Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 16:38:07 GMT
@abbye
Ud ad de store vinduer kunne man se sneen langsomt dale ned. Der var mindre end en måned til juleferien, hvor man enten kunne vælge at tage hjem til sin familie eller at blive på skolen. Han plejede at tage hjem, for hans forældre insisterede, men i år var han ikke så sikker på at det var det han burde. Med den undskyldning forberedt, at han fik ekstraundervisning, var han på vej til professor Simonys kontor. Der var mere aflukket end der var nede i hytten der ellers blev undervist i. De havde set hinanden i over et halvt år nu. Set som i mere end man burde som professor og elev. Stjålne kys når gangene var tomme, hemmelige blikke i timerne og utroligt meget ekstraundervisning. Blair rettede på sin skoleuniform, den så stadig nystrøget ud selvom det var efter aftensmaden, mens han bankede på hendes dør og afventede at høre hendes stemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 17:01:28 GMT
Abbye som sad ved det store tunge egetræsbord kiggede over mod døren som det bankede på, havde hun nogle planer denne aften? Måske var det rektor som endeligt havde opdaget hende og Blair? Hun rystede let på hovedet af sine tanker og kiggede på døren igen og rejste sig op "Kom indenfor" hun smilede let og satte sig om på den anden side af skrivebordet og afventede, hun savnede ham faktisk deres små møder var blevet sjældnere nu her fordi hun havde været presset op til jul, hun havde tænkt sig at spørge om han ville med hende hjem og holde jul, mest af alt fordi hun var privatperson i sin ferie og ikke professor på Hogwarts som ellers.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 18:20:32 GMT
Han pressede dørhåndtaget ned og trådte indenfor da han hørte hendes stemme. Først da han havde lukket hendes dør igen og drejet nøglen en omgang, hvilket var blevet en vane for ham, kunne han se på hende. "Du er lige så smuk som altid." Det var den hilsen han kom med mens han gik videre indenfor. Han havde set meget mindre til hende end forventet den sidste måneds tid og det var næsten ikke til at bære. "Forstyrre jeg, professor? Eller er det i orden at jeg bliver for en stund? Jeg har savnet dig." sagde han.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 18:22:57 GMT
Hun kiggede på ham som han trådte ind og mærkede hvordan hendes hjerte begyndte at hamre i brystet, hvordan hendes hænder blev svedige og hun sprang op og hen i hans favn "Du er smuk Blair" hun begravede sit hoved i hans skulder og kiggede op på ham med små forvirrede øjne "Du forstyrre mig aldrig, åh gud hvor har jeg savnet dig" hun begravede sine fingre i hans mørke hår og hev hans ansigt ned til sig og kyssede ham kælent "Du er mit lys!"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 18:42:13 GMT
Han havde ikke vænnet sig til komplimenterne selvom de kom hyppigt. Han kunne godt lide dem. Det var som at høre hvad han tænke om sig selv, bare fra en anden person. Han lagde sine arme rundt om hendes lille størrelse og glædede sig over at mærke den varme der fulgte med hende. Han smilede mod hendes læber og sagde ikke noget før de fjernede sig igen. ”Du stjæler ordene fra min mund.” sagde han og strøg hendes kind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 18:54:25 GMT
Hun kiggede på ham med de blå øjne og smilede stort "Åh basse" hun grinede hjerteligt og lagde hånden på hans kind "Så meget at du vil med mig hjem og fejre jul?" hun smilede blidt og lænede sig frem og pressede hans læber mod hans.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 19:03:55 GMT
Han trak sig tilbage og så mere alvorligt på hende. ”Mener du det?” spurgte han. Han havde selv overvejet det og havde tænkt sig at spørge hende. Nu var hun kommet ham i forvejen. Det var dejligt at vide at han havde det på samme måde. Han kyssede hende kort igen. ”Jeg ville elske det.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 19:10:25 GMT
"ja jeg mener det basse" hun tog hans hånd og hev ham med om til sin stol og skubbede ham ned at sidde og satte sig på hans skød "Jeg ville også elske at have dig med hjemme min smukke hemmelighed"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 19:33:47 GMT
Han satte sig i stolen med et bump og lænede sig tilbage så han ikke ville slå hovedet ind i hendes ved et uheld. Han placerede hænderne på det nederste af hendes ryg. ”Det vil jeg med glæde. Jeg skriver til mine forældre at jeg bliver på Hogwarts.” sagde han og kunne mærke sommerfuglene i maven.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 19:44:00 GMT
Hun smilede og satte sig på hans skød og lænede sig ind imod ham "Jeg håber ikke at de bliver alt for skuffede" hun strøg ham over kinden og kyssede ham over kinden hen over munden og til den anden "Jeg har savnet dig så meget"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 19:59:13 GMT
”Det tror jeg ikke de kommer til at blive.” svarede han. Han var ikke meget for at snakke om sine forældre, og det han indtil videre havde sagt var mere end rigeligt. Han førte den ene hånd op til hendes nakke og rodede op i håret i hendes nakke. Han lukkede kort øjnene. ”Jeg har savnet dig mere.”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 20:03:23 GMT
Hun lænede sit hoved tæt ind til hans og kyssede ham på kinden "Hvor meget har du savnet mig?" hun kunne godt mærke på ham at han ikke ønskede at snakke om hans forældre og det accepterede hun fuldt ud. Hun gøs let da han kørte hænderne igennem hendes hår, men det var mere fordi det var så behageligt at mærke ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 20:12:37 GMT
”Jeg har savnet dig så meget at jeg var lige ved at gå op til dig under aftensmaden.” sukkede han som svar. Det var noget han på ingen måde måtte og det havde været rigtig dumt hvis han havde gjort det. Han rettede sig op og betragtede hendes ansigt. Han ville ønske at de kunne sidde sammen hele tiden. Selv under aftensmaden. Det kunne de komme til når de var hjemme hos hende. Han var forventningsfuld allerede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 20:15:47 GMT
Hun kiggede på ham og rødmede let "Åh gud. Tænk hvad de andre havde sagt. Det ville have kostet mig jobbet" hun strøg ham over kinden og kyssede ham blidt "Vi har 1 uge sammen mellem jul og nytår. Der kan du nå at blive træt af mig" hun grinede let og kyssede ham blidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2016 20:25:57 GMT
”Det ved jeg godt.” svarede han. Det var derfor han var blevet siddende hvor han var, ved sit langbord, helt nede i enden. Han ville ikke gøre noget der kunne sætte hendes karriere på spil. Blair smilede og førte hændene op til hendes ansigt. ”Det tror jeg aldrig jeg kan blive.” svarede han og trykkede sine læber mod hendes.
|
|
|