Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2016 23:48:21 GMT
@tobias Klasselokalet for Latin
Oktober 2053
Blake havde latin som den gode lille Ravenclaw elev han var og for det meste sad han da også bagerst. Han brød sig ikke om at være alt for tæt på de andre fyrer i klassen og selvom han var ganske klog og rakte hånden i vejret hele tiden var han på samme tid blevet mere og mere enspænder de sidste par år. Han flyttede sig altid med vilje længere bagud hvis der var fyrer fra klassen i nærheden og selvom han da havde mandlige venner så stod han ikke for tæt på dem heller. Han vidste godt han havde fået bedre styr på sin krop, men han var stadig skrækslagen for at andre skulle opdage at han var til sit eget køn. Og når folk spurgte ham om det var det som foregik var han over i den helt anden boldbane og var langt mere selvsikker og tough at høre på. Det var også derfor han ofte havde pigekærester i meget korte perioder af gangen for simpelthen at dække for hvad han selv var. Denne eftermiddag hvor klokken nærmede sig med hastige skridt de 16 havde han haft latin som sit sidste fag og fordi han havde været langt væk i bogen havde han ikke opdaget at alle fra klassen havde forladt den og allerede var klar på det var weekend og de skulle til Hogsmeade for at fejre Halloween. Han havde da også tænkt sig selv at joine ind. Det var slet ikke det, men lige nu var det ikke det som han glædede sig allermest til. Det var mere bare at det var weekend og han som altid var godt med i sine lektier. Ja endda forud hvor han kunne komme til det som altid uden at aflevere for tidligt da det trods alt også var synd for professorerne. Blake var faldet over noget i sin bog som han fandt ganske interessant selvom han havde hørt efter i timerne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 0:23:33 GMT
Det havde været en ganske almindelig og fornuftig dag, og for en gangs skyld var der dukket en god slat elever op til Latin denne gang. Han havde afsluttet timen, med en opgave hvor de skule læse en tekst for sig selv, alt imens han sad bag ved skrivebordet og læste, så kunne han jo hjælpe hvis der nu skulle være spørgsmål. Dog havde det ikke været tilfældet Idag, og eleverne var selv begyndt at bryde op og forlade lokalet. Tobias så op ind imellem, og smilede til de elever der gik og sagde at de måtte have en dejlig weekend. Da klassen var ved at være affolket rejste han sig op, og begyndte at samle bøger ind. Han fik øje på Blake der så ud til ikke at have opdaget at timen var ovre. Han satte stakken af bøger på skrivebordet, og gik roligt nej til drengen, og satte sig halvt på bordet ved siden af hans. Han lagde hænderne om sit ene knæ, det ben der var oppe på bordet. Han så på fyren " du har ikke travlt idag Jackson?" Spurgte han med en rolig stemme og smilede hjerteligt, og en lille smule bekymret. Han slap sit knæ og gled hånden op igennem sit hår. Det var ikke så ofte han fik snakket med sine elever på egen hånd, men en gang imellem fik han da lige spurgte sine elever ind til hvordan de havde det, og hvad planerne var for fremtiden, ifær de elever der var på skolen for sidste år, som Blake var det. Han betragtede roligt fyren, og håbede ikke at han ville flygte med det samme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 0:35:56 GMT
Blake kiggede op da han hørte en stemme og kiggede rundt da det gik op for ham at han var alene med sin professor. Han sætte stor pris på at han sad lidt væk da han virkelig ikke brød sig om at være tæt på sit eget køn. "Det var en spændende tekst så var måske ret så væk i den" forklarede han med et smil og nikkede ganske let for sig selv da det bestemt var sandt. Han betragtede ganske let Tobias inden han rejste sig inden han slog sin bog sammen og pakkede den ned i hans skuldertaske sammen med hans andre ting. "Jeg troede professorer havde ligeså travlt med at komme videre for at nyde weekenden som os elever" sagde han med et ganske let smil over sine læber inden han lukkede tasken og rejste sig op. Blake vidste godt han var blevet mere og mere indelukket de sidste par år, men han håbede bestemt ikke at andre så det. Han havde ikke lyst til at skulle ud af sit skab eller at andre vidste han var til mænd. Han var bange for at blive udnyttet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 0:51:40 GMT
