Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2016 19:41:33 GMT
Juli 2053 @charlie2
Ray var taget hjem på ferie. Det ville sige. Det var langt mere en forlanget weekend for han havde trods alt fået sig et fritidsjob nu så han kunne betale til sin del af lejligheden i London. Det var trods alt ikke helt billigt. Heller ikke selvom de var to. Ikke alene havde Raven slået op med ham fordi hun havde fundet ud af det med Collin, men Collin ville heller ikke snakke med ham og siden han elskede dem begge to dybt gjorde det noget så ondt på ham. Det var som om hele hans krop ikke virkede og derfor havde han behov for nogle dage med sine forældre. Det var godt vejr i Edinburgh. Det var byen der bedre var kendt for at være Skotlands hovedstad og også stedet hvor Ray havde boet før han var flyttet il London. Ja da lige udover da han havde boet på Hogwarts. Klokken var omkring 16.00 og Ray havde lyst til noget varmt at drikke selvom det var ganske fint vejr da det trods alt var sommer. Lige i det øjeblik han svingede rundt om hjørnet hvor han vidste hans gamle stam café lå begyndte det at stå ned i stinger og det begyndte at lyne og tordne hvilket fik Ray til at sætte i løb for at nå frem i tør vejr uden at han lagde mærke til hvor det egentlig var han løb henne. Han havde trods alt kun en skjorte og et par shorts på så det var ikke fordi han havde nået at dække sit hår med. Outfit
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 11, 2016 20:20:21 GMT
Charlie gik og nød solskinsvejret, han nød at det var ferie, selvom han ikke ligefrem nød, at være hjemme. Jo selvfølgelig elskede han sin familie, men på det sidste var han begyndt, at blive virkelig usikker på sig selv. Han havde en underlig følelse i kroppen, hver gang han så på en pæn fyr, hvilket i hans hoved ikke kunne være normalt, han var sikker på, at der var noget galt med ham, men han turde ikke sige det til nogen, tænk nu hvis de ville give ham ret, og sige der var noget galt med ham. Det var jo ikke fordi han ikke godt vidste, at nogle tændte på deres eget køn, men den tanke havde bare ikke ramt ham. Måske fordi han vidste at hans familie aldrig ville acceptere det. De var jo alle sammen så skide fine på den. Måske lige undtal Skyler, hun lavede altid ballade, men af en eller anden grund *host* mors og fars pengepung*, så slap hun altid afsted med det..
Pludselig var det som om, at himlen valgte at flække midt over og lade al regnvand slippe på én gang. Han vendte hurtigt rundt på hælene og løb mod det første halvtag han fik øje på, selvom han godt kunne se, at han ikke var den eneste om fik den idé, det var der mange andre der også havde fået. "Hov, undskyld," sagde han som han mærkede, han kom til, at træde en fremmede ung mand over tæerne og flyttede hurtigt sin fod igen, men det sekund han vendte blikket mod den unge mand, kunne Charlie mærke det igen. Den der underlige følelse i kroppen. Han kunne ikke rigtigt beskrive den, men den var der igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 12, 2016 4:51:47 GMT
"Du skal da ikke undskylde. Det var ligeså meget min skyld. Jeg så mig ikke for" sagde han med en glad stemme og lod sit blik glide op for at se hvem det var han talte til. På samme tid var hans skotsk også ganske tykt, men nu var de også i Edinburgh så det måtte forventes at fyren foran ham forstod det. Ray fortrød helt at hans blik havde gledet hurtigt op da han så ansigtet på den fyr han var løbet ind i. Han så enormt sød ud. Han bed sig en anelse ubevidst i læben inden han stille slap den igen. Ray havde sådan en dårlig vane med at bide sig i læben når han blev små nervøs eller fandt folk pæne. "Det er jo ikke din skyld det pludselig begynder at regne vel?" spurgte han med en ganske mild latter da man trods alt ikke kunne gøre for det pludselig blev regnvejr ud af ingenting. Sådan var det desværre bare nogle gange om sommeren. At det kom out of nowhere. "Måske en kop kakao for at vi kan få varmen igen?" foreslog han med et smil selvom han få sekunder efter han havde forslået det havde lyst til at give sig selv et drag over nakken for at foreslå den slags til en fremmede fyr der vel var omkring hans alder, måske en ganske smule yngre, men det kunne ikke være meget i hvert fald. Det var jo ikke fordi alle fremmede fyrer havde lyst til at være i selskab med fremmede og da slet ikke med frygten for at nogen ville flirte med dem. For nok var Ray ikke den mest feminine, men han var bestemt heller ikke den mest maskuline med sit violette hår og sit tynde lag af make-up for at fremhæve sine kindben da han gik en smule mere op i at se godt ud når han var hjemme i Edinburgh.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 12, 2016 13:52:10 GMT
