Deleted
•
Post by Deleted on Aug 8, 2016 16:52:52 GMT
Breanna kunne allerede nu mærke, at det her ville blive fire virkelig lange uger. Hun magtede det slet slet ikke, men hun havde brug for pengene, så hun kunne få betalt Edwards gæld til mafiaen af, så hun kunne komme ud af alt dette lort, hun på mystiskvis var havnet i. Hun nikkede lidt, "Det har jeg skam fuld forståelse for," svarede hun ganske roligt. Lige nu var det eneste gode ved alt dette her, at hun ville komme væk i fire uger fra sin mand, hvilket ville sige, at hun ville slippe for tæv i fire uger.
Hun fandt et smil frem til sine læber, "Okay, og du har ikke nogen spørgmål til mig?" spurgte hun roligt, før hun tippede hovedet lidt til den ene side og så på ham. Hun lænede sig afslappet tilbage i stolen, som hun afventede om han havde spørgmål eller om hun kunne gå ned til hans forældre igen, og få halvdelen af sine penge, så hun kunne sende dem til Edward med det samme, så hun i det mindste kunne sikre sig ikke at få tæv det sekund hun kom hjem igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 9, 2016 9:27:58 GMT
Wes rystede på hovedet: "Super... og nej ikke umiddelbart... Men jeg kan vise dig det værelse du skal bo på indtil vi tager afsted i morgen" sagde han og lukkede en bog sammen og flyttede nogen papirer på sit skrivebord. At være så ung og have success vidste Wes godt var en ganske speciel ting, men egentligt så gjorde det ham ingenting at folk fandt ham en smule sær, han var måske en smule sær og alligevel så havde han et godt liv, han elskede hvert sekund og han havde alt hvad han havde brug for. Så hvorfor brokke sig?
Wes gik ud af døren og fortsatte op af endnu en trappe der førte op til en ny etage md en lang gang med flere døre: "Jeg sover for enten af gangen her... Du sover herinde" sagde han og åbnede en dør indtil et af værelserne på fløjen. Værelset var ganske fint, med en stor seng med lilla silkebetræk, gulve, en lille pejs og en flot udsigt over gårdhaven hvor der var blomster i alle verdens farver. Wes gik ikke så meget op i blomster og alt det crap, men han syntes da det var pænt at kigge på, så det var jo fint hans forældre gik op i det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 10, 2016 11:46:25 GMT
"I morgen?" spurgte Breanna og rynkede lidt på panden, "Din mor sagde vi skulle flyve i aften?" endte hun spørgerne, og tippede hovedet lidt til den ene side med blikket hvilende på ham. Ikke fordi det ville gøre nogen forskel for hende, hun var deres så at sige indtil den 30, og eftersom det kun var den første. Breanna tog tingene ganske stille og roligt, hun havde ikke travlt med, at komme afsted, men hun havde bestemt heller ikke travlt med at komme hjem igen. Alt var bedre end at være hjemme hos sin mand, han var virkelig den største røv hun i sit liv havde mødt.
Hun fulgte dog alligevel med ham, selvom hun var sikker på, at hans mor havde sagt de skulle afsted om aften, og ikke først dagen efter, men det var fint nok. Hun var bare glad for, at han ikke virkede som om, at han havde tænkt sig at prøve på noget. Det ville være så akavet, hvis hun skulle til, at forklare ham, at hun var gift. "Okay, jamen så godnat, vi ses i morgen," sagde hun med et roligt smil på læberne, og gik ind på gæsteværelset, og stillede sin taske på gulvet, som hun lod blikket glide rundt, tydeligt imponeret. Det var jo noget helt andet end hvad hun selv var vant til og kom fra. Hun gik hen til vinduet og kiggede lidt ud af det, før hun gik hen til sengen og smed sig.