Tobias smilede da fyren så op på ham, og han så til imens han lagde bogen væk " det er også meget spændnde" han betragtede fyren da han rejste sig, han satte sig op på bordet og lagde det ene ben over det andet denne gang "nej jeg har ikke travlt, og jeg tænkte lidt på om vi kunne tage en snak? Bare sådan imellem du og jeg" spurgte han roligt, og rettede lidt på sin midnatsblå kappekant, imens han vippede lidt med foden og ventede på hvad drengen ville svare ham. Han ville gerne høre om han havde det godt og hvad han havde af planer efter skolen, om han havde en kæreste og alt det der. Han lagde hænderne ned på bordet og tog fat i kanten. Han havde bemærket fyrens udvikling, og at han var blevet mere indelukket, eller bare genert. Han havde jo også undervist i Forvandling, og havde derfor haft drengen allerede tidligt. Og det var som altid facinerende at se hvordan eleverne voksede op og blev voksne smukke mennesker. Var det ikke det fantastiske i at undervise, især på Hogwarts hvor man så eleverne hver eneste dag.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 8:45:36 GMT
Han nikkede ganske let til at det også var spændende. Hvis ikke Tobias synes det så underviste han jo nok heller ikke i det fag hvis Blake skulle være ærlig. ”En snak? Har jeg gjort noget galt da?” spurgte han med et let hævet øjenbryn og kunne ikke lade være med at tænke på det handlede om de gange når han faktisk lavede ballade fordi det kom ham til hans egen fordel. For faktum var at Blake godt kunne være ret så egoistisk. Det var ligesom hvis der var noget han ville have så stoppede han ikke før han fik det. Det var mest i forhold til fyre han var blevet mere indelukket for han havde skam masser af veninder. Han holdte bare fysisk afstand når det kom til fyre og især efter han var blevet teenager for det var ikke fordi man altid havde hundred procent styr på sin krop og hvis der pludselig skete en masse når man kun var omgivet af fyrer så mente han selv han havde et forklarings problem. Blake var dog stoppet midt i sin handling og havde dermed ikke spor travlt med at komme ud der fra. Nu ville han også give Tobias en chance for at sige om det var det han ville snakke om og han kunne sagtens huske han havde haft Tobias før i forvandling. Han havde bare ikke lagt ligeså meget mærke til hans kønne udseende dengang og Blake var virkelig glad for at Tobias holdte den afstand han gjorde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 20:31:19 GMT
Et vant og charmerende smil gled over Tobias ansigt, og hans øjne hvilede på fyren. Hvis han havde haft briller havde hal helt sikkert kigget hen over dem for at se på ham " Har du da noget på samvittigheden som du gerne vil af med?" spurgte han og studerede ham, bare for at se om der nu skulle være et eller andet. Han rettede sig lidt op "Nej jeg tænkte bare på hvordan du havde det?" spurgte han og gjorde et udslag med sin ene hånd for at idekere at fyren gerne måtte sætte sig ned igen. han så tænksom ud, og studerede fyren lidt "Jeg vil gerne høre hvad du har af planer for fremtiden, og din eksamen? det er jo ikke nogen hemmelighed at du er god til. Ja både Latin og Forvandling, så vidst jeg kan huske" han blinkede let til ham, og gled en hånd op igennem sit hår. I sandhed var han glad for at have en elev som Blake på sit hold, at det skulle vise sig at være på mere end en måde ville komme som en overeskelse. Selv om Tobias måske lidt havde en ide om det, da han kunne genkende en smule adfærdsmønster i fyren her foran ham. Men han havde ikke planer om at spørge lige med det samme..