Charlie så lidt på fyren foran ham, med et lidt forsigtigt smil, "Men jeg trådte øverst, så nok lidt mere min skyld," sagde han i et mildt grin. Normalvis var Charlie ikke nogen usikker type, men på det sidste, havde han bare haft en masse indre følelser som han syntes var svære at håndtere, måske fordi han ikke helt vidste, hvorfor han fik dem, eller hvad han skulle gøre ved dem. Han var egentlig heller ikke typen som var særligt genert af sig, han var faktisk ret afslappet omkring det meste, inklusiv det faktum, at stort set alle vidste hvem hans forældre var, for det var jo ikke ham som folk genkendte på gaden, det var dog mest hans mor, som var skuespillerinde. Hans far var mest kendt på firmaets navn. "Nej, så var jeg nok blevet ret upopulær, men det kunne da være fedt, hvis jeg kunne få det til at stoppe igen," sagde han i et nyt grin, den fremmede fyr, var faktisk ret sød, eller måske bare venlig, det kunne Charlie jo ikke vide efter to minutters snak. Charlies blik gled lidt rundt, for at se efter en café som solgte kakao ved foreslaget, før han vendte blikket tilbage på fyren, "Joh, det lyder faktisk ret godt," sagde han med et smil på læberne, han var vant til fremmede mennesker, efter alle de gange han og hans søskende var blevet tvangsindlagte til diverse sammenkomster i forbindelse med firmaet, så han var nok bare af natur ret åben omkring det, at møde nye mennesker. "Jeg hedder Charlie, by the way" præsenterede han sig og rakte høfligt hånden frem mod ham. outfit[*/url]
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 12, 2016 14:55:31 GMT
"Og så alligevel ikke helt og det får du mig ikke altså ikke til at indrømme andet" sagde han med et smil og nikkede let for sig selv. Ray var så for en gangs skyld ikke usikker. Nok også mest af alt fordi denne her fyr ikke virkede så hård som Collin havde gjort det. Desuden hvilede Ray meget i sig selv hvad angik det at han var biseksuel så det hjælp også en helt del. Ray var mere end som mange kendte fordi ham og Keira holdte fester og fordi Ray var typen der havde været populær da han gik i skole, men det var også noget helt andet end at være kendt for ens familie. Det var ikke fordi MacKay klanen var specielt kendt. "Jeg kan ellers godt lide regn. Bare jeg er klædt på til det" sagde han med et ganske let grin da han langt fra ville have noget imod hvis Charlie kunne lave regn. Han elskede regn. Bare ikke når han kun havde en skjorte på og et par shorts. Nu var det heldigvis sådan at hans skjorte ikke var lys så det gjorde måske lidt mindre, men stadig. Ray nikkede let til at han gerne ville have kakao og nikkede mod det halvtag de stod under faktisk tilhørte en café. Han åbnede døren for ham for ham og tog imod hans hånd. Ligesom Ray skulle til at præsentere sig lød hans navn igennem hele lokalet. "Well if is isn't Ray" råbte ekspedienten igennem lokalet og vinkede Ray og Charlie op til disken. Manden bag disken snakkede om muligt endnu mere tykt skotsk end Ray gjorde og hvis man ikke lige kunne forstå skotsk så ville det være nærmest umuligt at forstå hvad han sagde. "Forresten hyggeligt at møde dig Charlie" sagde han med et smil som han selv bevægede sig op mod disken. Det var trods alt Ray's gamle stam café hvor han ofte havde været før så de kendte ham mere eller mindre alle sammen der. Han bad om to kopper kakao og kiggede sig rundt efter et sted de kunne sidde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 14, 2016 20:13:25 GMT