***TIME til næste morgen?***
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 12, 2016 19:16:04 GMT
Wes nikkede i mod hende og lå hende gå: "Jeg har flyttet mit fly til i morgen, jeg har noget arbejde jeg er nødt til at kigge på" sagde Weston og kiggede i mod hende i en rolig stemme. Han var meget formeld når han snakkede forretning med folk, men når han først blev fuld og gav den gas, så var han et helt andet menneske. Denne person var dog lige præcist den person som han havde tænkt sig at gemme væk de næste mange dage. Wes lod hende gå, måske var det også fint han bare lige fik overstået det her.
Wes var klar næste morgen, han havde netop været nede i træningscentret som lå nederst i det store hus. Han startede altid dagen med at træne, han kunne lide når han krop var fysisk træt og når han bare havde haft lidt gang i blod omløbet. I bar overkrop og træningsbukser gik han op af trappen til stue etagen, han kunne lige tage en mad med i hånden også komme op i bad inden de skulle afsted. Wes var ganske udemærket muskelsat i hans overkrop, helt grim var han ihvertfald ikke, men han havde dog heller ikke et ønske om at se super pumpet ud. Han ville bare være sund også ville han helst ikke ende med at blive fed.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 15, 2016 18:14:55 GMT
Breanna var hurtigt faldet i søvn, og havde faktisk sovet hele natten, hvilket ikke var noget som skete ret tit. Hun plejede at vågne virkelig mange gange, men det havde sikkert også noget, at gøre med, at hun vidste, at her kunne hendes mand ikke nå hende og der var ingen chance for, at han ville finde hende eller i det hele taget opsøge hende, når hun var på arbejde, det var trods alt hans penge, hun tjente. Hun havde været stået tidligt op, både fordi hun ikke var typen som sov ret længe, men også fordi hun regnede med, at de nok skulle flyve tidligt. Nu var hun heldigvis ikke genret af sig, så hun havde taget sig den frihed, at sætte kaffe over, og stod nu i køkkenet, og ventede på, at den ville blive færdig.
Hun trommede en smule utålmodig på kanten af køkkenbordet og sukkede lidt for sig selv. Hun havde en ganske almindelig stropbluse på, med en åben lang cardigan ud over. Derudover havde hun et par lange bukser på, hvilket hun udemærket godt vidste hun ville hade sig selv for senere, Spanien var jo ikke ligefrem et koldt land, men hun ville gerne skjule de få blå mærker som var tilbage på hendes ben, efter hendes mand sidst havde haft fat i hende, de ville nok alligevel nå at gå væk, inden første uge var omme. Hun gav sig til, at nynne lidt for sig selv, mens hun stirrede mere og mere intenst på de sidste kaffe dråber som løb ned i kanden. Hun vendte dog rundt på hælene og stoppede med at nynne, da hun hørte fodtrin ned af trappen, og så lidt i mod døren, ud til gangen, ikke sikker på, om han ville komme derud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 15, 2016 18:35:36 GMT
Weston havde egentligt sovet ganske udemærket denne nat, han havde egentligt heller ikke så meget at sige om hele situationen. Hun var lækker og han glædede sig til at se mere til hende, og han var da sikker på at de nok skulle få en rigtig hyggelig uge. I det mindste var hun ikke grim og det var faktisk rimeligt fint at hun var blevet den hans forældre havde valgt. OM han så fik lov at røre mere ved hend ei løbet af ugen, det måtte han jo se, men man kunne jo have lov til at håbe, og Weston var jo ikke bleg for at ligge an på kvinder.
Weston åbnede ud til køkkenet og gik direkte hen til køleskabet uden at bemærke at hun stod dig: "Åh... Godmorgen" sagde han med et skævt smil som han fik øje på hende. Det var fint for ham at rende halv nøgen rundt i huset, han boede her jo trods alt og han mente ikke selv han havde noget at skamme sig over. "Har du sovet godt?" spurgte han i et smil. Han var glad for at hun i det mindste var i huset, og han glædede sig egentligt også til at skulle afsted. Han var sikker på det nok skulle blive godt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 15, 2016 19:47:29 GMT
Breanna så mod døren, som skridtene kom tættere og tættere på, men spærrede øjnene op, da Weston kom til syne, og hans overkrop var blottet, hvilket fik hendes læber til at glide en smule fra hinanden, så de blottede hendes tænder en smule. Hun stod et øjeblik og så på ham, uden at sige noget som helst. Det var først da han så på hende og hun skyndte sig, at vende rundt på hælene og vendte blikket tilbage på kaffemaskinen, "Godmorgen," sagde hun lidt for hurtigt og rømmede sig en smule, over hans skæve smil. Hun måtte jo nok indrømme, at han var ret charmende at se på, selvom han dagen før, havde virket ret sur, men det kunne selvfølgelig også være stress, eller noget helt andet, hun kendte ham jo slet ikke endnu.