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 20:46:26 GMT
Blake bed sig ganske let i læben da Tobias sendte ham et charmende smil og skyndte sig at slå blikket ned. Nu var det ikke fordi Blake havde nogle fantasier om sin professor eller noget i den stil, men han var stadig bare skrækslagen for hvad der ville ske hvis en fyr smilede sådan til ham. Han rystede ganske let på hovedet. Han havde ikke tænkt sig at indrømme al den ballade han gik og lavede som kom til hans egen fordel. Blake satte sig da også ned igen og sætte sin taske fra sig. ”Jeg har det fint professor. Hvorfor pludselig al den bekymring?” spurgte han uden at kigge op på ham. Det var ikke rart hele tiden at være så panisk omkring sin egen krop, men det var klart den gjorde hvad den selv havde lyst til når han ikke bare ville indrømme hvad han var. Blake lod sit blik glide op. ”Jeg ved det faktisk ikke og ja. Jeg er en af de bedste til det meste, men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge. Der er alt for mange vælg hvis du spørg mig” sagde han med et ganske let suk og rettede ganske let på sine krøller. Det var ikke lige nemt at have så mange muligheder. Når det kom til sine timer var han trods alt stadig Ravenclaw. Blake håbede egentlig mest af alt at folk ikke kunne gennemskue at han faktisk var homo.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 20:57:03 GMT
Tobias så lidt på ham da han satte sig ned, og betragtede tasken en smule inden hans blik endelig gled op på fyren endnu en gang "Bekymring, og bekymring. Det er nok nærmere en interesse i mine elever, og bare rolig du er ikke den første elev jeg snakker med om dette" forklarede han, så han ikke skulle tro at hav var et eller andet tilfælde om Tobias måske troede ville klare sig dårligt eller gik og havde det skidt. Han gled ned fra bordet " Du har helt ret i at der er mange muligheder, og veje at følge " han smilede og gik roligt hen til fyrens bord for at tage bogen der lå foran ham. Han så roligt ned på ham "Har du overvejet at tage ud og rejse?" spurgte han og sendte ham endnu et smil, inden han drejede om på hælen og gik op for at lægge bogen øverst i bunken inden han roligt gik ned til fyrens bord igen " Jeg valgte selv at rejse rundt, inden jeg besluttede mig for det studie jeg skulle tage. i dette tilfælde Forvandling" han så på fyren og lænede sig op af bordet igen. Han studerede ham en smule nysgerrigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 21:05:38 GMT
”Det tror jeg skam heller ikke, men jeg er bare ikke van til den slags behandling fra en professor” sagde han stille og bed sig ganske let i læben. Blake skulle lige til at sige noget idet Tobias kom alt for tæt på ham og da han ligesom sad ned og ikke rigtig kunne rykke sig længere væk endte det da også med at han faldt ned af stolen. Han havde ikke lyst til at folk skulle være så tæt på ham. Heller ikke selvom det var en professor og han blot forsøgte at hjælpe. ”Ja hjem til Florida og rundt i USA, men på den anden side er det ikke sømmeligt for en Ravenclaw ikke bare at gå i gang med det samme” sagde han nede fra gulvet af mens han forsøgte at komme op. Han tabte sin balance kort og ramte derfor kort gulvet igen med sin bagdel inden han kom op. ”Men jeg har høje forventninger til mig selv og kan ikke få mig selv til at tage ud og rejse først” sagde han idet han fik sat sig på stolen igen nu hvor Tobias igen var længere væk fra ham. Han brød sig virkelig ikke om det. Havde Tobias gennemskuet ham siden han havde bevæget sig så tæt på eller ville han bare hjælpe?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 21:20:13 GMT
Tobias smilede venligt til fyren " Det er heller ikke hverdag, men jeg er interesseret i at høre hvordan du har det" forklarede han venligt og blev ret forskrækket da fyren gled af stolen, og han var på vej til at hjælpe ham da endelig selv kom op "Er du okay?" spurgte han og bed sig i underlæben, da han stod ved samme bord som han før sad på. Han rynkede sine bryn og nikkede "Det lyder fornuftigt nok, men du kunne jo altid koble dine studier sammen med en rejse" forklarede han roligt sig selv. Han rynkede sine bryn let " Nu må du heller ikke glemme dig selv på vejen Blake, selv om man har forventninger til sig selv skal der også være plads til fornøjelse" forklarede han og satte sig op på bordet igen, og betragtede ham. Han forstod ikke hvorfor han havde reageret så voldsomt da han var kommet tæt på, og han overvejede et øjeblik hvad pokker det kunne skylles. Han gled hånden igennem sit hår og tog atter fat i kanten af bordet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 21:28:09 GMT