Charlie måtte slippe et morende grin, "Jah okay, det må jeg jo så affinde mig med," sagde han og sendte et smil til Ray. Charlie var nok mest så usikker, fordi han vidste hvordan hans familie ville tage det, hvis han sprang ud som homoseksuel. Jo og så var der selvfølgelig også den del om, at han var jomfru, både med piger og drenge, så han prøvede nok bare lidt, at overbevise sig selv om, at han jo teknisk set ikke kunne vide, hvad han var til, før han havde prøvet begge dele. "Arh, ja, det er rigtigt, bare det ikke lyner og tordner," sagde han og gøs lidt ved tanken. Det kunne godt være han var 15 år gammel, men for pokker hvor han hadede lyn og torden, han vidste ikke hvorfor, det var jo ikke fordi han nogensinde havde oplevet noget i den forbindelse, men måske var det bare lyden og forskrækkelsen som ofte fulgte med. Charlie fulgte roligt med ind på caféen, og nikkede som tak, til at Ray holdt døren for ham. Han grinte let, som ekspedienten tydeligvis kendte Ray, "Du må være Ray, gætter jeg mig så til," sagde han i et smil og gav hans hånd et klem, før han slap den igen, og gik med op til disken. "Jamen i lige måde," sagde han venligt og begyndte at finde nogle mugglerpenge frem, for at betale for begge kakaoer.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2016 7:47:37 GMT
"Godt. Selvom jeg godt ved vi skotter er stædige" sagde han med et ganske let grin da han godt kunne høre på Charlie at han var skotte også. Nu var Ray så også fra en gammel skotsk klan der havde ejet en stor del af det skotske highland så det forklarede en hel del om hvorfor han var så stædig. Langt de fleste skotter kom så også fra en gammel klan. Selv Brown var en tidligere klan. De kom bare fra det skotske lowland i stedet for. Ray havde prøvet både drenge og piger, men nu var han også lidt ældre end Charlie. Dog havde han været ca. samme alder som Charlie første gang han havde været sammen med en af hvert køn. Den første pige han havde været sammen med havde været en kæreste, men den første dreng han havde været sammen med havde bestemt ikke været en kæreste og egentlig også en del ældre fyr. Det var ikke fordi han havde været misbrugt eller noget da han gerne selv havde villet det, men det havde måske været lidt mere svært at sige nej til en overbevisende person. Dog gjorde det ham intet for det havde jo fået ham til at indse at han var til begge køn, men nu var Ray så også bare en meget tilgivende person. "Er du bange for lyn og torden? Så var det lige før jeg sku håbe på det ville begynde så jeg kunne passe på dig" sagde han med en mild latter inden han kort efter slog sin hånd op for munden. Ok det var ikke fordi han ikke ville flirte med drengen, men tænk nu hvis han ikke var til fyrer.. Det var så typisk Ray ikke at tænke sig om og han var altid møg nervøs for når han lagde an på en fyr at han ville få tæv fordi han havde taget fejl. Nok var det aldrig sket, men altså.. Man kunne jo aldrig vide. Han nikkede let. "Ja det kan jeg vist ikke lige løbe fra" sagde han med et smil da han trods alt var kendt på det sted og det kunne han ikke lave om på. Han skyndte sig dog at finde sine penge frem og lagde ud før Charlie havde nåede at betale. "Jeg spurgte om du ville have kakao og så er det også mig der betaler" sagde han en anelse bestemt og nikkede let for sig selv. Nok var Ray kun for en ganske almindelig standard familie hvor penge ikke hæng på træerne, men de var omvendt heller intet problem. Desuden arbejdede han jo for at kunne forsøge sig selv da han boede i London trods alt. "Synes du jeg ligner en der ikke kan betale for noget jeg selv byder på?" spurgte han en anelse drillende og så sig om efter et bord. Ok ved siden af Charlie var hans tøj noget anderledes. Hans skjorte var ternet og så ikke særlig dyr ud, hans shorts lignede de var revet op over knæet, men de var købt sådan så det var ikke fordi han havde ødelagt dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2016 9:40:07 GMT
Rays ord fik Charlie til, at grine let, "Stædig? Aner ikke hvad du snakker om, mate," sagde han i et smil, som tydeligt afslørede, at han vidste præcist hvad Ray snakkede om. Charlie kunne da helt bestemt godt være meget stædig, det lå nok både til familien, men også i det skokske. Charlies kinder blussede fuldstændigt op, og han vidste slet ikke hvad han skulle svare. Han prøvede virkelig at glemme de tanker han havde omkring andre mænd, men det var altså ikke nemt, når der nu stod en så flot fyr foran ham, og snakkede sådan til ham. "Nej, det kan jeg ikke.." svarede han til spørgsmålet, og bed sig lidt i læben, uden at vide hvad han skulle svare til dn del om at han ville passe på ham.