Hun nikkede lidt, stadig med ryggen mod ham, "Jo tak, det har jeg skam.." svarede hun, og vendte blikket mod skabene, som hun prøvede at gennemskue, hvor de havde kopper henne. "Hvad med dig?" sendte hun så hans spørgsmål retur. Det var jo ikke fordi hun ikke havde set en bar overkrop før, og i det mindste havde han da bukser på. "Ehm.. Kaffe?" spurgte hun og tog sig lidt sammen og vendte sig mod ham, som hun bed sig lidt i læben, og gjorde et ihærdigt forsøg på, at holde sit blik ved hans øjne, og ikke hans krop. "Hvad tid skal vi flyve?" spurgte hun så og sendte ham et lidt mere roligt smil, nu var overraskelsen trods alt ved at lægge sig igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 15, 2016 19:54:56 GMT
Weston smilede til hende: "Nå jamen det var godt, sengene her er nu også ganske okay" sagde han i en tør stemme og smilede så skævt til hende, han var egentligt ikke en sur skid. Han var måske lidt snobbet, men det var mest fordi at han var fokuseret. Han kunne lide at fokuserer på sit arbejde, han var glad for at være en del af det liv han levede og han var meget ambitiøs. Der var ikke plads til alt muligt andet i hans liv, det var da også derfor han ikke havde en fast kæreste, han tog nærmere bare de piger han kunne for.
"Jeg har sovet ganske fint, kom sent i seng..." sagde han blot, han arbejdede gerne til sent ud på natten når han først kom igang, sådan var det bare. Han kunne godt lide at arbejde, især når han først blev grebet af en ny idé, så kørte det bare derudaf. "Det ved jeg ikke helt, jeg tænker at køre derud omkring halv ti" sagde han afslappet, familien havde naturligvis deres eget fly og han blev ikke rigtigt rørt af at tage ud og bare ringe til piloten når de stod der, på grund af den familie han levede i, forventede han nok også altid utroligt meget af folk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 16, 2016 20:54:13 GMT
Breanna så lidt på Weston, selvom hun syntes det var ret akavet, at han ikke havde en bluse på, "Jah, det er de, eller den, jeg sov i var, i hvert fald," svarede hun i en rolig stemme og og sendte ham et smil. Breanna havde altid været meget nede på jorden, hun prøvede altid bare at tage tingene som de kom, og lade vær med, at tænke for meget over det. Hun smilede lidt til ham, "Du kan jo også altid sove i flyet," sagde hun roligt, da han sagde han var kommet sent i seng, men en flyve tur til Spanien tog alligevel over to timer, så der ville han jo sagtens kunne nå at sove, mens hun ville kunne dø lidt af skræk i stilhed, over at flyve.
"Køre? Er du gammel nok til det?" spurgte hun overrasket, var han ikke kun 18? Så skulle han jo have en med ved siden af sig, som havde haft kørekort i over tre år. Hun hældte kaffe op i kop, og rakte den til ham, hvis han ville have, selv var hun aldrig rigtigt vågen før hun fik sin morgenkaffe, men sådan var der jo så mange der havde det. "Anyway," sagde hun og viftede lidt med hånden, som hun pustede ned i sin kop og tog en forsigtigt tår. "Jeg skal nok være klar til klokken halv ti," forsikrede hun roligt, med et nyt smil på sine læber. Hun var bare virkelig glad for, at være væk fra sin mand i så lang tid.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 16, 2016 21:14:40 GMT
Weston glædede sig til at komme væk hjemmefra, han kunne jo ikke ligefrem kalde det ferie når han nu skulle arbejde så meget og han havde heller ikke tænkt sig at tænke på det som ferie. Han havde jo sikkert ikke mulighed for at se hotelværelset og konference rummende anyways. Han ville dog ønske at han havde mere tid til at se tingene, nok mest fordi at han elskede at rejse og opleve nye ting, men nu måtte han tænkte på fremtiden og de mange ting der var at se frem til. Han skulle snart overtage en stor andel af firmaet, også måtte han jo tage sig sammen.
