Deleted
•
Post by Deleted on Jan 22, 2017 13:43:58 GMT
"Nej, vel.." svarede Dacoda og kørte en hånd i gennem det lange blonde hår, som hendes øjne hvilede på Gabriel. Det var bestemt ikke alle hun var loyal overfor, og man skulle ikke pisse hende af. Hun var lidt ligesom en bombe, en lille bitte forkert bevægelse og hun sprang i luften. Dog var der også folk, som foreksempel Gabriel og Judas, som hun havde respekt for, lige de to, kunne sige mere til hende end så mange andre kunne. "Jeg er ikke bange for dem. Jeg syntes bare de er virkelig klamme," sagde hun og skar en grimasse, selvom sandheden nok var, at hun var virkelig bange for dem, men det var hun alligevel for stolt til, at indrømme. "Så skal det sgu være en lækker fuser, en mand selvfølgelig," svarede hun en kende morerende og blinkede til ham. Det kunne måske godt komme til, at fungere, så længe det selvfølgelig var en fuldblods fuser, men det regnede hun stærkt med, at han havde tænkt sig det skulle være. Et lidt skævt smil meldte sig på hendes læber, "Det tror jeg gerne," svarede hun og tog et nyt hvæs af sin smøg. Hun kunne skam sagtens forstille sig, at han kunne et trick eller to i sengen, men det var ikke noget hun havde planer om, at finde ud af. Ikke fordi hun ikke syntes han var en flot mand, for det var han, uden tvivl, men fordi hun stadig prøvede at slippe af med den første chef hun havde hygget sig med.
Hun så lidt på ham, mens hun lyttede til hans ord. "Det er ikke så let, Gabriel. Jeg skylder Judas penge og han er min vej til stoffer. Men selvfølgelig ligger min loyalitet hos dig," svarede hun, hun havde ikke noget imod, at være spion for ham i mafiaen, for hun vidste godt, at uanset hvad, så ville hun ikke bare sådan lige kunne forlade mafiaen fra den ene dag til den anden. Hun havde jo prøvet før, hvor Judas havde taget kvælertag på hende, og kun havde sluppet hende få sekunder før det hele havde sortnet for hende. Hun vendte den lidt i hånden og nikkede så, før hun lagde den i lommen. "Cillian? Jah, jeg havde det på fornemmelsen, at der var noget.. Han var forbi for nogle dage siden.." det sidste var nok nærmere en mumlen med smøgen i mundvigen. "Din lillebror, betyder alt for dig. Gør han ik?" spurgte hun, dog en smule forsigtigt, da hun ikke var helt sikker på, om hun bevægede sig ind på et lidt forbudt område lige nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2017 20:33:16 GMT
Han rystede ganske let på hovedet af hende. ”På ingen måde” sagde han ganske roligt og kunne ikke lade være med faktisk at grine en smule over det da han virkelig godt kunne forestille sig det og det var en af grundene til at han faktisk holdte af hende. ”Du er lidt bange for dem” drillede han da han ikke kunne lade være. Hun var så også en af de eneste to i verden der fik lov til at se den side af ham. Hun var virkelig fristende at drille nogle gange og nogle gange var det virkelig svært ved ikke at drille hende. Desuden kunne hun høre det var for sjov. ”Jamen du ansætter bare en sådan en. Jeg har ingen forstand på mænd” sagde han med et ganske let nik da han trods alt slet ikke var til mænd Så den slags havde han ikke spor chance for at forstå sig på. Han havde bestemt tænkt sig at hun fik frie hænder til selv at ansatte en, men hvis det skulle være en fuser skulle de også komme fra mindst en halvblods familie for ellers ville han ikke kunne lade være med at kaste grønt lys efter dem. Han nikkede ganske let blot fordi han faktisk godt selv vidste han var god i sengen. Han havde så heller ikke tænkt sig at hygge sig med hende af flere grunde, men det var så en anden sag. Så meget behov havde han heller ikke for at bevise sine egne ord. ”Penge er intet problem. Jeg betaler dig gerne ud og du har lov til at misbruge Brádan alt du vil til at skaffe dine stoffer fremover” sagde han med et lille let nik da han ingen nykker havde over at udnytte sin egen fætter. Han