårdt for at han skulle tie stille. Hun ejede ham nærmest og det var derfor han var så bange som han var. ”Og hvis jeg skulle snakke om det så ville det aldrig blive et sted hvor alle kan høre mig. Væggene har høre at du ved det” sagde han med en ganske skæv grimasse da han virkelig var panisk omkring det. Der var en grund til han holdte sig på en fysisk afstand af fyrer og det damnede hans krop helt ekstremt op når han ikke bare lod den være sig selv. Han træk let på skulderen. ”Det har jeg så ikke tænkt over, men det er en detalje jeg kan tænke over kære professor” sagde han med et varmt smil over sine læber og var ganske taknemlig over de skulle snakke om noget andet. Han ville til tider virkelig ønske han turde komme ud af skabet for det var sikkert en helt del nemmere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 17, 2016 18:00:06 GMT
Tobias så på ham "Det var heller ikke min mening at tage dig med bukserne ned e på den måde. Det røg bare ud af mig" mumlede han og rynkede sine bryn en smule "Men bare rolig, alt hvad der bliver sagt i dette rum, eller på mit kontor. Bliver hvor det kommer ud, for det er en af de fantastiske ting ved magi. som du nok ved. Og så var min første kæreste ekspert i forsvar imod mørk magi, og spionage" forklarede han og gled en hånd igennem sit hår. han så kort ind i fyrens øjne " MEn hvis du tænker over det, og finder på noget så skal jeg med glæde prøve på at hjælpe dig" forklarede han venligt. og så kort ud af vinduet. Han havde da nogle kontakter i ministeriet der kunne bruges, og det ville sikkert også kunne lykkes over atlanten.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 17, 2016 18:13:05 GMT
"Det er skam ok. Jeg har bare ikke oplevet det før at nogen har kunne se det" sagde han med en skæv grimasse og bed sig selv ganske let i læben. "Ja jeg ved det, men altså. Du må forstå når der allerede er en som har en klemme på en så bliver man bange for andre skal lytte med" sagde han med et ganske lavt suk selvom han for intet i verden ville nævne hendes navn. Han kunne jo bare tage sig sammen til at komme ud af det skab. Så ville det hele sikkert være en helt del nemmere. "Har du? Virkelig? Bortset fra det må det være rart at være åben omkring det. Sommerkærester og være med piger er ikke lige fremme rart" sagde han og slog atter sit hoved ned i bordet da han virkelig havde opgivet sig selv nogle gange. "Bare det er papirnusseri og ingen kontakt" sagde han i en mumlen med hovedet på bordet. Han vidste godt han selv lidt bragte emnet tilbage på banen igen, men det var også bare rart at komme ud med de tanker man havde gjort sig i 3 år efterhånden. Så nemt var det heller ikke og han kunne jo godt selv mærke at han blev mere og mere sky for hver dag der gik og for at dække over det gik han på natterand, brød reglerne og prøvede at snakke sig ud af dem dag ud og dag ind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 17, 2016 18:21:27 GMT
"Det havde også været frygteligt pinligt hvis det ikke havde været tilfældet" smilede han lidt for at løfte humøret ved fyren "En klemme på dig" spurgte han lettere undrende. Til det næste nikkede han bare lidt og smilede " Jah, Men da jeg bar på din alder ville jeg ikke fortælle nogen at jeg var til mænd" han trak på sine skuldre "Var hemmeligt forelsket i ham ret mange år inden vi begge kom ud af skabet" forklarede han roligt og trak på sine skuldre "Men det er rart at komme ud" fortsatte han stille og smilede til ham "Så en slags sekretær måske?" spurgte han og gled hånden op igennem sit hår med et lille charmerende smil på sine læber. Han så lidt studerende på fyren "Hvorfor har du noget imod nærkontakt?" hvis jeg må spørge, for det undre mig lidt" han løftede et øjnbryn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 17, 2016 18:36:05 GMT
