Deleted
•
Post by Deleted on Mar 12, 2016 22:54:05 GMT
@matias Matias og Keya havde brugt meget tid sammen efter de var blevet forlovet og skulle være forældre, men inden de skulle være forældre var de også blevet gift og været på ferie, men denne dag var anderledes og det vidste Keya for hun havde haft mange lændesmerter dagen før og hun gik jo til kontrol hos hendes jordmøder som havde fortalt hvordan det ville være når man gik i fødsel, hun havde da også læst om det. Hun synes at de 9 måneder var gået hurtigt og hun havde ikke taget så meget på men hendes mave var stor og rund. Hun var da spændt på hvordan fødsel gik og hun ville da gerne klare det uden for mange smerter, mens hun sad og tænkte kunne hun mærke en ve og da den var slut tog hun tid hvor langt der var imellem hver ve for hun vidste at der skulle være 5 min i mellem så skulle man afsted til sygehuset.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 12, 2016 22:58:46 GMT
Han sad på sit kontor hjemme i huset, det havde på det seneste været mere vigtig for ham at være i nærheden af Keya end det havde før. Han var i gang med at rette nogle af hans studerendes lektier og han sad dybt begravet i den ene og tog notater til rettelser da han mærkede noget føltes forkert, han rejste sig op og gik ud i stuen "Keya? Er du ok?" han kiggede afsøgende på hende og vidste ikke om han skulle blive stående hvor han stod eller om han skulle bevæge sig hen til hans kone.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 16, 2016 9:20:06 GMT
Keya kiggede op da Matias kom ind til hende og hun smilede, men det var lidt andreledes smil end normalt. ”Jeg tror vi snart skal på hospitalet og have vores datter.” Det var dejligt at de var sammen end at bo hver for sig nu hvor det var så tæt på, tænkt at for ikke så mange måneder siden var hun single og havde ikke tænkt på at blive gift og få børn med det samme. ”Der er ca. 5 minutter mellem hver ve.” Sagde Keya
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 17, 2016 22:17:52 GMT
Han kiggede på hende og smilede stort "Jeg tror det er en rigtig god idé min skat, du ser ud til at lide" han tog hendes hånd og løftede hende op i sine arme, heldigvis var der ikke langt ned til lægen, så han skyndte sig at bære hende derned, selvom hun var tung og det var hårdt. Skulle hun ikke gå nogle steder hen når han var i nærheden og det var så langt oppe over.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 18, 2016 23:25:17 GMT
Keya kiggede på ham med et smil ”Det gør da ondt, men helt slemt er det ikke endnu.” Sagde Keya da han tog hendes hånd og hjalp hende op regnede hun ikke med at han ville bære på hende og slet ikke ned til lægen, men det var da dejligt og da vidste hun at hun skulle give ham hans gave, men det måtte vente lidt for nu skulle de jo have deres datter. ”Tak min skat, men jeg tror jeg godt kunne gå ned til lægen med lidt støtte.” Sagde Keya med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 19, 2016 13:25:17 GMT
"Jeg er ligeglad med om du kunne gå" han grinede let og satte hende ned og afventede at de ville blive kaldt ind, han ville faktisk helt vente til aller sidst med at komme ind, eftersom han ikke vidste hvad han skulle gøre af sig selv inde i lokalet mens hun skulle føde, for det andet vidste han at han ville besvime
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 19, 2016 14:25:56 GMT
Hun grinede og så på ham ”Det er da sødt af dig skat, og tak.” Sagde Keya da hun blev sat ned kiggede hun rundt og fandt en plads at sætte sig på, for at vente på det blev deres tur, Keya tænkte hvordan han om ville være derinde, for det havde de ikke rigtig snakket om, hun lagde sit hoved mod hans skulder og ventede, der gik ca. 30 minutter og så blev det deres tur og de var de sidste der blev kaldt ind. Keya rejste sig og kiggede på ham ”Så er det nu min skat.” Sagde Keya med et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 19, 2016 14:28:49 GMT
Han rejste sig op som i en trance og begyndte at gå hen imod lokalet "Æhm.. Kan jeg, blive her?" han kiggede nervøst på hende og mærkede hvordan kvalmen allerede galoperede i hans krop, han kunne slet ikke klare tanken om hvad der skulle overgå hende derinde om lidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 19, 2016 15:22:43 GMT
Keya kiggede på ham og kunne godt se han ikke havde det godt, hun hørte hvad han sagde og tænkte lidt over det. "Hvis du ikke tror du kan klare og være derinde, skal du heller ikke, men jeg tror du går glip af noget helt fantastisk. " sagde hun og pustede tungt ud da en ve kom.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 19, 2016 15:30:28 GMT
"Jeg skal nok komme ind når det er ved at være tid, men jeg kan ikke stå derinde ind til da" han smilede blidt og kiggede på hende med et skævt smil, for det kunne han virkelig ikke. Han ville blive kvalm allerede nu og det gjorde ham helt skidt at tænke på at han skulle se noget komme ud af hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2016 1:49:13 GMT
Keya nikkede til det han sagde og smilede ”Du kommer bare når du vil, eller kan.” Sagde Keya og kyssede ham blidt på munden og imens hun gik ind på stuen tænkte hun dog på hvorfor han havde det sådan, det var ikke ham der skulle til at føde, da hun kom ind på stuen gjorde hun sig klar til at skulle have deres datter. Da hun var blevet undersøgt fandt de ud af at hun havde åbnet sig 6 cm og der var 4 cm til men hvor lang tid der ville gå vidste de ikke, så hun håbede at de gik ud og fortalte det til ham. Hun tænkte på den gave hun havde lavet til ham og smilede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 20, 2016 21:01:10 GMT
Han blev siddende udenfor, det var alt for meget for ham og han mærkede hvordan hans morgenmad bevægede sig op og ned i halsen på ham. Dog rejste han sig op da han hørte hende skrige og kiggede ind af døren, men bare lydene var nok til at gøre ham svimmel og han stod ude på den anden side af døren og råbte "Du kan godt klare det Keya, jeg ved du kan" han sank sammen mod væggen og stønnede pinefuldt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2016 0:45:48 GMT
Keya ville da helst have at han var med inde for at støtte hende men når han ikke kunne klare det måtte hun få det bedste ud af det. Hun skreg fordi hun var lige ved at skulle føde deres datter og det gjorde da ondt, hun hørte ham godt og sagde ”Tak skat men hvis du vil være med til fødselen skal du måske komme ind...” Hun måtte tage en pause for der kom en ve igen og bagefter sagde hun ”For hun kommer lige om lidt.” Hun håbede da at han ville komme ind, for hun havde brug for ham, han kunne jo bare komme ind og kigge på hende og ikke ned mod hvor deres datter skulle komme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2016 10:59:05 GMT
Han trådte ind og skyndte sig at løbe hen til hendes ansigt på stillede sig helt ind til hende "Darling, det er grænseoverskridende" Han tog hendes hånd og prøvede på at lukke alle lyde ude, han måtte være der for hende selv om det var vildt ubehageligt og han foretrak at sidde udenfor og have det skidt måtte han vise sig som en mand og være der for hende nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 21, 2016 23:35:06 GMT
Keya blev rigtig glad da han kom ind og nikkede til ham ”Det kan jeg godt forstå, du synes for jeg har det lidt på samme måde.” Da han tog hendes hånd nussede hun hans hånd og med den frie hånd tog hun fat i senge kanten for hun fik en ve hvor hun skulle presse og kort efter kom deres datters hoved ud og næste ve var hun ude.
|
|
|