Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2016 19:14:13 GMT
Abbye havde brugt det meste af julemorgen på at gøre alt klar til hende og Blair Villan's juleaften. Hun havde lavet en kæmpe kalkunsteg, en masse lækkert tilbehør og det eneste der mangler nu var faktisk bare at hun kom i tøjet og der gik ikke længe før end at hun havde den kjole på hun havde bestemt sig for. Hun kiggede rundt i den rummelige lejlighed og smilede stort, det var rart at være hjemme og lidt væk fra Hogwarts. Hun kiggede ind i spejlen og rettede kjolen og kiggede på sig selv igen. Hun skyndte sig at ligge en flygtig makeup og gjorde nu klar til at tage imod den gæst hun havde ventet i flere timer. Hun havde stillet en flaske vin frem, mest fordi hun ikke vidste om han ville dele den med hende eller ej.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2016 21:42:08 GMT
Hans forældre havde været glade. Ja, underligt nok glade, over at han ikke var hjemme. Det var dejligt at de havde alenetid, havde de sagt. Som om han ikke gik på kostskole og kun var hjemme om sommeren. Han havde ikke klaget og han havde ikke sagt dem imod. Hvis de hyggede sig, kunne han også. Blair havde en rygsæk svunget over den ene skulder, og var klædt i ganske almindeligt tøj. En grå sweater og sorte slacks. Ingen skoleuniform. Det havde taget ham irriterende længe at komme derhen, men nu kunne han endelig banke på døren til hendes lejlighed.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2016 21:50:08 GMT
Hun puffede det lyse hår en sidste gang og smækkede de røde læber sammen inden Hun trådte ud i gangen og åbnede døren. "kom inden for Edmund" hun kiggede rundt og smilede stort hvor efter hun hev fat i hans hånd og hev ham hen til sig og kyssede ham kærligt. Hun havde savnet ham de få dage de havde været fra hinanden, men nu var julen her endeligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2016 6:59:21 GMT
Hun så dejlig ud. Dejligere end hun normalt gjorde. "Tak." sagde han som svar. Han nåede ikke selv at gå indenfor før Abbye hev ham ind og kyssede ham. Han gengældte det ivrigt og lod sine hænder omslutte hendes ansigt. "Jeg har savnet dig ulideligt meget." sagde han i et suk. Han var bange for at han efter dette ville komme til at savne hende endnu mere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2016 8:38:05 GMT
Hun kiggede ind i hans øjne som hans hænder lagde sig om hendes hoved og hun smilede stort. Ganske blidt lod hun sin hånd glide op og stryge ham over hans kind "Jeg har også savnet dig forfærdeligt meget" hun tog hans hånd og lukkede døren i efter ham "Kom med ind min skat"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2016 8:55:12 GMT
Han gik indenfor i lejligheden og satte sin rygsæk op ad hendes sofa. I den havde han alt han havde brug for til hele ferien. Han så sig omkring. Der var meget større end han havde forestillet sig at der ville være, for hvem boede så stort helt alene? ”Her dufter dejligt.” sagde han. Om muligt endnu bedre, end der gjorde på Hogwarts ved aftensmad.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2016 10:51:27 GMT
Hun kiggede på ham og smilede stort "Det er jeg glad for at høre min skat" hun trådte ud i køkkenet og tjekkede hurtigt kalkunen. Inden hun vendte tilbage igen og pegede ham ind i stuen "Bare opfør dig som var du hjemme, for det er du virkelig" hun smilede og kiggede ind i hans øjne og tog hans hånd og hev ham ind til sig "Jeg har glædet mig så meget".