"Øh ja? Jeg er 18, selvfølgelig kan jeg køre smukke..." sagde han fornærmet og kiggede i mod hende, havd ehun ikke læst op på lektien? Han var trods alt ikke noget barn. "Super... Jeg snupper lige et bad... Har du nogen ting der skal med?" spurgte han, nu vidste han jo ikke hvordan hun plejede at rejse, om hun overhovedet havde tænkt på det, han vidste jo ikke om hun havde rejst før. Wes rejste en del, alt for meget hvis han selv skulle sige det, men sådan var det jo engang imellem, man fik ikke altid selv lov til at bestemme tingene og han var opvokset i en familie hvor man altid tog på ferie rundt omkring.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 25, 2016 10:54:01 GMT
Breanna hævede lidt det ene øjenbryn, og så på ham, "Øh, ja, 18, sååh du må ikke kører uden en som har haft kørekort i mindst tre år, ved siden af dig?" svarede hun, uden at svare på, at han kaldte hende smukke. For det første var det sikkert noget han sagde til alle hunkøn, og for det andet, så havde hun jo en mand, og han var ikke typen man skulle pisse af. På den anden side, ville det ikke komme bag på hende, hvis han havde en eller anden rigmandssøns fordel, som gjorde han bare betalte den bøde der nu måtte komme, som var det tyve kroner til en pakke tyggegummi. Men det skulle hun selvfølgelig ikke blande sig i. "Anyway.. Bare du kører ordenligt," sagde hun så, da hun ikke magtede nogen disksution, og egentlig bare helst ville komme i gennem dette her, så ubemærket som overhovedet muligt.
"Det regner jeg med, du klare selv, uden selskab," sagde hun en smule drillende, da han sagde han ville smutte i bad og blinkede til ham, som hun pustede ned i sin kaffekop og tog en tår. Nu havde han jo også selv startet det, ved at kalde hende for smukke. "Ehm.. Kun min taske og mig selv," svarede hun roligt, og kiggede lidt i mod klokken, før hun vendte blikket tilbage på ham med et venligt smil på læberne. Hendes taske havde fået en et par udvidelses besværgelser, så der var plads til alle hendes ting i den. En af de bedste ting ved, at være magiker, hvis man spurgte Breanna.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 26, 2016 12:09:15 GMT
"Jaa, og din point er?" spurgte han i en kold tone, nu var det jo ikke fordi at han manglede penge og han havde da kørt siden han var 16 år gammel og der var aldrig nogen der havde sagt noget, han var jo en Cazantly, folk turde jo ikke sige noget alligevel, en af fordelene ved at have de forældre han havde. "Jeg kører altid ordenligt, babe" sagde han i et smil og blinkede til hende. Der var vel ikke noget galt i at flirte lidt med pigerne, nu havde han jo trods alt selv betalt, og automatisk mente han at hun så måtte finde sig i lidt flere ting end de piger han sad og købte drinks til en hel aften. Hvilket også kunne være trættende.