”Og det kan jeg ikke forstå for det plejer der ikke at være nogen som er så hvorfor skulle det gøre dig anderledes?” spurgte han med et ganske let hævet øjenbryn og vidste godt selv han gik i forsvarsposition. Det var bare som om det der med at snakke om hvordan man havde det var noget han gjorde sig det store i heller. Blake var glad for han var nået at komme op selv inden Tobias havde hjulpet ham. Han nikkede ganske let. ”Ja jeg er ok så længe du ikke kommer for tæt på” forklarede han med en skæv grimasse og kløede sig ganske let i nakken. ”Det ved jeg godt, men det kræver jeg vidste hvad jeg ville og så lang tid er der heller ikke til juni” sagde han med et ganske let suk og bankede hovedet ned i bordet uden det var alt for hårdt. ”Der er plads til fornøjelse” mumlede han bare og vidste godt han cuttede lidt hovedet af Tobias med den kommentar, men han lå trods alt med hovedet ned i bordet. Han lod sit blik glide op fra bordet igen og det samme med hans hoved. ”Der er bare virkelig alt for mange valg og jeg har ikke lyst til at vælge det forkerte. Jeg ville hade mig selv for det” sagde han med et ganske let suk. Det var ikke nemt at være teenager.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 21:46:56 GMT
Tobias så lidt på ham og hævede et øjenbryn. Han undrede sig lidt over hvorfor han sagde det på den måde "Hør, jeg spørger ikke for at genere dig. Nu var det bare fordi vi lige var alene" smilede han, og rynkede sine bryn til fyrens kommentar, for tæt på? hvorfor måtte han ikke komme tæt på. Hans hjernede arbejdede for at regne dette ud, og han kunne ikke skjule et lille smil da hans tanker kom ind på om det mon var fordi han var en mand. han sagde dog intet "Og derfor har du nu mulighed for at snakke med mig om hvad du gerne vil" han skar ansigt da fyren bankede hovedet ned i bordet, han kunne dog ikke skjule et smil da det var lidt kært "Hvorfor skulle du dog vælge forkert? det er jo nu du har alle mulighederne. Du er jo slet ikke så gammel endnu" han bed sig i underlæben og rystede på hovedet "Er der ikke et eller andet som du brænder for?" Spurgte han og så lidt på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 22:00:24 GMT
”Ved jeg godt du ikke gør, men jeg er bare ikke van til det” sagde han med en skæv og let undskyldende grimasse. Det var bare som om han ikke forstod hvorfor det pludselig var sådan når han ikke havde prøvet det før. ”Ja det kan jeg godt regne ud, men det hjælper ikke meget når jeg får gode karakter i det meste og derfor har en masse valg. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal finde på” sagde han med et ganske dybt suk da det bare var virkelig uoverkommeligt. ”Tak for oplysningen. Det vidste jeg ikke jeg var, men jeg vil bare ikke skulle vælge om senere i livet. Det er et nederlag jeg ikke ville kunne bære” sagde han med en skæv grimasse og bed sig let i læben. Han rystede på hovedet til det næste. Var han afsløret? ”Neej… Hvad.. Skulle det dog være?” spurgte han ganske nervøst da han følte at Tobias havde regnet ham ud. Det var han ikke spor interesseret i. Ingen måtte vide at han var til sit eget køn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 22:11:05 GMT
Tobias gled hånden op igennem sit hår, og gled ned fra bordet imens han lyttede til fyren " Nu lyder du som om du slet ikke er så kvik som jeg gik og troede" mumlede han og gik over imod ham "Jeg tænker på hvad du går op i af fag her på skolen? Der er vel et ynglings fag. Et fag der er mere tiltrækkende end alle de andre" spurgte han roligt, og gik stille over imod vinduet hvor man kunne se ud over skolens grund og skoven. Han så ud af vinduet, og heldigvis var lokalet slet ikke så stort at han var langt væk fra eleven " Hvor ser du dig selv om 10 år Blake? har du ingen drømme?" spurgte han, og pillede lidt ved karmen. Undenfor var vejret gråt og trist, og lagde op til at man måske kunne blive lidt deprimeret. Han sukkede og det var tydeligt at han tænkte på hvad han skulle foreslå eleven.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2016 22:24:54 GMT
”Jeg er kvik. Det er der problemet ligger. Jeg vil bare gerne hjem til USA” sagde han med en let skæv grimasse. Han vidste godt det var ligeså nemt at være homo der som det var i USA, men han følte bare det var langt mere trygt derhjemme hvor han kom fra. For selvom han ikke havde boet der siden før han var startet på skolen så var det nemmere at springe ud der og der var da også nogen hjemme i Florida der vidste det. ”Latin, eliksir, Forsvar mod mørkets kræfter” sagde han uden at tænke over det da han bestemt kendte svaret på det spørgsmål uden at tænke alt for meget. Det var trods alt hans yndlingsfag der var snakke om. Blake synes det var rart at Tobias flyttede sig en lille smule. Blake bed sig hårdt i læben. Egentlig så han sig selv med en kæreste på det tidspunkt, men det havde han ikke lyst til at sige og gik derfor i stå med sine svar. Ingen smarte bemærkninger. Ingen kløgtige comebacks. Blot stilhed. Han sank blot engang og vendte hovedet væk i mangel på et bedre svar.
|
|
|