Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 16:30:44 GMT
"Er kærester nødvendigt? Jeg mener, det er ikke ligefrem fordi nogle af os har været heldige," sagde han en anelse mumlende, "Eller måske er det bare mig der har været uheldig...Liam påstår at det er fordi jeg er forelsket i dig, at jeg ikke kan få det til at fungere med nogen pige-Og det er ikke en gang løgn Pen! Hvis jeg har samleje med nogen eller kysser nogen så er det dit ansigt" han prikkede til hendes kind, "Der dukker op og dig jeg tænker på...selv med Amy young var det dig og jeg..jeg vil ikke miste dig Pen" han tog flasken fra bordet og rakte den mod hende, "Du snakker ikke nok Pen...Pen du skal snakke, plapre! Råb ad mig et eller andet" Han lod sig glide ned, så hans hoved lå op ad armlænet, men hans ben var på gulvet. "Pen...hvorfor får jeg dig ikke ud af hovedet? I 9 år damning 9 år...9 år..det er..det er alt for meget" hans blik hvilede stift på det tomme glas.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 16:41:25 GMT
Hun trak på skuldrene. Det var ikke en nødvendighed, men det var rart at have. Det var jo ikke fordi hun gik rundt og sagde ’nej ellers tak’ når nogen tilbød at købe hende kaffe. ”Okay så.” sagde hun og rettede sig op. Hun følte ikke at hun havde lyst til at glide rundt lige som Orion gjorde. Han lignede lidt en kludedukke. Eller bare en meget opgivende udgave af sig selv. ”Jeg synes du er irriterende at høre på for jeg kan på ingen måde leve op til alle de forventninger. Jeg har knapt nok været sammen med nogen selv, og så fantasere du om mig? Du er kun vild med mig fordi du har set de gode sider af mig og ikke de akavede intime.” snakkede hun. ”-og du ligner virkelig en kludedukke. Lad være med at kaste op ud over dig selv.”
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 19:23:35 GMT
Orion rettede sig op ved hendes kludedukke-kommentar, og rykkede sig endnu en gang hen mod hende. det var som om hans hoved sad løst. "Så lad mig...du kan bruge obliviate på mig bag efter, jeg..." han lukkede øjne kort, "Jeg er virkelig fuld Marise Penrose...meget virkelig fuld" Han åbnede langsomt sine øjne igen og smilede til hende. "Hader du mig nu? Du synes vel jeg er klam, men det er sandt og du..jeg sætter dig ikke op på nogen høj plade, du er...min bedste veninde og jeg" han lænede sig op ad hende, "Og jeg vil ikke miste dig, men jeg er træt af at føle sådan her...Marise."
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 19:57:41 GMT
”Du er skør når du er fuld.” grinede hun. Af en eller anden grund ville han altid til at bruge magi når han havde drukket. Det ville med sikkerhed være en dårlig idé. Han sad.. eller lå, stadig lidt mærkeligt. Hun bebrejdede det på at han var fuld, og rykkede sig hen at sidde på sofabordet så hun når havde væltet en flaske ildwhiskey. Han var faktisk så fuld at han ikke engang kunne blinke ordentligt. Hun hev i hans hoved, måske lidt hårdt, for at få ham langt nok op til at presse sin pande mod hans. ”Jeg hader dig ikke. Hvor meget tror du, du kommer til at kunne huske i morgen?” spurgte hun.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2016 20:14:35 GMT
Orion smilede som et spædbarn der lige havde fået en poseslik, da Marise satte sin pande mod hans. Han kunne ligefrem mærke hende ånde..så tæt på. Han åbnede munden men lukkede den hurtigt igen. "Jeg ved det ikke..jeg håber ikke for så kommer jeg til at...jeg ved ikke," Han rykkede på sig sådan, at hans næse ramte hendes, "jeg, jeg mener du er..hvorfor er du ikke fuld? Du er nødt til at drikke noget Pen!" sagde han kommanderende og rakte ud efter en eller anden form for alkohol.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2016 8:23:01 GMT
Hendes eget ansigt føltes varmt, men hans var endnu varmere. Hun kunne godt lide det. Hun havde lyst til at lukke øjnene og bare blive siddende sådan. ”Jeg er fuld,” svarede hun og rystede lidt på hovedet, så hendes næse stødte gentagende gange mod hans. Hendes ansigt var varmt, ”Jeg er bare kontrolleret fuld, og du er fuldkommen væk-fuld. Hvis jeg drikker mere, hvem skal så tage sig af dig?"
|
|