"Jo tak" sagde han blot, ahn ville helst ikke have ballade bare fordi at han hoppede på some girl, han vidste jo slet ikke hvad deres politik var på det punkt. "Jamen super... Jeg tager et bad også ses vi ude ved bilen om 20 minutter, jeg får Jones til at køre den frem" sagde han blot og kiggede i mod hende, inden han satte retning i mod badeværelset, det her skulle skam nok ende med at blive ret så hyggeligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 28, 2016 19:40:07 GMT
"Min pointe er, at du ikke må køre bil, du er for ung," sagde hun som var det, det mest åbenlyse i hele verden, hvilket hun også følte det var. Det her var jo England, ikke USA, hvor teenagere kunne køre rundt, som det passede dem mere eller mindre. Måske det bare var en fordom, Breanna havde. Hun satte hænderne i siderne og trak så lidt på skulderne, "Fair nok," sagde hun roligt og tog sig ikke rigtigt af, at han blinkede eller flirtede med hende, det var fint nok, så længe han vidste der ikke ville komme til, at ske noget i mellem dem, selvom hun endnu ikke havde fortalt ham, at hun var gift.
Hun smilede lidt til ham, ingen tvivl om, at han så godt ud, men derfra og så til noget som helst andet, var der ret langt i hendes hoved. Lige nu var den her tur til Spanien ikke andet end endnu et job som skulle overståes, så hun ville komme endnu et skridt tættere på, at betale sin mands gæld ud, og dermed endnu et skidt tættere på en skilsmisse. "Okay," sagde hun roligt, og satte sig ved spisebordet med sin morgenkaffe, så kunne hun vente der indtil, de skulle kører. Tyve minutter senere stod hun da også klar ude ved bilen, med sin taske over den ene skulder. Hun håbede virkelig, at han kørte ordenligt, nu hvor han havde sagt han gjorde. Hun flyttede vægten lidt fra den ene fod til den anden, tålmodighed havde hun aldrig haft ret meget af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2016 17:57:08 GMT
Ærligt så vidste Weston nok godt at han var lidt en røv, men i det mindste var han en flot røv og han var ikke bange for at folk så ham som noget som helst dårligt. Måske fordi han havde gode venner, penge, en god familie eller bare et godt liv. Han havde ikke brug for flere mennesker i sit liv. Han kom hurtigt ud i badet og steg derefter i et grå jakkesæt, dte var uden tvivl dem han bedst kunne lide, de grå var altid så stilede og lange bedre på ham, i forhold til hans lyse hår, som han jo btw elskede.
Som han kom ud af badet sørgede han for at alt var klar, han havde kun en enkelt skuldertaske han tog med, resten af jo allerede pakket og sendt afsted: "Er du klar?" spurgte han som han kom løbende ned af trappen. Han glædede sig egentligt til at skulle lidt væk, nok også fordi han mente det her kunne blive hans store gennembrud i det firma han i så mange år havde ønsket at blive en større del af. Han satte virkeligt pris på alt det hans forældre gav ham, men nu ville han knokle selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 10, 2016 20:46:28 GMT
Breanna havde stået lidt i sine egne tanker. Det var jo trods alt, altid noget af et sats, at tage med en totalt fremmede, hun anede jo ikke, hvordan han var, hun havde kun lige mødt ham. Hun vidste ikke om, han ville bortfører hende og sælge hende som samlejeslave eller noget i den dur, det ville jo desværre ikke være første gang sådan noget var sket. Hun blev dog revet ud af sin lille verden, og tilbage til virkeligheden, da hun hørte Westons stemme, hvilket fik hende til, at nikke lidt, "Ja.. Ja, jeg er klar. Du ser godt ud," sagde hun og fandt et nyt smil frem til sine læber. Jakkesættet gjorde ham uden tvivl ikke mindre attraktiv, men hun vidste godt, at hun skulle holde fokus.
Hun åbnede roligt bildøren til passagersædet, og satte sig ind i bilen, og rullede vinduet ned og sendte ham et smil, "Er du selv klar?" spurgte hun i et mildt grin, og skubbede sine solbriller ned så de landede på hendes næseryg og tillod det sorte halvkorte hår, at leve sit eget liv. Hun bed sig lidt i læben, "Hvilken type mennesker har I med at gøre? Magikere? Muggler?" spurgte hun, bare fordi det altid var meget rart, at vide, hvad man skulle svare, hvis man fik det klassiske spørgsmål, 'hvilken skole har du gået på?', og så hun ikke pludselig kom til, at bruge magi foran en masse mugglere.
|
|
|