kunne ikke bruge en spion i mafiaen til noget. Han anså ikke en mand som Judas for at være noget specielt og stod det til ham blev han ærlig talt bortskaffet. Judas var ingen trussel hvis han skulle være ærlig. ”Det er mange år siden Dacoda” sagde han med et let smil over sine læber da han trods alt ikke ville stikke sin bror hvis han mente det var nu selvom han nu var ganske sikker på at Cillian stadig følte for hende. Han nikkede ganske let. ”Som sagt. Han er det lykkelige minde der kan frembringe min patronus” forklarede han en anelse kort for hovedet fordi det handlede om hans bror, men på samme tid var det ikke noget hun ikke måtte spørge indtil. Det var trods alt Dacoda.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 5, 2017 16:14:03 GMT
Et roligt smil meldte sig på Dacodas læber, "Godt, så er vi enige," sagde hun og blinkede til ham. Det var ikke første gang hun så Gabriel grine, men det var et sjældent syn. Dacoda kunne sagtens grine, dog skete det som regel kun når hun var skæv, men det var hun så på den anden side også ret så tit, det var efterhånden mere sjældent at hun ikke var. Hendes læber gled en smule fra hinanden, som hun satte hænderne i siderne, "Jeg er overhovedet ikke bange for dem, de skal bare holde sig langt væk fra mig," fastholdt hun. Hun nægtede at indrømme, hun var pisse bange for husalfer, for hun vidste godt, at det var virkelig lamt, og en fesen ting, at være bange for, især når hun ikke engang frygtede for sit eget liv. Hun grinte let, "Nåh er du sikker? Der er vel lidt gay i os alle sammen," sagde hun morende. Hun var selv kun til mænd, men hun ville sagtens kunne være sammen med en random tøs, hvis det gjorde noget for en mand hun havde i sinde at score. Lige på det punkt havde hun ikke rigtigt nogen grænser. Hun tippede hovedet lidt til den ene side, "Hvorfor, Gabriel?" spurgte hun og trak lidt på skulderne, "Jeg mener.. Hvorfor er det så vigtigt for dig, at gøre alt det her for mig? Jeg kan ikke betale dig tilbage, og det ved du godt, du får ikke noget ud af det," forsatte hun, da hun virkelig ikke kunne sætte sig ind i, hvorfor han var så sød ved hende. Jo hun var ham loyal, men det var også det eneste hun havde, at tilbyde ham. Selvfølgelig kunne hun også altid tilbyde ham et blæs, men lige nu virkede det bare som om, at han prøvede at redde hende, og hun kunne ikke gennemskue hvorfor. Hun tog et hvæs af sin smøg, "Han hjalp mig ud af fængslet, så det var vel dengang?" halvt spurgte, halvt konstaterede hun. hun regnede på ingen måder med, at Cillian stadig følte noget som helst for hende, primært fordi han var skredet med ordene om at hun var en luder, men det var fint nok. Hun var blevet kaldt værre ting. Hun smilede lidt, da Gabriel trods alt ikke var kendt for, at lukke sådanne nogle private ting ud. En ting hun ville kunne ramme ham noget så grusomt med, hvis det var det hun ville, hvilket det dog ikke var. Hun nikkede lidt og smed sit skod, som hun tværede lidt ud med sin ene fod, før hun vendte blikket tilbage på ham. "Jeg er glad for, at du har det godt med din bror, Gab," svarede hun, uden helt at vide hvad hun ellers skulle sige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2017 19:21:27 GMT
”Jamen det er jo også altid godt” sagde han med et smil over sine læber og nikkede ganske let for sig selv. Det var bestemt et sjældent syn at se Gabriel grine og han gjorde det også kun nær Dacoda og Cillian. De var trods alt noget specielt og det kunne han ikke komme udenom. ”Du er altså lidt bange for dem” sagde han med et drillende glimt i øjet og vidste godt at Dacoda ikke ville stå tilbage og overgive sig. Det var bare som om det ikke gjorde tingene mindre sjovt for det var altså en sær ting at være bange for hvis man spurgte Gabriel, men han var så også bare vokset op med dem. Gabriel valgte blot at sende Dacoda et sæt dræberøjne da hun sagde der var lidt gay i