"Fordi du selv.. Svinder den vej?" spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn og kunne måske godt et sted se at det ville give mening. Han nikkede ganske let. "Jeg er hendes.. Tilbehør og du sladre ikke om jeg har haft kigget langt efter hendes bror" sagde han med et ganske let suk selvom han dog stadig ikke havde tænkt sig at backstabbe hende og sige hvem hun var. Heller ikke selvom hun var skyld i at han netop var bange for at blive andres 'tilbehør'. Han kiggede op fra bordet af da Tobias indrømmede han heller ikke havde ville sige det til nogen og kunne ikke lade være med at smile over den historie han fortalte da han synes den var virkelig helt igennem sød. Han rystede dog let på hovedet til det var rart at komme ud da han ikke turde. Ikke før den rette havde vist sig. "Ja sekretær lyder som en god idé til jeg tør bevæge mig ud af min skal" sagde han med et stort og bredt smil over sine læber selvom han tvivlede nogen ville hyrde en 18 årig når han var frisk fra Hogwarts til den slags. "Kun.. Når.. Jeg ikke... Du ved.. Ved om de svinger den vej." sagde han med en let skælvende stemme og bed sig i læben for at holde fokus på sig selv. "Du troede måske ik jeg havde kysset nogen før?" spurgte han ganske drillende og håbede virkelig ikke folk ville komme tilbage til lokalet selvom han tvivlede på det på nuværende tidspunkt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 17, 2016 19:14:40 GMT
"Jah det kan man godt sige" smilede han roligt, da det jo nok lød meget rigtigt. Han lyttede til fyrens ord og nikkede "Bare rolig, jeg siger intet til nogen. Men jeg forstår ikke hvorfor du acceptere det" smilede han venligt og betragtede fyren let imens han gned sig på hagen. han smilede atter og så ud af vinduet et kort øjeblik " Jeg vil lige prøve at snakke med en jeg kender så" han så kort tænksom ud, men så så over på fyren " Så du holder afstand til fyre der er til mænd?" det var konklusionen han tog, eftersom fyren havde reageret kraftigt tidligere da han kom tæt på. han lo lidt " Jeg ved ikke hvad jeg regnede med, blander mig ikke i hvad mine elever laver med andre elver og den slags" han blinkede let til ham, og gled ned fra bordet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 17, 2016 19:36:20 GMT
Han nikkede ganske forstående. Det gav god mening for han havde aldrig oplevet andre finde ud af hvad han var til og ikke var til. "Derfor. Pga. hende" mumlede han med et ganske let suk selvom det kun var den halve grund. Han nikkede let til han ville prøve på at kontakte nogen selvom han nu stadig ikke regnede med det ville komme til at ske. Han rystede let på hovedet til det næste. "Nej jeg holder mig væk fra alle mænd fordi jeg ik kan se om de er det ene eller det andet.. " sagde han og rødmede ganske let da det faktisk mest af alt var fordi han bare ikke kunne styre sin krop nær mænd. Han fik trods alt ingen afløb what so ever så bare en svag berøring eller den korrekte duft satte den igang og det var ikke fordi han ønskede lille Blake skulle blande sig og dermed kunne folk se han var til fyrer. "Jeg laver ikke noget med andre elever tak" sagde han med et ganske let suk og kløede sig selv i nakken. Desuden fik hele samtalen ham til at rødme selvom det kun handlede om hvorvidt han kyssede andre fyrer. "Jeg.. Jeg synes ikke den her samtale er spor sjov mere. Du hylder mig ud af den" beklagede han sig ganske lavt da han ik vidste hvilket ben han skulle stå på hvis man kunne sige det sådan når han sad ned.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 17, 2016 19:59:42 GMT
Tobias rynkede sine bryn, i sandhed forstod han ikke rigtigt hvad det var fyren snakkede om med hende pigen, men han ville ikke blande sig. Han smilede venligt og gik nærmere på fyren " men du ved at jeg er til mænd, og alligevel må jeg ikk kommetæt på?" Spurgte han undrende, og gik roligt over så han stod overfor fyren, med bordet imellem " det er nok noget du skal arbejde lidt med, også selv om du ikke kysser med andre elever" han blinkede lidt til ham, og lagde sine arme over kors foran sig " det er også helt iorden, jeg vil ikke tvinge dig til at snakke" forklarede han roligt og bed sig en lille smule i læben, imens han så på fyren.
|
|
|