Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 20:35:00 GMT
Hun kiggede på ham og smilede stort "Du er jo klog min skat" hun strøg ham over kinden og rødmede ved hans næste ord "Jeg håber det ikke min skat" hun besvarede kærligt hans kys og lagde armene om ham
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 20:43:33 GMT
”Hvorfor skulle jeg nogensinde det?” spurgte han og kiggede hende nøje op og ned. Han kunne mærkeligt nok godt lide hendes professortøj. Han kunne sikkert lide alt hun havde på. ”Du er det bedste ved min hverdag. Jeg kan slet ikke vente med at lære alt der er at vide omkring dig.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 20:56:44 GMT
Hun kiggede på ham og lagde hovedet på skrå "Jeg tror bare at jeg frygter det. Efter de andre kærester som jeg ikke har været så heldig med" hun strøg ham over kinden "Og jeg glæder mig til at lære alt ved dig at kende min skat" hun lænede sig frem og kyssede ham kærligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 21:04:43 GMT
Han havde slet ikke lyst til at tænke på alle de mænd der havde behandlet hende dårligt. Hun fortjente hele verden. "Det kommer jeg aldrig til." svarede han. "Jeg er anderledes end dem. Det lover jeg."!Han trak hende længere ind til sig, for at gøre kysset dybere. Sådan noget turde han nu hvor han var mere erfaren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 21:42:39 GMT
Hun kiggede på ham med store øjne og nikkede så "det er du virkelig min skat. Men det er mine følelser for dig også" hun smilede som han lod kysset blive dybere og hun lod prøvende sin mund åbne og sin tunge søge hans "Jeg elsker dig Blair" hun havde aldrig sagt det til ham før, men hun var slet ikke i tvivl om at det var sandt
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2016 6:14:45 GMT
Blair kunne næsten ikke tro sine egne ører. Han sad stille i et sekund eller to. At hun skulle elske ham havde været hans største drøm i flere år. Han kyssede hende igen, hårdere og hurtigere og med mere tunge, lige som hun havde gjort før. Den slags kys var hans yndlings. Men så igen, det tænkte han om hvert eneste kys.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2016 16:41:32 GMT
Hun slog armene om ham og besvarede hans kys med lige så stor iver. Hans kys gjorde hende helt rød i hovedet og hun stønnede ham let ind i munden og strøg ham ned langs siden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2016 18:53:20 GMT
Han gav hende små hurtige kys og så endnu et dybt. Han lagde hænderne på hendes liv og gav hende et hurtigt klem inden han førte hænderne ned til hendes ben. Den ene vovede han så langt ned, at den rørte bar hud under hendes gevandter. Det var ikke passende, men han kunne ikke lade være.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2016 19:04:26 GMT
Hun kiggede ind i hans øjne og besvarede hans dybe kys, dog gik der ikke længe før end at hun nydende måtte lukke øjnene og give sig helt hen til ham. Da hans hånd søgte op af hendes lår gibbede det i hende og hun åbnede øjnene igen "Åh Edmund, du må ikke forsætte.. Jeg har så meget indestængt lyst at jeg er bange for hvad der sker hvis du gør" hun lænede sig ind imod ham og kyssede ham kærligt, for hun mente virkelig hvad hun sagde, at hvert eneste muskel i hende sukkede efter at han skulle røre hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2016 19:17:07 GMT
Han kunne mærke hvordan han blev varm i kroppen og følte sig let i hovedet. Han tog fat om hendes lår. Hun var silkeblød og varm og han havde lyst til at kysse hende der også. Han trak hænderne helt til sig, flettede dem sammen i sit skød over sine bukser, og afbrød kysset for i stedet at kysse hende på kinden. ”Okay.” svarede han. Hun havde nok ret. Hendes kontor var ikke stedet at gøre det, hun fortjente meget mere. Han kunne ikke bare lade sig rive med. ”Jeg kan godt vente til jul.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2016 19:35:53 GMT
Hun kiggede på ham og smilede stort "Lille skat, jeg glæder mig allerede mere end du tror" hun kiggede på ham og ønskede sådan at han ville røre hende igen, at han ville besidde hende helt. Hun strøg ham over kinden og tog hans hånd og førte den op til hendes kind, hun lagde sit hoved mod hans hånd og strøg sin kind hen over den "Du har virkelig forhekset mig basse!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2016 17:53:29 GMT
”Jeg håber du ved, hvad jeg har tænkt mig at gøre ved dig.” sagde han og førte sin hånd videre op i hendes hår. ”Jeg håber ikke du tror det er i bogstavelig forstand.” svarede han. Engang havde han stærkt overvejet kærlighedseliksirer, men det havde været en dårlig idé. Hun skulle elske ham fordi hun kunne, ikke fordi hun skulle. Lige nu var alting præcis som det skulle være.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2016 17:56:11 GMT
Hun kiggede på ham og smilede blidt "Jeg kan love dig for at jeg har en forestilling om det, og hvis bare det bliver halvt så godt som det jeg forestiller mig. Så er det mere end perfekt" hun kiggede på hans hånd som den lagde sig i hendes hår og hun lænede sig ind imod ham og kyssede ham kærligt. "Nej skat, det mener jeg ikke. Jeg mener det som i at jeg ikke behøver nogle drikke for at elske dig. Jeg elsker dig, fordi du er dig" hun tog fat i hans hånd og hev ham ind til sig og lagde sit hoved på hans bryst, hans duft var noget af det bedste hun vidste og hun kiggede op i hans øjne "Jeg glæder mig sådan til jul!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2016 18:35:16 GMT
Han brummede ved hendes ord. Det kunne han godt lide at høre. Han tænkte det på samme måde. Det ville blive helt igennem perfekt, var han sikker på! Mest af alt fordi det var hende. Med hende var alting godt. Han lod sine arme lægge sig omkring hende. Den ene om hendes skuldre og den anden ved hendes nedre ryg. Han havde lyst til at røre hende bare lidt længere nede, og det behøvede han ikke vente længe på at komme til. ”Har du nogle jule-gave ønsker?” spurgte han hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2016 18:44:17 GMT
Hun kiggede på ham og lænede sig tilbage og grinede "Kun din kærlighed, det ville være det dejligste jeg kunne få" hun rødmede let og kiggede ind i hans øjne, som han lagde armene om hende lænede hun sig ind imod ham "Jeg vil aldrig bede om andet end dig og din kærlighed" hun smilede blidt og kyssede ham let.
|
|
|