alle. ”Jeg tror du har mig forvekslet med min irriterende lille fætter Arian. Der er ikke det mindste gram af homo i mig putte og det ved du godt. Du er ik engang særlig sjov lige nu” sagde han med det vildeste stener face med hans dræber øjne oveni. Heldigvis godt tilgive Dacoda da han godt vidste at hun lavede sjov, men det ændrede ikke på at Gabriel bare var en af dem der som var så helt igennem hetero at han ik gang synes den slag svar spor sjov. ”Fordi Dacoda at selvom jeg ved hvor din loyalitet ligger så vil jeg gerne have dig væk fra Judas. Jeg vil have du hundred procent fokuseret på det her og står ved min side. Jeg vil have du hjælper mig at organiseret Garden og vi overtager hele verden. Du og jeg. Længere er den sådan set ikke” sagde han med et ganske let bestemt nik da han også gerne ville have at alle vidste at Dacoda var loyal overfor ham og kun ham. Han var ligeglad med pengene. Han havde jo alt for mange af dem. Det var jo også derfor han havde købt det store slot helt for sig selv. Han havde alt for mange penge og de skulle bruges på noget. Han ville redde hende. Han holdte af hende som sin veninde og der var så få der kom helt derind at han var meget bestemt omkring den slags ting. Han nikkede ganske let til om det havde været dengang. Det var han i hvert fald sikker på, men han vidste bare det var mange år siden og han havde en idé om at Cillian stadig var ganske vild med hende. Det sagde han dog ikke. Han sendte hende blot et smil med hendes ord om Cillian da han ikke ville dybere ind på det. Det bevidste også bare hvor meget han mente det her. Han delte slet ikke den slags med andre og her stod han og blottede sig for Dacoda. Han rømmede sig derfor også engang. ”Men nok om det. Aftalen er du bliver min højre hånd. Du flytter ind og så går du ud af Marfien. Så kan vi vist godt komme hjem” sagde han ganske roligt og dog en anelse bestemt ganske ubevidst. Der var ikke mere i deres møde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 19, 2017 14:06:51 GMT
Dacoda nikkede roligt med et lidt halvhjertet smil på sine læber. Hun havde aldrig været den som smilte eller grinte aller mest, kun når hun var skæv eller fuld, men det var hun på den anden side stort set altid. "Gu er jeg ej," der var ingen chance for, at hun ville indrømme, at hun var bange for husalfer. Hun vidste jo inderst inde godt, at de ikke kunne gøre hende noget, men de var så grimme og klamme at se på, og så havde hun bare haft så mange dårlige oplevelser med dem i de mange hjem hun havde boet i, da hun var barn, hvor hun var blevet kastet rundt fra familie til familie. Hun måtte kæmpe en indre kamp, for ikke at grine, "Jeg er sgu da heller ikke homo eller bi, men kom ikke og sig, at hvis en lækker kælling tilbød dig en trekant med hende og en dude, så ville du sige nej," sagde hun og prøvede at skjule, at hun morerede sig lidt lige nu. Et skævt smil meldte sig på hendes læber, som hun tog et par skridt imod ham, til hun stod helt tæt på ham, "Hvor tæt på din side, vil du ha' mig?" spurgte hun og blinkede til ham, før hun grinte let og trådte et skridt tilbage igen og rystede lidt på hovedet. "Jeg er ved din side og jeg er fokuseret, men jeg kan ikke se mig ud af, hvordan jeg skal komme væk fra mafiaen, tro mig, jeg har prøvet før," sagde hun i en lidt opgivende tone. Hun ville sådan set gerne ud af mafiaen, men hun vidste godt, at det ikke ville komme til at gå stille for sig. Hun nikkede lidt, "Ja, jeg skal også videre, men vi snakkes ved," sagde hun roligt og trak hætten op over hovedet, hun ville trods alt ikke genkendes på gaden og eftersom hun var blevet smidt ud af hogwarts før hun havde fået chancen for at lærer at tranfere sig, så var hendes eneste mulighed, at finde et sted med susenetværk, for at komme hjem. Hun sendte Gabriel et lille nik som farvel og stak så hænderne i lommerne på sin læderjakke, og begyndte at gå.
//Out
|
|
|