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2016 11:08:35 GMT
Han nikkede. Det ville tage lidt tilvænning før han kunne lade som om han var hjemme. Dette var ikke bare en almindelige lejlighed, det var Abbyes lejlighed. Her var de helt alene i verden. ”Ved du hvad jeg har glædet mig mest til?” spurgte han, og lod sine handlinger tale for sig. Han bøjede sig ind mod hende og kyssede hende igen. Denne gang dybere end de hurtige kys han havde fået mens de stod i døren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2016 11:13:55 GMT
Hun kiggede på ham og smilede stort "Nej det ved jeg ikke?" mere nåede hun ikke at sige før end at han havde bøjet sig ned og kysset hende dybt, hun rødmede og besvarede hans kys lige så dybt og lod sin tunge søge hans, blidt lagde hun armene om ham og trak sig helt ind til ham, hun havde lyst til at være så tæt på ham som overhovedet muligt, så tæt at hun næsten smed sig helt ind til ham og var i ham. Hun rødmede igen ved tanken og lod sine hænder glide op i hans hår "Åh gud, du gør mig så skør Edmund" hun lagde hænderne om hans kinder og kiggede ind i hans øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 23, 2016 10:55:16 GMT
Han kunne godt lide at kysse. Rigtig, rigtig godt. I starten havde han ikke kunnet lide den, for han havde været bange for at gøre det forkert, men nu var det kun godt. Lige nu var han ikke elev, og hun var ikke professor. Det gjorde deres forhold helt i orden. "Jeg gør mit bedste." sagde han og gav hende et hurtigt kys på munden, inden han slap hende. Han havde lyst til at fortsætte, men han ville ikke være til for meget påstyr. "Kan jeg hjælpe dig med maden?" spurgte han. Han var ret god til at lave mad.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 23, 2016 18:53:02 GMT
Hun kigede på ham og smilede stort "Du klare det virkelig godt" hun kyssede ham kærligt igen og mærkede hvordan kulden omfavnede hende efter at han slap hende og hun kiggede kort ned, nu var hun bare en lille uskyldig kvinde som tørstede efter ham. Hun kiggede kort ud til maden og kyssede ham blidt "Du må gerne kigge på det, men jeg tror det er virkelig lækkert.. Selvom det er første gang jeg selv laver det?" hun grinede blidt og kiggede på ham og lænede sig op af døren, så han kunne få plads til at gå ud i køkkenet og kigge.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 31, 2016 17:19:38 GMT
”Det er jeg glad for at du siger.” svarede han. Hvis det stod til ham, rørte han ved hende for evigt og altid. ”Du gør mig lykkelig.” Han smilede over at hun lavede mad til ham. Hvis de skulle ses oftere privat kunne det sagtens være ham der lavede maden. Han trådte ind i køkkenet, hvor der duftede dejlligt, og betragtede maden. Det så ud som det skulle, konstaterede han, for hurtigt at kunne tage hendes hånd igen. ”Jeg bliver helt sulten.” sagde han og hev hende hen til sin side igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 20, 2016 8:31:12 GMT
Hun kiggede på ham og rødmede "Gør jeg dig lykkelig?" hun trådte helt hen til ham og slog armene om ham "Du gør mig mere lykkelig end nogensinde Edmund" hun strøg ham over kinden og smilede stort. Dog slap hun ham som han trådte ind i køkkenet og hun kiggede på ham med et stort smil på læben, hun tog hans hånd med det samme og kiggede på ham med store øjne "Jeg er helt sulten.. efter dig".
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 6, 2016 12:24:24 GMT
”Det er det eneste jeg ønsker at gøre.” sagde han. Nu hvor hun gjorde ham så lykkelig, var det kun fair at han gjorde hende endnu mere lykkelig. Forhåbentlig kunne han fortsætte med at gøre hende lykkelig i lang, lang tid. Han slugte en klump. Den sætning fik ham til at blive varm over det hele. Det var det her han havde ventet på siden han havde set hende for første gang og han pressede sine læber mod hendes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 19, 2016 21:56:33 GMT
"Åh Edmund" hun lagde armene om ham og kyssede ham kærligt, det var forfærdeligt at tænke på at deres forhold måtte være hemmeligt og privat, men på den anden side var der ikke længe tilbage før end at de kunne være sammen offentligt. Hun tog hans hånd og kiggede ind i hans øjne, lige til hans læber blev presset mod hendes og hun besvarede hans kys med et stort begær "Min dejlige Edmund"
|
|
|