Han grinte let, "Forkortet af Raymond, eller er det bare Ray?" spurgte han nysgerrig, det var jo en mulighed, man vidste jo aldrig. Han måtte dog slippe et nyt roligt grin, som Ray var hurtigere til, at betale end han selv var, "Det okay, jeg kan godt selv betale," sagde han med et varmt smil på læberne, det var jo langt fra penge han manglede, og hvis han endelig gjorde, så kunne han altid bare sige det til sine forældre, og så ville kontoen være fuldt op igen på ingen tid. Der var ingen tvivl om, at de tre søskende var ekstremt forkælet, og Charlie måtte nok indrømme, at han elskede det, selvom deres forældre jo så også forventede, at de ville arbejde for dem, når de var færdige på Hogwarts. "Nej, nej, overhovedet ikke, jeg ehm.. Ville bare være venlig," sagde han i et smil, og nikkede mod et ledigt bord, de kunne sidde ved, "Der er plads derovre," sagde han med et nyt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2016 10:57:26 GMT
"Nej det gør du sikkert ikke" sagde han med et glimt i øjet og grinte en anelse da han godt var klar over at selvfølgelig vidste hvad han snakkede om. Det lå trods alt ret så meget til det at være skotte. En ting som Ray var utrolig stolt af hvis han skulle være ærlig. Han elskede hvor han selv kom fra og når han drak whisky så var det også kun skotsk. Ray lagde i starten ikke mærke til hans røde farve i kinderne indtil han lød en anelse usikker i sit svar. Det fik Ray til at hæve sit ene øjenbryn og bed sig selv ganske let i læben. "Undskyld. Ville ikke gøre dig forlegen" mumlede han lavt og kløede sig selv i nakken som han gjorde når han blev en anelse nervøs. Enten var drenge til fyrer eller også så var det fordi han blev forlegen over en fyr kunne tro den slags om ham og derfor gik i stå. Uanset hvad havde det ikke været Rays mening at få ham til at gå sådan i stå.
"Just Ray" sagde han med et lille let nik og skær en let grimasse over navnet Raymond. Det var ikke verdens kønneste navn og Ray kunne langt bedre li sit eget. Desuden var det sjovt at sige hans navn på skotsk når der var rulle r og den flade afslutning. "Nej nej jeg insistere. Jeg ville byde på kakao og så vil jeg også betale" sagde han en anelse bestemt uden at være hård i det for det kunne han slet ikke. "Man kan da aldrig vide. Jeg er sikker på min roomie ikke har noget imod jeg bruger mine penge på andet end lejligheden i London" sagde han med et ganske let grin og skulle virkelig tage sig selv i ikke at namedroppe da han sikkert ikke kendte Keira. Det var jo ikke sikkert at denne fyr havde gået på samme skole som ham selv for Ray skød ham bestemt til kun at være et år eller to yngre end hans egen 19 år. Han nikkede let til hvor der var plads og gik med ham over mod bordet. Kort tid efter blev deres kakao sat ned foran dem. "Så lader du tit fremmede fyrer byde dig på kakao?" spurgte han en anelse drillende da han altså var virkelig nysgerrig på om han var til fyrer. Ray vidste godt han skulle styre sig, men han var helt enormt nuttet at se på og så alligevel var det ikke fordi hans nuttet faktor var ligesom Rays egen. Mere nuttet på den der måde hvor han faktisk bare var lækker og ikke helt brugte det som om han var en bamse der skulle krammes og sårbar ligesom Ray selv kunne være det. Alligevel var Ray ikke helt så sårbar hele tiden og kunne sagtens være ligeså selvsikker som han var det lige nu, men åh hvor ville en som Charlie dog kunne få hans hjerte til at bløde hvis han ikke var til fyrer for Ray var typen der faldt enormt hurtigt for folk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2016 11:44:37 GMT
Charlie lo let, hvis der fandtes en skotte som ikke var, bare en smule stædig, så havde han i hvert fald aldrig mødt ham eller hende. Han var både født og opvokset i Skotland, så hans accent var ikke til at tage fejl af, det galt hele familien. "Slet ikke, overhovedet," kørte han joken videre med et smil på læberne. Han vidste dog ikke helt hvordan han skulle håndtere sine røde kinder. Det var ubehageligt på en bahagelig måde, at få sådanne en besked fra en anden fyr. Han kunne nok ikke rigtigt forklare det, selvom han ville ønske, at han kunne. Han rystede lidt på hovedet, "Nej, nej.. Det.. Er okay," sagde han i et lidt tøvende smil, han følte sig ret så splittet, for det første, fordi han ikke vidste om Ray rent faktisk lagde an på ham, og for det andet, fordi han ikke vidste om det bare var ønske-tænkning, og hvis det var det, hvorfor ønskede han så pludselig, at en total fremmede ung mand, skulle lægge an på ham? Det hele var bare så forvirrende.
