Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2016 18:40:46 GMT
”Du er godt nok meget selvsikker lige pludselig,” kommenterede han og kom til at grine, ”-er det fordi du har drukket meget mere end mig?” Tobias havde dog ret til at være selvsikker, for Patrick havde lige givet ham adgang til hans lejlighed. Der var magisk sikring og altid, men nu kunne han sende ham ugler og dukke op udenfor, hvis det skulle være. Han tog imod sedlen, og holdt fat i den lidt for længe så han kunne lade deres fingre mødes, inden han lagde den i sin kappes inderlomme. ”Det er bedre end at finde dig på Hogwarts.”
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2016 19:26:32 GMT
Tobias rødmede lidt og bed sig i læben endnu en gang " måske lidt" drillede han tilbage, og studerede ham " men det er jo ikke min skyld at du har bestilt noget som du ikke kan lide" kommenterede han med et lille grin og blinkede til ham. Han mærkede at Patrick tøvede lidt, og lod ham bare gøre det for han kunne også mærke at det var rart med den lette kontakt der kort var imellem deres fingre. Han bed sig i læben og havde lyst til at tage hans hånd men gjorde det ikke da det trods alt var første gang de så hinanden. Hvis de da ikke havde set hinanden på Hogwarts en gang uden at de havde snakket sammen.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 31, 2016 14:26:28 GMT
Patrick grinede. Det kunne han så have ret i. Han havde bare overhovedet ikke tænkt sig at drikke hvad end det var han var blevet serveret… også selvom han selv havde bedt om det. ”Så må jeg hellere bestille noget jeg godt kan lide.” sagde han og vinkede til bartenderen igen, der allerede stod foran dem. Han skubbede fjerpennen hen til ham og bestilte en øl imens. De var nemme, og smagte udmærket. Man kunne aldrig gå galt i byen med en øl. ”Øhm…” mumlede han, mens han prøvede at finde på et nyt samtale emne. ”Fortalte du mig hvor i verden du vil rejse til først?”
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 31, 2016 15:44:29 GMT
Tobias smilede fortsat til fyren og betragtede ham en lille smule. Han var nu en super sød fyr og han kunne faktisk godt lide at snakke med ham selv om de var meget forskellige på flere punkter. Men det tog han sig ikke rigtigt af, han så på fyrens øl og så ind i hans øjne " altså jeg sagde Frankrig, men nu kan det godt ske at det første punkt bliver Norge" hviskede han nærmest og bed sig i læben, med et lille sigende smil. Så fyren ikke var i tvivl om hvad ser var han hentydede til.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2016 17:28:23 GMT
Han drak af sin øl et par gange, og skubbede den så indad på bardisken sammen med penge der forhåbentlig passede. ”Fremragende. Eller, jeg mener… super. Wauw. Super lød ikke mindre begejstret end fremragende. Du ved hvad jeg mener.” sagde han. Han rettede lidt på sin kappe. Han vidste ikke hvad han skulle gøre med alt det flirteri, at blive lagt an på var ikke noget der normalt skete, og han var på nippet til at være nervøs. ”Er det ikke blevet sent efterhånden?”
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 2, 2016 17:35:10 GMT
Tobias smilede og betragtede ham lidt. Han lo en lille smule af fyrens ord, og rødmede en lille sule. Han rejste sig og nikkede lidt " jo det er faktisk ved at være tid til at jeg skal op på slottet igen" svarede han og trådte nærmere på fyren, og lagde sin hånd på hans arm " det var dejligt at møde dig, og jeg håber på at vi snart ses igen" smilede han og lænede sig frem for at kysse fyrens kind inden han trak kappen om sig og tog bogen " vi ses flotte fyr" grillede han lidt kækt og forlod kroen.
// out
|
|