Han nikkede lidt, til at han han Ray, og det ikke var forkortet af noget. Han grinte lidt, "Jamen okay, så får du lov til, at betale," sagde han, en gratis kop kakao sagde man vel aldrig nej til? Han fandt faktisk dette her ret så hyggeligt, Ray virkede som en ret cool fyr, og af en eller anden grund, så ville Charlie faktisk gerne lærer ham bedre at kende. "Bor du i London? Hvor gammel er du?" spurgte han nysgerrig, okay, det kunne jo være han kun var 17 eller 18, så han lige var gået ud af skolen, men på den anden side, kunne Charlie jo heller ikke vide om Ray var magiker ligesom han selv var. Han tog plads på en stol ved siden af Ray, og grinte så lidt, "Ehm, nej ikke rigtigt.." svarede han, og blev pludselig en smule usikker på, om dette her var noget Ray så som en date? Men det var vel ikke en date, når de kun lige havde mødt hinanden? "Du invitere måske tit fyre på kakao?" spurgte han i et grin, som dog hurtigt forsvandt lidt igen, "Altså ikke mente på den måde.. Eller.. Du ved hvad jeg mener," sagde han og mærkede igen, hvordan hans kinder blussede en smule op, dog langt fra lige så meget som før.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2016 12:01:26 GMT
"Er du sikker?" spurgte han en anelse bekymret og bed sig atter i læben. Selvom man mente at biseksuelle havde en radar hvor man nærmest kunne fornemme om den anden var enten homo, hetero eller bi så var Ray ret så sikker på at hans var totalt i stykker og selv hvis den virkede så var det vel grunden til at han endnu ikke havde fået et helt lav tæv ud af komme til at ligge an på random dudes. Måske kom det sig også af Ray egentlig bare var typen der flirtede ret så naturligt og det var sjældent han tænkte over at det var det som han var igang med. Så som lige nu hvor han egentlig blot var venlig og flirtende på samme tid.
Han nikkede let til om han boede i London. "Ja sammen med min bedste veninde fra skoletiden" sagde han med et bredt smil over sine læber og nikkede let for sig selv for at understrege sin egen pointe. "Jeg bliver 19 til oktober" svarede han med et smil på hvor gammel han var indtil han studsede over måden Charlie spurgte på. Han lagde hovedet ganske let på skrå. "Hvor gammel er du selv da?" spurgte han en smule forundret for selvom hans nysgerrig måde at spørge på sagtens kunne ligge til en på hans egen alder virkede det pludselig som om fyren overfor ham var langt yngre end han først havde antaget. Ray så det ikke som en date dog. Ikke når de lige havde mødt hinanden, men det kunne Charlie jo ikke vide. Han rystede ganske let på hovedet. "Neeej.. Kun de nuttet. Ellers plejer det at være the other way around" forklarede han en anelse drillende for at se hans reaktion. Han kunne ikke lade være med at grine mildt af ham da han tilføjede en masse for det ikke skulle lyde som om Ray var en billig ting der gik på date med en masse. Ok han havde haft mange partnere og sådan, men det løb altså også hurtigt op når man var polygam og derfor havde haft flere på samme tid og kun to kærester hvoraf den ene havde slået op med ham en mdr forinden. "Du får det nærmest til at lyde som om vi er på date og du vil vide om jeg er en slut" sagde han med sin forsæt milde latter der langt fra var ondsindet ment for sådan var han ikke som person. Han lagde dog en hånd for munden for at Charlie ikke skulle blive mere rød i kinderne af forlegenhed. "Undskyld. Jeg skal nok være sød nu.. Tror jeg nok da" sagde han med et smil og bed sig i læben for ikke at grine igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2016 14:38:18 GMT
Charlie nikkede lidt, "Ja, helt sikker," sagde han i et lille smil, han kæmpede en indre kamp for ikke at rødme igen. Han hadede at han rødmede så hurtigt, men det var jo nok fordi han var så usikker omkring sin seksualitet, selvom han inderst inde godt vidste, at han som minimum var bi. "Arh, jamen fedt," sagde han, da Ray fortalte at han boede sammen med en veninde, han glædede sig også helt vildt til, at han kunne flytte hjemmefra, så ville det måske blive nemmere for ham, at springe ud, fordi han ikke skulle være bange for, at blive smidt ud i stedet for. "19? Ehm, jeg er kun 15," sagde han, selvom han et kort øjeblik overvejede, at lyve sig en smule ældre, så var det nok klogere, at være ærlig.
"Nuttet? Du.. Syntes måske jeg er.. Nuttet?" spurgte han og mærkede en underlig følelse i kroppen. Han var aldrig blevet kaldt nuttet af en anden fyr før, og selvom han prøvede ikke at lægge noget i det, så kunne han godt mærke at hans krop og hjerne lagde bare en lille smule i det. Charlie tabte fuldstændig kæben og så direkte på Ray, "En date? Nej, nej, ingen date, overhovedet, vi er jo begge to mænd," sagde han i en lettere dum latter, og kløede sig lidt i håret, mens hans blik gled hurtigt rundt på cafeen, som var han bange for, at nogen ville høre det, hvilket han faktisk også var en smule, for selvom han ikke så ofte blev genkendt, så vidste han jo at mange vidste hvem hans far var, og han kunne jo ikke huske alle dem han havde mødt i gennem sin far. Han lo let, "Du virker da ret sød," sagde han lidt forsigtigt og sendte ham et lille smil og tog en tår af sin kakao.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2016 14:50:37 GMT
"Er du kun 15? Jeg var stensikker på du var mindst 17" sagde han ganske forundret og var kun sikker på at han ikke løj fordi hvem skulle dog lyve sig så ung når man sad sammen med en på 18? Det ville jo være komplet dumt hvis han skulle være ærlig. Han havde dog intet imod det. Det var ikke fordi hverken alder eller køn gjorde at han ikke gad folk.
Han nikkede let til om han synes han var nuttet. "Ja det synes jeg du er. Er der noget galt i det?" spurgte han med et varmt smil over sine læber da han virkelig ikke kunne se noget galt i det, men han var ligesom også selv ganske sikker på hvad han var til så det gjorde jo en helt del. Han lagde atter sit hoved let på sned ved hans udtalelse om de jo begge var fyrer. "Ja og? Jeg ved ikke med dig Charlie, men jeg er selv ret så biseksuel. Dog ville jeg gøre en del mere ud af mig selv hvis jeg faktisk skulle på date med nogen" sagde han med et smil for ligesom at ligge kortene på bordet. Det var så også mest af alt fordi Charlie var den usikre at han selv kunne være så sikker og han selv kunne være så rolig i det. Havde Charlie været en hård fyr havde han gået en del mere rundt om bordet så at sige og været bange for at gøre noget galt. Præcis som det havde været med Collin blot et år tidligere. Ray lagde dog godt mærke til at Charlie kiggede rundt i caféen inden han selv kom til det for at forsøge at se hvad han kiggede efter. "Tak. Gør du nu også selv" smilede han varmt og tog selv en tår af sin kakao. Hans eget hjerte var så også begyndt at spilde ham et puds og Ray vidste desværre godt hvad det betød for ja så hurtigt gik det for ham. Hvis han var i et godt selskab og de virkede søde så pegede hans hjerte på dem og han kunne ikke gøre for det, men det gik bare hurtigt for ham. Han skulle dog nok styre sig for den andens skyld da han altid kom ret strong ud hvis han plaplerede løs.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2016 15:13:17 GMT
Charlie lo let, "Nej dog ikke, men tak, det tager jeg som et kompliment," sagde han i et smil, han havde da ikke noget imod at ligne eller virke som en på 17, det måtte jo betyde, at han var moden af sin alder, og den tanke kunne han virkelig godt lide. Han var faktisk ret glad for, at han ikke havde løjet om sin alder, da det virkede som om, at det ikke var noget problem for Ray.
"Det ved jeg ikke.. Er der?" vendte han spørgsmålet, han vidste ikke om der var noget galt i, at finde en anden fyr nuttet. Det kom nok meget an på, hvem man spurgte. Charlie måtte nok også indrømme, at han fandt Ray virkelig pæn, måske endda også direkte lækker, ikke at det var noget han ville sige højt, igen fordi han var så usikker. Han ville dog ønske, at han bare kunne springe ud og bare sige tingene som de var. "Er du til begge køn?" spurgte han i en stemme som næsten var lettet, så var han altså ikke den eneste i verden, som havde det sådan når han var sammen med en flot mand, eller det vidste han jo godt, at han ikke var, men han havde aldrig før mødt en, som også kunne have de tanker om sit eget køn. Han lo let, "Well, jeg har aldrig været på en date før, såh.." indrømmede han med et lille skuldertræk, og et smil på læberne. Han var jo også kun 15 år, det var nok de færreste som havde været på dates i den alder. Han smilede lidt, "Tak," sagde han og smilede lidt, det var som om, at han var blevet en smule mere tryg efter Ray havde fortalt han var til begge køn. Alligevel vidste Charlie stadig ikke helt hvordan han skulle håndtere det. Han havde aldrig kysset med en fyr, han havde dog kysset med en pige, men ikke mere end det, og det havde nok mest været i et forsøg på, at overbevise sig selv om, at han bestemt ikke var til mænd, men det havde bare virket stik modsat. Han havde faktisk lyst til, at prøve at kysse med en fyr, han turde bare ikke. "Har du prøvet at kysse med en fyr?" spurgte han så, og mærkede igen de pokkers kinder blusse en smule op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2016 15:26:17 GMT
"Det bør du også. Jeg er ellers normalt god til det der med at kunne se det på folk. Det må jeg sige. Du forundre mig" sagde han med et bredt og varmt smil mens han nikkede let for sig selv. Han havde langt fra et problem med det. Det ville så heller ikke røre ham hvis de faktisk havde været på date og Charlie kun var 15. Han kunne jo godt selv huske hvordan det var at være 15 og få blikke af en på 18. Det havde han trods alt selv prøvet. Og han havde endda været 2 år ældre end Ray selv var nu.
Han rystede let på hovedet til der intet galt var i det. Det synes han i hvert fald ikke, men nu blev han også selv kaldt for nuttet så det var måske ligeså meget det. "Ja jeg er til begge køn. Det er som ofte det som biseksuel betyder" sagde han det sidste en anelse drillende, men heller ikke for meget da Charlie trods alt virkede ret så usikker i det. Han ville jo heller ikke skræmme ham væk. "Ikke det? Jeg havde min første kæreste da jeg var 15 og her gik jeg og troede det var normalt" sagde han en anelse forundret og kunne faktisk ikke få det til at hænge sammen i sit hoved. Han bed sig derfor let i kinden som han tænkte da han altid havde troet det var ret så normalt. Nu havde hans første kæreste så også blidt ham utrolig meget lort ind for at sige det mildt og han var stadig ganske bange for hende. Han bemærkede godt Charlies kinder blussede op igen og kunne mærke at hans hjerte bankede let når det skete. "Ehm... Jeg tror det eneste jeg ikke har prøvet med en fyr er at være i forhold med en" sagde han stille og kløede sig ganske let i nakken. Han havde for dalen kun været 16 år gammel første gang med en fyr og det var endda sent synes han selv. Nu var han så også blevet virkelig tryghedsnarkoman af hans første kæreste, men han havde også kun været 14,5 år da han havde mødt hende og hun havde ik lige fremme været sød ved ham. "Du har måske aldrig..?" spurgte han og valgte ik at færdiggøre sætningen da Charlie var så usikker af sig. Dog hentydede han kun til kys i denne her sammenhæng.
|
|
|